MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307266 příspěvků |7553 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 131 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly ČZ 21.10.2020 20:35  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Gargoyle Mobiloil D cena?   31.10.2013 / 263
    zdravím všechny
mám na vás na všechny prozbu
chtěl bych ud....
   13.01.2008 / 260
    čz 98 r.v.1937   02.02.2014 / 168
    čz 250 sport   04.05.2010 / 161
    ČZ 175 1935 tachometr   12.06.2012 / 125
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 842      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 6 / 113      Příspěvků Příspěvků: 10653
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/57 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Čz 175 Standard předválečná


 Koupil jsem tento motocykl a pomalu se chci pustit do oprav plechařiny. Motorka stála léta ve stodole zabořená v zemi a přední blatník je uhnilý, což nebude problém opravit ale chtěl bych poprosit, jestli by někdo změřil a vyfotil délku blatníku od nýtů vzpěr dolů.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Jinak já jsem tu prosil o to jestli by někdo nezměřil a vyfotil spodek předního blatníku, ale aby někdo vzal metr změřil rozměr a napsal ho sem neudělal nikdo. Místo toho jsem se dočkal rad co mám dělat s motorkou,přitom já jsem dávno rozhodnutý co s ní udělám, sám dokážu posoudit stav jestli nechat nebo renovovat. Na to jsem se opravdu neptal.... Děkuji    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.10.2020
Odpověď  (J) děkuji, konečně někdo kdo má stejný názor jako já.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.10.2020
Odpověď  Tento motocykl si vysloveně žádá záchranu. A to celkovou renovací. Celorezavá motorka není "patinovka", ale nehezký šrot. Je třeba si udělat střízlivý názor a neposlouchat zarputilé vyznavače rzi. Viděl jsem pár hezkých zachovalých předválečných ČZ, citlivě zrestaurovaných, ale ty byly v 80% v laku a po mechanické stránce ve 100% kondici a nikdy nezbastlené s původními doklady. Tohle je jiný případ. Zde není co zachraňovat. Ať se vrátí na silnice v co největší kráse. Zaslouží si to, protože neměl to štěstí, aby po dekádách používání, dnes vypadal trochu důstojněji. Ale zas měl kliku, že to vše přežil, i když jako troska :-)    [J]   15.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jak by asi dopadla tahle plechovka když bych ji nechal tak jak je, za pár let bych mohl říkat měl jsem hezkou patinovku. Tak je na tom celkově celá motorka.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.10.2020
Odpověď  Neposílím, ale po očištění a úpravě zabráním dalšímu šíření koroze.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.10.2020
Odpověď  V patinovce by byla hezčí, a souhlasím, že i žádanější...    [Rodon]   09.10.2020
Odpověď  Natriet to odhrdzovacom a nechat to tak. Ten plech aj tak neposilníš lakom z pevnostného hladiska.    [Vittorio]   09.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě foto z druhé strany aby bylo znát ze není co zachranovat ze stareho laku.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady už původní stav zachovat nejde a jen tak retušovat, to nechat jeste pár let tak to zametu na lopatku. Tady třeba foto kasliku a tak vypada vetsina dílů    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2020
Odpověď  Hlavně to nechej v původním stavu a laku a opravované části jen zaretušuj. Minimálně hodnotu to bude mít vyšší a samozřejmě to bude i lépe vypadat.    [lipcaa]   11.09.2020
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (13) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Výplet kol ČZ 175 Standard


 Dobrý den.Potřeboval bych poradit.Začal jsem renovovat ČZ 175 Standard r.v. 1938 (dle štítku,průměr bubnu 150) a nevím jak dlouhé špice použít.Hledal jsem snad všude,ale tenhle údaj jsem nenašel a nerad bych kupoval naslepo.
Předem děkuji za odpověď.    [Zdenda 175Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ale ved tam nieje pruzina, tam su len tie zachytne pliesky    [chris7Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2020
Odpověď  Kolegové,měl bych k vám prosbu a nechci kvůli tomu zakládat nové téma.Nemohl by jste mi někdo vyfotit pružinu,která vrací stojánek ?Mám tam jen záchytné plíšky.Díky    [Zdenda 175Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2020
Odpověď  Katalog máte v poště.    [Mik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.09.2020
Odpověď  Ještě k tomu něco doplním.Jeden kolega mne upozornil na vyosenost náboje zadního kola,které má být ze strany rozety ( myslím že i s rozetou) 43 po ráfek a ze strany bubnu 38 mm po ráfek.Ale ještě to nemám ověřené,tak mne opravte,pokud to je jinak.
A mám prosbu pro Mika - neposlal by jste mi také ten katalog ?Děkuji    [Zdenda 175Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.09.2020
Odpověď  Kdysi jsem ji také renovoval a mám tu dokonce i vzorky z původních kol. Katalog máš v mailu.    [Mik]   27.09.2020
Odpověď  Super, dakujem za tie miery... a odkial ich mas? vies mi poslat mailom tie stranky?kyselica1978@gmail.com    [chris7Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.09.2020
Odpověď  Tak beru zpět. Míry, které jsem dole uvedl jsou na malé bubny. Pro velké jsou míry 201 a 212 pro přední kolo a 203 a 215 pro zadní kolo.
Ohledně katalogu, tak v roce 1938 proběhla úprava v podobě vložení 4 nových listů ke stávajícímu katalogu. Jen pro zajímavost délky drátů stejně neuvádí.
Ona matice je pod položkou 510107 právě v rámci těchto vložených listů.    [Mik]   27.09.2020
Odpověď  Skusal som i opacne,tiez ma to napadlo... a pre istotu sme hladali i znacku L...a nasledne katalog ale v katalogu som nic nenasiel....Ma tu niekto katalog kde su vsetky suciastky? pripadne od ktoreho roku je platny....    [chris7Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.09.2020
Odpověď  podle mě tam je levý závit    [a]   27.09.2020
Odpověď  samozrejme Seznam ND mam.Ale nikde nieje spomenute ze ide o 150 mm bubny... Ked som koleso zlozil tak niektore draty pretrcaju aj 5 mm. Je pravda, ze koleso sa bude este centrovat,ale chcel som vediet ci to mam isto spravne. Totizto jeden diskutujuci mi povedal ze takito rozmer pouzil na 125mm bubny...

A napriklad ked menim loziska nikde v Katalogu nieje spomenuta velka vnutorna matica,ktora je na specialny kluc.Nejde vyklepat tak asi budem musiet pouzit zvaracku a pouzit paku...Alebo ako na to?    [chris7Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.09.2020
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Zodpovězené téma  

Ložiska na kliku čz 250 sport predvalečna


 Prosím o radu kde by se dalo sehnat ložiska na kliku na predval. Čz 250 sport. Mnohokrát děkuji za radu.    [Tony]   16.09.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Před 4-5lety jsem kupoval jednotlivé válečky na Vsetíně v prodejně na ložiska vedle Lidlu, jasně, že nebyli skladem, a objednat je byl z prvu pro personál neskutečný problém, ale když jsem řekl, že chci 60 kousků a další hromadu ložisek ze švédska, tak mi je zajistili:) seženu kontakt na prodejnu až někdy pojedu kolem...    [Rodon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.10.2020
Odpověď  Ještě se vyrábí jehlová ložiska , zkoušel někdo ?    [Richard]   06.10.2020
Odpověď  Poptal jsem výrobu původních ložisek a cena vychází na cca 1500kč bez DPH za kus. Pokud máte někdo zájem, tak mi napište na email.    [lipcaa]   23.09.2020
Odpověď  Náhrada v kuličkových ložiskách neexistuje. Výška ložiska, tj. rozdíl vnitřního a vnějšího průměru ložiska děleno dvěma je (40-23):2=17:2=8,5mm a takové ložisko nezkonstruujete. Otvory s karterech se nadají zvětšit a zmenšovat čepy nedává smysl.    [lipcaa]   23.09.2020
Odpověď  Děkuji josky také jsem koupil nové válečky a klece jsem nechal staré.    [Tony]   22.09.2020
Odpověď  Špatně sem se vyjádřil mám namysli válečky 6x10 do původních kroužků ložisek
Mám na motoru z Tourista z roku 1939 už zřejmě novější klikovou která má lisované čepy i lisovaný čep pro ojnici    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2020
Odpověď  Prosimtě a kde jsi sehnal válečky? Já sem zkoušel matezu a mají válečky o délce 8 a 12 mm ale délku 10mm nevedou díky chci to na Tourista    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2020
Odpověď  Aspoň tie nové válečky sa dajú kúpiť a vymeniť.Síce to chvíľu trvalo ale nakoniec mi ich v ložiskovom obchode zohnali.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.09.2020
Odpověď  A co použít třeba kvalitní kuličkové ložisko? Funguje na nich přece spousta novějších motorů ať už české nebo zahraniční výroby.    [Vale]   22.09.2020
Odpověď  Trochu jsem se problémem ještě zabýval a jde koupit ložisko RNU 2203, což je válečkové bez vnitřního kroužku (s vnitřním kroužkem je NU). Toto ložisko je stavěno pro hřídel dn 22,1mm a má válečky dn 6,5mm a vnitřní průměr obalu má tedy dn 35,1mm. Stačilo by tedy vydělat klec a válečky a nahradit válečky dn 6,05 mm. Problém však nastává, že se tam kvůli většímu průměru válečků nevleze jejich původní počet (15) a musela by se tedy použít klec, nebo nechat mezeru.    [lipcaa]   19.09.2020
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (13) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 250 SPORT


 Nazdar Čezeťáci,
obracím se o radu s klouzající spojkou. Má někdo info, jaké rozměry mají spojkové pružiny,
/délka nové?/ případně , kde je koupit? Dále bych potřeboval info ke spojkovým lamelám, jak má být silné korkové obložení? Obložení vypadá zachovale.
Spojka v klidu /motor neběží/ vypíná, ale při prošlápnutí start. páky klouže, olej PP 80.Zkusil jsem podložit pružiny spojky podložkami-to nepomohlo.Děkuji za radu Pepa    [nováčekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.05.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Olej PP80 je nevhodný, je moc řídký. Nalej tam PP90.    [Brogan]   02.10.2020
Odpověď  Pružiny jsem nechal výrabět nové, mám jich ještě celý pytel :)jak na ně narazím v nekonečné garáži prodám Ti sadu pokud chceš...    [Rodon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.07.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  zdravím všechny
mám na vás na všechny prozbu
chtěl bych udělat statistiku čz 350 a čz 500 kolik jich zbyli
proto tedy prosím všechny kdo tyto stroje vlastní ať se příhlásí a napíší tip stroje a výrobní číslo. Majitel a místo kde se stroj nachází me nezajímá abyste si nemysleli že chci někomu dělat tipaře tak začnu já
mám čz 350 v.č. 82446 nemá origo karbec a nemá ani zadní světlo a ještě jedna zajímavost má psané ne čz ale cz tak nevým jestli to není vývozový tip ?? a jestě sedlo není takové jak je zobrazované na plagátech s dvouma pružinama ale je podobné jak na péráku ??? tak fakt nevým ???    [robur] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.01.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 260 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Výrobní číslo 81999.čislo je vyražené i na rámu místo štítku.    [michal]   26.09.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím. Je to prototyp čz 350 tourist?    [michal]   26.09.2020
Odpověď  Děkuji    [D.K.]   04.07.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  hriadel motoru ma 26,5 cm    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2016
Odpověď  Opět prosím o pomoc...Mohl by jste mi někdo změřit délku hřídele stupaček a hřídele upevnění motoru na ČZtourist.Děkuji    [D.K.]   01.07.2016
Odpověď  Zdravím a ještě prosím o Vaše názory ohledně nádrže na čz350 tourist.Bylo mi řečeno že na tento motocykl patří nádrž se spodním vypouklím prolisem dna (nad hlavou válce) a nedávno jsem si psal s jedním pánem,který má známého s původní dobovou 350 a má tam nádrž bez toho prolisu..Mohli by jste mi to teda upřesnit na pravou míru ?Jestli podle roku výroby se dávala ta nebo ona,nebo je to jedno kterou tam dám spíše seženu.Děkuji a skládám 350 r.v.1939    [D.K.]   19.06.2016
Odpověď  Nebo 776131045    [D.K.]   09.06.2016
Odpověď  Když si najedete na jméno v závorce ukáže se Vám můj E-mail.    [D.K.]   08.06.2016
Odpověď  Možná bych věděl o někom, kdo by jí s patřičnými rozměry dokázal udělat třeba z nějaké pěkné 250tky... napište kontakt.    [LV]   08.06.2016
Odpověď  Zdravím a nechci zakládat další téma,tak to dávám zde.Pomalu,ale přece skládám ČZ 350 tourist,ale za BOHA nemohu sehnat nádrž (v replice se nedělá) na tento motocykl..Vím,že to je dost nesehnatelný zboží.Jedna mi utekla mojí chybou,ale taky se už nemusím nikdy dočkat a proto to zkouším už touto cestou.Mám šikovného pána,který by ji možná s rozměry,fotkama,nákresy mohl vyrobit.Nemáte s tím někdo zkušenost??Najde se někdo kdo by mi to změřil,nafotil,poradil.Děkuji a snad nejsem blázen.....    [D.K.]   18.05.2016
Zobrazeno 10 z celkem 260 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (260) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kola na ČZ175 r.v. 38


 Dobrý den, můžete mi někdo napsat rozměr špic, na přední a zadní kolo? A nemáte někdo náhodou okotovanej čep 51620 pro ruční řazení? Děkuji.    [Bawaria] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.01.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Rad by som sa spytal, ci si aj zistil tie rozmery... tiez by mi to pomohlo..    [chris7] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2020
Odpověď  Muze sem prosím nekdo napsat jak sou teda dlouhe špice na zadní kolo CZ 175 s velkym bubnem (150)?    [Tonymar]   28.03.2020
Odpověď  jirko a můžeš změřit délku těch drátů a počty+jestli je to 150 nebo 125mm? díky    [fajla] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.01.2014
Odpověď  Myslel jsem si to. Ale mezi dráty jsou milimetrové rozdíly, a tak jsem se chtěl utvrdit, abych to nedělal dvakrát. S tím vyosením mě to netrklo. Děkuji Martine.    [Jirka]   20.01.2014
Odpověď  Jirko z tvého dotazu mi přijde, že už špice teda máš, akorát nevíš které kam? Pokud je teda máš a víš které jsou předek a zadek, jak píšeš, tak mi to přijde jako docela jednoduchá otázka. Strana s bubnem je přeci větší jako druhá strana náboje, takže logicky ty kratší špice přijdou na bubnovou(vetší stranu) a ty delší na druhou.
To je přeci logické, pokud jsem teda porozuměl dotazu správně, že už špice máš a víš které jsou na zadní a přední kolo.
A vyosení zjistíš tak, že si na osu daného středu našroubuješ vše z čeho se skládá i včetně matek a vycentruješ to na střed rozteče od matky po matku.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.01.2014
Odpověď  já se s dovolením připojím. V případě, že mám malý buben, jaké délky a počty drátů potřebuji? Kola jsem koupil už bez drátů.    [fajla] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.01.2014
Odpověď  Jirko - máš kola s malým bubnem a nebo s větším bubnem?    [robertissimo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.01.2014
Odpověď  Zdravím,
Nikdo neporadí? Nebo něco přehlížím a není co radit?
Přesto za radu předem děkuji.    [Jirka]   19.01.2014
Odpověď  Zdravím,

chtěl jsem vyplétat kola na ČZ175 standart a zjistil jsem, že jsem si nepoznačil jaké špice byly na které straně náboje. Které špice patří dopředu a které dozadu to vím, schází mi však vědět, který kam patří, nebo míra vyosení kol. Nemáte to někdo poznačené z doby kdy jste vyplétali kola? Děkuji mockrát za radu.    [Jirka]   17.01.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  A rozměr pneu psaný v manuálu    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2012
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

ČZ 500, r.1938, rady a postřehy.


 Právě začínám můj zatím největší projekt a to renovaci ČZ 500, r. 1938. Na fotkách je aktuální stav mého stroje,a rád bych Vás požádal o rady a postřehy, kde sehnat chybějící díly, jak renovovat a na koho se s čím obrátit. Tato motorka si zaslouží pečlivou a kvalitní opravu/renovaci, tak tímto žádám o pomoc. Postupně zde chci rozebírat jednotlivé kroky renovace, tak to třeba taky někomu pomůže. Předem Vám děkuji za rady.    [gripen09]   22.06.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 284 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ahoj Gripene tak jak jsi pokročil ?    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.09.2020
Odpověď  na bílých značkách není.
A jediné co vím, tak že motor sehnal k rámu později.
Ale to už je tuze dávno.
Jak ho na schůzy uvidím poptám se více.    [orf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.06.2017
Odpověď  Pokut tě zajímá výroba dílů, měla by tě zajímat i prodejní cena daného motocyklu (auta). Těžko někdo koupí díly za 100 t na vozidlo, které je prodejné bídně za 80 t.    [Pavel]   22.06.2017
Odpověď  Sleduji toto téma, zajíma mne renovace případná výroba dílů na pětikilo. A řeči které tu vedete o tom jaká motorka má jakou cenu a zda-li je něco replika nebo není tu nepatří. Na to tu jsou jiná vlákna    [janec]   22.06.2017
Odpověď  robertissimo. A ty jsi kdo? Ty jsi nějaký administrátor nebo majitel stránek že nám chceš nařizovat nebo rozhodovat o čem tady smíme diskutovat? Nebo jsi stejná nula jako my všichni tady? Více pokory by ti neškodilo.    [PS]   22.06.2017
Odpověď  Hmm, tak to je fundovaný dotaz k věci.    [Lada]   22.06.2017
Odpověď  Běžte si "tlachat" někde na chat. Vlákno je o ČZ 500 a tu vidím na fotce od ORFa.
Máte k té ČZ 500 nějakou radu nebo komentář? Pokud ne, tak nezasírejte toto vlákno tlacháním.
ORFe: ta ČZ 500 je na bílých značkách? Má k ní majitel nějaké informace o majiteli? Zajímá mě, kdo si takové motorky v minulosti pořizoval.    [robertissimoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.06.2017
Odpověď  Honzo , přiznávám, že na pragovku jsem si v roce 1989 musel půjčit. Stála před renovací 8 600 Kč. Dnes bych toho Manxe zvládnul možná ne z dvou výplat ale ze tří určitě.    [Evžen]   22.06.2017
Odpověď  Rumpál je tak ceněný, protože to je první Jawa a Česko je země jawařů, Wanderer 500 K tolik nestojí.    [JAn]   21.06.2017
Odpověď  Tady se bere vše s nadsazkou...    [jkl]   21.06.2017
Zobrazeno 10 z celkem 284 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (284) 
Zodpovězené téma  

Tourist 350


 Zdravím a prosím nevíte jestli se nedělá v replice štítek Bosch F1LN 50/6/1800 75W na dynamo.Chybí mi na motoru.A ještě jakou páčku sytiče na Tourista...Byli nějak značené?    [D.K.]   17.02.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Díky za odpověď Monty, prosím máte někdo fotku jak páčka vypadá? Pan Ryšavý má páčky vyprodané díky za odpověď    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.09.2020
Odpověď  http://www.vyrobamotoreplik.cz/kontakt.php    [Monty]   10.09.2020
Odpověď  Nevložil by ste sem prosím někdo kontakt na pana Ryšavého , potřeboval bych ho kontaktovat jestli stále vyrábí páčku sytiče na tourista nebo nevíte případně někdo poradit kde sehnat páčku předem díky    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.09.2020
Odpověď  Koukal jsem na páčku p.Ryšavého a není podle mého tak špatná.Skládám 350tku od motoru a některé díly v replikách už mám.Ale přece jenom,co nevidět začnou burzy a jelikož páčka nehoří a díky Vám vím už co hledat,tak se pokouknu a snad se zadaří sehnat originál neolámanou.    [D.K.]   19.02.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  já mám tohle - páčku už někdo dělal novou, podle sebe.    [michal] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.02.2017
Odpověď  Pokud se nepletu, tak Ryšavého cca odpovídá, jen asi opracování trošku pokulhává, neboli není úplně totožné, mám někde doma asi pár původních, tak i repliku, no chtělo by je to rozebrat a plně porovnat.    [Pavel]   19.02.2017
Odpověď  hm, kdyby se našel někdo, kdo by byl ochoten zapůjčit originál k výrobě repliky... Tak dejte vědět :-)    [michal] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.02.2017
Odpověď  Ano, ta byla snad na všech čezetách a je to většinou tak, že je skoro vždy zlomená jako na té mé fotce, ale někdy se podaří najít zdravou, nemá na sobě žádné značení, ale je poměrně snadno rozpoznatelná, jinak je od Ryšavého dost podobná, i když ne plně přesná, tak už to s replikami bohužel bývá.    [Pavel]   19.02.2017
Odpověď  páčku už jsem řešil tady, http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=136&idtop=171849 sice mně šlo o Sportku ale ta byla nejspíš stejná i Tourista. Podařilo se mi sehnat už 2 tyhle páčky, bohužel stejně, jako na fotce, jsou obě ulomené. V replice ji dělá p. Ryšavý ale není to úplně ono. Liší se tvarem a materiálem právě té páčky.    [michal] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.02.2017
Odpověď  P.Nepokoje jsem taky našel a dělá i páčky na ten sytič.Zkusim...Děkuji    [D.K.]   18.02.2017
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  Dobrý den. Nemohl by jste mi prosím někdo nafotit držák k rámu na přepákování z ručního na nožní řazení na ČZ 250 Tourist předem děkuji    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.06.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 84 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Případně ještě prosím vás od které firmi mi doporučíte kompletní řídítka? Předem díky za odpověď    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.09.2020
Odpověď  Zdravím vás tu všechny po dlouhé době měl bych prosbu nekupoval jste někdo repliku předního světla na ČZ 250 Tourist ročník 1939 od Reno Indian moto ? https://reno.indianmoto.cz/cs/svetlomety-elektrovybava/85-svetlomet-prumer-195-mm.html
Jak jste případně spokojení s kvalitou?
A ještě jeden dotaz neporadíte mi prosím někdo kdo vyrábí váčku na novější typ zapalování F1LN 50/6 1800? díky    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.09.2020
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  takhle vychází uchycení klaksonu na mým Touristovy    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.09.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den, dovoluji si otevřít staré téma.
Prosím, byl by někdo opravdu schopen vyfotit jak je řešené uchycení klaksonu ČZ na Touristovi?
Pokoušel jsem se vyrobit držák klaksonu podle fotek z tohoto příspěvku. Nevím , jak mohl být uchycen klakson do tak nízkého držáku a ještě být přichycen přes pružiny jako u 175sedmy, když tourist má přece pod hlavou řízení ještě krycí plech. Dochází tam ke kolizi, Nebo je celý držák ještě osazen k rámu na nějakých distančnících. oc prosím o foto a případná kóta k držáku, by moc pomohla, myslím nejen mě. Děkuji    [vitV] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím vás zde pánové a chtěl bych vás poprosit zdali by mi někdo nezměřil rozměr co je okotovaný na fotce od středu díry na vrch držáku předem děkuji za ochotu    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.09.2012
Odpověď  Romane díky za odpověď tak on ten držák jenom klame že je málo hlubokej ono tak je originál že tam sou pružinky mezi držákem klaksonu a samotným klaksonem v replikovém držáku bude ještě třeba vyvrtat 2 dírky a větším vrtákem udělat zahloubení aby se skovala kuželová hlava šroubu a na klaksonu jsou ty plechový držáky na každý straně jich je 5 a tím se to přidělá k držáku a mezi držák a klakson se ještě vloží pružinky tak je to originál jinak ještě jednou díky za ochotu    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2012
Odpověď  este poznamka k replike drziaku:mam motorku s rucnym radenim a moc mi tam ten drziak nepasuje - kolizia s konzolou radenia -preto budem musiet jednu stranu skratit a otvor na skrutku zmenit na drazku.    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  este s klaksonom bosch    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  ale videl som aj taketo riesenie    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  ano je to nizke    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2012
Zobrazeno 10 z celkem 84 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (84) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

čz 175/250 koupě


 Dobrý den,
již dlouhou dobu se snažím zakoupit předválečnou čz protože se mi moc líbí sám mám čz 125t v původním stavu a rád bych rozšířil sbírku o předválku. Bohužel doby kdy se dali koupit předválky za pár korun jsou již pryč a já se vás proto chci optat na radu zda jednu z těchto inzerovaných motorek má smysl zkoušet zakoupit.
https://aukro.cz/cz-175-standard-1939-6970963063
https://motorky.bazos.cz/inzerat/122764902/cz-250-sport-19389.php

vidím že u obou nějaké díly chybí ale obě mi přijdou jako dobrý základ, ale jelikož se v předválkách tolik nevyznám prosím o nějaký kritický pohled na inzerované stroje tzn co je z jiného modelu a zda chybějící díly jsou nějak normálně sehnatelné a dále o reálnou tržní cenu obou strojů. Nemám osobně nárok jestli to má být 250 nebo 175 prostě bych rád předválečnou čz pro občasné vyjížďky a spíše preferuji původní stav viz moje téčko. Proto se mi víc zamlouvá ta 175 ale rád bych věděl kolik je adekvátní cena a jestli to není úplná složenka abych někomu nenaletěl. Moc děkuji za odpovědi s pozdravem Honza    [Hosta] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.07.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Například ta z netu, co je nyní za 140, či kolik byla prodaná s druhou lepší za 200 a to již od mezičlánku, paradoxně se na burze neprodali a po ní šli k překupníkovi...    [P]   10.08.2020
Odpověď  Ahoj nakonec jsem tu na aukru nekoupil a asi jsem udělal špatně hold sem zaváhal no... tak koukam po inzerátech a kolem těch 130 se dá sehnat 175 standart ale furt váhám protože přece jenom je to dost peněz...    [Hosta] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.08.2020
Odpověď  Teď se zase jedna vydražila na aukru.
https://aukro.cz/cz175-predvalecna-6971265325
Já jsem teď koupil 175standard, tak sleduju aukro a inzetáty tak nevim jestli seženu vsechny potřebné díly    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.07.2020
Odpověď  Řekl bych, že ta aukce proběhla a dopadla jako jedna z tisíce "reálně" ...bez samopříhozů a šponování prodejcem..osobně mě zajímá kdo jí koupil :)
A jestli váháš nad cenou..tohle je "slušná " cena, ale čekej to, že valný zájem jedinců o tyhle stroje je na (byl) vrcholu...    [Rodon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.07.2020
Odpověď  Ať ji koupil kdokoliv, tak v dnešních cenách dílů podobné torzo za tolik nikdo neposkládá, pokud nemá opravdu velké štěstí, i když si o tom myslím své, tak to vlastně šlo.    [P.]   25.07.2020
Odpověď  Ahoj, koupil jsi tu z aukra? Vydražila se za cca 66tis.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.07.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zodpovězené téma  

Předválečná CZ175 - Plochý píst


 Akce Výročí CZ po 100 letech, mě donutila vytáhnout moji mašinu po našem pradědovi a vyrazit na spanilou jízdu která měřila cca 750 - 800Km. Mašina dorazila domů do Zlína bez jediné poruchy!!! Plochých pístů v akci jde vidět málo a tak jsem se rozhodl umístit video, které kamarád pořídil na 100leté výročí - přímo v areálu CZ Strakonice... UPOZORNĚNÍ: Některé záběry mohou být drastické a nevhodné pro leštiče... https://www.youtube.com/watch?v=vYtYZLgwWXc
Omlouvám se za češtin...:)    [Tomas]   15.05.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Tak je pravda, že tohle si mohou dovolit jen původní stroje...moderní replikátoři, a jejich leštěnky odsouzené hladovět po kapce benzínu ...na to nemají :)    [Rodon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.07.2020
Odpověď  Mě by se více líbila střelba v zatáčkách a jízda po uchu , tam se ukáže střelec ..Je to všude okolo nás, naleštěné mové stroje s chromem, který oslnuje a když přijdou zatáčky, málem dají nohy dolů , mají stažené prdele , ale přijde rovina a už to jede. To platí i u aut..Jinak myslet si, že stará motorka je jen na cestu okolo kostela , jinak lehne mají právě ti moderní hoši..Samozřejmě u původního zapalování je to úspěch, protože vše stárne a cívky a magneta obzvlášť. Ale je to lepší, než když moderní fanda, všude na.ere Vape ,/ samozřejmě v situaci, kdy to jinak nejde, se to dá pochopit/, a jinak motocykl zmodernizuje, a pak hovoří o obtížnosti renovace , dodělá celou modelovou řadu, kterou zamkne a motorky jsou odsouzené k dědictví pro vnoučata..Často ani nejsou schopny provozu...To je lepší tento borec nakonec...s originálem.    [kříž]   31.05.2020
Odpověď  Klasický generační problém dalo by se říci, neváží si umu předků a historie. Samotnému je mi líto stroje v oblacích prachu. A prezentace dědictví naštvala asi velmi mnoho veteránistů i přes pokus o omluvu svého jednání.

Na druhou stranu ale musím poznamenat, že velké množství mých dnešních vrstevníků v mládí odrovnalo na polních cestách kdejakou zetku, či wandráka a nemohli se dočkat 15 let a nového mopeda, pionýra. Velmi často se dnes vzácné a přeplácené stroje válely v lepším případě ve stodole čí chlívku, v horším stály opřené o zeď, či dokonce o strom.
Mě sice chytla retro mánie již v 6 letech, kdy jsem ze skládky přinesl svůj první veterán - na setrvačník a vyvrcholilo 10 letech kdy jsem přinesl torzo svého prvního bicyklu, ale co pamatuji, každý jinak toužil po všem novém, moderním a staré se odkládalo, většinou do kopřiv.
Když si tak vzpomenu, že téměř v každé chalupě kolem bylo nějaké moto a dnes již není, protože je otcové vyhodili na skládku a s nadšením vyváželi rodinu ve vytouženém spartaku, tak mne také napadne, že by to mohla být neúcta k historii. A co těch historických, předválečných strojů ale bylo.
Z funkčních motorů a podvozků se nadělaly traktůrky a jelo se býkům na zelené.
Viděl jsem dokonce čechii přivařenou k nějaké nápravě a proorávala brambory.

Takže chování ke stroji na videu mne moc nepřekvapilo, protože lidí, kteří litují každého starého orezlého šroubku skutečně není mnoho. Většina se řídí heslem "staroje rozrušim - novoje postrojim a odkládá do kopřiv.    [vintera]   17.05.2020
Odpověď  Zdar chlapi, docela mě překvapily ty odmítavé komentáře... Vždyť ta motorka je očividně v dobrém stavu (zvládla 800km výlet) a tohle jí nemohlo nijak poškodit. Těch pár set km po asfaltu muselo pneumatikám dát zabrat víc než hrabání na štěrku... stejně tak stačí jakákoliv projížďka po polní cestě (ideálně v létě ve více lidech a jet vzadu) a motor nasaje prachu dost a dost. Mohl to třeba přidřít vlivem špatného chlazení nebo spálit spojku, ale to by litoval sám že nedojede domů...
Je to spíš ukázka toho že triky, se kterými se mnozí předvádí na moderních mašinách zvládne bez problémů i 80ti letá zetka.
Ale obecně je to o přístupu k motorkám v původním stavu - mají být používány k běžnému provozu, když to zákonitě povede ke zhoršování stavu? Podobné dilema je třeba s uloženkovými díly, dát je na motorku a "ničit" je nebo je mít v regálu na koukat na ně? Atd atd...    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.05.2020
Odpověď  Asi bychom měli všichni důkladně pracovat na tom, aby se k našim hýčkaným strojům jednou naši vnuci a pravnuci nechovali podobně, nebo u hůř.
Puberťák si honí svoje ego a pravěk ho ani trochu nezajímá (neví proč by ho měl zajímat). Nebyl-nebyli jsme jiní, pokud nám to někdo nevysvětlil (rákoska byla ideální učitelka, ale to už se dnes nesmí). Tak se musíme snažit jim to do hlavy dostat složitěji, ale dostat. Snad se nám to ve většině případů podaří. :-)    [Lubos H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.05.2020
Odpověď  Po tvém pradědovi zůstala krásná motorka. Netuším kolik péče jsi jí dal ty sám, než jsi vyrazil. Každopádně další generace ji už asi nezdědí a jestli tak v jiným stavu. I kdyby to bylo jen provokační video a jinak se k ní chováš dobře, tak škoda pneumatik a toho prachu co nacucala do motoru. Každopádně jsi hustej borec. Praděda, děda, otec a všichni na tebe musý být asi pyšní.    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.05.2020
Odpověď  No, ono to ani za komentář vlastně nestojí, protože proč komentovat nějaké nevyzrálé jedince, kteří nemají úctu k práci našich předků.Já jen nad tím kroutil hlavou a divil se co zastydlí puberťáci dovedou a ještě se svojí blbostí pochlubí na netu. Třeba jim to jednou dojde, ale já mám spíš zkušenost, že kdo je omezený na duchu v mládí, tak to pro něj bude platit i ve stáří a nedostane se z toho nikdy...    [J]   16.05.2020
Odpověď  Tomáš+Robert: a co jste po uvedení videa očekávali??? Pochvalné komentáře typu "majitel je těžkej frajer","dost dobrý, palec nahoru" či "dobře ji dal pokouřit". Beru to že jsem měl tu smůlu a i přes uvedené varování jsem si to večer ze zvědavosti odkliknul - u mě to prostě nevyvolalo sympatie či nadšení. Tak jsem uvedl postoj co možná nejdecentněji, PS zase svůj názor už trochu od plic.
Nelíbí se mi na tom NIC, nelíbí se mi přístup majitele ke stroji, ani slyšitelné povzbutování jeho kamarádů a na konci videa komentář je mi naprosto odporný: "To sme také vyrobili motorky". Ti lidé kteří se o vznik a výrobu toho stroje zasloužili jsou už dávno na pravdě Boží a jsem skálopevně přesvědčen že by si stejně jako já o tyto účastníky ani neopřeli kolo.
Omlouvám se že jsem se tady zase "hezky pozvracel" jak by napsal soudruh Soros, klidně napište že jsem "stejně debil" nebo "když se ti to nelíbí tak se na to nedívej a nekomentuj to",popř. oba moje příspěvky jednoduše smazejte. Dodám jen Pilátovo Quod scripsi, scripsi.    [Martin Štindl]   16.05.2020
Odpověď  Jezdí mu pěkně, líp než vám:-)    [Robert]   15.05.2020
Odpověď  Inu lehce nabyl, tedy s tím tak zachází.A že je to patinovka a ještě po dědovi? No to má zcela na háku. On se chce přece vyřádit.    [PS]   15.05.2020
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zodpovězené téma  

Zapalovani - CZ 250 Sport


 Zdravim,

Skladam CZ 250 Sport 1938 a nejak mi nejde seridit zapalovani - predstih.
Kontakty se mi zacinaji rozevirat az kdyz je pist 5 mm ZA horni uvrati.
Mam podezreni, ze je zapalovani vzate ze 175 Standart a tak se chci zeptat, jak je to s vackou...
Ty motory maji jiny zdvih a stejny predstih 5 mm.
Maji tedy i jine vacky?
Diky za rady
Z.    [Zdenek]   26.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Noooo, zkus nahodit fotky, taky jsem jednou laboroval, a nakonec musel nastavit až na 6,5mm....    [Rodon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.07.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 175 předválečná


 Dobrý den, rád bych požádal o pomoc. Dostala se mi do rukou tato přední vidlice, včetně blatníku a světla motocyklu ČZ 175. Jedná se o původní povrchovou úpravu. Po prostudovaní všech možných publikací jsem se nedozvěděl, kde tento motocykl byl používán. Mám jen kusé informace, že jej používala národní garda v předválečném období. Nikde jsem ovšem nenašel o této skutečnosti ani zmínku. Pokud by jste někdo měl jakékoliv informace, dejte mi prosím vědět, rád bych se pokusil toto stroj v tomto barevném provedení dokompletovat. Předem děkuji za jakékoliv informace.    [romanpvRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  No, ono to půjde těžko poznat z čb fotek :).ale osobně jsem to nikde nikdy neviděl..nemohlo by se jednat "čistě" o vyjádření prvního majitele ? nebo nějaký facelift tehdejší doby ?Mrkni na detaily ve světle,a celkově všechny detaily...popřípadě když dodáš kousek "barvy a železa " zjistím (ale ne hned) staří stroje ...    [Rodon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.07.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

repliky


 prosím poraďte kde kromě motoren.sk se dá koupit kryt zapalování a "ružice" na utahování řízení na čz 175 v chromu    [orf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vyrábí prosím někdo třecí podložky tlumiče kmitů přední vidlice? Jinak by mi stačilo uvét šířku podložky - textit nebo pertinax si seženu.    [Martin Štindl]   10.07.2020
Odpověď  Prosím odborníky o radu , jakou matici tlumiče řízení mám použít na skládačku ČZ 250 Sport s číslem motoru 92845 . Mám obě provedení , hladkou jako na obrázku níže , i tu s nýtem uprostřed . Nevíte někdo , od kdy se ta hladká montovala ? Na snímcích prvních poválečných ČZ 175 je ještě to provedení s nýtem . Není ta hladká třeba jen na ˇAčko ? Díky za odpovědi .    [Lukáš V.]   12.06.2017
Odpověď  Sorry chlapi nestíhám ostatně jako celých 365dní v roce....muj email najdete na našich stránkách www.lisak.fsid.sweb.cz a nebo tady a.dobransky@seznam.cz    [Aleš]   15.10.2015
Odpověď  aleš, byl by na Tebe nějaký e-mail ?taky bych něco potřeboval:)    [RodonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.10.2015
Odpověď  Oki, hoď mi sem prosím mail, pokud neseženu originál dám echo, určitě to není žádný urgent na nic nespěchám    [L]   12.10.2015
Odpověď  Pokud bys na to nijak nespěchal myslím že by nebyl problém a tohle bych ti mohl vyrobit.    [Aleš]   11.10.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto zde    [L]   10.10.2015
Odpověď  netušíte jestli dělá někdo chromovou matici tlumiče řízení v mladším provedení s rovným drážkováním a bez nýtu nahoře?    [L]   10.10.2015
Odpověď  na buyk.sk jsem včera psal jestli je maj, neb n astánku jsem je myslím u nich viděl tak uvidím.
jinak moc díky    [orf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.03.2013
Odpověď  kryt zapalovania predavali na http://buyak.sk/ momentalne to ale na ich strankach nevidim    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2013
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Řazeni


 Ahoj poradíte na co je toto řazeni ? Ty zebra nejsou rovné ale tvarované .... Diky P.    [PavelK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, zprovozňuji kamarádovi ČZ 250 Sport a chtěl bych poprosit jestli by mi někdo nezměřil průměr kuličky na páce řazení popř. o jaké dřevo se jednalo. Tato stávající je určitě menší a také matice není zapuštěná do kuličky.    [Martin Štindl]   10.07.2020
Odpověď  Ja jen ze v jednom vláknu jssm videl na tourista ty žebra rovné,nebo delali vice druhů ?    [pavelk]   06.02.2016
Odpověď  povedal by som ze CZ Tourist    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  A tak    [PavelK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
 Strana 1/57 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 22.10.2019)
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Zapalovani ČZ 175


 Dobry den
rad by som vas poprosil o radu ohladom zapalovania na CZ175. Motor som kupil kompletne rozobraty i so zapalovanim. Ako zistim aky vykon ma zapalovanie? Oznacenie magneta Bosch ULC1AL (S17/2).. Nemate niekto kontakt na renovaciu cievok a pod?
dakujem    [chris7Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.07.2020
   Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentZobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Brzdový buben 17 cm


 Ví někdo na jaké je to moto .40 drátú    [milan n] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.05.2020
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Brzdový buben průměr 17cm


 Ví někdo na jaký je moto 40 drátú    [milan n] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.05.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Nožní řazení


 Ahoj všichni.

Mám jen krátký dotaz. Jaká byla (správně má být) povrchová úprava domečku nožního řazení na předválečnou zetku?
Snažil jsem se to vyzkoumat z obrázků na netu a v knize od Marčíka, ale nevím :)

Jo a kdyby měl někdo navíc, sháním k nožnímu řazení na ČZ175 řadící páku a řadící tyčku se čtyřhranem co jde od domečku. Kdyžtak se ozvěte na gagarynn@seznam.cz

Díky za reakce. David    [David]   24.03.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

čz 98 třírychlostní


 Nevíte prosím jestli někdo nevyrábí repliky na čz 98 r.v. 1938. Potřebuji pružinu vidlice, vrchní uchycení co se do něj pružina šroubuje a spodní hřídel vahadlové vidlice, ta co je v samotné vidlici. Originál je nesehnatelný. Možno i jiné díly čz. Děkuji za radu.    [mirek]   22.01.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

čz 98


 Ahoj, mohl by mě prosím kontaktovat nějaký odborník na čz 98? Děkuji. meil vranis@post.cz - spěchá    [Havran]   10.12.2019
   Přidat odpověď 

 Strana 1/57 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006