MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 290196 příspěvků |6755 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 43 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly Jawa 24.11.2017 03:11  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Jawa 250 special   30.11.2009 / 447
    Ahoj,dnes sem se stal novým majitelem Jawy Villiers a měl bych pár pro....   17.12.2006 / 229
    Začátek - jawa 175 special   19.10.2012 / 216
    Jawa 250 Duplex Blok, r.v. 1939   24.04.2012 / 189
    Jawa 250 Speiál 1939   02.02.2012 / 113
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 706      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 9 / 151      Příspěvků Příspěvků: 7672
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/48 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

Jawa předválečná - číslování rámů


 Zdravím, mohl by mi prosím někdo udělat jasno v číslování rámů u předválečných Jaw ? Prý měli 4 místná čísla. Seznamy výrobních čísel podle roku výroby co jsem si všiml zahrnují pouze výrobní čísla motorů nebo celých strojů, která jsou pětimístná. Mám doma rám s vidlicí na n.d. s číslem 3396. Ukazovalo by mi to na Villierse, ale nejsem podle žádné tabulky schopen určit rok výroby. Pomohl by mi někdo? Možná se to tu už řešilo, já jsem ale nic nenašel. Díky    [Pavel OHC]   09.02.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 495 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dobrý den,
prosím pana Arnošta o identifikaci také Jawa Robot, číslo rámu 6699.
Děkuji
frantak    [frantak]   20.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prosím pana Arnošta o identifikaci motocyklu Jawa Robot, číslo rámu - 4314.Dékuji Jiří    [J]   17.11.2017
Odpověď  Prosba pro pana Arnošta nebo někoho znalého věci. Není někde v záznamech adresa, na které prodával p. J.Bayer v Táboře motocykly Jawa, popř. kdy byl prodej ukončen.    [V.]   16.11.2017
Odpověď  Děkuji Arnoštovi za informace.K motocyklu Jawa Robot. Bohužel nevím, zda byl původně lakován jinak než červeně. V současnosti je moto po kompletní renovaci a je pořád na "bílých" značkách. TP je z roku 1954 a je již veden na soukromou osobu. V TP je uvedeno, že 22.1.1949 mu byla přidělena SPZ 2832Č-MY, v roce 1954 byl registrován pod SPZ KR 87-47, dále CR 54-89 a nyní je registrován v okrese Prostějov. V původním stavu je motocykl Jawa 174 č. 38451 a Jawa 250 č. 73492. Fotky uvedených motocyklů mohu v případě zájmu zaslat mailem, můj email - jawa1@centrum.cz(na 100kb je nezmenším)    [Michal K]   03.11.2017
Odpověď  Dobrý večer, mockrát děkuji, pane Arnošte, za poskytnutí informací o mých motocyklech. Rád Vám pošlu foto motorek, ale napište mi sem prosím Váš email. (Když se chci podívat na mail pod nickem, tak mě to automaticky přesměruje na outlook a ten mi nejde spustit.)    [Ladin]   02.11.2017
Odpověď  Dobrý den pane Arnošte, chtěl bych Vás poprosit o informace o moto jawa 175 special, výrobní číslo ramu 51912 a motoru 55011. Děkuji za odpověd. František K.    [franko71]   27.10.2017
Odpověď  Dobrý den,
to nám to zase uteklo a já už dlouho nic nevyhledal, tak trochu napravím. Ano fotografie vyhledávaných motocyklů jsou užitečné, abychom si trochu porovnali co kam patří s Liborem se o moudra dělíme a třeba z toho opravdu nakonec něco vypadne.



pro enzof
Jawa 250 s číslem motoru 72418 dle tabulek 3. série, dle knihy dodaných motocyklů odesláno 3.7. 1936, zástupce Lacina, zákazník Pustka (? je to dosti nečitelné), František Lacina prodával motocykly ve Frýdku v Místecké ulici číslo 1158

pro Michal K


Jawa Robot 8806 - bohužel nemám záznamy - druhá knihy na roboty se nedochovala, ta první končí číslem 8120 z konce prosince 1939..


Jawa 250 Spec. 79855 - ,měla by to být 8. série, dle knihy byl motocykl odeslán dne21.6. 1938, v kolonce číslo účtu je datum 10. 7. 1939 (asi datum zaplaceni?) zástupce Spěšný, zákazník Líbal, Antonín spěšný prodával Jawy v Mělníce

Jawa 175 33678 3. série, zástupce "Kronb.", zákazník Teplý, jsou zde dvě data 14. 10. a 16. 10. 1933, chápal bych to tak, že první je datum zhotovení druhé asi datum objednání, tomuto číslu je i podrobnější kniha tam je ale navíc pouze datum dodání 24. 10. 1933, zástupce Kronberger prodával motocykly Jawa v Praze


Jawa 175 44468 - 14. série lidový, zástupce Štaffa, zákazník Muller (psáno s přehlasovaným u), zástupce Antonín Štaffa prodával Jawy v Konicích u Prostějova

zvláštně číslovaná Jawa 175 17M-541 - toto číslo nezapadá do žádné evidence, sériové ani závodních strojů - asi nové číslo na náhradním motoru - bylo by zajímavé vidět to číslo nafocené

Jawa 250 Duplex v.č.833 odesláno 1.4. 1943, zástupce "Frýborta", zákazník MuDr. F. Labonek", zástupce Frýbort miroslav prodával motocykly Jawa v Kyjově

Jawa Robot v.č. 2536 odesláno 30. 12. 1937, přímý odběr z továrny, zákazník Zemský úřad v Praze šlo tehdy o dodávku cca 100 robotů četníkům.. nejsou na motocyklu stopy nějaké jiné, než červené barvy?

pro marek3320 do Polska
Jawa 350 SV - Vaše čísla nejsou čísla výrobní, ale nějaké označení součástky mělo by tam být pětimístné číslo na štítku na motoru
s Robotem bohužel také nepomohu na Vaše číslo se bohužel nedochovala evidenční kniha

pro Jarda H.

Jawa 350 OHV výr.č. 84216 odesláno dne24.10.1945, v kolonce zástupce je P.O. - tj. přímý odběr, zákazník Sýkora

Jawa 350 OHV 84384 odesláno 15. 1. 1946, přímý odběr, zákazník Komenského ústav

pro dresa

Jawa 175 vyr. číslo 33897 - jsou zde zase dvě data - datum zhotovení 9.8.1933, datum dodání 26.2. 1934, zástupce Šulc, zákazník Baláš, tento zástupce Karel Šulc prodával motocykly Jawa v Moravské Ostravě

pro JH
Jawa 250 číslo motoru 72951 odesláno 9.9. 1936, zástupce Neuman, zákazník Pešek, pan Neuman prodával motocykly Jawa v Čáslavi

pro Ladin

Jawa duplex vč 778 r. 1940, odesláno 7. 12. 1940, zástupce i zákazník Bloudek, pan Bloudek prodával motocykly Jawa v Olomuci a tento stroj měl možná k předvádění?

jawa 175 special převodovka s motorem 55067, rám 45311, dle tabulek 14. série Lidový tedy nikoliv speciál, jak píšete
odesláno 11. 4. 1939, v kolonce číslo účtu datum 27.4.1939 asi datum zaplacení, zástupce Vitvar, zákazník Makovička.
rozdíl v číslech motoru a rámu je zajímavý, touto dobou se to v Jawě dělo. Ve sbírkách muzea máme stroj stejné série a rozdíl čísel je obdobný.

jawa 175 v.č. 32681 3. série, jsou zde dvě data datum zhotovení 22. 6. 1933 a datum dodání 28.8.1933, zástupce Protiva (Kladno), zákazník - jméno je dosti nečitelné je tam něco jako Salář, ale to první písmeno si nejsem jistý??

pro pepa56
Jawy 250l s čislem motoru 88563 a ramu 88563 10. série, odesláno dne 11.4.1946, přímý odběr, zákazník Stránský

pro Jaarda
Jawa 250 číslo rámu 88792, motoru 88792, převodovky 88762 odesláno 22.6.1946, zástupce Bayerová, zákazník Zadražil touto dobou se stávalo, že číslo převodovky trochu uteklo od motoru, zde by to mohl být ale klidně i překlep?


pro velicar
Jawa 175 číslo motoru 40707 6. série Lidový (očekával bych ještě jeden výfuk, už asi sedlová nádrž?), číslo rámu bych odhadoval na správné, odesláno 24.7.1936, zástupce Spěšný (Mělník), zákazník Kroupa

pro Michal

to je zajímavé, nemáte ta čísla špatně opsaná - nezačíná to číslicí 4?? nebyla by fotka motocyklu a čísel?

pro Petr


Jawa speciál 175 číslo : 34593 4. sárie Standard Speciál datum zhotovení i dodání 9.4.1934, zástupce Kváč Pardubice, zákazník kopřiva k tomuto motoru náležel rám číslo 4728
Jawa speciál 175 číslo : 21793 druhá série, datum zhotovení 24.2.1933, datum dodání 20.3. 1933 zástupce Novák, zákazník Pfaifr
Jawa zřejmě 250 speciál : 1558 - zde by mělo být pětimístné číslo z tohoto nic nedohledám..

pro fikuscz
Jawa 175 výrobní číslo motoru 47703 11. série Standard Speciál, odesláno 20.5.1937, zástupce Eisner, zákazník Valik

doufám, že je to pro dnešek vše a nikoho jsem nevynechal..    [Arnošt]   27.10.2017
Odpověď  Ano p. Libor Marčík je technik a není jediný, kterého plky jako "horská" (a to se netýká jen tohoto typu) iritují. Podstata je pochopit proč se objevily rozdíly. Jsou to všeobecné neznalosti dnešních "rychlých veteránistů". Přesně... Blbci nazívají motocykly "rumpál", "komunista", atd. A nové moto z Jawy budou v budoucnu asi Jawa "demokrat". :)    [J]   26.10.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  A zde pro p. Arnošta. Jawa 250, dříve identifikováno v.č. motoru a převodovky 70833, č. rámu 381, dvousetrvačníková přírubovka. Dobová úprava "pérák", včetně odklopného blatníku, kolena výfuků ohnuta, mosazné víko druhého setrvačníku velmi odborně nahrazeno jakýmsi "dnem hrnce". Světlo novodobější Pal s tachometrem pérák a dlouhé vzpěry světla z pozdějšího modelu. Původní světlomet Bosch 150 s naklápěcí parabolou mám nachystaný, leč nemám krátké vzpěry světla a nechce se mi nechat náhon tachometru zahálet, jelikož ten válečkový také nemám. Jízdní vlastnosti překvapivě dobré. Pustím-li řidítka, jede rovně jako šíp. Při jízdě však nutno mírně přitáhnout tlumič řízení, jinak se motorka při rychlosti nad 70km/h "roztancuje". Dubové kládky, kterými předchozí jezdec vycpal rám, jsem tam nevracel.    [lipcaa]   26.10.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Hehe. V povolební apatii někoho vyburcovat je kumšt. Fotky našich motocyklů Jawa si ale p. Arnošt určitě zaslouží. Panu Marčíkovi také třeba pomohou zatřídit čísla k jednotlivým provedením a odmění nás dokončením své knihy o Jawách. Co se týče názvu "Horská" tak jej osobně také nemám rád, ale lidové názvy jaksi vznikají "zespodu" a ať se odborná veřejnost snaží sebevíc, stejně mezi lidmi zůstane. Název bych respektoval, ale vyvrátil bych v odborné literatuře doměnku označení.    [lipcaa]   26.10.2017
Zobrazeno 10 z celkem 495 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (495) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 350 OHV odkrytý ventil


 Dobrý den, poradí mi prosím někdo, kde sehnat katalog ND nejlépe i s příručkou na Jawu 350 OHV typ s odkrytým ventilem? Nejlépe pokud ji má někdo naskenovanou v PC. Děkuji    [JHRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.11.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  https://uloz.to/!pT3ZHLhZvKO8/jawa-350-ohv-katalog -nd-zip    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Děkuji za zajímavý manuál. :) Katalog ND náhodou nemáte?    [JHRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.11.2017
Odpověď  https://uloz.to/!5E2DuCPh/manual-jawa-350-ohv-pdf    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.11.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Nasadenie nádrže Jawa 250 special


 Pani ako nasádzate nádrž na rám ??
V mojom prípade je to tak tesne že nádrž tam bez väčšej sily a odraného rámu nenasadím .
Je tak OK alebo robím niekde niečo zle ? Motorka je už nastriekaná a nechcem ju zbytočne poškriabať.
V ráme mam našrubovaný čap na ktorom je nasadene pero pre sedadlo.
Za rady vopred ďakujem    [Juraj]   07.02.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  este treba odmerat tu vzdialenost? alebo to uz mas vyriesene?    [gusto] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahojte Pani
Mohol by mi prosím niekto odmerať tuto vzdialenosť medzi čepom sedla a vnútornou stranou rámu ?? ...alebo aspoň šírku vymedzovacích valčekov (ľavý a pravý)
za pomoc dakujem    [Juraj]   22.02.2017
Odpověď  kde sa mohla stat v mojom pripade teda chyba ??
stredny cap ktory drzi pero sedla je povodny co znamena ze aj vzdialenost lavej + pravej casti ramu musi byt OK.
vedel by mi PROSIM niekto odmera tuto vzdialenost ??
skusim to porovnat s tym co mam doma.    [Juraj]   08.02.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jedna.Musí to jít normálně.    [Pavel H.]   07.02.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Fotky z fora    [Pavel H.]   07.02.2017
Odpověď  Opravdu nevím jak je to u této JAWY, ale řešil jsem to u nádrže na sportku 361.
Taky jsem měl nalakováno. Při opravě nádrže asi došlo k sevření...
Do patřičného místa jsem vložil svorník (roztahovák) vyrobený z prodlužovací matice M12 (taková ta dlouhá matka na spojování závitových tyčí) a šroub M12. Dosedací plochy jsem podložil proti odření. Otáčením šroubu jsem poloviny nádrže od sebe roztáhnul.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.02.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  ... a este jedna Fotka (cast na ktoru sa srubuje sedadlo)
ram aj ked stlacim k sebe je to stale malo.
Prave tento cap ho fixuje a preto sa viacej stlacit neda.    [Juraj]   07.02.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zodpovězené téma  

Jawa 175 Special - Kliková hřídel


 Dobrý den,
mohl by mi někdo poradit jak je uchycen rotor zapalování ke klikové hřídeli. Jde mi především o to zda je rotor na závitu nebo je tam pouze naražen na hřídeli. Je to všechno hodně zatuhlé, tak se bojím zabrat abych to případně nezničil.

Díky moc    [Kamil]   02.01.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  zdravim.potrebujem poradit ohladom zapalovania jawa 175 special, uchytenie hlinikovej dosky na ktorej su cievky ako to je prichytene k bloku mam to nafotene, fotky tu neviem pridat možem poslat na maila.vdaka za kažku radu.    [robert]   27.10.2017
Odpověď  Hlavně až tu matku budeš povolovat a dál už nepůjde tak do ní bouchni kladivem ať odskočí kužel a většinou nefunguje to jak píše monty že se matka povoluje dál.Ano může ale to je většinou již vamačkaný kužel závit je pravý.    [MJ]   09.01.2014
Odpověď  Používám pro tento případ hliníkové úhelníky, kterými přikryju čelisti a přes ně stáhnu, co nemá být poškozeno. Ale často to nestačí a opravdu to chce konkor, WD.. a trpělivost.    [Lada]   03.01.2014
Odpověď  Namočit do nějakýho odrezovače(kyselina citronová, kokakola, petrolej...)

Nespěchat, nechat klidně týden působit.

A potom kolem rotoru omotat bud sekundární řetěz z motorky, nebo třeba použít přípravek na povolování olejovýho filtru z auta.
http://www.ecarstore.cz/naradi-a-pristroje/special ni-naradi/klice-na-filtry/klic-na-olejovy-filtr-un i.html    [Monty]   03.01.2014
Odpověď  protože je to tak zatuhlé, že to se to ani nehne. Nebo jestli je na to nějaký trik tak rád uvítám každou radu.    [Kamil]   03.01.2014
Odpověď  Když chytíte rotor do svěráku, normálně ho zničíte- rozmačkáte.

Proč takový násilí?    [Monty]   03.01.2014
Odpověď  aha takže když chytím rotor do svěráku a budu povolovat matku, co drží rotor, tak se nemůže nic ničit chápu-li to dobře. A závit je klasický nebo obrácený?    [Kamil]   03.01.2014
Odpověď  na kuželu. Stačí jen povolit matku, dalším šroubováním funguje jako stahovák.

geniální řešení.    [monty]   02.01.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Jawa 250 Duplex Blok, r.v. 1939


 Dobrý den,

v tomto tématu bych se rád věnoval mému nově získanému motocyklu a jeho renovaci.Jedná se o mou první renovaci, tak doufám, že vše dotáhnu do zdárného konce.Motocykl jsem získal od mého otce,který jej zakoupil v roce 1978, když byl přibližně stejně starý jako já teď(24) za 400,- korun.Motocykl ležel 34 let rozebraný ve stodole.Jak se zatím zdá, je stroj snad 100% kompletní, snad chybí pouze plíšek na zadním blatníku, který drží lampičku.Skoro všechny díly nesou logo FJ a byl bych rád kdyby to tak také zůstalo repliky jsem se rozhodl nepoužívat s vyjímkou ráfků a výfuků.
Postupně zde budu dokumentovat průběh prací a budu vděčný za konstruktivní kritiku a rady.Kdyby zde byl někdo, kdo vlastní tento málo vídaný stroj, byl bych rád kdybychom spolu mohli vše konzultovat a předávat si cenné informace.Na internetu se toho moc zjistit nedá, zatím pro mne nejlepší zdroj informaci jsou dobové brožurky k motocyklu:Katalog náhradních dílů a příručka pro jezdce.

Celý tento projekt odstartoval zhruba před třemi týdny a od té doby jsem provedl následující kroky: kompletní rozebrání do posledního šroubku
: vyčištění všech komponentů
:nalakování sedla a odeslání panu zelenkovi na potažení světlou hovězí kůží,na toho pána jsem našel na internetu dobré reference tak doufám, že se vše podaří.
:nyní připravuji díly na chrom.Na základě informací, které jsem získal zde na fůru nechám všechny díly včetně nádrže nachromovat u pana Vepřeka.

:dále připravuji díly které mají přijít do laku na pískování.To znamená-bude mne čekat výroba nejrůznějších krytek a šroubů na zakrytí závytů a přesných děr proti poničení.

:co se barvy týká nechal jsem si namíchat 0.5 litru barvy podle vzorku který se dochoval na rámu pod štítkem s výrobním číslem a k tomu přikoupil tmelový plnič.Mám možnost využít lakovny tudíž si vše budu stříkat sám.

:výfuky jsem objednal od pana Hadrávka včetně koncovek které bere od slovenské firmy Buyak.



Toto by na úvod mohlo stačit, pro představu přídávám fotografii a jen co s prací pokročím dám vědět.    [Lada]   24.04.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 189 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  V dnešní době koupí Duplexe po renovaci za 430 tis nebo dokonce za 500 tis jen naprostý blázen nebo laik který neví co s penězi. Co tam je original a co není ví jen ten , kdo to dával dohromady. Píšeš naprosto správně- vyhodit přes 200 tis za kupu replik.Není mi jasné, proč chceš zrovna Duplexe, chceš ho mít jako historický motocykl nebo kopii vyrobenou teď. Pokud jako historický motocykl tak zrovna Duplexy, totéž 350 SV, OHV nyní vhodné nejsou.Kopiemi a replikami se to jen hemží. Naopak jsou zrovna v inzerci nádherné anglické předválečné kompletní čtyřtakty, začínající na cenách, co chtějí dnes za zrenovované péráky.Ale to je jen odbočení, záleží na každém za co svoje peníze dá.    [PS]   25.10.2017
Odpověď  vždyt to je bezne v inzerci, ta druhá je už pryč byla za 430 pěkná fakt    [re]   25.10.2017
Odpověď  JH: rozumím, ale asi bych zkusil raději přímo kontaktovat někoho (i odsud z fóra) o kom bych měl dojem, že je odborně zdatný (nemyslím sebe), než to ukazoval všem. Ale je to v podstatě loterie tak jako tak. U hotového, renovovaného stroje je problémem originalita, u torza je nesmírně drahá a někdy téměř nemožná kompletace. Hodně štěstí při výběru.    [č]   25.10.2017
Odpověď  re: Raději bych sehnal nějakou v původním stavu, abych ji mohl zrestaurovat, eventuálně nějaké torzo (jako je tohle) zrenovovat. Člověku pak motorka daleko víc přilne k srdci a má k ní větší vztah, než když ji koupí hotovou a postaví do rohu místnosti. Vidím v inzerci jen jednu po renovaci - tu z Rakovníku, duhou myslíte kterou?

č: Je to odvážné jak říkáte, ale asi lepší o motorku přijít takhle než koupit kupu předraženého železa (ano i originál je dost předražený, ale chápete co chci říct..)    [JHRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2017
Odpověď  JH: dát sem odkaz na motorku o kterou mám reálný zájem je odvážné. Pokud by za něco stála, tak vám ji někdo ze sběratelů/překupníků vyfoukne :)    [č]   25.10.2017
Odpověď  Není lepší vzít ty po renovaci? jsou tam teď dva... usmlouvat cenu.    [re]   25.10.2017
Odpověď  Dobrý den, chtěl bych Vás poprosit o radu. Zvažuji koupi Duplexe z inzerce. Motorka je lakovaná, takže těžko soudit originalitu dílů (ani majitel mi nedokázal zaručit jestli jsou 100% originál) a vzhledem k tomu že jsem originál nikdy nedržel v ruce, tak nevím kde hledat rozdíly v replice/originálu. Máte někdo typy na co bych se měl zaměřit? Nechci vyhodit přes 200tis. za kupu replik. Děkuji za postřehy.
můj email: sanek4@seznam.cz
a tady odkaz na fotky: http://bank2.rajce.idnes.cz/J250_Duplex/    [JHRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2017
Odpověď  Ahoj. Mam motor na Duplexku.Kolik by tak asi stál???    [Honza]   31.10.2016
Odpověď  Ahoj , chtěl jsem se zeptat jestli nevíš číslo barvy , které jsi použil na duplexe.
díky za info Vlasta    [vlasta]   25.08.2016
Odpověď  Ahoj Lado,
tak jak Duplex jedí? Spokojenost? Už máš motor zajetý?
Sedivak    [sedivak]   24.02.2016
Zobrazeno 10 z celkem 189 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (189) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Prepakovanie brzdy a stupackovy kriz jawa Special


 Dobry den.
prosim Vas nemate niekto doma specialku s prepakovanim brzdy na lavu stranu s noznym radenim?
potreboval by som na nejakych fotkach vidiet ako je to presne vyriesene a co vsetko to prepakovanie obsahuje. ci je brzda priamo na sesthrane alebo je na takom tom Lkovom drziaku ako liaty pedal ked je na pravej strane.

Videl som tu aj nejake vykresy ale viacej by mi pomohli fotky hotoveho stroja.
dakujem velmi pekne za pomoc.    [gustoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.10.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dakujem to prepakovanie ako take poznam len by ma zaujimalo ako je to vsetko poskladane dokopy. ako je riesene uchytenie brzdy a stupaciek. popripade v akej polohe ma ist doraz brzdy, ...    [gusto] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.10.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, takto vypadá přemístění zadní brzdy na Jawu Special s nožním řazením.    [JHRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.10.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Motor JAWA 350 OHV


 Koukám, že se poslední dny na prodejních portálech objevují hojně motory, převodovky na JAWA 350 OHV. A ty ceny? Co se děje. Neblíží se zase finanční krize?    [Komikton]   12.10.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 19 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  jeden už je na bazosi :D    [tera]   15.10.2017
Odpověď  200?    [.]   14.10.2017
Odpověď  Zdar chlapy a sv se prodava za kolik, dik    [Josef Pacal]   14.10.2017
Odpověď  Tak za kolik se tedy prodal?    [Michal]   14.10.2017
Odpověď  dal Vám někdo 180? takovou cenu má    [rettt]   14.10.2017
Odpověď  Má úvaha se změnila v čin. Takovou nabídku jsem nemohl odmítnout. Motocykl bych stejně neposkládal. Nic dalšího v tom nehledejte.    [Komikton]   13.10.2017
Odpověď  šulda :(    [fre]   13.10.2017
Odpověď  12.10. si pohráváš s myšlenkou a 13.10. je prodaný. Pěkné představení.    [Lada]   13.10.2017
Odpověď  Jo, je to horký zboží.....:-)    [Jan]   13.10.2017
Odpověď  Motor je už prodaný.    [Komikton]   13.10.2017
Zobrazeno 10 z celkem 19 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (19) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 250 speciál


 Ahoj. Nedávno jsem sehnal tuto motorku a mám k ni pár dotazů. První je, že bych potřeboval urcit rok výroby. Podle mnou zjisteneho by to mohl být 37, ale potřebuju potvrdit. Potom by mě zajimalo, jaký motor tam patří a v jakém rozmezí výrobních čísel má být. Rám má číslo 7xxx. Nevím teď přesně, ale je 4mistne a začíná 7čkou. O prednim světle z ČZ vím. Budu rád za všechny další poznatky k motorce. Kdyby měl někdo chybějící díly, rád je odkoupim či vyměním.

Díky moc. Pavel

775 644 056    [re-jawaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.09.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ano, je to podle čísel motorů.    [KAREL]   14.10.2017
Odpověď  Dobrý den , to číslování strojů v Jawagallery je podle čísel motorů ? Děkuji    [Jiríček]   14.10.2017
Odpověď  http://jawagallery.net/?page=clanky/vyrobnicisla    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.09.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kola Jawa 350 ohv
Repliky


 Poskytne mi nekdo informaci, kdo umi vyrobit repliky lol , nebo alespon stredy na Jawa 350 OHV???    [Staghorn] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.09.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Kola dělá Erik Zubek 776663490    [Michal]   10.10.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Chrómovanie príprava


 Práve brúsim nádrž pod chróm. Mám tam jednu preliačinu a chcem ju buď dať vyrovnať striebrom, alebo mosadzou. Otázka znie či to bude vidno po nachrómovaní (mýslím tým mapy).    [Milanxx]   26.09.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Vyměním ten šroub z ohv za šroub na specialku a doplatím ti 1500kč.    [Michal ]   10.10.2017
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Prosím znovu o pomoc , Objevil jsem nějaké světlomety , teda spíše části . Největší hrnec má průměr v pertlu 165mm , sklo průměr 145mm označeno H , rámeček sedí ke sklu . A potom ten červený světlomet hrnec v pertlu průměr 140mm , sklo by mohlo mít asi tak 135mm, hrnec vevnitř označen 130SD . Je něco z toho vhodný kandidát na světlomet speciál nebo jeho část ať vím co dokoupit . Děkuji moc    [Jiříček] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.10.2017
Odpověď  (PS)- děkuji za radu , a tu startovací páku jste nepoznal ? Mockrát děkuji . Edo díky za nabídku ,ale prodat nechci . Jestli neseženu na motortechně v Brně , tak bych možná vyměnil. Ještě prosím o radu s těmi šrouby z nerezu ? Moc děkuji za jakoukoliv radu .    [Jiříček]   09.10.2017
Odpověď  Ten šroub je z Jawy 350 OHV    [PS]   09.10.2017
Odpověď  o šroub řízení bych měl zájem ze speciálky není dobře zaplatím nebo vyměním za správný eda    [eda] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.10.2017
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  A další dotaz , ta menší start páka by měla být na speciálku ,ta větší je podobná , ale jen přibližně . Má tisícihran a je trochu delší a stahuje se šroubem (viz foto) . Neznáte prosím původ. Děkuji    [Jiříček] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.10.2017
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Měl bych ještě dotaz . Před lety jsem si koupil šroub řízení (viz foto) v domnění ,že je na speciálku. Matice je v pořádku ,ale nesedí mi uchycení . Poradí mi někdo. Má někdo možnost změřit mi pružinu vidlice ? Našel jsem dvě , obě jdou krásně našroubovat na vidlici , ale jedna má délku 21cm druhá 19cm . Liší se i průměr v nejširším bodě a síla kulatiny . Nebo to bylo podle kubatury? Jo co ty šrouby z nerezu kupoval je někdo ? Poslední dotaz na vidlici mám držáky světlometu délky 18,5 a 13cm ,který světlomet k nim patří velký nebo menší ? Zatím jsem se zabýval pouze motocykly po roce 1955 a tak jsem v předválkách začátečník , díky za ochotu poradit a omlouvám se za vyčerpávající příspěvek .Jirka    [Jiříček] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.10.2017
Odpověď  Dobrý den, nechci zakládat nové téma tak píši dotaz zde . Koupil jste si někdo často inzerovanou slovenskou sadu nerezového spojovacího materiálu na speciálku nebo robota ? Sedí to ? Je tam vše potřebné ? A ještě prosím o radu kde koupit replikové sedlo na speciálku , aby bylo ok . Mám skoro 120kg :-( Děkuji    [Jirka]   05.10.2017
Odpověď  Vďaka za rady, dnes som kúpil striebornú pájaciu tyčku.    [Milanxx]   07.10.2011
Odpověď  Zdar. Jmenuje se to pájecí tyčinka se 40% obsahem stříbra s boraxem na povrchu. Autogénem trošku nahřeju povrch a na něj roztavím pájku. Jde to velice dobře. Nechá se to ochladit na vzducu. Pak se jenom jemně oklepe vrstva která vznikne na povrchu a brousí se šmirglem. Při oklepávání pozor na oči, je to takový jakoby skleněný prevít a hodně to odskakuje. Už mi to vlítlo do oka.    [Lubo]   01.10.2011
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 
Zodpovězené téma  

Potřebuji pomoc, mám jawu 250 special r.v. 1946


 Dobrý den, mám problém s motorem Jawa 250 special r.v. 1946 a jedná se o to, že mám dvouřadá ložiska v motoru a po složení motoru jsem zjistil, že mám 1a 1.5mm axiální vůly na klice. Nevím co stím a každý koho se zeptám, tak tvrdí, že ta vůle je velká, že má být max 0,02mm. Vše jsem tam dal tak jak jsem to rozebral, kliku,kroužky a kartery. Dokonce jsem rozebral druhý motor, ale tam je taky vůle na klice stejná. Tak už nevím co s tím. Klika je 75mm široká, kroužky 3mm a ložiska jsou zároveň s vnitřní částí karteru. Nemáte s tím zkušenost. [Petr] 07.08.2017    [Petr]   07.08.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  nech ty kartery opravit v rrkovo.cz kluci ti je vystruzi    [CIJOML]   10.10.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 175 speciál - rok výroby?


 Dobrý den, můžete mi prosím pomoci s určením roku výroby Jawy 175 Special?
Motor s převodovkou mají číslo 56165 a rám 46435. Patří to takto správně k sobě?
A je někde možné pořídit nějaké podklady, kde bych mohl nastudovat technické podrobnosti o mém motocyklu. Čeká mě renovace:-)
Předem mnohokrát děkuji za radu! Martin    [minicatRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.07.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dobrý den mám předválečnou Jawu 175,pod vínovou barvou se nachází barva modrá,slyšel jsem o poštovních Jawách,víte o tom někdo víc?    [petrguzziRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.10.2017
Odpověď  Císlo je 55 192. Děkuji Tomáš    [Thomass79Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.10.2016
Odpověď  Císlo je 55192, děkuji. Tomáš    [Thomass79] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.10.2016
Odpověď  Dobrý den,

chtěl jsem Vás požádat zda by bylo možné identifikovat motocikl, případne kam se obrátit. Mam číslo rámu 51150, číslo motoru 51392,číslo převodovky 51406. Předem děkuji za jakékoliv informace.    [snaponeRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.10.2016
Odpověď  Zdravím pana Arnošta a zároven mám prosbu ohledně data výroby mého motocyklu Jawa 175 special. Předem moc děkuji Tomáš    [Thomass79] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.09.2016
Odpověď  Zdravím vás pánové. Ještě jednou moc díky vám oběma za přesné dohledání historie!
Vůbec jsem nečekal, že se dozvím takové podrobnosti, jako kdo a kdy přesně si motorku koupil! :-)
Tajně jesm doufal, že se dopátrám alespoň roku výroby. Díky.    [minicat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.07.2016
Odpověď  No vidíš Martine, teď už znáš historii svého stroje i ty :o) Ještě jednou dík Arnoštovi.    [tomas]   15.07.2016
Odpověď  Pánové, moc se omlouvám.. koukal jsem do špatné tabulky, je to přesně tak jak píše tomas. Jinak přidám ještě postřeh: na mojí 175 je v.č. na převodovce 568XX (na motoru v.č. chybí) a na rámu 567XX. Ale kdo ví, jak to bylo původně.    [JH] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2016
Odpověď  Dobrý den,

motocykl s číslem motoru 56165 skutečně zapadá do řady číslel ze 14. série. Tento kus byl z továrny odeslán dne 28. 6. 1939, zaplacen pravděpodobně 12. 7. 1939, zástupce značky Vitvar, zákazník se jmenoival Novák.
Pokud jde o číslování rámů a vztah k motoru, je tady na to celé samostatné téma, které se však postupně proměnilo v určování roku výroby (prodeje) motocyklů Jawa.

Ale, když už se to nakouslo zde tak níže můj názor na tuto otázku:

Vztah mezi číslem rámu a motorem případně převodovkou je u předválečných motocyklů Jawa trochu složitější a netroufám si napsat, že bych v tom měl úplně jasno. Ale myslím, že jde dohledat asi tři etapy, zpočátku běžela samostatná čada čísel rámů, který je dohledatelné většinou jako čtyřmístné číslo. Později koncem 30. let se číslo rámu změnilo a je to pětimístná cifra, která se podobá číslu motoru ale je často o mnoho mimo, jako v tomto případě, kdy je rozdíl 10 tisíc! Pokud se nepletu, tak i toto by mohlo být správné. Později, předpokládám, že za okupace se čísla rámu i motoru sjednotila.
Pokud jde o převodovku a motor, ve většině případů jsou čísla stejné, ale čas od času se najde výjimka, kdy motor a převodovka jsou od sebe, né však o mnoho - tedy je velmi pravděpodobné, že to tak šlo rovnou z továrny...    [Arnošt]   15.07.2016
Odpověď  Pro JH, s jistotou to samozřejmě netvrdim, motorky jsem v té době neprodával, čerpam pouze z tabulky změn, která zde kolovala na fóru, mohu poslat mailem. Může se k tomu vyjádřit ještě někdo? Jinak Martine co se týče těch čísel, tak co já vim, tak hlavní je, že jsou shodná motor a převodovka, rám pokaždé stejné číslo neměl, je to patrné z příspěvků tady v jiném tématu, kde dotyčný člověk má možnost nahlédnout do archivních papírů Jawy, jak která motorka šla do prodeje. Konkrétně mně taky poslal historii k mému stroji.    [tomas]   15.07.2016
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

kola jawa nevím na jaký typ


 Ahoj ,potřebuju poradit na jaký typ jawy je toto kolo .
mám 2 kusy .díky za radu.    [phanomenRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  řekl bych pérák    [mara]   19.02.2012
Odpověď  ještě jsem nenapsal že rozměry pneu jsou 3,5 /19 .    [phanomen] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2012
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [phanomen] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2012
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 175 r.v.1933


 žádám o radu, mám zájem pořídit předválečnou jawu. Nabízí se mi jawa Special, dle technického průkazu je výrobní č. motoru 38656, č. rámu jsem na ni nenašel., ale dle průkazu č.9242. dle průkazu je tato motorka vyrobená v r.1933. dle čísel by měla ale být vyrobená v r.1934. v průkazu mi dále nesedí několik dat- váha 75Kg, obsah 172cm3, max. rychlost 75km/h připojuji foto a prosím o radu zda by takto měl moto vypadat....    [Karlos16] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.07.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Mam dotaz na aukru se objevil zajimavy obraz program cz z roku 1938. Znate to nekdo? Nikdy jsem to nevidel ale vypada to zajimave. Mate to nekdo ve sbirce?    [Ladislav]   10.09.2017
Odpověď  Pošlete mi prosím fotky na novyhy@seznam.cz rád se podívám a pomůžu. Tady ty fotky jsou příliš malé a nejde z nich ani poznat že se jedná o motorku :D    [JHRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  průkaz    [Karlos16] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [Karlos16] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.07.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Uchycení spodního krytu primáru Jawa 250 Special


 Zdravím vás, měl dva dotazy k přírubové Jawě 250. Mohl by mi někdo poradit, popř. sem vložit fotku, jak má být uchycen k hliníkovému můstku, spodní kryt primáru? A jaký můstek je správný pro přírubovou 250tku. Děkuji    [JawaS250Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.08.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě jeden dotaz, kde a k čemu je uchycen ten držáček S 67906 spodního krytu????? Děkuji    [JawaS250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.09.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak přikládám ještě ten obrázek můstku.    [JawaS250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.09.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Díky za fotku i odpověď. Trochu mě zarazil obrázek z kat. náhradních dílů, kde je vyobrazen můstek bez toho nálitku se závitem.    [JawaS250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.09.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, použíj pravý můstek s nálitkem pro plíšek pomocí kterého se spolu se šroubkem kryt přichytí k můstku. Posílám foto    [JH] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.08.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 

 Strana 1/48 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 24.11.2016)
Nezodpovězené téma 

prosím o pomoc identifikace


 mam rám motor a převodovku potřebuji zjistit jaký je to rok zda to patří k sobě a zda je schodná vidlice 175 a 250 Jawa předválečná děkuji. motor číslo 37179 převodovka 37453 rám 7609    [Tom]   12.09.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Cz 1938 program stary obraz


 Na aukru se ted vysjytnul k prodeji zajimavy obraz s vyrobnim programem motocyklu cz, libi se mi to. Znate to nekdo?    [Ladislav]   10.09.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Brzdové obložení jawa robot


 Zdravím, chtěl bych se zeptat, kde bych mohl sehnat brzdové obložení na robota nebo někoho, kdo to dělá. Hledal jsem na internetu, ale nic jsem nenašel. Taky by mě zajímalo jakou povrchovou úpravu měli brzdové čelisti, nebo neměly žádnou? Díky za pomoc.    [tomas.r] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.07.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Serizeni motoru


 Ahoj dal jsem na 175 specialku karbec z peraka chodi to hezky jen neudrzi volnobeh. Sroub soupatka mam na doraz a nic jak se ubere, tak zhasne.    [P.]   25.03.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 175 Sport tvz.Srdcovka. Pomoc s urcenim roku vyroby


 Dobry den,
potreboval bych pomoci se svoji srdcovkou a to konkretne s rokem vyroby. Na krku je cislo 5163 a na motoru ZK 13 128. Co znamena to ZK take netusim. Jinak setkal se nekdo s tim, ze by tento stroj mel male bubny na prednim kole ? Dle me nahrazka za poskozeny velky buben, ale o srdcovkach temer nic nevim. Dekuji vsem za pripadnou pomoc ps. foto je ilustracni    [Libor]   02.03.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Příručka Jawa 175


 V mé příručce mi chybí jeden list, strana 3 a 4, byl bych vděčný kdyby se našel někdo kdo ji vlastní a tyto dvě strany by mi naskenoval a poslal na e-mail stovi@seznam.cz . Případně tuto příručku nebo i jinou koupím.    [Jakub]   25.02.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Klínek/Pero Jawa special


 Ahoj, nevíte kde bych sehnal hotové pero (klínek), ten co je mezi klikou a setrvačníkem? Už mám hotový motor, jen ten klínek mi chybí. Děkuji    [david.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

jawa speciál číslování rámů


 Dobrý den prosím pane Arnošte o identifikaci Jawy speciál 175 číslo rámu třímístné 365
Dekuji Karel    [karel 555Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.02.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

oživení motoru jawa 175 spec. po provedné GO


 po provedené GO jsem motor na druhé šlápnutí nastartoval a projel. poslé jsem jej startoval asi 2 měsíce na stole při práci na stroji. Startováno se postupně horsilo až skončilo úplně. Vyzkoušel jsem troje zapalování, několikrát přetěsnil kartery,dal zkontrolovat výbrus, 3 karbece a stále nic. samozřemě svíčky, bohatost a pod. maximálně chytne, bouchne a zase dlouho nic. moc prosím o radu, případně konzultace s motorářem i zaplatím pokud budeme úspěšní, moc děkuji SIOLA 776108949 matreko@seznam.cz    [Matějka Alois]   19.01.2017
   Přidat odpověď 

 Strana 1/48 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006