MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 315343 příspěvků |8113 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 54 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly do roku 1945 | Odpověď 9.12.2023 02:11  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma DKW KS 200ccm
Ahoj, po dokompletování dkw a startu jsem mněl závadu: abych udržel motor v chodu musel jsem stále bohatit směs přes cupák po tanečcích s nastavením karburátoru, kde závada byla pořád jsem se rozhodl pro demontáž zapalka a kontrolu těsnění. Máte někdo zkušenost zda to víčko postačí dotáhnout? upřímě já z toho těsnění nemám dobrý pocit. Od jednoho pána jsem byl informován, že se to dá nahradit guferem. Dělal jste to již někdo a případně musí proběhnout nějaký zásah na karteru jako např. vymezovací vložka a pod. či se pouze vydlabne to stare tesneni a narazí se gufero. Děkuji    [p.]    15.04.2017     Zobrazit téma  
Odpověď  Ahoj. Nemáte prosím někdo rozdělaný tlumič DKW KS? Původní tlumiče byly uvnitř nekompletní amatérsky dovybavené a až po 8 letech provozu jsem se je rozhodl dát do pořádku - na přepážky(kolečka) jsem si nechal udělat výpalky na laser, akorát teď tápu jak se mají správně usazovat na ten čtyřhranný trn. V katalogu je jen retuš rozmontovaného tlumiče kde lze rozeznat jen mezery mezi přepážkami ale není viditelné jak jsou polohovány. Mají být přepážky stejně za sebou nebo být jedna proti druhé pootočeny o 90 stupňů?    [Martin Štindl]   13.09.2022
Odpověď  Dobrý den,resim problém úplně stejný s 200 SB. Máte již nějaká gufera z obou stran odzkoušena že bych objednal? Díky za odpověď,TS    [Tomáš SchmidtRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.10.2017
Odpověď  Ještě se musím opravit - nasal jsem "že nebylo úzké(5mm) ale skutečně sedmička" ale když koukám na řez tak mohlo gufero být i širší na 10mm. Pokud to demontované těsnění bude širší tak spíše gufero bude 22x40x10 - pamatuji si že při montáži motoru se na klikovce žádné dodatečné vymezení nedělalo, ty gufera se osazovala stejně jako původní těsnění a na straně zapalování gufero vykukovalo tak 2-3mm.    [Martin Štindl]   16.04.2017
Odpověď  Dekuji za vycerpavajici info Martine, pristi vikend to namerim a objednam. Nejdrive dam pravou stranu a uvidime, co to udela jestli bude brat olej z prevodovky. Daval jste uz nekdo Vape na misto puvodniho zapalka?    [P.]   16.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě k tomu popisu potíží, jestliže původní simmering zůstal i v levém karteru tak i ten už nemusí dobře těsnit a proto může být v součinosti s těmi problémy. Nejspíše doplněním gufera jen na straně zapalování se to zlepší ale asi by bylo vhodné motor rozpůlit a osadit druhé gufero i ke spojce. Já vím že to je nepříjemné protože s tím bude dost práce ale pak bude klikovka spolehlivě zatěsněna.    [Martin Štindl]   15.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Rozměr jsem zkoušel dohledat ale nezdařilo se, v databázi mi zůstali jen fotky. Ale rozměr jsem určoval podle stávajících rozměrů tj. průměr čepu klikovky a pouzder ložisek. Čep klikovky by měl být 22mm(asi??), futra pro ložiska převodovky byly průměrem stejné jako pro klikovku a ložisko 6203 má 40mm vnější průměr. To gufero by bylo asi G 22x40x7 - ale bez jistoty, vím určitě že nebylo úzké(5mm) ale skutečně sedmička, za ty rozměry čepu a futra ale hlavou neručím, prostě to změřit. Určitě se ale jednalo o běžně vyráběné gufero a na vyhledavači jsou nejblíže jen dvě: G20x40x7 a 22x40x7.    [Martin Štindl]   15.04.2017
Odpověď  Dekuji za informaci. Pokud byste ten rozmer dohledal, tak by to bylo super.    [P.]   15.04.2017
Odpověď  Ano, původní simmerring se nahradí guferem stejných rozměrů(rozměr gufera jsem si možná poznamenal ale nemohu ho najít)bez zásahu či vymezování, ta převlečná matice se stáhne jen natolik aby zaaretovala to gufero. Klika na válečcích by měla mít vakl asi 0,1 - 0,2 mm tak po utažení matice pro jistotu vůli zkontrolovat, když se matice utáhne značnou silou tak přes to gufero dokáže posunout poudra válečků i s rozpěrou.    [Martin Štindl]   15.04.2017


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006