 DKW KS 200ccm Ahoj, po dokompletování dkw a startu jsem mněl závadu: abych udržel motor v chodu musel jsem stále bohatit směs přes cupák po tanečcích s nastavením karburátoru, kde závada byla pořád jsem se rozhodl pro demontáž zapalka a kontrolu těsnění. Máte někdo zkušenost zda to víčko postačí dotáhnout? upřímě já z toho těsnění nemám dobrý pocit. Od jednoho pána jsem byl informován, že se to dá nahradit guferem. Dělal jste to již někdo a případně musí proběhnout nějaký zásah na karteru jako např. vymezovací vložka a pod. či se pouze vydlabne to stare tesneni a narazí se gufero. Děkuji [p.] 15.04.2017 Zobrazit téma |
| Ahoj. Nemáte prosím někdo rozdělaný tlumič DKW KS? Původní tlumiče byly uvnitř nekompletní amatérsky dovybavené a až po 8 letech provozu jsem se je rozhodl dát do pořádku - na přepážky(kolečka) jsem si nechal udělat výpalky na laser, akorát teď tápu jak se mají správně usazovat na ten čtyřhranný trn. V katalogu je jen retuš rozmontovaného tlumiče kde lze rozeznat jen mezery mezi přepážkami ale není viditelné jak jsou polohovány. Mají být přepážky stejně za sebou nebo být jedna proti druhé pootočeny o 90 stupňů? [Martin Štindl] 13.09.2022 |
| Dobrý den,resim problém úplně stejný s 200 SB. Máte již nějaká gufera z obou stran odzkoušena že bych objednal? Díky za odpověď,TS [Tomáš Schmidt] 04.10.2017 |
| Ještě se musím opravit - nasal jsem "že nebylo úzké(5mm) ale skutečně sedmička" ale když koukám na řez tak mohlo gufero být i širší na 10mm. Pokud to demontované těsnění bude širší tak spíše gufero bude 22x40x10 - pamatuji si že při montáži motoru se na klikovce žádné dodatečné vymezení nedělalo, ty gufera se osazovala stejně jako původní těsnění a na straně zapalování gufero vykukovalo tak 2-3mm. [Martin Štindl] 16.04.2017 |
| Dekuji za vycerpavajici info Martine, pristi vikend to namerim a objednam. Nejdrive dam pravou stranu a uvidime, co to udela jestli bude brat olej z prevodovky. Daval jste uz nekdo Vape na misto puvodniho zapalka? [P.] 16.04.2017 |
|  Ještě k tomu popisu potíží, jestliže původní simmering zůstal i v levém karteru tak i ten už nemusí dobře těsnit a proto může být v součinosti s těmi problémy. Nejspíše doplněním gufera jen na straně zapalování se to zlepší ale asi by bylo vhodné motor rozpůlit a osadit druhé gufero i ke spojce. Já vím že to je nepříjemné protože s tím bude dost práce ale pak bude klikovka spolehlivě zatěsněna. [Martin Štindl] 15.04.2017 |
|  Rozměr jsem zkoušel dohledat ale nezdařilo se, v databázi mi zůstali jen fotky. Ale rozměr jsem určoval podle stávajících rozměrů tj. průměr čepu klikovky a pouzder ložisek. Čep klikovky by měl být 22mm(asi??), futra pro ložiska převodovky byly průměrem stejné jako pro klikovku a ložisko 6203 má 40mm vnější průměr. To gufero by bylo asi G 22x40x7 - ale bez jistoty, vím určitě že nebylo úzké(5mm) ale skutečně sedmička, za ty rozměry čepu a futra ale hlavou neručím, prostě to změřit. Určitě se ale jednalo o běžně vyráběné gufero a na vyhledavači jsou nejblíže jen dvě: G20x40x7 a 22x40x7. [Martin Štindl] 15.04.2017 |
| Dekuji za informaci. Pokud byste ten rozmer dohledal, tak by to bylo super. [P.] 15.04.2017 |
| Ano, původní simmerring se nahradí guferem stejných rozměrů(rozměr gufera jsem si možná poznamenal ale nemohu ho najít)bez zásahu či vymezování, ta převlečná matice se stáhne jen natolik aby zaaretovala to gufero. Klika na válečcích by měla mít vakl asi 0,1 - 0,2 mm tak po utažení matice pro jistotu vůli zkontrolovat, když se matice utáhne značnou silou tak přes to gufero dokáže posunout poudra válečků i s rozpěrou. [Martin Štindl] 15.04.2017 |
|