MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 313317 příspěvků |7962 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 34 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly do roku 1945 | Odpověď 25.9.2022 00:40  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma praga 500- olej teče přes ventil do spalovacího prostoru-řešení
Zdravím, chtěl bych se zeptat těch co mají pragovku 500 na takové řešení. Mám motor III série kdy je mazání rozvodových kol a vodítek ventilů řešené udržovanou hladinou oleje ve vačkové skříni, tak že se hladina drží nad vodítky ventilů. Čímž se v oleji doslova koupou a stává se mi to, že přes vodítka propouští olej do spalovacího prostoru, což jednak za jízdy kouří a při odstavení motorky teče olej na píst. Napadlo mě řešení, snížit tuto hladinu tak, že by se máčely jen rozvodová kola a přes "hrb" který ve vačkové skříni je by se olej už nedostal k ventilům, tak že by se v něm už nekoupaly, ale pouze by se rozstřikem od rozvodových kol přimazávaly? Toho by se dalo docílit převrtáním dírky, která drží hladinu níž. A můj dotaz spočívá v tom, zda to tak už někdo má, nebo toto řešil a zda by toto stačilo mazat a také jak s případným chlazením od oleje těchto ventilů? Zatím se tohoto řešení trošku obávám i když by asi fungovalo. zatím po dojetí motorku nakloním aby olej od ventilů přetekl přes ten hrb na stranu rozvodových kol, ale je to takové provizorní řešení. Díky za rady či zkušenosti.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   03.05.2022     Zobrazit téma  
Odpověď  právě to se mi na pragovce líbilo, že nemá kertery ze dvou půlek a, že tím odpadá nějaké přisávání oleje do motoru. Teda tak jsem si to aspoň myslel.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.05.2022
Odpověď  No ta hladina nahoře je pořád stejná, ale to se dá vyřešit tím náklonem aby to tam neteklo když to stojí, teď když už to tak netlačí moc oleje, tak to tak neplní ani nahoře ani dole.

Olej s převodovky? to jde do klikovky? To je nějak propojené? V karteru je velká díra do prostoru klikovky ze strany primárního kolečka, ale až dost vysoko. Kudy by se to mohlo nasát do klikovky ? Měl jsem za to že olej v převodovce je propojen s prostorem levého deklu kde je spojka a že ten si žije svým odděleným životem od oleje z nádržky, který cirkuluje motorem a končí v klikovce...???    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.05.2022
Odpověď  Tak to bylo tady čerpadlem a né špatnou hladivou ve vačkové skříně. Dejte si pozor aby motor netahal olej z převodovky. Zkontrolujte hladinu v převodovce.    [Praga500] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.05.2022
Odpověď  Tak problem s premirou oleje asi vyresen. Bylo to tou zaslepkou. Bez ni to davalo strasne moc oleje do klikovky. Dnes po projizdce bez problemu, tak akorat.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.05.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ja to mam takto pruchozi.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.05.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prave ze mi dava strasne moc. Co sekunda to kapka a nejde to dat na mene. Bud takto moc a nebo to nekape vubec. Ale.dnes jsem zjistil jednu vec, kterou mam asi jinak a to bych potreboval potvrdit. To mosazne olejove cerpadylko ve kterem lita ten pistek mam duty, kdezto kamos co ma doma tyto cerpadla navic je ma vsechny ucpane. Takze ten pistek vlastne dorazi k te ucpavce, kdezto me to tlaci dirou ven. Je to rozdil v seriich, nebo to ma byt vzdy ucpane. To by mohl byt ten problem kdy to dava moc. Plni se mi totiz strasne prostor klikovky. Viz foto ucpavky    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.05.2022
Odpověď  Zeptám se, jak hodně Vám dává čerpadlo. Jestli to nemáte seřízené na hodně. Jestli si pamatuji dobře tak olej teče i pod kolem "královské hřídele" (skrz ložisko) jak máte vyfocenou tu součástku.    [Praga500] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.05.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  onou dírkou, myslím tuto, která je v hliníkovém prvku kterým prochází královská hřídel a touto dírkou se vrací olej zpět. Udělal bych ji prostě níž. Tedy tak to lajcky, teoreticky vidím já, ale má někdo shodný názor, nebo spíše to nedělat? Moc díky za rady, opravdu by pomohly.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.05.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  takto to vypadá. Pohled zepředu. Červená je stávající hladina oleje kdy se drží nad hranou vodítek, což sice maže, ale má to i popsané neduhy. A zelená by bylo dané řešení, ale stačilo by to mazání jen rozstřikem a stačilo by se to vše chladit?    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.05.2022


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006