MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 300981 příspěvků |7231 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 12 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexAutomobily do roku 1945 | Odpověď 21.6.2019 02:32  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma Praga Piccolo 3. serie
Přátelé můžete mi někdo poradit kam v rozdělovači připojit kondenzátor? Nemám originál, myslíte že je možné použít kondík třeba z kývačky? Stejně tak se mi nedaří sehnat ani origo indukční cívku, lze dočasně použít třeba 6V z trabanta, nebo motorky? Předem díky za rady.    [KobletRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   25.02.2019     Zobrazit téma  
Odpověď  součástí rozdělovače je kondenzátor, který je zamontovaný v těle rozdělovače. Není tedy potřeba řešit připojení dalšího kondenzátoru.    [praga]   24.04.2019
Odpověď  Monty: Tak přesně tenhle z aukra jsem právě koupil. Ale jinak jsem ho nikde nenašel co to auto skládám. :-)    [Koblet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2019
Odpověď  kondík může být kdekoli na trase kladívko - cívka.    [vintera]   15.03.2019
Odpověď  https://aukro.cz/kondenzator-bosch-kondik-auto-moto-veteran-zapalovani-nd-6942912292 tady je další jetý,a jistě se dá BOSCH koupit i jako replika    [Monty]   15.03.2019
Odpověď  Přátelé díky všem za rady a názory. Bohužel se mi nepodařilo nikde sehnat jiný kondík, který by se vešel do rozdělovače. Budu muset vymyslet kam ukrýt nový, aby nebyl moc vidět.    [Koblet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2019
Odpověď  u starého kondenzátoru bych byl opatrný, může dělat problémy, mám s tím bohaté zkušenosti. A změřit jeho bezvadnou funkci není úplně jednoduché.    [vintera]   15.03.2019
Odpověď  Zrovna tady si zakládáte na problémy a starosti.
Pokud má auto jezdit, tak takovou věc, jako kondenzátor a cívku dávám nový,nejlépe značkový. Dovnitř nevidíte, a specielně kondenzátor prostě věkem degraduje, a není spolehlivý.

Do auta na dívání v salonu dobrý,ale na ježdění(i občasný) bych dal kondík novej prostě.

PS: a nedá se koupit novej stejnýho provedení někde v Německu?    [Monty]   15.03.2019
Odpověď  Pokud snaze udělat to co nejblíže originálu říkáte hledání problému, pak máme asi každý jiné vnímání pojmu "renovace".    [KobletRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.03.2019
Odpověď  Vy nehledáte řešení, vy hledáte PROBLÉM...........    [-a-]   14.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pamětníci mi tvrdí, že do rozdělovače patří tento kondenzátor, nicméně nikdo z nich ho nemá. Povedlo se mi ho sehnat, dokonce je po změření v pohodě, ale nemohu ani za boha přijít na to, jak ho do rozdělovače vsadit. Tvarově sedí skvěle, ale na výšku bych řekl že mu tak 2mm přebývají a nejde pořádně nasadit palec. Máte s tímto kondíkem někdo zkušenost?    [KobletRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.03.2019
Odpověď  Není třeba se bát připojit kablík od kondenzátoru ke kabelu, který vede napětí po zapnutí klíčku (třeba bošáku) do rozdělovače. Pokud není dírka s průchodkou extra do rozdělovač, tak jak někdo již přede mnou psal, tak odizolovat kousek kabelu pro přívod napětí do rozdělovače a tam připojit kondenzátor. Obal, neboli vnějšek kondíku spojit s kostrou. Stačí třeba objímka z motocyklového kondenzátoru a připevnit pod šroubek na rozdělovači na Pragovce. Kondík slouží jen pro tzv. pohlcování opalu-jiskření při rozpojování pohyblivého kontaktu v rozdělovači a potom se napětí u svitků nebo elektrolytiku v kondíku vybíjí do kostry.    [EduardRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Proč ho cpát dovnitř? Sice nevím, kde byl u tohoto rozdělovače umístěn, ale může být kdekoliv, pokud Vám jde pouze o zprovoznění vozu, jak jsem z textu Vašeho dotazu vycítil.
Tedy - tělo kondenzátoru kdekoliv ukostřit a jeho vývod připojit kamkoliv do elektrické cesty mezi vývodem od kladívka z rozdělovače a jedné ze dvou bočních svorek na cívce (ta druhá (jedno jaká) jde na "živý" vodič od spínací skříňky/akumulátoru). Pokud se kondenzátor nevejde do rozdělovače, může být kdekoliv, pokud bude jeho zapojení ctít to, co jsem napsal v předchozím svém příspěvku. Bohužel na obrázku není vidět ten elektrický vývod z kladívka, nebo tam ještě nejspíš není nainstalován. Měl by být cca v místě, které je označené šipkou na obrázku. Sem přijde připojit ten drátový vývod z kondenzátoru. Ten vývod z kaldívka, z jeho pružiny, musí být izolován od kostry vhodnou průchodkou.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.02.2019
Odpověď  Nemáte někdo zkušenost s instalací kondíku právě do tohoto rozdělovače? Našel jsem na netu pár fotek, ale na žádné kondík nevidím.    [KobletRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.02.2019
Odpověď  Obojí je bez problémů možné. Kondenzátor se zapojuje odjakživa pořád stejně, mezi kladívko a kostru.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.02.2019


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006