MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 314611 příspěvků |8059 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 61 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly od roku 1945 | Odpověď 10.6.2023 03:42  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma co říkáte na toto?
http://motorky.bazos.cz/inzerat/49802311/JAWA-250- SPECIAL-2x.php

podlě mě znehodnocená moto.    [orf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   13.07.2015     Zobrazit téma  
Odpověď  Ono to není ani moc estetické, ale chápu předřečníky, že přijet na nějakou akci s "netradičním veteránem" je problém..Sám se třeba chci dotyčného zeptat, zda nebo kolik dílů jsou "repliky" /např. BMW -M72/ale už to nedělám, lidé jsou rozladěni a ani se jim svým způsobem nedivím...Mnozí experti jsou velmi nekompromisní, až drzí, ale na druhou stranu je chápu. I když v tom kolikrát je hlavně umně skrytá závist. Já mám vždy radost, když vidím pěkně opravený-zrestaurovaný motocykl a těší mne, jak jsou u nás lidé šikovní/ hlavně v dnešní moderní době/, ale mnozí s gustem pohrdavě hledají případné chyby..Přitom v dobách užívání těchto veteránů kolikrát doplňky v katalogu neznámé byly běžnou věcí. Donedávna jsem třeba vůbec netušil, že třeba vozy Aero se dodávaly i v metalýze..    [KŘÍŽ]   04.03.2016
Odpověď  Víš, ono je rozdíl přijet na sraz z dobovou předělávkou a nebo se současným tuningem, navíc velice nevkusným. Je to podobné, jako jít na některé naše nové filmové komedie. Při jejich sledování se člověk stydí i za to, že se na to vůbec dívá.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.07.2015
Odpověď  Jak tam každý říká, že by ho na srazu veteránistů sežrali &#12288;. Chacha, jeden z důvodů, proč na srazy všeznalých superprofíků nejezdím a ani mě to neláká.    [Vojtěch Hlásný]   18.07.2015
Odpověď  Je mi líto motocyklu a konec konců i toho, kdo mu to provedl.....    [Ladislav Šustr]   17.07.2015
Odpověď  To je přece Jawa 250 Vatikán. Papež osobně objednal 26 kusů Jaw v tomto speciálním provedení pro svou gardu. Motocykly byly lakované smetanově bílým lakem se zlatými linkami, sedlo potažené bílou rejnočí kůží, díly jinak chromované byly pozlacené 24 karátovým zlatem a firma Baťa vyrobila speciálně pro tento model 26 párů bělobokých pneumatik...
Ale teď vážně - nelíbí se mi to, ani když odhlédnu od toho, že to není renovace ale tuning. Klasická červená sluší podle mě Jawičkám daleko víc. A pokud je to dělané na prodej - kdo si tohle koupí a proč? Že se zatím kdekdo otočí je jasné, ale popravdě toužil by někdo z vás mít to doma? Smysl tohoto počinu mi proto nějak uniká. Ale ať si každý dělá co chce.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.07.2015
Odpověď  Já teda obdivuju a vážim si lidi kteří jsou schopni udělat renovaci, že řeší i "blbou" matičku,(což je asi případ této motorky) jelikož já na ty detaily nikdy nebyl. Ale tato motorka se mi nelíbí, aspon mohl dát původní světlo, když je to po kompletní a precizní renovaci.    [mára]   14.07.2015
Odpověď  Zlaté české ručičky. Téměř doslova.
Jezdit s tímto výtvorem provokovat na srazy by jistě stálo za to. To již ale bude úkolem nového majitele.
Otázkou je, proč někdo vyrobí takový výtvor a poté jej prodává? Zde již klasické řeči o tom, že si pro svou potřebu mohu udělat co chci, neplatí. Kdyby prodejce motocykl zrenovoval do originálních barev a do nádrže vhodil patřičný kus zlata, udělal by lépe.
Jinak v inzerátu je chyba. Toto není zrenovovaný motocykl. Renovace mají svá pravidla, kdežto tato práce se žádnými pravidly neřídila. Renovace je svým způsobem řehole a renovátor musí mít smysl pro vkus a disciplínu. kdo je nemá, tak se do renovací nemá pouštět, protože jeho počnání může být chápáno jako škodlivé.

Zbývá zodpovědět otázku, proč se takto šikovní lidé nevrhnou třeba na tuning? V dnešní době se dá za málo peněz nakoupit tolik ošklivých motorek, které by si zasloužily otunit.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.07.2015
Odpověď  No majitele neznám. Nicméně vzhledem k tomu, že další stroj nechal v originále patinku tak to jako s ním asi "nebude až tak zlé". :D Ale ta bílá je hezká a já bych s tím normálně jezdil i na srazy. Nevidim v tom problém.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.07.2015
Odpověď  určitě tímto ohromí veřejnost na srazech veteránů. Tam budou tiše vzdychat, jaká je to krásná motorka. Nedávno jsem viděl Aero 500 v modré metalíze mercedes a dav doslova učúrával nadšením, jak je to krásné auto. Jen tak dál    [Evžen]   14.07.2015
Odpověď  Já bych si to zlato nechal radši na zuby.
Ani Čízu 500 bych osobně nedělal na Vatikán. Furt vedle hledám svatební dortík, ale proti gustu žádný dišputát.
Každopádně řemeslný fortel nezpochybňuji, akorát bych ho směřoval trochu jinam.    [čoud]   13.07.2015
Odpověď  V Pelíškách to řekli přesně: "to muselo dát práce... a přitom taková blbost co?" :-) Docela by mě zajímalo jestli je to opravdu "echt gold"    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.07.2015
Odpověď  já hlavně myslím, že majiteli vůbec nešlo o ohromení veteránské veřejnosti. tam je jasné že by neuspěl. Takže veteránské normy, měl asi na háku a cílil na atraktivitu a jedinečnost jediného kusu ve světě, což může dát jistý opojný pocit, který vynahradí pár kritických komentářů od veteránistů. Být ta motorka mezi několika kusy v muzeu, tak bude přinejmenším zajímavá na pohled.
A jak píše monty, možná s ní udělá díru v cizině, kde to někdo zbaští za šílené peníze. To už je ovšem ta horší stránka věci. Spíš je to hezká anomálie v zažitém standartu a pozdvižení evidentně vyvolává.Lajkům se bude líbit určitě.Mě se to líbí. Je to něco jiného v šedi červených jaw, ale na veteránské značky by to přeze mě neprošlo. svým způsobem to jsou vyhozené peníze, protože pokud to nemá TP, tak si to nikdy legálně nezajezdí:-( a to je ta hlavní škoda :-( ale práce hezká.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.07.2015
Odpověď  přijde mi to asi na obdobné úrovni jako překližkové přítlačné křídlo na škodě 120, ale chápu, že mohou být lidé, kterým se to líbí. Nicméně mne je toho stroje spíš líto, než abych padal obdivně na zadek.    [čez]   13.07.2015
Odpověď  no nevím, mně se to prostě nelíbí.

Za silný slova se tvůrci omlouvám,ale nelíbí.

Přijde mně to fakt škoda práce a materiálu. A už vidím,jak to nabízí někdo na burze jako "JAWA VATIKÁN", echtorygynalpane. A po roce se to objeví v USA jako historický kousek, a nikdo to už nikdy z historie nevymaže.
Něco jako replika JAWY 350 4V vodník,kterou má ve své sbírce angličan Sammy Miller. Je to jasná replika,(protože kde jsou jediný tři originály je jasný)- ale když to má pan Miller ve svém muzeu, nikdo si nedovolí pochybovat......    [Monty]   13.07.2015
Odpověď  No no, zase se s tím veteránismem vraťte trošku na zem. Jedna věc je to zaplivat urážkama, protože to není veterán, to beru, to prostě není. Ale druhá věc je ta, že když se odpoutáme od veteránských konvencí a norem, tak je to na pohled hezká a zajímavá motorka a třeba na svatby i hezká atrakce. Někdo si s tím hezky pohrál a jistě to nedělal fušer. Na veteránská čísla to jistě nepůjde, ale o to jistě majiteli ani nešlo. To že to není jako tísícovky klasických červených, ještě neznamená, že je to hnus. Naopak na srazech to všeci amatéři ocení víc než červené renovace a pouze veteránisti to poplivou, ale na tuto sortu lidí asi renovátor vůbec necílil.Evidentně si za cenu této renovace mohl dovolit klidně 2 červené renovace. Tak zas tak nehaňte něco co je sice neoriginál,ale hezky udělané. Každý plive na vatikána,ale každý se na něj chodí do muzejí dívat a každé muzeum ho chtě nechtě musí mít.
není to sice renovace k původnímu vzhledu ale nazvat to hnusem, je dle mě omezenost.
To miliontá kývačka ve zlaté je dle mého na pohled mnohem nepěknější a každý se z ní může po..at a jen proto , že to má historii. Kdyby toto mělo také oporu v historii, tak tu slintáte všeci také.
Když k monitorům zavoláte své manželky, tak se jim to bude líbit víc než ty klasické červené tomu veřím.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.07.2015
Odpověď  a taková krásná motorka to byla..........

mně se chce blejt    [Monty]   13.07.2015
Odpověď  veteránskou testací to určitě projde - bude to prototyp, který se vyráběl současně s množstvím ČZ500 Vatikán (byl 1-2 kusy). Stačí se podívat na příšery na V číslech. Různé přestavby a hlavně taxíky pro ožralé túrysty v Praze. Takže dostat to na čísla nebude problém - za peníze je i v Praze dům, natož nějaká čísla.    [David]   13.07.2015
Odpověď  u nás projde všechno :D    [der]   13.07.2015
Odpověď  mam jednu otazku : prejde takto upravena motorka veteranskou atestaciou v CZ?    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.07.2015
Odpověď  A to si ještě napíše do inzerátu "precizní renovace" .Pazoury useknout.    [Eda]   13.07.2015
Odpověď  cena je taktiez luxusna - pozlatenie muselo spotrebovat par tehliciek zlata    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.07.2015
Odpověď  rád bych poznal toho blbce, co to vytvořil. Blbů, co vyrábí ČZ 500 Vatikán je spousta, ale toto je naprostá originalita, mimo chápání normálního veteránisty.    [Evžen]   13.07.2015
Odpověď  no sice každého věc to je to je pravda. Ale ruku na srdce kdo si to koupí? Leda nějaký trouba co veteránům nerozumí. Práce asi precizní a dobrá to se z foto musí nechat, ale podlě mě znehodnocený stroj.    [orf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.07.2015
Odpověď  No má to zlaté chromy a jiný lak,..dle mě v pohodě. A nechat to tak 60 let v garáži a je to Raryta! Ale ne ježdění je to v pohodě...lidi se ohlédnou a funguje to. Za mě v pohodě. Každého věc.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.07.2015
Odpověď  hnus snad prvního stupně. Na tomto motocyklu může na sraz vyrazit snad jen letitý pacient Dr. Chocholouška. A ještě větší debil ho může prodávat.    [Pavel]   13.07.2015
Odpověď  někdo se inspiroval ČZ vatikán .. ale v této jawí podobě se mě to nelíbí a ani bych se nedivil, že se zase jednou bude renovovat do původní podoby.. vyhozené peníze.    [Honza]   13.07.2015
Odpověď  počet zobrazení za jeden den svědčí o tom, že se za ní každý otočí.. pro normální smrtelníky to asi nebude, spíš pro nějakého zazobance, co si ji dá do garáže a bude se s ní chlubit že je jediný na světě kdo ji má    [der]   13.07.2015


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006