MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306919 příspěvků |7533 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 186 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly od roku 1945 | Odpověď 20.9.2020 09:55  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma ČZ 482-01 trailna to říkáte?
moto po renovaci, všechno původní kromě zadního světla. Co na to říkate?    [oplindaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   10.06.2019     Zobrazit téma  
Odpověď  ahoj jardo muzu se zeptat kolik trailu jezdi v takovem stavu kdyz mas supr prehled dekuji za info a jestli jsi jarda h....,tak si zavolame diky    [oplinda]   09.07.2019
Odpověď  dekuji za info o kolech vim a zatim je resit nechci riditka jsem netusil dobra rada,necham ji jezdit a uvidime v zime diky naschle.    [petr]   11.06.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  ....    [Jarek]   11.06.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [Jarek]   11.06.2019
Odpověď  Je to typ 482.1 Cocy a měl být na 16" kolech s pohotovostním stojanem. Vyráběl se v letech 1970-1971. Tomu odpovídá i starší typ hlavy, zakrytování předních tlumičů. Tento stroj je s největší pravděpodobností přivezený z Anglie. Byl nabízen v minulosti v inzerci. Jeho cena byla okolo 38k. Číslo rámu měl 482.1.0012XX. Číslo motoru 482-1-0002XX. Na původních fotkách si můžete všimnout linkování blatníků, které se používalo až u pozdějších tedy mladších Trailů s kulatou nádrží. Přední ráfek je Akront používaný u ČZ motokros. Zadní hliníkový ráfek je také použitý z mladších Trailů. Oba ráfky mají být 16", ocelové a pochromovány. Otočné držáky páček jsou také znakem mladších Trailů. Mřížka výfuku kulaté nebo oválné otvory. Řídítka jsou druhovýroba - tehdejší aftermarket. Angličan si stroj prostě přizpůsobil. Jestli chcete dát stroj do původního stavu, doporučuju nastudovat Katalog motocyklů ČZ od p. Vošahlíka a D. Šebka a navštívit sekci exportní stroje, kde se dá najít i pár původních fotografií a současných stavů ČZ 482.1 Cocy.    [Jarek]   11.06.2019


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006