MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311465 příspěvků |7810 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 17 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly od roku 1945 | Odpověď 27.11.2021 03:30  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma Jawa 350 - hlucne horne ojnicne ihlickove loziska ??
Ahojte

Motor 350 (354 bloky, 360 valce/hlavy) po GO momentalne cca 1300km, klukovka 634/360, piesty Almet (repas klukovky p.Padalik).

Da sa povedat ze vsetko funguje ako ma az na hlucny cvakotavy kovovy zvuk z valcov (viac z praveho). Predpokladam ze to ide z hornych ojnicnych lozisk - su tam ojnice CKR, ihlove loziska v klietke 16mm.
Je to "standardne" pri tejto kombinacii?

Pocul som nedavno original 360 motor (puzra v hornych ojnicnych loziskach) a ten na volnobehu z valcom len "sumi".

S pribudajucimi km sa mi zda ze je ten hluk stale vacsi (ale mozno sa len na to prilis sustredim)

Pri skladani motora som abnormalnu volu v hornych ojnicnych loziskach nepostrehol, motor pri vypnuti NEvydava pri dobehu typicky cvakavy zvuk ako ked su vybehane horne ojnicne puzdra na originalnych ojniciach.

Existuju eventualne aj loziska s vacsimi ihlickami, nieco podobne ako boli triedene sypane ihly?

Motor som este nerozoberal, uz to pocka na koniec sezony. Skusim nahrat ten zvuk a hodit to sem.    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   23.08.2021     Zobrazit téma  
Odpověď  "Je to rozbitý". Ale teď vážně, hlavy, válce dolů a ono se něco ukáže.    [Luboš]   27.08.2021
Odpověď  Nejake nazory na ten zvuk, co by to mohlo byt?    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.08.2021
Odpověď  Tu je video so zvukom, myslim že je to celkom dobre pocut. Pri vypnuti motora tiez, ja to vidím na piesne čapy / horné ojnicne loziska. https://youtu.be/IBbZqbZU4iA    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.08.2021
Odpověď  Mě na jedné Jawě dělá tento zvuk volné šoupátko karburátoru. Sundej gumu mezi karburátorem a filtrem a podrž šoupátko.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.08.2021
Odpověď  piesty do hlavy na 100% nenarazaju, ani do kluky.
Na specialnu kontrolu vyuhlovania ojnic som uprimne zabudol v zapale skladania motora, ale pred zlozenim som kontroloval polohu a volu piestov vo valcoch (nasadene piesty bez kruzkov/valce na motore), to bolo OK, piesty boli v strede, dali sa hybat do stran rovnako    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.08.2021
Odpověď  písty můžou narážet do hlavy, případně i v dolní části do klikovky... zkontrolovalo se vyúhlování ojnic?
nebo jedna úplná blbost, jednou jsem hledal co to tak hrozně klepe v motoru a nakonec to byl kryt karburátoru :-)    [meela]   24.08.2021
Odpověď  Ano, strhol.    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.08.2021
Odpověď  Strhnul jsi hrany kanálů ve válcích a hrany kroužků?    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.08.2021


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006