 Škoda 100 pickup Zdravím, nemáte někdo informace o této verzi Škody 100? Prý ve škodovce převáželi materiál. Je to možné, nebo je to jen kutilská úprava? A myslíte, že by bylo možné pro takovéto auto získat veteránskou testaci a RZ? Předem děkuji všem za odpověď. [vojtac] 14.04.2020 Zobrazit téma |
| Tyto úpravy nejsou specifikem jen škodovky. Vzpomínám na Zetorbusy a jiné ... [Adam] 30.04.2020 |
| pokud by měl majitel nějaké posvědcení od AZNP nebo jeho nástupce škoda auto pak možná ano ,ale tady je odříznuta část střechy a ta je nedílnou součástí samonosné karoserie a tím je narušena její pevnost ,tak že pochybuji že na tohle by dal někdo razítko já se jen divím že se to ještě nezlomilo [pytrsmotors] 15.04.2020 |
| Ale pozor! Aby nedošlo k nedorozumění. Nejedná se v žádném případě o nějaké prototypy, nebo už vůbec ne něco mimořádného a cenného. Jsou to vlastně jen takové dobové bastly, které vznikly pro potřebu hlavně údržeb, ale nejen jich, plnily svůj účel, vznikaly nejspíše v tehdejší Instalační dílně, některé si i sami údržbáři upravovali a zanikly s mimořádným rozmachem dopravního ruchu po spojení s VW, kdy pochopitelně nebylo žádoucí, aby se ve Škodovce pohybovala na komunikacích takováto nevzhledná vozidla bez SPZ a TK. Proto byly nahrazeny normálními vozidly s TK, SPZ a pojištěním. Ale existovaly. A ten tvůj může být zaměstnancem odkoupený vyřazený kus. [Past] 15.04.2020 |
| Já bych netvrdil, že to na 100 procent není bývalé upravené vozidlo ze Škodovky MB. Ony některé vypadaly přesně takhle a co si vzpomínám, tak 100 s valníčkem jsem tam viděl jezdit taky. Neviděl jsem žádnou 1000 MB. Jejich osud byl následující. Byly postupně vyřazovány z provozu a buď byly sešrotovány nebo si je odkoupili zaměstnanci- to byl osud i té modré 120 co jsem poslal fotky. Jejich éra skončila přibližně okolo roku 2002 a byly postupně nahrazeny normálními vozidly s SPZ. Spíš jak jsi k vozu přišel a jak daleko jsi od Mladé Boleslavi? Podle roubenky vzadu to vypadá na Kokořínsko, tedy nedaleko.Takže to by mohl být bývalý škodovácký drak, jak se jim v hantýrce říkalo. Ale jako veterán, ano, jako zajímavá dobová úprava a můžeš se odkazovat na vozidla údržbářských čet z Škoda Mladá Boleslav. A budeš mít pravdu. [Past] 15.04.2020 |
| na testaci zapomeň ,přečti si kodex FIVA [pytrsmotors] 14.04.2020 |
| Děkuji za reakce, je tedy asi jasné, že to není upraveno ve Škodovce, ale mohlo by to i tak získat testaci jako dobová úprava? Omlouvám se, pokud je to úplná blbost, ale moc se v tom nevyznám. [vojtac] 14.04.2020 |
| Ta stodvacka vypadá ale aspoň trochu jako profesionální výrobek, korba z 1203... Hundrtka je podle mého názoru domaděl jak ruka. Ano, upravovala si tak fabrika oktávky, 1201 jako tahače čehosi jen s dvoumístnou kabinou. Ale nevypadalo nic z toho, aspoň z dostupných obrázků, svým zpracováním takhle. [host] 14.04.2020 |
|  Ano, je to pravda. Po Škodovce v MB jezdily tyto upravené vozy bez SPZ s valníčkem vzadu. Sloužily například různým údržbám k dopravě osob a materiálu po závodě. Hodně to byly staré Octavie ale byly i novější. Zde je např. Š 120. [Past] 14.04.2020 |
|  2 foto, částečně vidět zblízka [Past] 14.04.2020 |
| Prvního apríla už bylo, nebo se mýlím?? [host] 14.04.2020 |
|  Zde je další foto: [vojtac] 14.04.2020 |
|