MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 303109 příspěvků |7349 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 111 | Přihlášených: 2 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPřívěsné vozíky, sidecary | Odpověď 13.12.2019 11:51  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma ČZ 250 455 se sidecarem Valorex 560.
Zdravím. Prosím máte někdo info, foto a nebo dobové prospekty s vyobrazením připojení Velorexu 560 k ČZ 250/455?
Přivezl jsem tento motocykl s uchycením pro sidecar (snad i se zápisem v TP, ten se zatím nedohladal, ale jezdilo to s ním). Ale nikdy jsem to neviděl u tohoto typu motorky.
Děkuji.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   23.08.2014     Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Projekt ČZ s Velorexem 560 dokončen, sice zatím s motorem 175, ale jede to :-) 250 bude vrácena po malé opravě vyžvejkanýho závitu v karteru, který drží šroub dynama.    [Bud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.07.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak rám je připojený k motorce a odzkoušený jízdou... Hrozný samohyb, chce to hoooodně ježdění, aby se s tím člověk naučil, první jízda málem skončila v potoce :-)    [Bud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem našel fotky jedné ČZ sportky 175, ke které byla připojena sajda: http://fitaweb.cz/cz-175-typ-470-01-1962/    [Bud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.01.2018
Odpověď  Zatím to vypadá, že by se kopyta na znak vytiskly na 3D tiskárně, vrazilo by se to pod lis a uvidíme, prý by to mohlo jeden znak vydržet :-) Ocelová matrice by vyšla tak na 3 až 4 tisíce, ale pokud by se vyrábělo znaků víc, vyplatilo by se to. Pořád ale ve mě hlodá červík, jestli tu sajdu přece jen nemám dát k 350/354, dávám jí teď pomalu dohromady... Případně ji mohu dát i k 250/353 nebo 559. Tyhle jawky mám před renovací a hotovou a pojízdnou mám je ČZ. Přece jen sajdy se dělaly v červené a já mám ČZ černou... Vím, že černé byly ke kalifornii a šly do USA, ale vyskytovaly se i u nás?
http://www.nortonfastback.com/puch/250/?cat=25& ;paged=4

Má ještě někdo reálnou zkušenost, jak ČZ 250 se sajdkou opravdu jede a jaký je rozdíl oproti Jawě?    [Bud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2017
Odpověď  Ahoj, jestli budete dělat repliko díl - znak ČZ na loďku, počítejte + 1 kus i se mnou ;-.)

Díky,    [Hobo]   13.11.2017
Odpověď  Tak do toho jdu také, mám ČZ 175 typ 450. Sehnal jsem motor 250/455, pro přestavbu na typ 455 a připojení sajdy jsem dostal souhlas od ČZ Strakonice (přestavby vyřizuje paní Vlášková e-mail katerina.vlaskova@czas.cz). Ohledně úprav jsem tahal rozumy z pana Hanka (cezetmania.eu). Se sériovým motorem to prý moc nejelo, tak ho převrtali na píst z MZ 250, dali lepší ložiska, silnější ojnici, zvětšili kanály a převodovku z ČZ 250 Trial (má blíž 1 a 2). Nevím, jestli mám do téhle úpravy jít, jinde na fóru jsem četl, že panelka s touhle úpravou šla sotva prošlánout a když kopla, bylo to na výron kotníku...
Logo ČZ na sajdě měli prý vyrobený CNC a "dokrouhaný" a vyleštěný ručně. Nemáte ještě někdo nápad, jak logo vyrobit? Ocelovou matrici a vylisovat?    [Bud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.10.2017
Odpověď  Měl jsem někde originál dobové tovární fotky ČZ s Velorexem, ale někam jsem jí založil, jinak bych sem dal sken. Podobné foto ale bylo i v tom Světě motorů. Velorex měl vpředu místo loga JAWA logo ČZ a úchyty byly uzpůsobené pro kulatý čezeťácký rám.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.09.2014
Odpověď  http://www.cezetmania.eu/img/nase_renovacie/CZ_250 _typ455_SideVelorex560/index.php    [Monty]   23.08.2014
Odpověď  Fotky budou v knížce.    [Honza Vošalík]   23.08.2014
Odpověď  Ano, bylo to. Velorex vyráběl speciální sadu úchytů pro kulatý rám. Ve Světě Motorů o tom byl článek.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  23.08.2014


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006