MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 303067 příspěvků |7347 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 84 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPřívěsné vozíky, sidecary | Odpověď 10.12.2019 01:20  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Zapsání tažného Pav 40/41 do malého TP
Dobrý den, chtěl jsem nechat zapsat tažné na pavika do malého TP, ale úřednice si s tím nevěděla rady a zavolala si technika DI a ten mi říkal, že to zapíše jedině s číslem pava, že chce kupní smlouvu, číslo tažného (?????) a že na stk bude vždy jezdit celá souprava, takže bych pava už asi nemohl ani odpojit ani na krátké vyjížďky a musel bych jezdit max 70km/h. Já bych raději tam měl jenom tažné zapsané a jezdil s vyjádřením výrobce a průkazem.

Chtěl jsem se tedy zeptat, neposlali byste mi někdo na email nějaký tip na úřad s rozšířenou působností, kde by to úředníci zapsali bez problému (od června 2017 by to mělo fungovat kdekoliv). Raději do mailu.    [Pleša]    09.08.2017     Zobrazit téma  
Odpověď  Taky by mne zajímalo, jaké máte aktuální zkušenosti.
Byl jsem na evidenčce(doklady v depozitu) a technik mi taky říkal, že ta malovaná značka nesmí být...
Jestli jsem to dobře pochopil, tak by mělo stačit, když SPZ z motocyklu přidělám na PAva. Vím, je to hnusný, ale lepší než značka, která označuje držák kol....    [jara.tuma] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.05.2019
Odpověď  To Dolin1, jsem si jist, že na jiném dopravním inspektoratu,ti to technik bude vykládat zase zcela jinak 🤔.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.03.2019
Odpověď  Dnes jsem absolvoval pohovor s technikem DI na téma PAV a značka, alias SPZ. Takže..
1 - značka namalovaná na PAV je chyba a je proti zákonu, protože náš zákon malovanou SPZ jako takovou nezná. Formáty SPZ jsou dané zákonem.

2 - Starou SPZ (tlačenou) se zkosenými rohy neumí vyrobit (čtěte mezi řádky). Ale je relativně těžjé vysvětlit kde jste vzali druhou stejnou značku,.... ehm..

3 - Pokud chcete novou velkou SPZ a vydat dvě SPZ to na motocykl nezle. Ztracená SPZ a vydání duální SPZ je možné, ale je pak těžké obhájit to, že nemáte tu první ztracenou....

4 - Možností je vydání SPZ s hvězdičkami, tu co je na nosič kol za auto. Ale.....problémy očividné.

Samo jsem byl ujištěn, že flastr za malovanou SPZ, samodomo SPZ..a podobně je pět až deset lirů a půlroku až rok bez not.

Teoreticky je možné se odvolat na typový průkaz PAV, kde je uvedeno že v době uvední do provozu musela být na vozík namalována SPZ! Hájit se tím, že PAV je návěsný vozík, pojistku na moto můžete mít, to jsem si zašel na pojišťovnu zjistiti, napíší tam jen výr.číslo vozíku, TYP a poplatek je dík roku výroby nízký (info z ČPP). Protože při něhodě, kdy naprdnete do něčeho PAVem je sice PAV pojištěn, ale stejně jde pojistka z tažného vozidla,..ale pojištění je dobré mít jako jistotu prej. je tostejné u vleček, vozíků za auto, i vleků.


Defakto se jedná v dnešní době oficiálně neřešitelný problém, a prej na to bude vznášet dotaz i na ministerstvu v Praze. Píšu oficiální stanovisko technika. Zbytek je na Vás.

Jen informuji. Vaše zkušenosti?    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.02.2019
Odpověď  Zdar, dnes jsem byl na úřadě v Praze a to co v Říčanech nebylo vůbec možné najednou šlo. K zapsání Pav(ka) jsem potřeboval Typový průkaz a vyjádření z Jawy (od p. Krafta - cena 500 Kč). Do velkého techničák u mi napsali: "Motocykl je vybaven závěsným zařízením pro připojení přívěsného vozíku PAV-40/B. Motocykl je možno provozovat s přívěsným vozíkem typ PAV-40/B. Po připojení přívěsného vozíku je maximální rychlost omezena na 70 km/hod." Na STK se teprv chystám, ale rozhodně tam nehodlám jet s vozíkem (mám přece možnost provozovat s vozíkem, ale i bez něj). Do malého TP mi udělali zápis do kolonky č. 19 Spojovací zařízení: "Závěsný vozík PAV - 40/B" Myslím že je dobré, že je to v té kolonce č. 19, a né v kolonce "Jiné záznamy", protože je tak zřejmé, že můžu mít jen tažné (i bez vozíku). Musím tedy dané úředníky v Praze pochválit za profesionální práci (jak jsem psal výše, v Říčanech nemožné, nejde, když tak samostatná RZ....).    [Roman P.]   26.04.2018
Odpověď  Já mám zapsáno, chtěl jsem to mít, kdybych narazil na nějakého šťouru policajta.
Je třeba najít nějakou rozumnou STK kde ti napíší, že závěs je namontován správně a je funkční. Měli by chtít i kupní smlouvu, ale tu má málo kdo, protože většina závěsů je samodomo. Pak se souhlasem Jawy a s typovým průkazem by ti to měli na DI zapsat. Já to řešil před dvěma roky v KT a v pohodě.    [čoud]   09.08.2017
Odpověď  Nezapisovat a nedráždit úředníky tím co není nikde dáno a vyžadováno ! U nás na dopravce jsem před léty se zapsáním taky nepochodil. A tak léty provozu mám osvědčené, že při policejní kontrole i přechodu hranic i mimo EU stačí respektive je nutný mít typový průkaz. A mám to bohužel odzkoušené i při dopravní nehodě.    [Honza]   09.08.2017
Odpověď  Už se to tady řešilo, někde níž je o tom celá diskuze... jsou názory zapisovat i nezapisovat.. podle mě je zapisování úplná blbost. Pav má stejnou spz s motorkou a nepodléhá technické kontrole a pojištění se za něj taky neplatí... Radši bych úředníky moc nedráždil.    [lukas]   09.08.2017


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006