MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 315704 příspěvků |8136 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 15 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPřívěsné vozíky, sidecary | Odpověď 24.2.2024 01:00  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma Dobrý den, na i vetran byl zajímavý inzerát sidecar stejná jako Velorex ale vyrobená z plechu. Setkal jste se s tím někdo? Ještě omlouvám se člověku jehož foto jsem použil.    [Mirek]    23.06.2008     Zobrazit téma  
Odpověď  Dobrý den,poprosil bych o identifikaci podvozku sidecaru viz foto uživatele Bullet.Mám stejný podvozek a nedopátral jsem výrobce,děkuji Milan    [Milan]   23.04.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ze pasuje. Neni to vylisek z jeenoho plechu, uvnitr odlouku jsou svary, ale precizne zpracovane a z vrchni pohledove strany nejsou poznat ani dotykem ani okem.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dukaz ze je plechova    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ano prvni sajdy velorex byly plechove. Nedavno jsem takovou koupil, je shodna s velorexem, ma jen vice zkosenou zadni cast za sedadlem. Dnes mi tutu informaci potvrdili z Velorexu Žamberk. Jedna se o.prvni prototypy. Ja ji mam i s ramem z kulatych trubek , ale vzorove shodny s klasickym ramem z hranolu. Pasuje na jawu 250. A jezdi se s ni lepe, protoze je tezka a nemusis vozit pytel cementu. Z laminatu je zacali delat prej kvuli uspore materialu.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 7    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 6    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 5    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 4    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 3    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 2    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pořídil jsem plechovou sajdkáru , zřejmě kopie Velorexu 560 . Předlaminátový prototyp to nejspíš nebude, pokud něco takového kdy existovalo. Má navíc výklopnou kabinu , trochu jiný tvar, nemá zámek zavazadlového prostoru, jinou opěrku pro nohy. Lišty nějaké byly, ale stejně jako sedačka se nedochovaly. Zřejmě jde o náhradu sajdy na podvozku- viz. foto. Je řemeslně pěkně udělaná, nevím jestli podle nějakých kopyt, nebo jde o originál v jednom exempláři. Ekonomicky by to asi dnes byl nesmysl vyrobit, spíš si to vyrobil někdo pro sebe bez ohledu na pracnost, náklady a čas. Měla snad být v držení předchozího majitele na Brněnsku od r. 1975, předtím koupena od prý úplně prvního majitele v Brně. Věděl by někdo víc o údajných plechových prototypech Velorexu 560 nebo o této konkrétní ? Díky.    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2021
Odpověď  První sidecary 560 byly opravdu z plechu. Pokud je za rozumný peníz, tak neváhat a koupit, nebudou :-))    [RJ592]   23.06.2008


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006