MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 314359 příspěvků |8036 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 184 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory, stabilní motory a ostatn | Odpověď 24.3.2023 10:54  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma MF-70 --- karburátor
Ahoj, koupil jsem sekačku MF-70, ale žere jak blázen i na volnoběhu. Koupil jsem nový jehlový ventil do karburátoru, ale nepomohlo to. Zkoušel jsem taky snížit hladinu na plováku a taky nic. Někde jsem četl, že od nějakého data se začaly dělat karburátory zmetky. Taky jsem četl, že vysokou spotřebu dělají i opotřebené gufera na klíče, ty budu taky měnit. Chtěl bych poradit, jestli by se dalo použít nějakou kvalitní náhradu? Díky Honza    [HonzaHonza] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   18.01.2020     Zobrazit téma  
Odpověď  Dnes už to krásné frčí a problém byl vyřešen.sehnal jsem origo rotor i klinek. Nádherný chod.ale problém špatného chodu byly jistě špony nalepené na statoru jak uvolněný rotor dřel o stator.po vyčištění nádherné sečení.    [Marek]   12.07.2022
Odpověď  Asi to tím není, protože jsem to provizorně naklepnul bez klinku ve správné poloze, poloha se nepootočila, motor jede ale stejně, nereaguje na přidání plynu, chod pravidelný ale jakoby 4 takty jehla je ok, karbec vyčištěn, jiskra hezká, svíčka nová, je divné že to začalo najednou ke konci sečení louky. žeby teda gufera?    [Marek]   11.07.2022
Odpověď  Ahoj. Poraďte na MF 70 mi prasknul klínek magneta.pulmesicovy. bohužel se uvolnilo Magneto vlivem nekvalitních matic z internetu jejichž závit se zdeformuje a povolí. Vychehlala se i drážka v magnetu takže se mi po montáži klínku rotor hodně pootočí.prakicky přes celou drazku.jede to jakoby na 4 doby a nereaguje na přidání plynu.jakoby malý předstih. Ale to přece na předstih nemá vliv .ten je na Klikovce. Jediné žeby to mělo špatně natočení pólu vlivem vyosení drážky. Pokud koupím nové Magneto a klínek bude to ok? Nebo důvod špatného chodu jsou Gufera? Od té doby co mám karburátor bing je směs perfekt.jiskra je taky pěkná.civka nová.    [Marek]   11.07.2022
Odpověď  Právěže jsem to zkoušel bez vzduchového filtru a bez zátěže. Na volnoběh se mi zdá, že to v benzínové trubce rychle ubýval benzín. Na volnobběh bych čekal, že to bude mít malou spotřebu. Proto bych to chtěl předělat na jiný karburátor třeba z nějakého čtyřtaktu.    [HonzaHonza] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.05.2020
Odpověď  Měl jsem několik těchto motorů v různých strojích a můžu potvrdit, že spotřeba nebyla nikdy malá. Je to dvoutakt, nic se s tím nedá dělat. Oproti 4t. motoru BS v mountfieldu na stejné trase se stejnou fůrou zeleného tak dvojnásobná spotřeba.    [vintera]   30.04.2020
Odpověď  Pokud by byla gufera shit, tak to volnoběh nedrží. Buď to dává plnej, nebo chcípne, nic mezi tím.
Vysoká spotřeba může být také daná zadělaným vzduchovým filtrem. Zkusit ho na chvíli odpojit, zda spotřeba neklesne.
Jak bylo napsáno, je to dvoutakt, v zátěži, třeba při orbě, to něco spapá.    [Zahajskej]   30.04.2020
Odpověď  aby motor mohl běžet, potřebuje směs o poměru cca 14,7 kg vzduch k 1 kg benzínu. Nevěřte tomu, že budete daleko od tohodle poměru. motor by totiž neběžel. MF má zkrátka velký obsah, je to dvoutakt, takže holt žere.    [petr]   08.03.2020


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006