MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307268 příspěvků |7553 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 105 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory, stabilní motory a ostatn | Odpověď 21.10.2020 21:41  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Hledám někoho, kdo se zajímá o řadu motorů S 110 (původně Škoda Smíchov, později ČKD Hořovice). Sbírám dokumentaci k této řadě ve stabilním i pojízdném provedení včetně podvozků a generátorů (stačí kopie nebo skeny) a snažím se dát dohromady historii výroby. Některé novější příručky k motoru i generátoru mám naskenované a mohu je poskytnout. Nejstarší příručku mám z druhé poloviny 50. let. Nemohu zjistit, ve kterém roce byla převedena výroba ze Smíchova do Hořovic a jak to přesně bylo s výrobou motorů 1 S 110. Před válkou se prokazatelně vyráběly motory dvou až šestiválcové. Motor 1 S 110 po válce vyráběla SLAVIA, později ČKD Napajedla. Jenže v osazovacích tabulkách trysek Motorpal pro stacionární motory čs. výroby (rok vydání nevím) je u ČKD Hořovice uveden motor 1 S 110 s výkonem 10 až 15 koní a tryskou DC 30S 615, zatímco u ČKD Napajedla motor 1 S 110 s výkonem 10 až 15 koní a tryskou DC 45S 615 a o kus dále motor „10DR, 1 S 110“ s výkonem 10 koní a tryskou DC 8S 620. Podotýkám, že všechny ostatní motory S 110 z Hořovic mají trysku s úhlem 45 stupňů. Jak to tedy bylo se vznikem jednoválce a předáváním výroby 1 S 110 a čím se liší motory z Hořovic od strojů z Napajedel?

A nevíte někdo o přebytečném holém bloku pro 3 S 110, předním víku a konzole pro vstřikovací čerpadlo?
Děkuji    [Michal Prášil]    03.02.2008     Zobrazit téma  
Odpověď  Mám motor 3S110, pokud má někdo zájem ozvěte se - jinak jde do šrotu.    [Milan Klein Mohelnice]   27.09.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Koupil jsem budovu s DG AS3TN z roku 1989, nějaká dokumentace u toho je, kdyby chtěl někdo nahlédnout.. Výkresy všeho možného, je u toho i návod k obsluze motorů S110.    [Petr L.]   22.07.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, provozujeme typ 6S110 , objevil jsem komplet dokumentaci včetně dodatků a požadavků na ukotvení do podlahy. Viz foto    [richard]   08.11.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, sháním palivové čerpadlo za rozumnou cenu na motor (škoda) čkd 3S110
Tel.: 721 833 132    [VanFilipRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.05.2017
Odpověď  Zdravím, sháním palivové čerpadlo za rozumnou cenu na motor (škoda) čkd 3S110...    [VanFilipRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.05.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, také scháním dokumentaci nebo jiné podklady zejména k motoru centrály 3S110 45k z 68 roku. Motor mám v chodu, potřebuji informace o údržbě motoru. Mohu nabídnout zapojení rozvaděče RDZ 6 k tomu samému.
Děkuji Honza    [Jan PavlíkRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2016
Odpověď  Zdravím přátelé, vlastním také motor 1S110, ale bez dokumentace. Něco málo nechodí a rád bych si to naštudoval. Neměl byste někdo návod? Na řadu 2-6s110 mám, ale neni tam část o regulátoru v 1S110. Předem moc děkuji.    [Tomáš Urban]   29.05.2016
Odpověď  zdravím, měl bych na prodej funkční generátor, dieslový, 700mt, funkční, kdyby měl někdo zájem kontaktujte mne, t 605868181, je to čkd tříválec,3s110, postaven na rámu který byl uchycen k podlaze , občas byl natočen ,aby se proběhl, cena kolem 35-42tis, baterie už nejsou, byly špatné,    [václav]   14.01.2016
Odpověď  Zdravím, já mám doma motor 1S110 z roku 1950 vyrobený v továrně Motor Union České Budějovice ale nevím jakou tryskou je osazený, to bych ji musel rozdělat. Blok je celý z hliníku, krásná práce starých machrů. Bohužel nejede protože nemám vstřikovací čerpadlo tak kdyby někdo měl jedno navíc můžeme se dohodnout na pepakrahula@seznam.cz    [pepa]   12.10.2015
Odpověď  Zdravím,sháním hlavu válce na naftový motor Slavia 1s110A.Milan T.731711599    [milan]   21.09.2015
Odpověď  milam    [milan]   21.09.2015
Odpověď  Neposkytl by někdo tu dokumentaci k tříválcům 3s110?

Děkuji    [caven]   20.09.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  zdravím, měl bych tu vstřikovací čerpadlo , prý pro stroje-čkd, měl by tu někdo zájem, je to na tříválec, velmi pěkné a zachovalé    [václav]   11.08.2015
Odpověď  Kdyby někdo měl na prodej jednoválec, nebo věděl o nějakém 1 nebo 2 válcovém generátorovém soustrojí, dejte mi prosím vědět, děkuji.    [xbedla] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.08.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den,
vlastním elektrocentrálu s motorem 1S110, byla by možnost vyměnit či zaslat návody a jiné dokumenty k tomuto zařízení (elektronicky) ?
Mohu nabídnout dokumenty a návody k centrálám s motory řady 2 až 6 S110.
Předem děkuji za odpověď.
Libor
605 279 786
wilznvseznam.cz    [Libor]   17.07.2014
Odpověď  rad by som sa pridal do diskusie. zohnal som motor 1s110 a na štítku je výrobný závod Piesok. asi na slovensku tok výroby 1956.    [imrich šebo]   15.04.2014
Odpověď  Dobrý den můžu V8m nabídnout celý funkční motor 3S110 kompletní a funkční, cena 10.000,-. T: 607 535 535    [J. Vlach]   10.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  zu    [Lulánek]   03.08.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  š    [Lulánek]   03.08.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  škodofka    [Lulánek]   03.08.2010
Odpověď  Mám nějakou dokumentaci ke stabilům z Hořovic.Tel 601302727,mail kls.jk@volny.cz    [Jirka]   03.08.2010
Odpověď  Ve kterém roce? A lze tu informaci ověřit?
Pokud jsem zjistil, Motor České Budějovice byla původně továrna a slévárna UNION. V roce 1948 byla znárodněna a byl vytvořen podnik Motor Union s více závody. Jeden ze závodů tvořila právě původní firma SLAVIA Napajedla. Do Motor Unionu v Českých Budějovicích přešla po znárodnění část produkce firmy Ignác Lorenz v Kroměříži.

V roce 1954 nebo 1955 se firma přejmenovala na Motor České Budějovice, v té době začala výroba karburátoů Jikov. V Motoru ČB a jeho jednotlivých závodech (např. Vodňany) se vyráběly motory do mopedů a např. motor do motorobotu PF-62. Kromě karburátorů se zde vyráběly i další díly pro vozidla a motocykly.
Ale o výrobě naftových motorů jsem dosud nenašel jediný údaj.    [Michal]   16.03.2008
Odpověď  Motory 1S 110 se začaly vyrábět v motoru České Budějovice    [Jirka]   16.03.2008
Odpověď  Omluvám se, ten odkaz byl špatně přesměrován.    [Josef]   17.02.2008
Odpověď  Na levé straně sloupku řízení se nachází rozdělovač pro hydrauliku.Překontrolujte si zda jsou v pořádku v zadržovacím ventylu těsnící kulička a pružinka co jí přitláčí-je možné že kulička nedosedá do pouzdra.To by mohla být ta závada,proč vám padá nářadí v tříbodovém závěsu.    [Josef]   17.02.2008


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006