MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 315880 příspěvků |8162 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 29 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory, stabilní motory a ostatn | Odpověď 15.4.2024 17:53  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma Zdravím všechny příznivce stabilních motorů. Vlastním motor SLAVIA 1S100A. Bohužel jsem se o něm nic nedozvěděl. Veškerá dostupná literatura je k typu 1S100K. Nevíte někdo, jaké jsou rozdíly mezi typem A a K? Ve kterém období se typ A vyráběl? Nemáte někdo nějakou literaturu k 1S100A? Díky všem.    [Jirka]    08.06.2008     Zobrazit téma  
Odpověď  Dobrý den, zrovna se pouším do generálky motoru 1s100A, a sháním příručku. Kdyby někdo měl tak mám zájem a zaplatím. Na 1s100K příručku mám. Děkuji i.feriancek@seznam.cz    [Ivan]   24.03.2023
Odpověď  Ahoj všem
pokud by někdo měl manuál na slávii 1S100 (A i K) byl bych moc vděčný budu to celé generálkovat a hodilo by se to. taky kdyby někdo věděl jestli se dájí ješte někde sehnat bronzové ložiska ?? jeden motor mám kompletne rozerbrany a ložisko ko.
Děkuji Marek.kaftan@seznam.cz    [marek mb]   01.01.2023
Odpověď  ahoj mám oba motory A i K rozdíl je třeba že K má vodní pumpu jiny obal. Ted je oba rozebírám a budu vědět jestli jsou aspon vnitřky stejny jako píst,klika ,vačka atd.
Protože u motorz K je praskly blok budu dávat dohromady A kterých moc není a sám o tom nic moc nevim každopádne bloky jsou rozdílné. Pokud by bylo treba se podívatnebo někdy pokecat není problém. Budu dělat komplet go koupil jsem k tomu i podvozek a budu to dělat jako multifunční ....agregat, kompresor,čerpadlo.
Marek ( Benešov)    [marek mb]   01.01.2023
Odpověď  Sháním vodní pumpu na motor 1S100K nebo někoho na opravu teče.    [Milan Strouhal]   25.11.2015
Odpověď  co zkusit knihovnu http://aleph.nkp.cz/publ/skc/003/07/06/003070653.h tm    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.02.2015
Odpověď  zdravim hledam navod k obsluze a udrzbe naftoveho motoru slavia 1-2 s100k mam ho doma a poustim jse do rekonstrukce a potreboval bych jse o nem dozvedet co nejvice abych jse vyhnul nejakych omylu a kdo by ho mel tak mi ho prosim poslete na email a jeste nevite kde by jse dal sehnat originalni komin predem dekuji    [martin hump]   24.02.2015
Odpověď  Ja mam vyzkouseno na sve SLAVII 80-120 atp. Zalezi zda je to predkomurka, nebo primy. Ja davam na predkomurky tech 120 a je to OK.    [LPS]   10.04.2009
Odpověď  Zdravím, chtěl bych se Vás zeptat ohledně motoru Slavia 1S100-0124A, nevěděli byste otevírací tlak vstřikovací trysky a dále typ vstřikovací trysky?    [mahraa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.04.2009
Odpověď  Zdravim pánové mám motor slávia 1S 100K ale žádnou dokumentaci.Proto prosím jestli někdo máte nějaké dokumenty k tomuto motoru nejlépe v elektronické podobě rád to přívítám.Díky a přidávám emailovou adresu mikron.ell@seznam.cz    [Mirek]   11.02.2009
Odpověď  Jouda: díky    [Mirek]   15.12.2008
Odpověď  nevím,ale myslím,že celková generálka vás příjde na víc než sehnat někde jiný motor v solidním stavu...    [jouda]   15.12.2008
Odpověď  Zdravím, mám v lokomotivě zabudovaný motor 1 S100. Motor je už starší, a má velký vůle. Touto cestou bych se chtěl zeptat, kde by bylo možno tento motor nechat zgenerálkovat, popř. kolik by to stálo. děkuji.    [Mirek]   13.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  to je von    [Jiří]   20.11.2008
Odpověď  asi takový štítek bych potřeboval... na slavii 1S100K. nemá někdo vzor?    [Jiří]   20.11.2008
Odpověď  Jo,já bych měl zájem.Co by to stálo?    [Barák Obava]   04.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pokud by někdo chtěl vyrobit štítek, nebo cokoli co se dá vytisknout na plech/folii, rád vyhotovím, vytvořím. Ukázky motocyklových štítků zasílám v příloze.    [Martin Blažek]   03.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem sehnal i manuál    [mariano] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.10.2008
Odpověď   http://www.starestroje.cz/novinky.php Tady Vám ten štítek udělají.    [Honza]   12.10.2008
Odpověď  sháním typový štítek na Slavii 1S100-K,myslíte,že by se dalo něco takového sehnat,popř zhotovit? je to sice detail,ale rád bych měl motor kompletní.    [Karel Novák]   12.10.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  moje Slávije, téměř nepoužívaná, v původním stavu .    [Karel]   07.09.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Myslím,že předchůdcem typu S100A je tento motor-DR10 (Slavia Diesel Rapid),s velmi podobnými parametry,mám jej.    [Srneček]   17.06.2008
Odpověď  Mám (díky tomuto fóru) "Návod k obsluze a údržbě naftového motoru 1-2 S100K". Pokud máte ještě něco jiného a máte to v elektronické podobě, mám zájem. Jinak, bude-li pršet na setrváky taky nejedu.    [Jirka]   13.06.2008
Odpověď  Nemáte zač děkovat, krom motoru 1S100K vlastním i originální příručku k němu i kopie,v případě zájmu mohu zaslat.Na Setrvačníky asi nepojedu,protože je to dopravně poměrně náročné a tahat stabilák někam do starých lomů po bahnité cestě je pro opravdové nadšence a "majetnější" lidi.Já jsem rád,když vůbec nějaký stabilák dovezu v pořádku domů :-)) (mám jich 12) ...    [Lukouš alias Soudružka Škopková]   12.06.2008
Odpověď  Jinak bude-li přát počasí, objeví se tento motor v sobotu na letošních Rotujících setrvačníkách, viz tady http://www.svarforum.cz/forum/viewtopic.php?id=526    [Jirka]   12.06.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Díky moc, Soudružko:) Nebyla by nějaká literatura (náčrtek, řez, seznam dílů, apod)? Motor je sice plně funkční, ale nějaká práce na něm bude. Zatím to nechávám v nálezovém stavu tak, jak jsemn jej získal z nějakého domácího traktůrku (viz foto).    [Jirka]   12.06.2008
Odpověď  Typ S 100A předchází typu K. Výkon a techn.parametry jsou navlas stejné,liší se však tlakovým mazáním u Ačka,zatímco K má jen mazací kolénko na ojnici,žádné čerpadlo(pouze dvouválec).Pozdější typ je tedy výrobně jednodušší,odlišuje se trochu i uložení regulátoru,jiný tvar skříně.Vyráběl se asi v 50. letech a zřejmě mu předcházel typ DR 10 ,který měl rovněž tlakové mazání a to do všech ložisek.    [Soudružka Škopková]   11.06.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Posílám ještě jednu fotku, aby se dala zobrazit celá.    [Jirka]   10.06.2008


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006