JAWAmarkt - zkušenost Ahoj, máte někdo zkušenost s obchodem JAWAmarkt viz http://www.jawamarkt.cz/ ? Já jsem si u nich 9.6.2015 objednal na eshopu pár věcí,které jinde moc neměli a chtě využít jedny ceny poštovného, tak jsem jim poslal i pérácký pakny na výměnu obložení. Dostal jsem od nich ještě emailem 12.6. potvrzení, že do max. 4 dnů budu vše mít a dopadlo to tak, že k dnešku 1.7.2015 nemám ani zboží ani pakny :( Nereagují na email, ani na volání (buď to nikdo nezvedá, ani nezavolá zpět a dneska mi vytípli telefon, což jsem považoval za úspěch, že na té druhé straně vůbec někdo je), zkusil jsem ještě poslat sms, ale samo bez úspěchu. Neřešil bych termín dodání, ale doopravdy mě rozčiluje, že s nimi nelze komunikovat. Napiště mi prosím někdo případnou zkušenost, pokud by to měl být nějaký častější jev budu to muset holt řašit asi nějak jinak :( Díky a přeji všem, aby nemuseli řešit podobné problémy [carles14] 01.07.2015 Zobrazit téma |
| Někteří prodejci už umí zareagovat, když chtějí. Já u nich taky na jednu zásilku čekal cca měsíc před dvěma lety a proto jsem tam už nic nekupoval a vidím, že fungují dobře. [jawik] 06.04.2019 |
| Zboží objednadé došlo asi do týdne. [dolin1] 19.03.2019 |
| Objednával jsem u této firmy zboží poprvé koncem loňského roku a podruhé zhruba před měsícem. Je pravdou, že nebylo dodáno jak se říká obratem, ale na druhou stranu musím potvrdit, že pokud jsem učinil dotaz k objednávce, tak se mi dostalo normální komunikace a vyřízení objednávky. V druhé objednávce jsem měl drobný nedostatek, který jsem pouze emailem oznámil a byl jsem velice překvapen ochotou a vstřícností k případné reklamaci dílu i k úhradě nákladů. A toho si cením. Nakupuji velmi často v echopech a není to vůbec běžné. Mohu proto jen potvrdit, že jsem s firmou spokojený pro její přístup a komunikaci i dobré zboží a ceny. [vintera] 19.03.2019 |
| Jinak se omlouvám za malé ř ve jméně. [Petr Langer] 14.07.2015 |
| Pane říha, Tady Petr Langer z firmy JAWAmarkt. Balíček odcházel opravdu trochu později než jsem slíbil. Bylo to způsobeno tím, že nám došly pakny na péráka 15cm v průměru a musel jsem nechat nějaké nalepit. Koukám do systému, že věci jsou už u vás. Jinak musím podotknout, ze jsme reagovali na váš Email ze 30.06. v mailu 02.07. a balík ihned odeslali. Chtěl bych také zmínit, že máme skladem více jak 1600 položek a že se opravdu někdy stane, že se během dne něco doprodá atd. Je to ale normální a moc uhlídat to nejde. Denně posíláme více jak 35 balíků a prostě kdo dřív objedná, ten to dřív dostane. Tímto se vám za 14 denní dodací lhůtu velice omlouvám. Petr Langer - JAWAmarkt [Petr Langer] 14.07.2015 |
| Jo to je uplně normální, až se dovoláš tak ti řeknou že to poslali, ale ztratila to pošta:-) A to možná nebude poslední překvapení který ti nachystají. Pokud se nechceš zbytečně nasírat, kupuj jinde. [jan] 01.07.2015 |
|