MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307702 příspěvků |7573 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 45 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexSlužby, řemesla, kontakty | Odpověď 24.11.2020 21:30  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma Jawamarkt nákup a reklamace.
Dobrý den všem.Tak musím uznat,že reklamaci rozety vyřešil jawamarkt velmi rychle a k mé spokojenosti. Jinak výběr dílů je velký a kvalita velmi dobrá. Jen ta komunikace ze začátku trochu vázla. Možná máte také nějaké zkušenosti s obchody a prodejci? Bylo by dobré se o ně podělit s ostatními. Také přepravní služby by si zasloužily nějaké hodnocení. Treba GLS bych udělil tak 4-. Takový chaos jsem ještě nezažil.Napíšou že převzali balíček a že druhý pracovní den ho služba doručí. Když za čtyři dny volám paní na centrálu a ta řekne,že žádný balíček nemají a ať se obrátíme na prodejce. Prodejce balíček ještě neodeslal a oni už mi psali. Nikdo mi to nedokázal vysvetlit. Když po druhé psali,že balíček doručí mezi 13-16tou hodinou,tak si 16:45 říkám že se asi něco zvrtlo. Volám kurýra a ten mi tvrdí že mi 6x zkoušel volat. Výpis samozřejmě nic neukázal. Prý boural a už nedorazí. Taky nevi kdy balíček vůbec dojde. A skutečně! Druhý den nic! Tak volám kurýra a ten mi řekne,že mu balíček nepřipravili. To už mi došla trpělivost a říkám mu,že jsem myslel že tentokrát píchnul kolo. Odvětil že ne,a že jinak jsou všichni lidi spokojení. Tak je to asi normální,říkám si a volám paní na centrálu. Paní říká že tam fakt balíček je,ale nepřipravili ho. Naneštěstí další pokus už vyšel. Takže až budu zase něco kupovat a bude tam přepravní služba GLS,tak si nechám zajít chuť,nebo si tam zajedu sám. Tak tolik asi k mému nákupu. Jinak třeba motokramek jakuba hodnotím velmi dobře. Pokaždé bez problémů. Také fichtl kramek je velmi dobrý,možná by to chtělo víc popisu u dílů,jinak naprostá spokojenost. Párkrát jsem kupoval u montyjawa,je tam trochu menší výběr,ale jinak taky dobry. Dobře jsem pořídil i na Biker 1984 ,možná trošku složitější vyhledávání dílů,ale dobrý výběr a ceny. Moto ústí též trochu složité vyhledávání. Prodejnu jsem navstivil i osobně a velká spokojenost,spousta dílů a dobré ceny. Jinak teď budu shánět dily na čz 125t a 150c. Tak jsem zvědav. Hlavně co se týče výpletů kol. Špice a nyply. Tak kdyby někdo věděl,byl bych rád za každé info. Tak přeju všem hodně zdaru při práci i nákupu dílů.    [LADIN350] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   21.03.2016     Zobrazit téma  
Odpověď  Hlavně že se daří a ať se daří !    [v.]   06.04.2017
Odpověď  HALO HALO. Tady JAWAmarkt. MUSIM UZNAT ZE TEL. JSME SPATNE K ZASTIZENI. JE TO PRO VELKY OBJEM OBJEDNAVEK A NESTIHAM ZVEDAT TELEFONY. UPRIME, SPOUSTA LIDI MA DOTAZY TYPU.... "BLBNE MI TOHLE A TOHLE CO BY TO TAK ASI MOHLO BEJT. ATD ATD. CO MYSLITE JE 30tis ZA TUHLE MOTORKU DOBRY NEBO NE. ATD. ATD.ZJISTIL JSEM ZE PAK DENNE 2 HODINNY RADIM A BALENI OBJEDNAVEK DRHNE. PROTOZE VSE CO JDE DO BALIKU PROPRAVUJI OSOBNE (KVALITA CHROMU,KONTROLA KLUZAKU, KONTROLA CHROM PAPRSKU,ATD ATD. Je toho milion) DO TOHO LIDE NA PRODEJNE. JE TO TELEFINICKY SLOZITE. NA UVODNI STRANCE JE ALE JIZ PRES ROK UVEDEN TEL. NA KOLEGYNI KTERA ZVEDNE 95% HOVORU A OKAMZITE INFORMUJE O STAVU OBJEDNAVKY.S GLS NEMAME ZADNY PROBLEM ALE JINAK SI CLOVEK ASI NEVYBERE. POSTA,PPL,DPD,GLS, VSE JE TO STEJNE. VZDY ZALEZI NA RIDICI. Budu se snazit ten tel zlepsit. ALE JE TO MAZEC. BALIME, BALIME A BALIME. DIKY    [JAWAmarkt]   06.04.2017
Odpověď  díky aspoň vím kterému obchodu se zdaleka vyhnout!! Možná by to chtělo vyjádření obchodníka k uvedeným datům, kdy to opravdu poslal, proč lže a proč nezvedá telefony.    [HonzaBK]   23.03.2017
Odpověď  Dobrý den všem. Vím že tohle téma je staršího data,ale po druhé zkušenosti s jawamarktem musím říci,že mám též špatnou zkušenost. Hledal jsem tedy nějaké recenze na toto téma,abych si zjistil jestli se to nestává i jiným. A jak čtu tak ano. Po objednání 0.6.2015 jsem 6.7 dostal odpověď že díly jsou odeslány. Díly ovšem nikde. Telefony opakovaně nikdo nezvedal. Bláhově jsem to zkoušel i jiným číslem. Psal sms,také nic. Pak emailem,též marně. Až 16.7 mi zazvonil telefon. Paní se omlouvala,že toho mají hodně a tak nestíhají ani zvedat telefony. Říkám si no dobrá,to se přece může stát. Jinak dílů mají snad nejvíc,dokonce zásoby ze staré mototechny. Pěkně udělané stránky. Popis původu i kvality dílů. Takže jsem se nakonec dočkal. Jen zadní rozeta na panelku nebyla dobrá. V popisu bylo Made in česká republika, tak jsem si myslel,že bude kvalitní. Jenže po osazení jsem zjistil radialní házivost asi 4mm! Tak to se řetěz fakt napnout nedá. No holt už ani češi nedělají kvalitu. Tak jsem to neřešil,protože už v ní je ložisko a nevím jestli by mi nejakou reklamaci uznali. Tak jsem si řekl,že rozetu na panelku už sobě ani jinému neobjednám. Dělám teď dva motory pro kamarády a tak jsem si řekl že objednám na jawamarkt,mají totiž rámeček na starší typ tacha.a ten já potřebuju a na ty motory mají taky co jsem chtěl. Ale zase se to zvrtlo! Díly už jsou údajně Od 9.3.2016 na cestě. Přesně,že je převzala přepravní služba gls a že následující pracovní den budou doručeny. Je 14.3 a díly nikde. Volal jsem gls a tam prý nic nemají,abych se obrátil na javamarkt. Jenže zase stejná písnička. Telefon zvoní a nikdo ho nezvedá! Tak asi po šestém pokusu to vzdávám.tak jdu psát sms a email,i když už trochu tuším co mě čeká. Nejsem malé dítě které musí mít vsechno hned teď,ale tohle je fakt trochu moc. Určitě jsem napíšu jak to dopadlo. Snad mám jen trochu smůlu. Jinak všem přeju při nakupech víc štěstí než mám já.    [[Ladislav Birčák]]   22.03.2017
Odpověď  jo a jinak se mi zdá, že poslední dobou se Česká pošta hodně zlepšila.Zhruba před 5 rokama, tak to kolikrát ani balíček nedorazil a dnes za dva dny je i na Slovensku v rukou nového majitele    [jarek]   24.04.2016
Odpověď  jako tady asi spíše jde o ten přístup.Ty díly jsou stejnak od stejných výrobců.Jinak s biker 1948 jednání fajné je to v pohodě klučina,totéž Monty a jawamarket taky v poho.Všichni uvádějí co je české a co ne a i poradí    [Jarek]   24.04.2016
Odpověď  veškerý ráfky a výplety kupuju už několik let od Motoústí a jen jednou jsem měl malinký problém s několika dráty, že tam šli hůř namontovat matičky, tak jsem je protáhl závitovým očkem a bylo to. Jinak vždy vstřícný přístup a nidky mě žádný drát nepraskl, ani žádný problémy.    [HonzaBK]   22.03.2016
Odpověď  repliky kupujem zasadne na burzach ,kde si to mozem aj osahat - usetrene postovne dam za naftu na burzu a nemam problemy s kurierom - to je moja filozofia nakupu .    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2016


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006