MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306155 příspěvků |7500 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 73 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexSlužby, řemesla, kontakty | Odpověď 6.7.2020 11:28  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma Zkušenosti s chromovaním v Idetic
Zdravím pánové,

Vytáhl jsem že stodoly 350tku péráka a chtěl bych si zkusit renovaci. Nejsem v oboru znalý a tak se zeptám, jestli máte nějaké zkušenosti s chromovaním u firmy idetic. Dostal jsem vizitku na burze v Chotusicích, kde měli stánek. Chtěl bych ale předejít problémům s tím, že bych své díly musel potom nahanet po republice, jak tu píšete....

Děkuji za jakékoli postřehy, případně za kontakt.    [Maska] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   08.12.2016     Zobrazit téma  
Odpověď  Na příjemnou a nikoho neurážející otázku bude následovat určitě odpověď ve stejném duchu :-)    [vojta]   09.08.2018
Odpověď  Ještě jednou zopakuji dotaz který položil autor tohoto vlákna: Zkušenosti s chromovaním v Idetic. Melete tady úplný hovna na které se nikdo neptal a vnucujete své stupidní názory, které asi také málo koho zajímají. Takže co Idetic, nějaké zkušenosti?    [lofas]   09.08.2018
Zobrazit dokumentOdpověď  Tak to je. Renovace není špatná, když je to jediná možnost, jak zachránit vrak. Viz foto mojí ČZ 125 T. Renovováno, zapalování VAPE. Již šla do světa, chtěl jsem Béčko.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2017
Odpověď  Renovace není vůbec nic špatného, na stránkách Motorestaurování to ten pán přehání, né náhodou tam ukazuje převážně francouzské motocykly, které jsou velmi zachovalé. To co jezdilo v čechách bývá dost dobité, staví se to z různých torz a z dílů + spousta replik. Pořád si myslím, že je lepší dostat takto motorku na silnici než to mít doma nekompletní v bedně. Problém ale je když se to připrodeji neuvede na pravou míru.    [Jan]   26.05.2017
Odpověď  Já to nikomu nevnucuju. Ale kdo má zájem, pročte si stránky "motorestaurovani" a třeba dojde k tomu, že schované součásti, chybějící díly, hybné součástky( klika píst ložiska) lze nahradit novými, zničený blatník nebo ráfky se dají sehnat jiné. Případně se použije "přiznaná replika". Ale jak píši níže, je to na každém, co se mu líbí.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2017
Odpověď  Předpokládám že Jirka myslí konzervaci "vzhledu", je jasný že kdo chce jezdit musí dřív nebo později přetěsnit, vyměnit ložiska, udělat kliku apod... Takový stroj je sice orezlý ale mechanicky není o nic horší než nově zrenovovaná mašina    [meela]   26.05.2017
Odpověď  Předpokládám že Jirka myslí konzervaci "vzhledu", je jasný že kdo chce jezdit musí dřív nebo později přetěsnit, vyměnit ložiska, udělat kliku apod... Takový stroj je sice orezlý ale mechanicky není o nic horší než nově zrenovovaná mašina    [meela]   26.05.2017
Odpověď  [Jirka.PLZEN] jaký konzervační přípravek použiješ na opotřebené hřídelky kol, prorezavělé blatníky, nebo na vylagrovaný motor? Souhlasím s Janou, na ježdění ti konzervace nestačí.    [PetrOHV]   26.05.2017
Odpověď  http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=113&idtop=286438    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2017
Odpověď  Ano, vše má své pro a proti, nemá smysl nechávat stroj v původním stavu když je nekompletní, napadený kutilem, ve velmi špatném stavu atd. V tomhle se přikláním k renovaci, jenže strojů schopných ponechání v původním provozu schopném stavu je velmi málo. Proto ten dnešní extremismus, který je bohužel na obou stranách.
Jirko trochu si protiřečíš, aby se na stroji dalo bezpečně jezdit tak rozhodně zakonzervování nestačí, to si můžeš dovolit jen u statických exponátů v muzeu.    [Jana]   25.05.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  To [Jana] : To je samozřejmě každého věc, jak se mu jeho motorka líbí. Ale i pro používání jde zachovat většina věcí na stroji v "nálezovém", zakonzervovaném stavu.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.05.2017
Odpověď  To [Ladic]: Zlatá slova.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.05.2017
Odpověď  Dnešní doba je hodně extrémní, většina renovací je plná replik, u původního stroje aspoň víš co máš popřípadě co kupuješ, jestli napodobeninu nebo originál. Někdo má rád naleštěné pozlátko a někdo zase rezaté prasátko :))Člověk nekovaný ve veteránech by hned všechno chromoval stříkal a mněnil...vlastní zkušenost, tet bych si trhal vlasy, k tomu člověk musí dospět a někomu se to nepodaří ani za celý život.    [Ladic]   25.05.2017
Odpověď  Jirko z Plzně každý stroj nelze ponechat v původním stavu, třeba proto že pán se na něm chce i vozit, nebo jen proto že stav stroje je nevyhovující. Dnešní trend původních stavů už zavání extrémismem.    [Jana]   25.05.2017
Odpověď  Foto jsem si půjčil ze zmiňovaných stránek. Díky.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.05.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, jestli není pozdě, přimlouvám se za ponechání stroje v původním stavu.Má to své kouzlo a cenu. http://www.motorestaurovani.cz/    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.05.2017


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006