Zkušenost s fy. MOTOSERVIS Pavel Jakuba, Kašava (Motokramek.cz) Vážení veteránisté. Dovolte, abych se s vámi podělil o svou čerstvou zkušenost s uvedeným obchodníkem s moto replikami. Po čase jsem se opět uchýlil ke krajnímu řešení nákupu repliky a na doporučení známého jsem objednal pár dílů u uvedené firmy. Matně jsem si vybavoval, že to bude asi stejná nebo podobná firma, které jsem jednou či dvakrát vracel část zakoupeného zboží pro nespokojenost s kvalitou. Tato má nová objednávka byla stornována a to s uvedením tohoto důvodu: "Stornováno z důvodu neshody v minulé objednávce." a v druhém emailu: "Dobrý den, Vaši objednávku jsem zrušil z důvodu Vašeho jednání u minulé objednávky kdy jste vracel zboží. Přeji pěkný den. Jakuba Jiří". Tudíž Vážení přátelé: Nakupovat zde můžete, ale vracet zboží... to byste si mohli zkusit! Děkuji tímto uvedené firmě, že mne opětovně utvrdila ve skutečnosti, že repliky raději nebrat. [lipcaa] 11.01.2019 Zobrazit téma |
| Já mám s nejmenovanou firmou z Gottwaldova zase jen dobré zkušenosti v porovnání zmetkovitosti třeba s ústím to bude stejné, všichni berou +/- stejný materiál. Ti asiturci co jsem kdysi potkal v rosicích tam byli jistě jen na výletě. [Kadel] 18.11.2020 |
| S panem Jakubou i jeho eshopem mám jen dobré zkušenosti a rád u něho nakupuji (narozdíl od nejmenované firmy z Gottwaldova, která má výrazně větší zmetkovitost...) Popravdě řečeno se mi ale jeví text reklamace v pořádku a důvod přidání na černou listinu má nádech "msty". Vše je ale o lidech a komunikaci. Myslím si, že než věnovat čas diskuzi na netu, tak by to jeden telefonní hovor spláchl ;o) [Marconi] 18.11.2020 |
| U motokramku nakupuji spoustu let a nemám žádné špatně zkušenosti. Pana Jakubu i mladého mohu jen doporučit. [p377] 12.05.2019 |
| Minulý týden jsem si u p. Jakuby objednal sadu ložisek, gufer, těsnění a dílů do motoru k renovaci J634 a poslal mi balík úctyhodně rychle (snad ještě ten den), žádný problém. za mě mohu Jakubu doporučit [Jakub] 06.03.2019 |
| Já teda nevím, ale s panem Jakubou mám jen dobré zkušenosti i s jeho kolegy.Vždy příjemné jednání a hlavně vždy poradí.Když máte takové problémy tak si zajeďte do nejdostupnějšího krámku ve vašem okolí a věci si prohlédněte a pak kupte.Nejsem zastánce internetového nakupování.Radši si zajedu prohlédnout a pak nakoupím a když není něco ok, tak to zas jedu zavést zpátky a hotové.Ať už je to replikový blatník či televize či soda stream:-)Možná bych hledal trochu sebekritiky, ale nevím nechci vás urazit. [Jarek] 24.02.2019 |
| Ti obchodnici vas jednou rozskubou. S cim vsim nemate problem a verejne se o nej delit. [Eshop] 12.02.2019 |
| Ono se taky dalo napsat: Vážený pane, asi jste mně omylem poslali jiný díly, než jsou na obrázcích v E-shopu. Můžete vyměnit čep sedla s ocelovými dorazy za čep s plastovými, jako na obrázku? A sklo s nápisem FJ za sklo bez nápisu, jako je na obrázku ve Vašem eshopu. děkuji Krutihlávek Petr Co myslíte? Není to taky možnost, než vyhrožovat paragrafy ,požadovat vrácení a uplatnovat práva? [-a-] 12.02.2019 |
| Kdyby to ještě někoho zajímalo, tak jsem dnes náhodou našel text reklamace: -- Pavel Jakuba, MOTOSERVIS, Kašava 168, 763 19 Dobrý den, dne 21.1.2013 jsem si převzal zásilku zboží objednaného z vašeho internetového obchodu, číslo objednávky XXXXX, č. daňového dokladu XXXX. U dvou položek nejsem spokojený s jejich stavem, jelikož neodpovídají položkám zobrazeným ve vašem internetovém obchodě a z tohoto důvodu tyto dvě položky, s názvy „Čep+pouzdra pružiny př.sedla-Pérák“ a „Sklo před. světla Pérák“, reklamuji, v souladu s ustanovením § 2161 odst. 1) zákona č. 89/2012Sb., občanský zákoník. U čepu pružiny jsou na internetových stránkách vašeho internetového obchodu zobrazena silonová pouzdra a dodána byla pouzdra ocelová a u skla předního světlometu bylo dodáno sklo s logem Jawa FJ a na stránkách je zobrazeno bez toto loga. V souladu s ustanovením §2169 odst. 1 občanského zákoníku požaduji dodání uvedených položek bez uvedených vad, tedy ve sjednaném stavu – sklo bez loga a čep pružiny se silonovými pouzdry. V případě, že je nemůžete dodat v požadovaném stavu, požaduji vrácení uhrazené částky za ně na můj bankovní účet č. XXXXXXXXX/XXXX. Rovněž také uplatňuji právo na úhradu nákladů spojených s uplatněním práva vaší odpovědnosti za výše uvedené vady. Mnou vynaložené náklady na poštovné související s reklamací mi poukažte na výše uvedený bankovní účet. Děkuji S pozdravem -- Podstata věci tedy netkví v kvalitě repliky, ale způsobu jednání obchodníka obecně. Solidní obchodník by se neměl mstít zákazníkovi, který se zcela korektním způsobem domáhal svých práv reklamací, pokud obchodník pochybí. Domnívám se, že s najdou mnozí, kteří tuto mou zkušenost s povděkem přijmou. [lipcaa] 12.02.2019 |
| Někde tu také bylo vlákno o replikách, jejich kvalitě a infoo nich kde koupeno a tak. Bylo by fajn kdyby tam přispívalo více lidí. Dokonce sem se díval, že to už někam zapadlo.
Přitom bych čekal, že toto vlákno bude furt "nazačátku".
Připadne mě to jako nějaký takový typicky český přístup. Než bych poradil někomu kdo se nespálí podobnějako já, nechám si to pro sebe. varianta druhá budu potom řvát jak přeseknutý zajíc o om jak se mě stala křivda. [dolin1] 15.01.2019 |
| nemám žádný obchod, samozřejmě když koupím repliku, musím často počít s heslem "DO-DO" (dodělej doma). Může se stát že něco reklamuju, taky už jsem reklamoval, ale pokud by mě někdo vrátil půl zásilky, taky si ho dám na černou listinu. Já nakupuju v 90 % u Montyho nebo Motoústí a pokud byl problém byl vyřešen ke spokojenosti. Takže se Lipcoo nediv. Na druhou stranu by sám prodejce neměl porušovat své vlastní obchodní podmínky, to máte pravdu, pokud má černou listinu, měl by to do těchto podmínek nějak legálně zapracovat. Jasně na všechny pozveme ČOIku, živnosťák, finančáka já nevím koho ještě a pak budeme opravovat z čeho? už takto mají soukromníci od státu pod nohama dost balastu kterým se musí prokousat. Můžeme být rádi že to někdo dělá. Pokud se ti nelíbí kvalita můžeš si to vyrobit sám v lepší kvalitě za podstatně vyšší cenu. Jen pro zajímavost co sem dát anketu kdo kupuje drahý český ráfky a kdo klasický turky apod. Já kupuju stále turky, na to že motorka najede pár km v létě tak mě ty turci přežijí. [HonzaBK] 15.01.2019 |
| Někteří lidé jsou fakt divní nebo naivní. Autor příspěvku nejspíš opakovaně vrací část dodaného zboží a pak se hrozně diví a ještě si stěžuje zde, že mu už nic dalšího prodat nechtějí a další exoti tady plácají o diskriminaci, o náhradě ztraceného času nebo by tam rovnou posílali ČOI. To jste někteří opravdu tak blbí? [Jarda] 13.01.2019 |
| Rejpale četl jsi to o potvrzení objednávek? A nebo, pošli hned raději ČOIku, klidně dvakrát. Ostudu budeš mít leda ty:-)
Já osobně problémové zákazníky řeším ignorací, ono je to přeje a půjdou rádi jinam. [JZ] 12.01.2019 |
| Co například zákaz diskriminace v poskytování zboží a služeb, které je i součástí zákona o ochraně spotřebitele aj., vše se dá najít a pokud byste diskriminoval jedince na základě dřívějších obchodů, neboli využití práva na reklamaci - vrácení zboží, dopouštíte se zřejmě protiprávního jednání, třebas se pletu, třebas ne! [Pavel] 12.01.2019 |
| Jak to tady ctu,tak ja byt panem Jakubou udelam prevdepodobne to same...a ten druhy exot co tu vyhrozuje COIkou za tohle,to nebudu ani komentovat. [Ivan] 12.01.2019 |
| JZ: Umíš-li číst, najdi si obchodní podmínky Motokrámku. Jsou tam i odkazy na paragrafy.
Není podstatné co bylo dříve mezi kupujícím a prodávajícím, důležité je plnění objednávky podle obchodních podmínek.
Lipcaa může klidně pohrozit ČOIkou. Flastr a ostuda by byl větší než mírné odškodnění.
Replikáři vám stejně prodávají jen šmejdy. Prostě na vás chčijou a říkají že prší. [rejpal] 12.01.2019 |
| Nikdo z vás žvanilů neví přesně jak to mezi Lipcaa a panem Jakubou ve skutečnosti bylo. Je tady jen nepodložené info z jedné strany. Já napřiklád Lipcovi nevěřím, je to můj názor a zatím si stojím, dokud nebudu mít důkazy o opaku.. Mimochodem Rejpale jak by jsi chtěl požadovat náhradu 500kč za zmařený čas. Mě by zajímaly paragrafy a jiné právni podklady.
Dále Pavle, pokud by mě někdo okradl v krámě, tak ano již mu neprodám ani ten rohlík. Napiš mi prosím co je na tom protizákonného? Nejlépe cituj nějaký paragraf. [JZ] 12.01.2019 |
| Plácáte nesmysly a jiné případy. Jsou problémoví prodejci ale i problémoví zákazníci. Před problémovými prodejci se chráníme tím, že po špatné zkušenosti u nich nenakupujeme a před problémovými zákazníky se chráníme, že po špatné zkušenosti jim neprodáváme. Víc už se k tomu nehodlám vyjadřovat. Řešte tady, jaká hrůza, že Moto Jakuba odmítl slušnou formou prodat další díly zákazníkovi, z kterým má špatné zkušenosti, raďte mu kokotiny, ať po nich požaduje nějaké odškodnění a jiné. Při tom nejjednodušší je ať si díly koupí jinde. [Jarda] 12.01.2019 |
| Chlapci z Motokrámku by si měli hlavně přečíst svoje Obchodní podmínky. Dozvěděli by se, že odeslaná objednávka je závazná pro obě strany. Její neplnění je jištěno pokutou.
Lipcaa může po nich oprávněně požadovat třeba 500,- za ztracený čas. [rejpal] 12.01.2019 |
| Jardo, tak nevím nevím, ale chtěl bych prostě vidět jak řekneš někomu, například v potravinách, či kdekoliv jinde, hele, ty jsi mě v krámu ukradl konzervu a proto tě již nikdy nic neprodám, jestli je to dobře, nebo špatně se nepřu, ale jestli je to zákonné, či protizákonné, to už je asi něco jiného ne. [Pavel] 12.01.2019 |
| Ale vůbec ne. To je naprosté nepochopení. Práva mají i prodávající i kupující. A neřešíme reklamaci nebo spíš opakované reklamace. To nejspíš proběhlo v pořádku. Ale nikdo nechce problémové zákazníky. Tedy slušnou formou mu pan Jakuba vysvětlil, že jemu už nic neprodá a on se může přece obrátit na další prodejce. Je jich dost a může zakoupit úplně to samé u nich. Neexistuje žádná povinnost prodávat problémovým zákazníkům. [Jarda] 12.01.2019 |
| Samozřejmě by bylo nejlepší, když by zde bylo více rozepsané, co přesně se stalo dříve, viz co bylo objednáno, jak, dle fotek aj., co bylo špatně.... a proč vráceno, ale na druhou stranu si nejsem jistý, zda někdo, kdo prakticky podniká a nejedná se tedy pouze o soukromej prodej, může někoho odmítnout...., to prostě zavání diskriminací, říkám to nerad, ale těžko se to prostě obhajuje. Sice chápu, že někdo nechce zasílat zboží někomu kdo je dříve reklamoval, ale stále jsou zde nějaké podmínky pro prodej a případně další kroky, jako jsou reklamace, vrácení zboží, či případně občanskoprávní spor a hlavně si svým přístupem každý z nás dělá cca dobré, či špatné jméno, třebas jsem to přehnal, ale to možná obě strany tohoto příspěvku. [Pavel] 12.01.2019 |
| Pánové "Jarda" a "JZ", vaše názory jsou neskutečné, tedy pokud nemáte něco společného s motokramek.cz a nehrajete si na spokojené zákazníky. Argument "kvalita odpovídala ceně" je otřesný. A osočování pana "lipcaa", že si za to může sám, protože nebyl spokojený s kvalitou a uskutečnil reklamaci, to se nedá ani komentovat.... [Roman] 11.01.2019 |
| Přesně tak. Pokud vám minule vyřídili vaši reklamaci, tedy je vše v pořádku.Tedy není pravda, co píšete, že nesmíte vracet zboží. Vracet můžete ale vy zas můžete jít na černou listinu. No a že jste zařazen mezi problémové zákazníky a už s vámi nic nechtějí mít, tím se jen chrání. Vy si stejné zboží v úplně stejné kvalitě můžete koupit jinde, vesměs mají všichni vše totožné,od stejných dodavatelů, liší se cenami u některých dílů a můžete zas reklamovat jinde a být zařazen na další černou listinu. [Jarda] 11.01.2019 |
| Taky mám černou listinu problémových zákazníků, v dnešní době obchodování skoro nutnost. Už jen tvá stížnost zde na foru hovoří za vše, škoda že neřekneš jak to ve skutečnosti minule bylo. [JZ] 11.01.2019 |
| U uvedené firmy jsem již několikrát nakupoval a vše proběhlo v naprostém pořádku.A kvalita? Odpovídala ceně, dodavatelům a replikám.Dneska chce každý, aby to bylo co nejlevnější a podle toho některé repliky vypadají. Jednání slušné, na dotazy odpověděli a co jsem požadoval splnili. V podstatě stejné jako u jiných prodejců, u kterých jsem kdy nakupoval. A na rovinu. I se mi líbí jejich přístup k předcházení problémů. Radši oželí zakázku a předejdou problémům. Vy si můžete svobodně vybrat jiného prodejce a oni zase můžou svobodně oželet problémové zákazníky. Za mě palec nahoru. [Jarda] 11.01.2019 |
|