MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307707 příspěvků |7575 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 23 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexSlužby, řemesla, kontakty | Odpověď 26.11.2020 05:54  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Nenadávám na poměry, ale suše konstatuji.Předávám jen své zkušenosti.Má čeština je taková jaká je , já jsem již o něco dál a intelektuálů máme po kancelářích tři prdele. Nezapomen na to, že je tady spousta šmelinářů , překupníků a další pakáže , která se snaží urvat co to jde. Podle toho pak vypadá i práce , kterou někteří odvádějí. Já se jen tak neurazím a pokud chceš radu jak na stříbřenku ,tak ti jí dám.( nech si to nachromovat u fušera) Dělám si srandu. Kámoš má péráka lidovku a všechno stříbrný bral klasickou stříbrnou 8110 hliník nitro, asi ve třech vrstvách a vhled je dobovej.Podklad nitocelulozový stříkací tmel.Jinak zbytek má taky v nitru .Někdo hlásí , že se to poškrabe, že je to matný atd. Znám borce co sfouknou nastříkat motorku za sobotu a pak čuměji , že to stojí za hovno. Tenhle borec stříká motorku taky tejden. Stříkne prvně tři vrstvy a nechá to zaschnout, pak to nejjeměším šmirglem srazí a další tři vrstvy. Barva dostane tu hloubku a pak to po zaschnutí pořádně rozleští. Jezdí na tom péraku tři roky ,co to jde ,i do práce a ta motorka vypadá furt parádně. Tenkrát taky neměli žádný dvousložkový barvy.Ono uvést stroj komplet do originálu je nesmysl. Ty barvy a ta technologie jsou dávno pryč. Ten kdo říká , ře má vše jak má být , tak jen kecá , aby bylo na srazu o čem mluvit. Každej se snaží jak umí a co a jak si doma postaví je ve finále jeho věc. Nejadši mám takový chytráky co přijdou a hlásí . \\\"Tenhle díl měl jinou barvu, tohle bylo, nebo nebylo v chromu, odstín té jawácké byl jinej, tenhle typ měl jiný páčky\\\". Ve finále pak přijede na paskvilu kříženým třema motorkama. Jinak na tu stříbrnou to funguje , můžeš tam dát i o vrstvu víc to není na škodu , ale hlavně to není ani lesklé, ani matné , má to ten dobovej nádech. Měj se fajn a neřeš neřešitelné , radši někoho sem tam pošli zravě do prdele a bude to OK.Tonda    [Tonda]    13.01.2006     Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tondo,plně s tebou souhlasím,přesto,že s chromováním nemám zatím
zkušenosti.Nejsem ani ortodoxní JAWAř,či ČZeťák,ale mám rád motorky všeobecně a když je hezky udělaná je mi jedno jestli je to SUZUKI,nebo STADION.
Jen chci jen vyzvednout tu hamižnost a jak koho co nejlépe ojebat(omlouvám se,ale čeština má tak výstižné termíny,že výraz podvést se užívá snad už je v MŠ)a zvláště,když dotyčný nabízejíce
medvědí službu zjistí,že před ním stojí naprostý lajk,navíc v krizové situaci do níž se dostal nedostatkem náhradního dílu na svého miláčka-veterána.
Vloni jsem scháněl nějaké díly na toho svého(Honda 1984) a dodavatelé se doslova trumfovali horentními sumami za díly u nihž
se ceny různily mnohdy o 500 až do 1000 Kč.
Naštěstí máme internet(toto není žádná propagace)na kterém jse našel dodavatele,který nejen,že měl vskutku smrtelníkovi přijatelné ceny,ale byl ochotný a sdílný podělit se o své bohaté zkušenosti(byl to bývalý ne vrcholový motokrosař v důchodu)a rady.
Před takovými smekám a patří jim dík.
Záměrně nenapíšu o jakou prodejnu jde,aby to neznělo jako reklama,které máme všichni dost všude kolem nás.Kdo by měl zájem,tomu rád sdělím,kde na severu Moravy dobře koupit.
Všechny zdravím a přeji hodně zdaru v roce 2006,Miki    [Miki]   14.01.2006


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006