Odstřikovací kroužek na ČZ 125 C, jak správně usadit ? Zdravím, nevíte prosím Vás někdo, jak přijde správně usadit odstřikovací kroužek ? Chyběl mi, tak jsem na burze koupil 2ks a každý je jinak opotřebený z usazení, takže nyní nevím jak tam přijde správně usadit, varianta A nebo B ? Díky všem. [Jindra] 26.12.2011 Zobrazit téma |
| Z výroby je pod řetězovým kolečkem jen odstřikovaci kroužek, ta příložka tam možná byla k vypodloženi kolečka proti ozubení spojky. [Martin Štindl ] 10.12.2023 |
| Dobrý den, neporadil by někdo, pod odstřikovacím kroužkem jsem měl příložku, kterou jsem si nafotil při demontáži, problém je že při opětovné montáži jsem ji někde ztratil. Stačila by mi aspoň šířka. [bendis] 10.12.2023 |
| Zdravím chlapi. Prosím vás, potřebuji ostřikovací kroužek(ky) na motor ČZ 150C. Máte někdo prosím? Děkuji. [Michal.K] 18.04.2013 |
| Ahoj. Tak co už jsi někde sehnalten odstřikovací kroužek. Já ho asi taky budu muset sehnat. Mám ho od tisícihranu docela poničený. Vyrábí to někdo např. v replice??? [Petr] 04.04.2013 |
| Dobrý den sháním odstřikovací kroužek na jawu čz 125 351 nevíte o něčem [Tomas] 28.12.2012 |
| Takže už to sedí a klika se pěkně otáčí. Bylo to tím, že těsnění příložky patří 0,25 mm a nikoliv 0,5 mm. Tím došlo ke snížení o 0,5 mm a odstřikovací kroužek nedrhne a vytváří rovnoměrný tlak na pouzdro gufera. Díky všem i Vám Martine za informace. [Jindra] 01.01.2012 |
| Odstřikovací kroužek vždy vydutou částí ke krytu Gufera. [Jirka12] 28.12.2011 |
| Jak píše aldafiny,ten odstřikovací kroužek není zase nutný,já ho do motoru dávám jen pokud je kloudný.Dost často u nálezových motorů tam ten kroužek také chybí.Těsnění příložek bylo papírové - tloušťka právě 0,25mm. Pokud tam ten odstřikovací kroužek nebude,nic se neděje,já ho mám daný jen na Téčku. [Martin Štindl] 27.12.2011 |
| měl jsem to samé.nakonec jsem to tam nedal.nic se nestane. [aldafiny] 27.12.2011 |
| to Martin Štindl: Martine, takže jsem tam ten odstřikovací kroužek namontoval a dotáhl matici na klice a zjistil jsem, že se klika celkem těžko otáčí, díky tlaku odstřikovacího kroužku na těsnící vložku (pouzdro gufera), pozn. vše jsem na mazal. Tak nevím jestli to mám nechat tak nebo to nějak upravit. Když matici na klice jen povolím, jde to o mnoho lépe. Takže mám 3 možnosti: 1. Nechat to tak, při chodudu motoru si to sedne a opotřebuje se to. 2. Nějak upravit podložku, vyhnutím. 3. Dát obě těsnění pod pouzdrem gufera tenčí, nyní je 0,5 mm, takže je to celkem 1 mm na obě těsnění, kdybych dal 2 x 0,25 bylo by to celkem 0,5 mm. Jenže 0,25 mm těsnění se mi zdá tenké jako papír. Nevíte jaké tloušťky tam patří origo ? [Jindra] 27.12.2011 |
| OK, Díky Martine ! [Jindra] 26.12.2011 |
| Varianta B,jako když se položí talíř dnem vzhůru(na čep klikovky) - prstenec se nemůže opírat o rozetku. [Martin Štindl] 26.12.2011 |
| Varianta B [Jindra] 26.12.2011 |
| Varianta A [Jindra] 26.12.2011 |
|