MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316186 příspěvků |8188 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 94 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 | Odpověď 17.7.2024 12:56  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma Nazdááárr,prosím nemáte někdo čz 150 rikša ? Potřeboval bych buď vidět nebo poslat nákres krytu řetězu a te sedačky pro dva dozadu.Jedná se o ten velký kryt jak jsou na něj ty čtyři ůchyty.Při možnosti toto vidět přijedu kamkoliv.Děkuji moc.    [bohumilRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   14.03.2007     Zobrazit téma  
Odpověď  Zdar, mel bych o ne velký zájem, napis mi na mail za co bys menil    [meela]   17.12.2016
Odpověď  Mám velký zájem o zadní tlumiče. Ty ještě postrádám. Napište mi prosím na mail. lubojerabek@seznam.cz    [Lubi]   17.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pokud by jste stál někdo o zadní tlumiče na čz rikša, měl bych jedny, nejlépe směna, či případně prodej, jsou jako tyto na foto. Pavel.    [Pavel]   17.12.2016
Odpověď  Zkus uvolnit vzpěru př blatníku a přetočit péro tlumiče o půl kola jako bys to chtěl přešponovat. U mě to pomohlo.    [majk]   05.10.2016
Odpověď  Zrenovoval jsem ČZ 150 rikšu a když jsem chtěl vyjet nastal následující problém. Když podržím řídítka rovně a vezmu za přední kolo. tak s ním mohu pohnout na každou stranu tak o 10 cm. Je tam hrozná vůle. Všechny šrouby, které drží přední vidlici k brýlím a k rámu jsem dotáhl, ale je to stejné. Nedá se s tím jezdit, protože řízení je "úplně gumové" Kde může být problém? Napadají mě jedině futra ve vidlici. Poraďte.    [Mirda444]   25.08.2016
Odpověď  Podlaha : neměl jste někdo originál ? má být prkená? jak jsou daná prkna dohromady - pero drážka nebo jen ohraněná na tupo a podbitá latkami přes ?
potah podlahy : co to bylo nějaká drážkovaná guma ? neměl by někdo foto originálu ?
předem děkuji Jirka    [jirkap61]   06.11.2015
Odpověď  Výfuky : podle katalogu ND se liší výfuk rikšy od výfuku na pevnou C , předpokládám úchytem , nemáte prosím někdo foto originál výfuku z rikšy , případně vč. kóty umístění úchytu ? Jistě to lze doladit " aby to vyšlo " , ale .., předem děkuji Jirka    [jirkap61]   05.11.2015
Odpověď  Výfuky : podle katalogu ND se liší výfuk rikšy od výfuku na pevnou C , předpokládám úchytem , nemáte prosím někdo foto originál výfuku z rikšy , případně vč. kóty umístění úchytu ? Jistě to lze doladit " aby to vyšlo " , ale .., předem děkuji Jirka    [jirkap61]   05.11.2015
Odpověď  Jsou již pryč, bohužel, jediné co mohu poskytnout je náčrtek držáků s čepem, rozměry a fota. Pavel.    [P.]   16.10.2015
Odpověď  Jsou-li ty tlumiče ještě k mání taky bych měl zájem. Marian 777 916 170    [Marian Šulc]   16.10.2015
Odpověď  mal by som zaujem o tlmiče napište mi prosim na hankotrike444@azet.sk    [HANKYRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.09.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím ve spolek, měl bych navíc jedny zadní tlumiče, pokud by měl někdo zájem, je možné se dohodnout na nějaké výměně apod.    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.09.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jak jste nasazovali ložisko poloosy do domečku a na diferenciál? Musí být nalisován jak vnější kroužek do domečku, tak vnitřní kroužek na diferák. Jak jste to dávali dohromady?    [Mirda444]   01.05.2015
Odpověď  Ahoj Rosťo, kolik bys za rikšu chtěl? Jaká je kompletnost? nemohl bys sem dát foto?    [Majk]   23.03.2015
Odpověď  ahoj ja sem sehnal rykšu na renovací ale nemám na to čas kdybí ste mělí zajem mužu prodat ahoj    [rosta]   20.03.2015
Odpověď  Bohužel původní rozety nemám, ale již jsem na webu našel firmu, která podobná kola vyrábí a musí se pouze upravit vnitřní průměr a vyvrtat upínací otvory.    [Mirda444]   19.03.2015
Odpověď  Máš-li rozety a potřebuješ-li jen ozubené věnce, tak bych to řešil laserovým výpalkem.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.03.2015
Odpověď  Zdravím, začínám renovovat rikšu a potřeboval bych poradit, zda někdo nevíte, kdo by mi vyrobil ty dvě rozety s 28 z. Jedna je na diferáku a druhá na náboji předlohy. Díky    [Mirda444]   11.03.2015
Odpověď  Počet vyrobených kusů ČZ 150 rikša je 3185ks    [ČZtomi]   21.12.2014
Odpověď  já právě taky o jedný vím ale majitel neprodá a přitom mu to doma stojí zaházený bordelem    [jenda]   21.12.2014
Odpověď  renovovaná rikša je v Písku, napiš na emil.eiselt@seznam.cz    [emil]   21.12.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  tak to by zaujimalo aj mna ja som nal dve ostala mi jedna    [HANKYRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.12.2014
Odpověď  zravím vás tu chtěl sem se zeptat kolik se vyrobilo kusů rikšy?    [jenda]   20.12.2014
Odpověď  Najdu ty výkresy a ozvu se, já jsem je nesehnal. Za případný kontakt na trubky předem děkuji.    [majk.speciál] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2014
Odpověď  Proč by ty trubky nikdo nevyráběl?
Na hydrauliku se vyrábějí silnostěnné, bezešvé. (surové, v pozinku i v nerezu)    [Jirka12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2014
Zobrazit dokumentOdpověď  Zdravím, bral je na moto, jelikož je neměl, asi jako většina lidí, já jsem paradoxně pouštěl rezervní. Jinak výkres a náčrtek jsem myslel na toto.    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.01.2014
Odpověď  Tak to mne mrzí, za nabídku děkuji, ale výkresy už mám. Mám je nakreslené od pana Šimončiče i s fotodokumentací. Horší je to s materiálem, ze kterého jsou tlumiče vyrobeny. Sice jsou silnostěnné trubky ve strojních tabulkách uvedeny jako normované, ale nikdo je nevyrábí:-(. Pružiny už mám vyrobené. Přesto díky za odpověď třeba se zas někdy nějaké tlumiče objeví. P.S.: Nevíte zda je náhodou kupující nebral jen do rezervy? Třeba by se slitoval :-)    [majk.speciál] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2014
Odpověď  Jsou již pryč, jediné co mám jsou fota držáků, čepu, podložky apod., snad i s náčrtkem a rozměry.    [Pavel]   28.01.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Je to sice dýl podle data příspěvku, nicméně to zkusím. Ty tlumiče na rikšu 150 bych docela potřeboval, můžeme se nějak spojit? tel: 777916170    [majk.speciálRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2014
Odpověď  kdyžtak tedy napište co sháníte, díky ... jirkap61@seznam.cz    [jirkap61]   02.09.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Zdravím, případně bych měl zadní tlumiče na rikšu, pokud by někdo měl zájem, třebas by jsme se nějak domluvili na směně apod.    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  31.08.2013
Odpověď  Ale jinak se samozřejmě pak kryt řetězu dával, když tam ručka už nezavazela.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.08.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kryt řetězu nebyl. Rikša měla velký plechový kryt kolem celého zadku rámu, zasahující i nad kastlíky. Kousek řetězu mezi motorem a kastlíkem byl nekrytý. Přikládám fotku stroje mého kamaráda.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.08.2013
Odpověď  Aha,tak mne to pripadalo,že to bolo pri tom brzdovom bubne,preto to na ktorej strane,do ktorej reťaze :-),ale od motora nebol kryt reťaze - možno nejako vyrezaný?    [tibisz]   13.08.2013
Odpověď  Na pravé. Nalevo řetěz není :) držák byl uchycený za zadní držáky motoru. Rikši to dnes nemají, protože to nemělo pojistku v horní poloze, takže to mohlo za jízdy spadnout, takže se to sundávalo. Taky jsem nepochopil, proč nevyužili buben na rozetě, který byl prázdný a nebyly v něm ani brzdové pakny... stačilo jen lanko a nějáká páčka s aretací..    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.08.2013
Odpověď  Na ktorej strane bola tá ručná brzda?,na žiadnej moto som to nevidel,iba v katalogu.Je zaujímave,že tam mali nevyužitý brzdový bubon a vymysleli západku :-).    [tibisz]   13.08.2013
Odpověď  Ten "štítek" bude nějaké skladové evidenční číslo fabriky, který rikšu provozovala. Tovární to není.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.08.2013
Odpověď  "Ručka" byl jen pásek oceli, kterým se zajelo do řetězu a ten se tak zablokoval.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.08.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  ruční brzda- namáte prosím někdo nafoceno v reálu - umístění , jak fungovala , aretovala nožní páku nebo jak ?
díky jirka    [jirkap61]   31.07.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  - detail štítku na torzu - máte na své rikše něco takového ? nebo stopy po nýtech v těchto místech

díky jirka    [jirkap61]   31.07.2013
Odpověď  ještě k té třetí rychlosti :
rikša kolečko předlohy III.-18z. ( moto 150C má 19z.)
rikša kolečko hlavní III.-19z. ( moto 150C má 18z.)

zdrojem info jsou dobové katalogy    [jirkap61]   31.07.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  p.Marčík k rikše píše : " prodloužená horní rámová trubka dostala silnějí sílu stěny a v převodovce došlo k úpravě převodového poměru třetí rychlosti"

- pořídil jsem zadní odřízlou část rámu pro rikšu , zmiňovaná horní rámová trubka je nadívaná plnou tyčovinou ; tyčovina není až do konce trubky končí cca 5cm před koncem trubky , tedy pokud nedojde k přeříznutí rámu , těžko si takového vyztužení někdo všimne - mohl by někdo z majitelů kouknout do zadní částí trubky a potvrdit
tento způsob vyztužení ? , díky Jirka    [jirkap61]   31.07.2013
Odpověď  dobrý den sháním kontakt na pana majk.special meil co má v odkazu nefunguje marian.sulc@libela.cz nejde.dík za odpověd.ncs.jansa@seznam.cz díky    [josef]   22.02.2013
Odpověď  Pokut by jsi to neměl daleko do Písku, mám nákladní po renovaci    [Mirek]   18.01.2013
Odpověď  můžeš mi prosím napsat ty dvě čísla kt. máš , díky    [jirkap61]   17.01.2013
Odpověď  http://www.jawarmaniak-im ages.cholerik.cz/prospekt y/riksa/01.jpg
Co se týče čísel, tak nepomohu. Zatím vím VIN jen 2 kusů.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  17.01.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  - prosím měl bych dotaz , nevíte řadu výrobních čísel pro rikšu 150C ? nemám bohužel na své štítek ani původní motor .    [jirkap61]   17.01.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [jirkap61]   17.01.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [jirkap61]   17.01.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Propagační mat. holandského importéra ( nedávno se prodávalo na aukru )    [jirkap61]   17.01.2013
Odpověď  Pár měsíců nazpět se prodal jeden blatník z vozíku na aukru, myslím, že snad i s utrženou trubkovou vzpěrou za cca 400 kč, čekám, že si jej někdo zakoupil spíše na rikšu.    [Pavel]   02.01.2013
Odpověď  OK. Nebo nech udělat blatníky z vozíku a já ti věnuju rikšové :) Tlumiče pošlu, ale musím to dohledat na druhém PC.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.01.2013
Odpověď  http://www.youtube.com/wa tch?v=EOIcDYlT2mo
http://www.youtube.com/wa tch?v=G6LJ9lPV73g

pro zajímavost - jak na to když chybí blatník aj. ....    [jirkap61]   02.01.2013
Odpověď  díky , výkres tlumiče prosím pošli . Vozík vč.blatníků mám, uvažoval jsem pokud bych nesehnal rikšové nechat vyrobit u Treschlů repliky , ti ale chtějí vzor , použil bych tedy blatník z vozíku , můžeš mi ještě příležitostně změřit na podélném hřbetu celkovou délku blatníku a to vynechání prolisu pro světlo a ještě vyfotit bl. ze strany krycího plechu , předem děkuji . Příp. kdybys někdy sehnal vozíkové a tyto pouštěl zkus napsat .    [jirkap61]   02.01.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Rikša - snad je ta prolisovaná ploška vidět. Kdyby měl někdo na výměnu vozíkové, tak tyhle na rikšu rád vyměním :)
http://jawarmaniak.wz.cz/ motorky/vozik/galerie_ren ovace/str1503.html    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.01.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Originál vozík - všimni si horní strany blatníku:
http://jawarmaniak.wz.cz/ motorky/vozik/galerie_ren ovace/str101.html    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.01.2013
Odpověď  Má a nemá.
Je to stejný výlisek, ale blatníky rikši mají na horní straně blatníku plochý prolis pro světla. Taky mají rikšácké na vnitřní straně nabodovaný krycí plech. Uchycovací otvory blatníků jsou jinde.

Co se týče nárazníku a tlumičů, tak ti můžu poslat výkresy. Tlumiče byly speciálně pro rikšu, ale už jsme je taky vyráběli. Anebo kontaktuj tutoho: motojawa.net Ten je na webu dokonce nabízí na prodej. Jen mu aktuálně ten web nejede...    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.01.2013
Odpověď  Prosím o rady : má rikša a vozík ČZ shodné blatníky ?( pokud pominu vnitřní krycí plech u rikšového bl.) ; dále p.Marčík píše " v převodovce došlo k úpravě převodového poměru třetí rychlosti " - kolik má tedy rikšová trojka zubů? ,
zadní tlumiče korby ev. sedla , byly extra vyrobené pro rikšu nebo použity z něčeho stávajícího ; zadní nárazník - můžete mi prosí někdo změřit pr.trubky .
Předem děkuji    [jirkap61]   01.01.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  jojo, vím. Už mi pár rikš rukama prošlo a teď zrovna dávám jednu dohromady, takže není problém cokoliv odměřit...    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Právě podle úchytů přívěsu to vypadá že by to bylo možné.Rikša Céčko byla důmyslně vyřešena obdobně jako u péráka - základ tvořil standartní rám a k němu byla uchycena zadní část která je přitom demontovatelná.Pokud si majitel ještě pořídil blatník a zadní kolo, mohl si případně z rikši během chvilky udělat plnohodnotný motocykl.    [Martin Štindl]   03.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jestli je přímo toto úprava pro zadní rám nevím, ale asi by to šlo. Zadní spodní oko bylo na místo závitu pro tandemové stupačky.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Při prohlížení databáze mě zaujala zadní část jedné nálezové ČZ 125C-ZP z roku 1952.
Napadlo mě že se jedná o úpravu zadní části pro rám přívěsu na standartní rikšu.Normální rikši mají uchycený přívěs k upravenému rámu neodpruženého C,ale tady to vypadá že se někdo snažil upravit odpruženou verzi - předpokládám to podle zakrácených závitů stupačky tandemu.Chtěl bych se zeptat majitelů ČZ 125/150 rikša jestli je teoreticky možné upevnit rám přívěsu i na takto upravenou odpruženou verzi,počítám že v tomto provedení se muselo vyřešit uchycení v přední části vidlice a nešel uchytit standartní krycí plech vidlice.    [Martin Štindl]   02.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tož klobouk dolů před šikovnýma rukama. Oba kryty jsou pěkný. Jen mám pocit, že ten velký by měl mít i horní (přední) hranu do kulata. Pokusím se vložit fotku originálu. Ale je fakt, že jsem už někde viděl i takhle rovný kryt na nějaké origo fotce.    [majk.speciál] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2008
Odpověď  hezky se ti to povedlo.sice za tu dnešní překližku by tě tu spoustu lidí sežralo,ale já taky myslim že je lepší než prkna.a sprej od wurtha dosvědčuje,ž pracuješ jen s nejkvalitnějším vybavením dílny.    [jaromir-noskov]   21.10.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Malý kryt byl na výrobu daleko jednodušší než ten velký,toš tak.    [bohumil]   21.10.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Já si ten kryt musel taky vyrobit,ten velký i ten malý.Byla to docela fuška ale myslím že se to povedlo...    [bohumil]   21.10.2008
Odpověď  Zdravím Rikšaře,
Renovuju právě Rikšu (spíš vyrábím znovu) a tak můžu taky přispět. Ložiska do domečku jsou nesehnatelná. Varianta 1. vyrobit nová - nikdo to asi nezvládne. Varianta 2. zvětšit otvory v domečcích a dát tam sériová ložiska. Rozhodl jsem se pro 2. Mám to mít příští týden hotové a tak sem potom dám označení a rozměry. Taky mám možnost půjčit si originál kryt řetězového soukolí ( ten velký), jen mi chybí někdo, kdo by to solidně vyrobil. Nemáte nějaký typ? Totéž platí o malých blatníčcích. Kontaktoval jsem pana Bujárka ze Semil, ale ten už nic moc nechce dělat. Dále jsem řešil silentbloky a čepy do nich. Mám to hotový, tak kdyby někdo potřeboval pomoct, ať se ozve.    [majk.speciálRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2008
Odpověď  Já tam nechal ložiska v diferáku původní,byli v dobrém stavu.Máš ale pravdu,ptal jsem se po nových a žádný tam nepasujou.Kdoví zčeho to je...    [bohumil]   12.10.2008
Odpověď  Jen si udělám reklamu :) - podařilo se mi získat katalog ND a manuál na rikšu 150C, takže pokud by někdo potřeboval, tak to najde u mně na webu ;)    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.10.2008
Odpověď  jenik,hlavně abys to někdy dodělal.máš samý nekonečný příběhy.    [jaromir]   12.10.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prosím tě Bohumile jak jsi řešil uložení poloos?Mam na mysli ty domečky které jsou z obou stran diferáku,v kterých jsou takové atypické jehlové klece.Dnes se nic podobného nevyrábí a já tam mám vůle že se ty jehly přetáčí.Kdyby měl někdo nápad jak to nahradit byl bych moc rád.    [jeeenik]   12.10.2008
Odpověď  Nemyslel jsem domácí výrobu, ale někteří lidé jako rikšu označují i jiné tříkolky například Orthopedii. Proto se ptám, protože třeba právě u ni je číslo motoru a rámu rozdílné. Tvůj stroj je jak vidím originál rikša ČZ, v tom případě by podle mě měla být čísla na rámu i motoru shodná. Patrně byl motor měněn, podle čísla je o rok mladší než rám. To číslo 1955 nevím.    [Freddie] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2008
Odpověď  K tem ložiskám,motor je sériový čz 150 tak nevim proč sů tam válečkový ložiska.To tam musel nejaké kujón dat...    [bohumil] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  bohužel se nedochovala původní nástavba(sedačka).I podle barvy je vidět že byla určena na vývoz    [jeeenik]   07.03.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kdybych měl domácí výrobu tak nebudu mít tyhle otázky,a nedám to sem.Každopádně moc děkuji za reakce.Jenom by mě ještě zajímalo to číslo na rámu(1955)a ty ložiska?Kdyby jste znaly někoho kdo rikšu vlastní nebo jste dokonce majiteli,tak sem hoďte rodné čísla rikši a třeba i foto.Vím jen ze svého okolí že se jich dochovalo dost,tak by se jich mohlo sejít hodně i tady.Určitě to bude užitečné pro hodně lidí.Díkes a rikšám zdar.    [jeeenik]   07.03.2008
Odpověď  K tomu číslu,já nemám na rámu žádné číslo ani dírky na štítek kam by mohl byt přinýtovaný.Toš tak.    [bohumilRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2008
Odpověď  Nevím, jestli ti to pomůže, ale na téhle stránce se jedna rikša renovuje http://www.radostzjizdy.cz/Technika/Riksa/riksa.htm Třeba z těch fotek něco vyčteš..    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.03.2008
Odpověď  Nechápu úplně dotaz. O jakou rikšu jde? Pokud je to orig. výroba ČZ, tak číslo motoru i rámu by mělo být podle mě totožné, pokud je to tříkolka vyráběná jiným výrobcem používající motor ČZ, pak jsou čísla rozdílná.    [Freddie] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2008
Odpověď  Měl bych dotaz taky na téma rikša.Hlavně chci poprosit Freddieho o ujasnění některých věcí.Mám rikšu 150c č.stroje(na štítku)je315007,ale jediné číslo na rámu jsem našel na dorazu stojánku 1955.Mimochodem mám ještě klasiku 150c a ta tam má 1956.Ještě k rikše, č.motoru je333237,a otázka zní:jak to má být aby to sedělo.Ještě bych se chtěl zeptat jestli je možný že je klikovka uložena origo na válečkových ložiskách.Díky za každou radu,odpověď    [jeeenik]   06.03.2008


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006