MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 314390 příspěvků |8042 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 178 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 | Odpověď 2.4.2023 00:46  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma čz 150 C vynechává a poté nenastartuje.
Zdravím, trápím se s mojí zetkou po renovaci. Ráno nastartuje celkem pěkně ale když ji roztáhnu tak motor za jízdy vynechává a střílí do vejfuku stejně jako na videu:
http://supersan.net/videos/tr/video/OgHfQzjLc9M/CZ -150c-vynechava
Po jízdě chcípne sama a už ji nejsem schopen znova nastartovat, jiskru ale hází dál.Zkoušel jsem měnit předstih, směs, svíčky, nic nepomohlo, dočetl jsem se že velký problém dělá právě zapalovací cívka, ale divné mi je,že jiskru hází ale nenastartuje.
Mám doma ještě jednu zapalovací cívku, jde nějak změřit jestli není porušená?
Děkuji za rady    [Babula90] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   24.04.2014     Zobrazit téma  
Odpověď  Ahoj, na jednom motoru jsem byl zoufalý, magneto jsem nechal zrepasovat, civka převinutá, pak jsem z jedné straré frézy samo domo vyndal z motoru karburátor, ani jsem nesáhnul na nastavení a moto začlo jet naprosoto v pohodě. Teď jsem dokončil další a zase se mořím jak se tu níže píše, mám pocit jako by byl problém v opět v karburátoru, magneto celé předáno k repasi kondík původní, venku jiskra luxus. Začnu u toho víčka přijde mi, že otvor není dostatečný, a původní kohoutek propouští benzin.    [Mira]   04.09.2022
Odpověď  Potvrzuji, co pise 4e1, ja mel problemy s kondikem, novy vydrzel vzdy jen nekolik km. Ve stavu naproste zoufalosti jsem vyrazil na pudu a po celodennim hledani jsem vydoloval jeden kousek, na ktery jezdim bez problemu mnoho let.    [Pája]   18.09.2014
Odpověď  Doporučuji bedlivě přečíst: http://jawarmaniak.wz.cz/technika/udrzba/o_udzbe_m otocyklu_cz_125_a_150_ccm.html    [lipcaa]   17.09.2014
Odpověď  Tento problém dělá také příliš namazaný filc u vačky, který zaneřádí kontakty kladívka. A to zpravidla teprve až po zahřátí motoru.    [lipcaa]   17.09.2014
Odpověď  Gufera muzou delat to ze to prisava vzduch a pak by ti to spis letelo do otacek...

Hele a co vicko nadrze je v nem pruchozi ta dirka na odvzdusneni? ono to treba neni zahratim ale tim ze se v nadrzi odsaje benzin vznikne podtlak a uz dal netece... A kohoutek jestli je cistej a karbec samo taky.. kdyz pustis benzin musi z toho pekne vytejkat z ty hadicky...    [Majkl]   02.09.2014
Odpověď  Zkontroluj, zda nemáš příliš namazaný filc, který maže vačku a zda ti olej nevniká mezi kontakty kladívka. Jestli jede moto na volnoběh dobře a v otáčkách zlobí, tak zkontroluj karburátor a jeho nastavení. Třeba ho rovnou zkusmo vyměň za jiný.    [lipcaa]   29.07.2014
Odpověď  Cívku jsem koupil druhovýrobu (čína), kondenzátor jsem také měnil a nový opravdu vložkoval. Mažu klasickým olejem jako na kejvačce M2T 1:33. Předstih je samozřejmě kontrolován, klínek drží, motorka stále prdí :(    [Babula90] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.07.2014
Odpověď  Dejte cívku do trouby vyhřáté na 80 - 90 stupňů. Teplotu ověřte teploměrem. Avomet Vám prozradí zda je v cívce zkrat, či ne. Vaše problémy pravděpodobně způsobuje kondenzátor. Originální rozměr v prodeji není k dispozici, je o trochu menší průměr ( z hlavy to nevím) Musíte vložkovat. Starší kondenzátory vyhovovaly - Octavia, 1000 MB. Prohrabte šuplíky známým dědečkům. Také pozor na mazání. Dát současný syntetický olej pro moderní dvoutakty v klasickém poměru je sebevražda. Doporučuji klasiku 1:20 - 25. Takový M6AD, Mogul, či jiný olej nízké třídy API to je to pravé.    [4e1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.06.2014
Odpověď  Co to znamená "vyměnil jsem cívku"? Za jakou? Byla vyzkoušená? Staré jsou ve vysokém procentu vadné, na pohled se nic nepozná....
Nestříhá se pero na rotoru za běhu motoru a nerozladí se následně předstih? Byl kontrolován i po zastavení motoru?
Vadné gufero - ta by motor nešel asi skoro ani nastartovat....    [host]   26.06.2014
Odpověď  Tak sem vyměnil cívku, kondenzátor a motor po ohřátí, ujetí cca 2 km začne opět vynechávat, střílet do vejfuku a po chcípnutí nejde nastartovat. kolega mi ještě poradil vyměnit gufero pod zapalováním, je možné že by to byla příčina těchto problémů?    [Babula90] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2014
Odpověď  Díky za rady, už sem objednal novou cívku i kondenzátor tak snad se zadaří. na ten zkratovač taky mrknu.    [Babula90] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.05.2014
Odpověď  Jeste doplnim ze jsem to propajel pak ty nejtky aby byl supr kontakt a taky sem pripajel kabel na svicku ze zoufalosti, ale uz to tak asi necham... civka taiwan replika taky sem ji zbytecne menil a svicka N17 funguje fajn, jen s vlozkou zavitovou mozna pouziju svicku N17Y s vystrcenym jiskristem aby se to vykompenzovalo..

Jo a taky tvuj problem muze delat civka jestli to vynechava skutecne jen az kdyz se to ohreje... tento muj problem znamenal ze to vynechavalo totalne nahodne... a souvislosti sem pak videl ve vsem moznym... ;-)    [Majkl]   17.05.2014
Odpověď  Cau, to video sem tocil ja a na problem sem dlouho nebyl sto prijit az sem za jizdy kopnul do toho plisku co se ho ma dotykat zkratovac a zacla jet super, takze problem byl v spatnym kontaktu na tech nejtcich na tom plisku, kde se spojuje kladivko s kondenzatorem, takova blbost a ja kvuli tomu povymenoval pulku motoru ;-D

At se zadari... nebo mozna uz se podarilo... ale i tak se rad sverim v cem to bylo at to maj ostatni lehci    [Majkl]   17.05.2014
Odpověď  odchází zapalovací cívka, proražená izolace na 99%.    [host]   08.05.2014
Odpověď  Spíš bych jen nabudil magnet .. .    [radek]   07.05.2014
Odpověď  Možná ty svíčky BRISK, už jsem také psal někde, jsou to šmejdy.    [Petr]   07.05.2014
Odpověď  Ahoj. Mám podobný problém. Používám svíčku brisk N19, za studenu i za tepla dává perfektně jiskru, ale když pojezdím,zahřeju motor, zastavím, zhasnu motor ihned znova nastartuju i bez plynu, ale počkám-li pár minut a chci opět nastartovat, tak se podaří až tak na 10.pokus natočit motor. Je mi záhadou v čem může být problém... Děkuji za případné rady.    [Michal.K] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.05.2014
Odpověď  N15 je blbost, to je moc studená.

Bud N19,nebo N17(ekvivalent původní N5 a N7)

A fajfku BEZ ODPORU(neodrušenou)    [Monty]   24.04.2014
Odpověď  Zitra ji tam zkusím, ale pokud to nepujde chtěl bych mít pravě nějakou jistotu než koupím replikovou cívku,ještě by mě zajímalo jaká svíčka je nejlepší do Céčka? někde doporučujou N15C a zároveň N19C ??    [Babula90] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.04.2014
Odpověď  To, že cívka dává jiskru venku na svíčce, ještě neznamená, že jiskra bude i ve válci pod tlakem.

Změřit cívka jistě nejde, je potřeba ji namontovat a zkusit.    [Monty]   24.04.2014


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006