MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306196 příspěvků |7505 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 66 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 | Odpověď 8.7.2020 23:50  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma korkove tesneni do palivoveho kohoutu
Zdravim
Nevite nekdo prosim vas kde lze koupit korkove tesneni do palivoveho kohoutu nechal jsem si ho vytocit pred cca dvema lety na soustruhu. Kohout sel tahat pomerne stuha ale uz prokapava asi je ze spatneho materialu.Jakou ma asi tak ten korek zivotnost diky za kazdou radu.Rudy    [Rudy 125]    19.04.2020     Zobrazit téma  
Odpověď  Základem je hladké vnitřní vedení, korek z opravdového korku, nikoliv drtě (špunty od vína). Korek stočit na průměr o cca 1-2mm větší, pak namočit a nechat nabobtnat, potřít mýdlem, aby lépe klouzal a je to napořád. Když zacne trochu sáknout, přitáhne se středovou maticí na táhle.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.06.2020
Odpověď  Jo, kvalitní kohoutek Jikov.., tím to začíná, potom ještě přidat vhodný filtřík z PVC, kadmiované šrouby na regály, potom Vape, akrylátovou barvu, linky všude možně i kde nebyly, vše komplet pochromovat a máme veterána jako vyšitého...    [kříž]   14.06.2020
Odpověď  Doporucuji korky z e-shopu nekupovat. Všechny co jsem koupil měly dost nekvalitní porézní korek, který sáknul. Doporučuji kvalitní zátku, která je zrnitého na tvrdo lisovaného korku. Ne z rostlého. ten bývá přirozeně rozpraskaný. Dobré bývají zátky ze sektu, protože se do nich nevrtá vývrtkou a bývají lepší než koupené nové zátky. Kohout se rozebere a navleče se na hřídelku nahrubo ořezaný rozněr, dotáhne matičkou a ve vrtačce obrobí. Kupodivu to jde krásně pilníkem a dohladí šmirglem. Doporučuji udělat korek delší. Dotažením se v kohoutu stlačí a jde pak i časem dotahovat. Práce na půl hodiny a kohout krásně těsní. Každopádně klíčem k úspěchu je co nejkvalitnější korek.    [Nerd] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.04.2020
Odpověď  Přeleštit vnitřní díru, jestli není něčím poškrábaná.
Novej korek, a případně kus KVALITNÍ gumové benzínové hadice.    [Monty]   20.04.2020
Odpověď  Jinak ty korky jsou běžně na E-shopech, většinou na Motex v délce 14 mm, nevím jestli je to stejné, nebo pak upravit.    [J]   19.04.2020
Odpověď  Tyto "tahací" palivové kohouty jsou kapitola sama pro sebe. Měl jsem dva původní ČZ, které samozřejmě protékaly a jediné co na chvíli pomohlo, že jsem ho v práci projel kuželovým výstružníkem, zalapoval a starý, nebo nový korek, utahoval šroubek na roztažení korku - fungovalo to jen chvíli.
Pak jsem koupil repliku za nějakých 900,- Kč a stále stejné, chvíli těsnil a pak ať jsem dělal co dělal, tak nešel doladit. Pod motorkou druhý den kaluž oleje (benzín se odpařil). Jsem strojař a nervoval jsem se s tím. Z konstrukčního hlediska je to paskvil. Nakonec jsem se těch kohoutů zbavil a dal tam klasický otočný JIKOV s gumičkami a mám klid - sucho pod motorkou spolehlivě. I za cenu, že to není zrovna orig. Pro mne je důležitější funkčnost. Už je nechci ani vidět:(    [J]   19.04.2020


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006