MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307248 příspěvků |7550 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 120 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 | Odpověď 19.10.2020 17:34  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma identifikace rámu
Dobrý den mohl by někdo identifikovat rám? Mám ho na čz 125T snad ke konci výroby.    [milon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   09.05.2020     Zobrazit téma  
Odpověď  Dovolil bych si nesouhlasit s Jawarmaniakem. Dle mého názoru měli všechny rámy neodpruženého C zadní závěs kola takto nastehovaný. ČZ125B/T mělo souvislé svary.    [jara.tuma]   30.07.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den mám tu další otázku ohledně tohohle téčka. Rám jste identifikovali jako náhradní díl ale mam tu nádrž z úplně nestandardní barevnou kombinací.Mohl by to bít také náhradní díl z mototechny?Rám je z roku 57 tak třeba nějaká oprava po havárce?....    [milon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.07.2020
Odpověď  Jak píše Martin, rám ND se pozná hned, podle nastehovaných závěsů zadního kola. Původní výroba měla souvislé svary, ND jen stehy. A to i ty rámy na T, u kterých nebylo vedení na céčkové sedlo...    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.06.2020
Odpověď  Tak dokonce vyroben i po typu C, v době výroby 355,356.    [Martin Štindl]   11.05.2020
Odpověď  Děkuji za vyčerpávající odpovědi. Začal jsem moto rozebírat , čistit a na držáku stupaček je vyražen rok 1957 takže asi opravdu je rám jako náhradní díl jak psal Martin.    [milon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.05.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nebude to upravený rám pevného C, na 90% je to rám přímo z výroby ale náhradní pro 125B/T. Jen u té svislé trubky zůstalo futro pro záchyt pružiny sedla. Kdyby to byl upravovaný rám tak by šlo rozpoznat že byl držák sedla odřezán + na levé výztuze vidlice nejspíše nebude ani jazýček pro zachycení hustilky. U 125B/T a prvních 125/150C mají výztuhy ještě dírku, později jsou už bez díry.    [Martin Štindl]   09.05.2020
Odpověď  Jak říkal Martin, jedná se o rám na neodpružené ČZ125/150C, proto je v detailech jiný. Jen si někdo předělal držák na starší uchycení sedla. Klidně to tak můžeš nechat, ničemu to nevadí.    [jara.tuma] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2020
Odpověď  Takže ho mohu klidně na tečku nechat? zarazil mě ten držák na pružinu sedla jako na čz 150C    [milon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2020
Odpověď  Ne, je to náhradní rám ze souběžné výroby typu 125/150C    [Martin Štindl]   09.05.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě foto uchycení sedla .To je dost divné.    [milon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2020


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006