MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316186 příspěvků |8188 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 109 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 | Odpověď 17.7.2024 11:47  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Nádrž na čz 125.
Ahoj. Nechal jsem si pochromovat nádrž na čz 125B a jelikož byla předtím celá černá tak teď nevím jak má být široký pruh černé barvy uprostřed. Popřípadě jestli všude stejně široký nebo se někde eužuje?
Díky za každou radu.    [Petr]    17.11.2008     Zobrazit téma  
Odpověď  Díky.Škoda, byla jak nová.Potřeboval bych nějakou hmotu doporučit, nevím jestli jich je více. Zvládnu to sám doma,předpokládám, že bude od kyseliny uvnitř čistá, nechce se mi to někam posílat, nebo tahat na burzu. Popřípadě ještě postup.    [mira6] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.04.2013
Odpověď  Záleží na dané galvanovně. Ale obecně vzato v lázních se cín sundá.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.04.2013
Odpověď  Zničí se vnitřní cínování nádrže u B,T , při všech procedůrách na chrom.Mám počítat předem, že pak musím nádrž patřičnou hmotou vylít.    [mira6] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.04.2013
Odpověď  Ještě jedna zajímavost k nádržím: Při manipulaci jsem si všiml, že nádrž s kruhovým výřezem (starší) je těžší. Zvážením nádrží jsem zjistil rozdíl půl kila (kruhový výřez 3.35kg, obdélníkový výřez 2.85kg). Logicky mi z toho vychází o dost silnější plech u starší nádrže. Jinak řečeno - na novějších nádržích sice ušetřili materiál, ale proto je většina nádrží pobouchaných - moc nevydrží.    [jadotRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.04.2013
Odpověď  Je to zajímavé, přední úchyty jsou u obou nádrží "céčkového" tvaru, takže předělávka z B/T to nebude. Kohouty jsou opravdu posunuté dopředu a dovnitř jak psal Martin. Nádrž s kruhovým výřezem bude tedy nejspíš opravdu původní céčková z počátku výroby, pravděpodobně pochází ještě z verze bez zadního odpružení (rok 1950).    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.04.2013
Odpověď  Není tedy předělávaná, je to původní nádrž ČZ 125/150C z počátku výroby(1950), přední uchycení je standart jazýček a benzínový kohout vpředu.    [Martin Štindl]   04.04.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Detail předního úchytu na nádrži s Obdélníkovým výřezem pro sedlo.    [jadotRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.04.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Detail předního úchytu na nádrži s Kruhovým výřezem pro sedlo.    [jadotRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.04.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Boční pohled na nádrž s Obdélníkovým výřezem pro sedlo.    [jadotRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.04.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Boční pohled na nádrž s Kruhovým výřezem pro sedlo.    [jadotRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.04.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přidávám další fotky.
Zde obě nádrže zespodu - ta s kruhovým výřezem je vlevo.
Pokud by měl někdo zájem, mohu zaslat detaily ve větším rozlišení.    [jadotRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.04.2013
Odpověď  Monty - to mě taky napadlo, proto jsem se ptal na ten přední úchyt - B/T má jiný tvar než C. Pokud by to bylo první provedení, muselo by být opravdu hodně ranné, na mém ještě neodpruženém céčku z prvního roku výroby (1950) je vybrání normální (jako to vpravo). Jinak osazení pro sítko mám ve všech céčkových nádržích.    [Michal14]   04.04.2013
Odpověď  Ta možnost že je to předělaná nádrž z typu 125B/T jak píše Monty je také na zvážení - přední úchyty mají jaká tvar? U ČZ 125B/T jsou přední úchyty velké ve tvaru pravoúhlého trojúhelníku.    [Martin Štindl]   03.04.2013
Odpověď  Přesně, jak píšeš Martine.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.04.2013
Odpověď  A není to vlevo náhodu jen nádrž z Béčka upravená amatérsky na Céčko??????????    [Monty]   03.04.2013
Odpověď  Nádrž vlevo bude nejspíše starší typ - v nálevním otvoru je osazení pro sítko. Nemá ta nádrž náhodou díru pro benzínový kohout více vpředu a blíže k rámu?    [Martin Štindl]   03.04.2013
Odpověď  Nádrž vpravo je standardní, kulaté vybrání na té vlevo dost nezvyklé. Nebyla by i fotka nádrží zboku, nebo alespoň foto tvaru předních úchytů - jsou u obou nádrží stejné, nebo se taky liší?    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mám dva typy nádrže na Céčko. Dotaz: Na jakých motocyklech se používala jaká nádrž? Došlo ke změne tvaru v průběhu vývoje? Která byla dřív?    [jadotRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  zapoměl jsem na fotku :-)    [m.kody] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2013
Odpověď  nechci zakládat nové téma.Chtěl jsem se zeptat.co s hloubkovým rezem ve znaku na nádrži?Chci dělat lidovku,ale nevím jestli to nějakým způsobem zadělám kytem,nebo plničem.Máte s tím někdo zkušenosti?Díky    [m.kody] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2013
Odpověď  komplet lak (akryl) i linky jsem si dělal sám štětcem. Linky jsem dělal polyuretanem.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.03.2013
Odpověď  Jo,přesně takový postup nanášení na nádrž mám,bez plniče. K těm linkám, nechal jsi si je dělat u nějakého písmomalíře,či sám? Jaká se má použít bílá barva na linkování? Dík.    [Michal.K] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.03.2013
Odpověď  Na plnič zapomeň, jinak budeš mít na předělu chrom/lak schod, jak do nebe. Dej Formex, ten pod vodou vybruš a na to vrchní lak. Po nalakování hned strhni maskování, aby ten schodek trochu stekl. Linky linkuj štětcem. Opovaž se to stříkat. Uvědom si, že nádrž je hned první věc, co je na motorce vidět. K šířce linek - podívej se na druhou fotku pod tvým příspěvkem!    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.03.2013
Odpověď  Ahoj chlapi. Nechal jsem si kompletně renovovat nádrž na Céčko, nyní jsem ve fázi lakování barvou RAL 9005 polyuretan. Takže jak se tady dočítám, zdrsnit chrom a základ formex? Mě pořád v lakovně melou jedno a to samé,zdrsnit, základ a plnič, ale nádrž je natolik rovná, dle mého názoru je plnič zbytečný, navíc tolik vrstev ve mě vyvolává pochybnosti o tloušťce nanesených vrstev. Jaký je váš názor. No a teď k jádru věci, jakou bílou barvou mám udělat linky, tak aby zachvili neslezly? Přemýšlel jsem oblepit nádrž TESA páskou, nastříkat bílou barvou pomocí mikrolakovací pistolky, místo ručního nanesení štětcem, přesnou tloušťku linky nevím, jak by měla být široká? Děkuji za názory.    [Michal.K] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.03.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 4    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.10.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 3    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.10.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Všechno je to měřeno včetně linek, takže pruh je ve skutečnosti o 8mm užší.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.10.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mám tu taky jeden pěkně dochovaný kousek Céčkové nádrže, tak ho dám sem. U mě na webu je to v lepší kvalitě...    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.10.2011
Odpověď  Zdravím nádrž dám panu Vepřkovi v Chotusicích.. kde tak bývá nebo jak ho poznám má nějaký specifický stánek?    [rohlicimuz]   15.06.2011
Odpověď  myslel jsem jen cenu za srovnání,chrom budu mít přes známého    [rohlicimuz]   09.06.2011
Odpověď  Chrom na nádrži počítej tak od 4 000 výš ceny jsou rozdílné podle stavu a firmy ale asi tak si můžeš cenu představit. Těch 150kč je sice za dm2 ale ještě práce a ta je tam nejdražší, leda, že by sis to připravil sám což nedoporučuju málokdy výsledek stojí za to. Když už to děláš tak áť to je perfektní.    [Mirek]   09.06.2011
Odpověď  Běžná cena je dnes cca 120-150kč/dm^2    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  09.06.2011
Odpověď  S proticenou mě nádrž na ČZ 125T u něj vyšla na 2000Kč(léto 2006).Dnes by to mělo stát 3500-3800Kč.    [Martin Štindl]   08.06.2011
Odpověď  A kolik si za to platil? alespon nejak orientačně +- kolik mám tak počítat,mám tam jet takové malé důlečky    [rohlicimuz]   08.06.2011
Odpověď  Nádrž na Téčko mě vyrovnával a chromoval pan Vepřek.Bratrovi na kývačku také,oba jsme s výsledkem spokojeni.
Chromování - Vepřek Vladimír
tel.605 865 059    [Martin Štindl]   07.06.2011
Odpověď  Zdravím,dam by sem nekdo kontakt treba web,e-mail na někoho nebo nějakou firmu kde by mi srovnali nádrž? mám na ní pár ťukanců a než ji dám do chromu musim to srovnat. díky,nejlépe na někoho s kým máte dobré zkušenosti ;)    [rohlicimuz]   06.06.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zadní oblouk na pravé straně,tady je to od sváru zase cca 4cm.Oba zadní oblouky mají tvar odpovídající podložce o průměru 3,5cm.    [Martin Štindl]   18.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zadní oblouk na levé straně,od sváru je to přibližně 3cm.    [Martin Štindl]   18.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pro lepší detail,přední část zespoda.    [Martin Štindl]   18.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zespodu.    [Martin Štindl]   18.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zepředu.    [Martin Štindl]   18.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nádrž z vrchu,špatně čitelný rozměr nad hrdlem nádrže je 13,2cm.    [Martin Štindl]   18.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přidávám rozměření nádrže na ČZ 125/150C,možná se bude někomu hodit.Zase podotýkám že jde o rozměření jedné konkrétní nádrže,nelze brát jako vzor pro všechny.    [Martin Štindl]   18.05.2011
Odpověď  Děkuju, zajdu se zeptat do prodejny, ale šlo mi o to, abych věděl na co se ptát, aby nedošlo k nějakymu omylu    [slawa.cap] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.12.2010
Odpověď  trochu jsem zasurfoval, a na internetu to označují i jako "STOP-OFF LACQUER" či "Masking Lacquer" Nikdo neříká, že to tu koupíš jen od sigmy. Prostě bych zašel do specializovaný prodejny barvy-laky a zeptal se. Věřím, že ti poradí (případně objednají od výrobce).    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.12.2010
Odpověď  No my to bereme ve velkém přímo od výrobce (máme mimo jiné průmyslovou lakovnu, takže tam se nátěrové hmoty točí ve velkém), takže ti neřeknu pod jakým názvem se to tu prodává, protože ta balení jsou samozřejmě v angličtině. Vyrábí to Sigma Coatings a (teď nevím přesně) označuje to tuším jako washable paint mask. U nás se to bude asi jmenovat buď smývatelný lak nebo maskovací lak.

V malém pro modeláře se to dá koupit pod názvem Maskol.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.12.2010
Odpověď  jawarmaniak: Prosím, jak se přesně jmenuje ten smývatelný lak? Jediny co sem našel je lak na valsy a to asi použít nepůjde :)    [slawa.cap] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.12.2010
Odpověď  Chrom boky nádrže oblep klasickou papírovou páskou. Na rádisy (tedy hrany) se osvědčila elektrikářská páska, protože je ohebná. Chrom zdrsni a stříkni formexem. Ten pod vodou přebrousíš a na to hned akryl. Plnič na chrom nádrži ztrácí smysl, protože nádrž nepotřebuje srovnat a ani sjednotit povrch. Navíc by pak při linkování byl na předělu velký schod. To "želé" jaks psal je smývatelný lak, který slouží na maskování míst, která nechceš zastříkat. Broušení rozhodně nevydrží..

ďolíky zakytuj ještě před formexem klasicky tmelem (chrom ale zdrsni).    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  09.02.2010
Odpověď  Ahoj kamarádi ve veteránském boji!
Lakování nádrže mě čeká zanedlouho a bude to má první nádrž. Zeptám se tedy polopaticky na několik věcí:
Řekněme, že jsem pomocí nějaké šablony (Michal 14) a pomocí rozměrových nákresů (Martin Š) nakreslil lihovým fixem na nádrž obrys bočních zrcátek. Teď bych měl zrcátka něčím zakrýt před stříkáním a oblepit podél nakreslené linky.
1) Co použít na zakrytí? Papír? Polyetylenovou folii? Musí to vydržet, až mi na to špricne základovka, a plnič, a acryl.... Při běžném stříkaní stačí noviny a ještě je můžu měnit, ale tady musím udělat vše na jedno zalepení a nesmí mi to prosáknout. Nechci si přece zaprasit ten zakrytý chrom.
2) Mám z toho materiálu, který mi poradíte, vystřihnout přesný tvar zrcátka, nebo vzít větší kus a řasit podél linky za současného přelepování? Nesmi mi to zatéct pod řasení. Nechci si přece zaprasit ten zakrytý chrom :-).
3) Čím oblepit? Klasicky používám lakýrnickou papírovou maskovací pásku, ale už se mi několikrát stalo, že se zkrabatila a zateklo pod ní. Ale já si přeci nechci zaprasit ten zakrytý chrom ! :-))
4) jawarmaniak: Na svých stránkách píšeš, žes to modré želé použil při lakování vnitřku nádrže. Nebo jsi ho použil i při lakování vnějším? Žes natřel zrcátka modrým želé přesně podle linek a pak jsi stříkal hlava nehlava Formexem a akrylem a želé to vydrželo? A pak jsi želé sloupnul a pohoda?
5) Někde jsem četl, že stříkat nádrž plničem je špatně. Plnič je totiž porézní a jakmile se v budoucnu podaří netrefit se benzínem do nádrže a nacmírá se vedle (což se podaří na 100%), benzín si najde skulinu, nasákne do plniče, nabobtná a loupání je jisté. Co vy na to?
6) Co ale potom v případě, když potřebuju překytovat pár dolíčků, které mi zůstaly po chromování v místech, kde bude lak?

Zkrátka z toho mám trochu vítr, protože nádrž už mě stála ranec (což nakonec každého z vás), takže představa, že by se to nepovedlo mi nahání pupínky.
Hlavně mi prosím neraďte, abych to odnesl lakýrníkovi. To jsem udělal s plechařinou - abych to měl jó hezký, rozhodl jsem se nestříkat sám, ale odnést "fachmanovi". Dodnes se mi otevírá kudla v kapse, když si na "fachmana" vzpomenu.

Dík za všechny rady, postřehy, zkušenosti.
Pokud byste někdo chtěl být hodně sdílný a přitom nechtěl hltit zdejší fórum, pište mi prosím na
jadot@o2active.cz    [jadot] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.02.2010
Odpověď  Nevim jak na B, ale na mém C jsem dělal pruh široký myslím 17cm, prý se to ale kus od kusu lišilo    [martin]   18.11.2009
Odpověď  Daniell:Ta barva je ral 3004 a potřeba bude tak ten litr... ve skutečnosti to vypadá normálně, tohle je přesvícený bleskem...na cenu se můžu zeptat, nebo napiš přímo na motorkářích...    [Davv]   14.11.2009
Odpověď  barva tak kolem 1 litru na motorku akrylu..cena tak 1900,-Kč..namíchá ti to každá autolakovna    [Lukáš]   14.11.2009
Odpověď  Newite někdo kolik by stala jen barva bez prace na čz 150c takováhle červená - title=Odkaz target=_blank>http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/databaze/20090626231026-125603_jpgresize_1200x800_.jpg
a popřípadě co je to za číslo? A ještě jedna vec byly takhle lesky nebo matné s takovou jinou "hasičskou" červenou videl jsme ji ve dvou barvach. díky    [Daniell]   13.11.2009
Odpověď  zdravím,lak na nádrži toho černého téčka co poslal Martin je původní,ale linkování bylo udělané nově,Michal to celkem trefil.    [původní majitel]   05.11.2009
Odpověď  Ono taky záleží na tom, jestli je to lakování na nádrži původní. Na první pohled vypadá že by mohlo, ale třeba u těch linek se mi to moc nezdá, ty původní bývají většinou nahoře a v místě kolen daleko víc setřené. Taky jsem měl na nádrži 150C horní pruh širší než obvykle, ale při očištění se pod tím objevil původní pruh obvyklé šířky i se zbytkama linek. Ale samozřejmě souhlasím s tím, že drobé rozdíly byly asi normální.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.10.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto zachycující horní pruh.    [Martin Štindl]   15.10.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dnes jsem si na i-veterán inzerci všimnul jednoho pěkného Téčka,na nádrži tohoto motocyklu je opravdu vidět že platí co kus to originál.Všimněte si polohy chromovaného pole,zde je zase v horní části mnohem širší černý pruh než bývá časté.    [Martin Štindl]   15.10.2009
Odpověď  To rozměrení nádrže je pouze jako pomocný vzor pro T,nádrže C jsou vyjma toho vykrojení pro sedlo vlastně stejné.Šířka toho černého středového pruhu není u těchto nádrží nikdy stejná,i poloha a rozsah chromovaného pole se kus od kusu liší.To mé rozměření je opravdu jen ukázka jedné konkrétní nádrže,nechtěl bych aby sloužila přímo jako předpisový vzor-každá nádrž je u těchto motocyklů vlastně originální.    [Martin Štindl]   27.05.2009
Odpověď  Martine můžu se zeptat - to rozměření, které tam máš, odpovídá i šedému pruhu lidové verze?    [Hroch]   27.05.2009
Odpověď  To Michal 14- Kdybys mi ji chtěl půjčit, obkreslím a vrátím. :-)    [Jirka.Plzen]   22.04.2009
Odpověď  Šablonu samozřejmě mám, ale ještě jí potřebuju...    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.04.2009
Odpověď  To Michal14 - máš ještě tu šablonu? Zrovna dělám nádrž na Céčko...    [Jirka.Plzen]   14.04.2009
Odpověď  Děkuji za rady, prubnu to. Bohužel budu muset u nádrže použít jak plnič tak i tmel. Protože mi v chromovně poladili jen tu část co bude na očích, tam kde bude lak je to jen přeleštěné a pochromované. Zůstali tam takové ty vyrezlé dolíky.    [mmbady]   13.04.2009
Odpověď  Já chrom zdrsnil smirkem, stříkl základovkou na lehké kovy (formex) a pak vrchním lakem. Plnič jsem nepoužil, protože chromovaná nádrž je už sama o sobě dostatěšně rovná...    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.04.2009
Odpověď  já osobně jsem to zdrsnil smirkovým papírem (krouživými pohyby) aby se na to dobře ukotvil plnič. jinak by hrozilo nebezpečí loupání se. vše je OK. tak můj názor je určitě mírně zdrsnit tím nic nepokazíš.    [LiS]   13.04.2009
Odpověď  Pánové, když se tu mluví o lakování nádrže. Rád bych se zeptal jak se připravuje chrom pod lak, zda li se zdrsní nějakým smirkem či pod. Nebo nějaká speciální barva a pod ? Prosím o radu, nerad bych to zvrtal.    [mmbady]   13.04.2009
Odpověď  Pro Pája:Můžeš mi ty rozměry prosím zaslat na mail.Díky moc    [Honza]   28.11.2008
Odpověď  Prp Pája:Můžeš mi ty rozměry prosím zaslat na mail.Díky moc    [Honza]   28.11.2008
Odpověď  Na mojí ČZ 125 t jsem to vylepoval, ale je to strašná práce, ve fabrice si myslím, že to dělaly stejným způsobem, jako Michal 14, akorád nejspíš použily upravené(ostříhané) výlisky nádrže, to je v sériovce nejjednodušší.    [Martin Kursa]   27.11.2008
Odpověď  No pravě, zalíbil se mi nápad mít jednoduše použitelnou šablonu která by mi zůstala a kterou bych mohl používat dál. Krom toho že si brousím zuby na některé svoje další vraky jak Martin správně odhadl (k vidění na www.michalovyzetky.cz )mám i další kamarády, kterým se možná bude hodit. Kupříkladu se asi nevyplatí vyrábět si montážní stojan pro motor, a přesto jsem si ho udělal :) (něco na způsob původních servisních stojanů do kterých jde motor upnout, otáčet a zaaretovat v různých polohách)...
Jinak si myslím, že nádrž je natolik asymetrická, že na ní šablona dosedne jen v jedné správné poloze bez dalšího vyměřování. Kdyby ne přemýšlím že do ní vyříznu tvar znaku (nebude to problém protože se do laminátu obtiskl)a nasadím to podle něj. Ale jinak ať si to dělá každý jak chce, nikomu to nevnucuju...    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.11.2008
Odpověď  Já bych řekl že ta Michalova šablona je zajímavý nápad,díky ní si udělá velmi přesnou kopii originálu.Stačí si oměřit na každou stranu body na umístění té šablony a potom jednoduše obkreslí lihovkou.Já jsem jen s vykreslováním hrál alespoň hodinu.Navíc mu ta šablona zůstane a případně ji může požít na další renovací.Ta nádrž na fotce je z Céčka a myslím že bude renovovat ještě Téčko.    [Martin Štindl]   26.11.2008
Odpověď  Michal14>podle meho zbytecne moc prace. Nadrz mam omerenou, lihovkou vynesu par bodu od stredu a spojim zakryvaci paskou a hotovo. Prace na par minut...    [Pája]   26.11.2008
Odpověď  Honza> panelku mam omerenou mohu dodat. Pripadne libovolne omerit druhou nadrz.    [Pája]   26.11.2008
Odpověď  mám sice kejvačku, ale mrkni sem:
http://jawarmaniak.wz.cz/motorky/jawa-cz_354-03/poznatky_z_renovace/nadrz/nadrz.html
ty nádrže jsou rozměrově stejný...    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.11.2008
Odpověď  Chci se zeptat, mám stejný problém na nádrži u 250 Panelky,je nově nachromovaná,ale nevím jak široký pruh, nějak mi to necvaklo před chromem    [Honza]   26.11.2008
Odpověď  Díky, kouknu na to    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.11.2008
Odpověď  jmenuje se to smývatelný lak, je to modrej sliz, co na vzduchu uschne. Sundá se buď rukou (sloupne se krásně) nebo to vemeš vapkou. Z chromu to ale jde úplně krásně samo. Vypadá to takhle:
http://jawarmaniak.wz.cz/motorky/150c/galerie_renovace/str71.html
když to pak sundáš, tak je to takovej pevnější igelit, co si podrží tvar původního předmětu. Na maskování dílů před stříkáním - k nezaplacení    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.11.2008
Odpověď  No taky jsem si řikal jestli se to vyplatí :), ale zas tak moc práce to nedalo - materiál vyšel asi na tři stovky a zabralo mi to zatim asi dvě hodiny...
A ten smývatelný lak o kteém píše - jak se přesně jmenuje a jak se sundavá? Nemůže to nějak poškodit chrom?    [Michal14]   25.11.2008
Odpověď  aha - tak to jsem nepochopil, ale jinak ten lak jde taky použít - až vyschne, tak je z něho něco mezo gumou a plastem, takže jako šablona by to šlo taky použít... Apropo, kolik jich miníš lakovat, že se ti ta práce navíc vyplatí :)    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.11.2008
Odpověď  Jak to myslíš s tim smývatelným lakem? Myslíš zakrýt jím chromované boky před lakováním? Mě šlo jen o to mít nějakou stálou šablonu, podle které bych si snadno obkreslil tu hranici mezi chromem a lakem na nově nachromovanou nádrž (nebo nově nastříkanou na lidovku, to už je fuk), tak abych to nemusel pokaždé složitě vyměřovat a vynášet. Podobně jako martin použil ten hrnec. Nemám v úmyslu to tím laminátem při lakování krýt.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2008
Odpověď  Na to laminování bych se úplně vykašlal a použil místo toho raději smývatelný lak, který pak bezproblému jen stáhneš pryč....    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Martine, koukám že jseš fakt pečlivej:) to tvoje zaměření je super. je na tom vydět že nestačí říct, že ten střední pruh je 13cm a tim je to daný... Já jsem si pořád pohrával s myšlenkou vyrobit si nějakou šablonu, podle které by ta hranice šla na nádrž snadno obkreslit. Nakonec jsem došel k tomu, že jí udělám z laminátu. Nádrž jsem potáhl tenkou PE folií abych jí nezasvinil a postupně obě půlky olaminoval. Teď už mi jen zbývá okraje laminátu seříznout přesně podle linky na nádrži. Pak by mělo stačit jen vždycky přiložit k boku nádrže a obtáhnout. Tak jsem na to zvědavej...
Mimochodem i na tý mojí nádrži je při pohledu zezadu každá strana jiná, rozdíl je ještě markantnější než na tý tvojí. asi se s tim moc nemazali :).    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2008
Odpověď  Díky moc! Takhle přesně jsem to snad ani nepotřeboval ale jsi moc ochotný a děkuji. Zas je o starost míň.    [petr]   19.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Oddělovací linky mají většinou šířku 4-4,5mm,ale viděl jsem původní téčko s linkami širokými snad i 6mm.    [Martin Štindl]   17.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jedna menší pomůcka na obkreslení předního oblouku před lakováním,na renovaci jsem použil hrnec s průměrem 19cm,okraje jsem předtím oblepil elektrikářskou páskou abych nepoškodil chrom.    [Martin Štindl]   17.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Detail zadní části.    [Martin Štindl]   17.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pohled zezadu,levé chromované pole je viditelně níže než pole napravo.    [Martin Štindl]   17.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Detailní foto zadní části ze spoda.Viditelně je pravá strana výše než levá,to je jedna nesouměrnost.    [Martin Štindl]   17.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pohled ze spodu,měřeno po 10cm od předních úchytů.Je vidět že co nádrž to unikát.    [Martin Štindl]   17.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Čelní pohled,je vidět jak se pruh ke spodku rozšiřuje.    [Martin Štindl]   17.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto a rozměry z vrchu,měřeno od hrdla nádrže ke svárům.    [Martin Štindl]   17.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takže jsem to teď doměřil,vzal jsem si na to reservní nádrž z Téčka výr.čísla *197639* rok 1948.    [Martin Štindl]   17.11.2008
Odpověď  To by si byl strašně ochotný a moc by mi to pomohlo.    [Petr]   17.11.2008
Odpověď  Černý pruh není po celém obvodu nádrže stejně široký.V přední části se rozšiřuje a po celé spodní části je širší než na vrchní straně.Mám z Téčka reservní originál,mohu ji nafotit a popsat šířky pruhu v určitých místech.    [Martin Štindl]   17.11.2008


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006