Mám problém - ma mé ČZ 150C je malilinko
prorezlá nádrž, neporadíte jak ji
"zalepit"? Na oplátku poradim
jak snadno a rychle udelat linky nejen
na ráfcích...Dík [David H.] 16.11.2003 Zobrazit téma |
| mám 150c r.v.1952 aod tohoto roku stojí
u mě v garáži toto provedení-lidové-má
linky pouze na ráfkách a obtažený znak
na nádrži.Žádné linky na předních
tlumičích ani na schránkách. [beda] 14.06.2004 |
| to víš že je fajn, že jsi ji nalinkoval
tak jak jsi ji našel, fakt
štěstí....Kdybych já zrenovoval takhle
předválečnýho tourista, který měl
navařeny zadní kluzáky tak by se lidi
asi divili....chlapi, když něco neznám ,
tak se zeptám zkušených, nebo hledám v
dobové literatuře a ne, že kluzáky
vypadají, že linky měly...uvědomte si
konečně, že nikdo nepoznáte, jestli tu
mašinu někdo v šedesátých, nebo 70tých
letech nepřelakoval....poradím Vám,
udělejte si čas, běžte do technického
musea do archivu a hledejte dobovou
literaturu.Určitě to bude lepší, než
tlachání typu "myslím si",
"vypadají jako atd.... [Petr] 21.05.2004 |
| Takze v tom pripade jsem udelal dobre,
ze jsem nalinkoval vse. Blatniky,
kastliky, savle, nadrz. Je to tak jak
jsem ji nasel. [als] 17.05.2004 |
| Muj osobni nazor je, ze by se motocykl
mel renovovat tak, aby vypadal jako ve
stavu nalezovem. To znamena delat linky
tam, kde predtim byly a nedelat je tam,
kde nebyly. To same si myslim o
predelavani lidove verze na luxusni... [Lukas] 17.05.2004 |
| Já se v tom moc nevyznám ale tady sem
vyfotil teleskopy z mojí 150ky a linky
tam nějyký asi byly. [Michal] 16.05.2004 |
| Milý Tomsone, smiř se s faktem, že
"C"se prostě narozdíl od
"T" v sérii už nelinkovali.
Pokud však chceš svou 150 nalinkovat,
nikdo Ti v tom nezabrání. Nicméně bude
to "tuning". Spousta lidí si
to nechávala dělat u venkovských
lakýrníků, takže to lze vydávat za
dobovou úpravu a podle mě to není hřích,
když to nepřeženeš. Taky jsem ten
problém řešil a našel jsem jen
fotografii tankujících krasavic, z nichž
ta vpravo se zdá být nalinkovaná.
Podezřívám jí ale, že "si to
udělala sama..." Jako my. [Marek] 10.05.2004 |
| Díky za letáky. Nepolemizuji o tom, na
jakém obrázku linky jsou nebo ne. Taky
neříkám, že jich je hodně s linkama z
výroby. Můj názor je, že jich nebylo
moc, ale byly. Je to můj názor, který
může každý zkoušet vyvrátit. Jen bych
rád viděl doklad o tom, že se linky na
cečka nedělaly. Nic víc nechci..Ale
jinak dik [tomson] 05.05.2004 |
| a ještě druhá [Petr] 05.05.2004 |
| čau chlapi tak jsem Vám to oscenoval,
dávam sem dva letáky, další maj víc jak
100kb tak mě to je nechce vzít a nechci
je zmenšovat protože by nebylo nic
vidět.Tak studujte a hledejte
linky....Pane Bartuš kdyžtak Vám je
zašlu mailem.Mějte se Brabec Petr [Petr] 05.05.2004 |
| Petře, byl bych velice potěšen, kdybys
umožnil zveřejnění tvých fotek do článku
k těmto motocyklům. [Jiří Bartuš] 05.05.2004 |
| Petře tak to sem naskenuj. Poděl se o ty
fotky. Dik [Lukas] 05.05.2004 |
| Vážení příznivci linek...nevím jestli
byly linkované na vývoz, ale z muzea mám
dobové letáky v němčině a francouštině a
to jak 125, tak 150 a i s pevným rámem a
ani jedna NEMÁ LINKOVÁNÍ [Petr] 04.05.2004 |
| Já myslím,že pokud byly nějaký linkovaný
hodně,tak na vývoz nebo třeba na
veletrh! [MONTY] 04.05.2004 |
| To je ono, podkladů je málo, jestli
vůbec nějaké jsou. Osobně žádný písemný
doklad na to nemám, ale mluvil jsem s
jedním chlápkem, co je ve strakonicích
kdysi montoval. Říkal, že se jich dělalo
málo a když byl fofr, tak se na linky
kašlalo a montovalo se to, jak to přišlo
pod ruku, aby splnili plán..Co je ale
nejdůležitější, není žádný pramen, který
by to vyvracel, že linkování bylo dělané
už ve fabrice. [tomson] 04.05.2004 |
| Ono kdyz to ted vypada puvodne,
neznamena, ze to tak bylo z vyroby! Ja
takhle sehnal francouzske AUTOMOTO 350 z
1929 a vypadalo docela hezky zachovale.
Abych to zkratil. Posleze jsem zjistil,
ze si to nekdo v roce 1948-1949 cele
prestrikal, olinkoval a vubec cele
trochu predelal. Ted po 56 letech to
vypada jako z fabriky, ale ja urcite
vim, ze neni. Lidi jsou a byli sikovni! [Pete] 04.05.2004 |
| tedy neobjevil takovou která má
linkovaný blatníky vidlici kaslíky ...o
nádrži a popř. kolech v tomto případě
nemluvím... [Petr] 04.05.2004 |
| Chlapi "dochovaný stav"
znamená klidně to, že tu motorku někdo v
roce 1970 předělal a věřte tomu, že i
tenkrát byli lidi šikovný a Vám se může
zdát, že je to původní originál
stav.Stále tvrdím: ukažte mi ČZ
"C" na dobové fotografii, nebo
letáku, kde má linky.Já sám jsem prošel
archiv technického musea žádnou takovou
jsem neobjevil. [Petr] 04.05.2004 |
| Jo - zapoměl jsem na blatníky, ty byly
taky olinkované. O krytu řetězu platí co
jsem napsal, ještě jsem to neviděl a
pochybuji, že se to dělalo. [Michal14] 04.05.2004 |
| Mam cervenou CZ a linky byly na
blatnicich, schrankach, nadrzi a
savlich. Posledni majitel ji mel od roku
1979 a od toho roku s ni uz nic nedelal,
jestli je puvodni z vyroby to uz mi
nerekne. [als] 04.05.2004 |
| Ahoj. Vlastnim ČZ150C v luxusnim
provedeni (je v Nalezovych stavech) a
muzu stoprocentne prohlasit, ze ma linky
na nadrzi, kastlikach, vidlicich a i
blatnicich. Mela linku i na krytu
retezu, ale na prvni pohled bylo jasne,
ze byla amatersky dodelavana. Zrejme
patri k tem malo, co bylo vyrobenych. [Lukáš] 04.05.2004 |
| Co se týče linkování na céčkách, bylo to
opravdu různé řada jich měla linky
opravdu jen na nádrži, ale mohu
zodpovědně říct, že jsem viděl i 150C v
původním origo stavu s olinkovanými
kastlíky a přední vidlicí. Jinak
olinkovaný kryt řetězu na céčku myslím
nikdy nebyl, to už by bylo fakt moc.
Souhlasím s tím, že spousta lidí dělá tu
chybu, že se snaží svůj stroj co nejvíce
"vylepšit" a tak chromuje,
leští a linkuje ostošest a tím to
všechno zkazí. [Michal 14] 04.05.2004 |
| AHoj všichni, to, že 150C a 125C je málo
dochovaných s linkama je známá věc.
Myslím si, že produkce motocyklů v
neluxusnějším provedení byla velmi malá,
ne-li mizivá oprodi lidovým verzím
dodávaným hlavně na ostravu horníkům za
zvýhodněné ceny na úkor povrchových
úprav. Ale to neznamená , že nebyly.
Viděl jsem 150 v původním stavu ve
stejné provedení jako je vyfocená ta, co
jev rubrice renovace. O náhardních
dílech nemluvím, přestože jsem jich
viděl fakt dost s linkama. Věřím tomu že
byly. Proto ji také dělám v tomto
provedení. Možná pravdu mám, možná ne. [tomson] 04.05.2004 |
| Ahoj zetkaři,co se týče linek na ČZ
125,mohu zodpovědně prohlásit,že
skutečně kromě nádrže a ráfků (lidová
verze) nikde jinde linky neuvidíš. Mám
doma tento motocykl v naprosto
původním,nerenovovaném a přitom vzácně
zachovalém stavu.
Mirin [Mirin] 04.05.2004 |
| Pokud jde o linky na C, tak novejsi C
mely linky vetsinou jen na nadrzi, ale
byly i C s olinkovanyma vice vecma, ale
pravda je, ze si to dazdej udela jako
omalovanky: nadrz, vidle, blatniky,
kasliky i kryt retezu a to opravdu v
takove sile na Cckach nebylo. [Pete] 03.05.2004 |
| pokud chceš vařit nádrž tak musíš
vypláchnout tertrachlorem a to
několikrát....pak to jde jo mluvíte o
linkách na ČZ "C" ???rád bych
se podíval na dobovou fotografii, kde je
"C" linkováno, ted y kromě
nádrže....podotýkám dobovou
fotografii.... [petr] 03.05.2004 |
| Co mate proti nalepovacim linkam.
Nahodou prakticka vec. Ja jsem motorku
misto laku otapetovat peknou samolepici
tapetou :0 [Pete] 12.03.2004 |
| S lepenejma linkama si fakt děláš prdel,
ne? [Tom] 11.03.2004 |
| lepený linky......no fuj!!!!! [daněk] 10.03.2004 |
| Linky jsem udělal z bílý samolepky. Jsou
cca 180cm dlouhy, když chytíš správnej
grif, podaří se je nalepit v rovině.
Výslednej efekt? Nic nepoznáš... [David H.] 13.12.2003 |
| Pokud to mas na miste, kde bude chrom,
tak cin bude videt. Myslim, ze na burze
jsem videl nadrze na C v rozmezi
100-300Kc, tak nevim, zda se vyplati ji
opravovat. [Pete] 25.11.2003 |
| 4 rychlostní 150 - beru. Kam si mohu
přijet ? Můj telefon je 777 642 034 [Monty] 24.11.2003 |
| nechceš koupit motory ČZ 150 3
rychlostní funkčí nebo 4 rychlostní
nutno menší opravy spojky tel:728 78 39
85 [mirek hanzelka] 24.11.2003 |
| Jeden známý chtěl takhle zavařit nádrž a
bouchlo mu to i když jí naplnil vodou. [Michal] 18.11.2003 |
| Dá se to i zavařit plamenem. Je třeba
ale nádrž naplnit co nejvíce vodou, aby
se nevznítily plyny při sváření (bouchly
by pak). A jak je to s těma linkama? [Petr] 18.11.2003 |
| Pokud je to malinko,tak zaletovat cínem
- ale chce to pájku aspon 250 W,nejlíp
500 W,menší se to neprohřeje. Pokud je
to víc,tak zahodit [Monty - Aleš M] 17.11.2003 |
| Já bych asi nic nespravoval a sehnal
bych jinou, zdravou. Zatím není zas tak
velký problém ji sehnat. [Martin] 17.11.2003 |
|