MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 309035 příspěvků |7663 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 40 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (P | Odpověď 24.2.2021 18:25  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Složení zadního kola
Hoši složil jsem celý zadek, ale zdá se mí, že se zadní tlumiče rozbíhají.Jako kdybych dal na zadní osku někdo o nějakou podložku víc, ale skládal jsem to podle manuálu.Jedině mě napadlo abych ubrousil krytku co je za vymezovacím kroužkem a zakrývá střed kola.Nebo ty tlumiče mají být trochu rozevřené?    [jarek]    06.02.2011     Zobrazit téma  
Odpověď  Chlapi, ktorý tomu rozumiete nič v zlom,prečo vymýšľate už vymyslené?Ako toto može spraviť pravá strana foto 1-iba tak,že je tam krátky závit na čape rozety.Vyber to, predľž závit o 2mm a dotiahni,alebo vysústruž 2mm závitu v matici,alebo si tam daj podložku pod maticu a dotiahni.Ak drie rozeta o štít,tak máš krátku vymedzovačku medzi ložiskom a štítom-znovu podložka jedna,druhá až to nedrie,zmeraj hrúbku podložiek + vymedzovák a vysústruž novú rúrku.Ľ -máš dobrú krytku aj vymedzovačku,ale ak odstáva vymedzovák vzadu a vonkajšia časť pod maticou osky vpredu foto 5,6 tak máš kryvú osku kolesa,alebo je príliš vyšrubovaný napinák,ktorý osku ohýna a je dlhšia vodiaca rúrka osky v klzáku,ako je jeho šírka-tá rúrka po natlačení z vonku do klzáku nesmie prečnievať na druhej strane.    [tibisz]   06.05.2011
Odpověď  Honzo jsem už trochu deformovaný,ve všem vidím díly na OHC. Hlavně aby tu správnou prachovku Jarek sehnal.Nechtělo se mi ji kvuli focení demontovat.    [jwm]   06.05.2011
Odpověď  jasně já tím chtěl říct, že přední krytku z péráka nenansadí na zadní osu péráka! Pokud 500 má stejný průměr (16 nebo 17) tak to pak jo.    [HonzaBK]   06.05.2011
Odpověď  Klidně si rejpni :-)))),to je v pořádku,také to občas dělám ale přesto,že Já už mám s věkem brýle,tak jsem zadní krytku od přední rozeznal a o TO TADY ŠLO.Průměr je podružný,přesto si myslím,že je to 17 mm ale dlouho jsem to neměřil ale to není důležité.    [jwm]   05.05.2011
Odpověď  Průměr zadní osy na péráku je stejný jako průměr přední osy na Jawě 500 OHC typ 01 kde je krytka stejná.Stačí?    [jwm]   05.05.2011
Odpověď  Jen takový rejpnutí? Jak může mít zadu krytku z předního kola, když v předu je 12ka oska - díra a vzadu je 16ka oska - díra??    [HonzaBK]   05.05.2011
Odpověď  Jarku,je to jednoduché, na levé straně u rozporného válečku máš špatnou krytku/prachovku/ ložiska,je z předního kola,má vystouplý střed.To je to, co tam je navíc.Správná krytka/prachovka/ zadního kola má plošku o stejném průměru jako je rozporný váleček co tam máš ,ten je správný.    [jwm]   05.05.2011
Odpověď  Podle mně divně olakovanej Pérák    [Monty]   04.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jedna z druhý strany.    [Martin83]   04.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj taky něco přidám do diskuze. Mám hodně zachovalé černé zadní kolo a vypadá to moc pěkně,pneu Continental 3.25-19.Na náboji ozubení stejný jako pérák viz foto.
Nemohlo to být z nějakého jiného motocyklu ?    [Martin83]   04.05.2011
Odpověď  zkusím to vyfotit, ale moc z toho vidět nebude.. orezlej ráfek s linkou. A to jestli byl v chromu nebo barvě nepoznám :o)    [Beat]   03.05.2011
Odpověď  Beat to je klam.To je odraz pravděpodobně rámu.Jinak jsem to viděl taky tak, že ten oblouček, kde jsou špice je v barvě motocyklu a kolem linky, nebo jsem ještě viděl, že ten oblouček je takový matný chrom, možná až stříbřenka a z každé stranyje také linka.Ale jako originál zachovalé kolo jsem to v životě neviděl.Vždy jen z fotek.    [Jarek]   02.05.2011
Odpověď  Jarku, můžeš mi sem pls dát fotky ráfků? Máš to chrom s červenou linkou viď? Na tu kombinaci jsi někde přišel? Já to budu řešit u svýho péroše- je to Fj z 48ýho, a na ráfku je vidět zbytek linek. Mohlo to být lakovaný s linkou, nebo chrom s linkou?    [Beat]   02.05.2011
Odpověď  Ty divej leštit jsem to nechtěl.To se mi nelíbylo.Zkoušel jsem jeden kousek, ale prostě mi to nepadlo do oka.Já vím že to opískované taky nebylo, ale líbí se mi to.Je to takové matné.S tou špínou máš pravdu.Jak to skládám tak mám pořád ruky špinavé.Tam chytneš klíč, tam vyleštíš hlavičku od šroubku atd.Pak chytneš ten opískovaný kus a je tam hned ťápanec.Věřím, že už to dlouho nebude trvat a budeš to moct posoudit jako celek:-)Jinak s Perošem moc jezdit nebudu.Jenom sem tam na nějaké klubové akce a srazy.Na ježdění bude zetka.Do té se pouštím hned jak udělám Péroše na ní mám i doklady víš.    [Jarek]   07.02.2011
Odpověď  To Jarek-dotaz mimo z. kolo. Když už to máš tak vymazlený,aspoň co je vidět samej chrom-proč jsi hliník.kluzáky nechal tak jak byly a ještě je nechal opískovat ? Myslím že na tom bude držet špína,vyleštění netrvá zas tak dlouho a k tomu chromu by se to víc hodilo ??    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.02.2011
Odpověď  O víkendu na tom zapracuji.Ty mazničky tam už jsou dával jsem je tam posléze:-)    [Jarek]   06.02.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ono je možná sestavení osy v pořádku,ale třeba mohl předchozí majitel stáhnout osu bez rozpěrky a vidlice se tím pádem přihnula k sobě.S takovýmto případem jsem se setkal u jednoho rámu ČZ 125C.U péráka jsem měl naopak přihnutou k sobě přední vidlici.Je ale důležité to nějak vyřešit,kdyby se to takto nechalo být,tak se během provozu prodřou po stranách futra v kluzáku.Při usazení kola má být vůle vůči vidlici minimální.Jaká je vzdálenost zadních teleskopů na volno?Šířka by měla být přibližně 23cm.    [Martin Štindl]   06.02.2011
Odpověď  A zkoušel jste osu kola dotáhnout na bejka? Třeba si jen něco potřebuje sednout.

Pokud ne, tak prostě něco máte dlouhý - rozpěrku, víčko ložisek, ten váleček chromovanej....?

A proč nemáte maznice na mazání pérování? Takhle tam napadá bordel,a kluzáky se podřou.    [Monty]   06.02.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [Jarek]   06.02.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [JAREK]   06.02.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady jsou    [JAREK]   06.02.2011
Odpověď  Jarku vyfoť z boku to místo s rozpěrkou(levá strana), podle fotky to vypadá že toho tam máš nějak moc.    [Radek]   06.02.2011
Odpověď  Omluva-za mystifikaci,ano je to širší. Pokud to sedí štít+rozeta,tak bude problém v rozpěrkách.Zatím bych nic neobrušoval,prošel stará témata-jsou tam rozměry,podle nich porovnat. Já měl jednu širší a musela se stočit na požadovadý rozměr a byl pokoj.Ať se daří-    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2011
Odpověď  Na té první foce jde vidět, že to sedí jen v zadu, ale ve předu je škvíra tudiž ta hliníková část je vytočena ven a to samé je i na druhé straně.Je to prostě rozevřené.    [JAREK]   06.02.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  No jo, ale na tom ložisku je ten ocelový kroužek viz foto a na tom kroužku pak leží štít.Možná že na to ještě příjde nějaká tenká vymezovací podložka.Na této fotce mám znázorněné kam jsou tlumiče tlačeny.Jako řešení vidím zbroušení krytky středu kola viz v zeleném kroužku.    [JAREK]   06.02.2011
Odpověď  Zkoukl jsem to ještě jednou,bohužel s těch fotek toho není moc vidět,ale připadne mi že tady je opačný problém než jsem měl já. Podle té první fotky bych řekl že to nechce ubrat,ale přidat někde na celém složení.Je možné že je to na tom štítě brzdy-má tam být kroužek,který se opírá o ložisko rozety a štít musí mít malou vůli nad rozetou-jinak by o ni dřel.    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2011
Odpověď  I podle mně je to v rozpěrce. Já měl podobný problém a díky foru vyřešen. Stačí zadat do vyhledavače - zadní kolo a tam je prakticky vše. Ať se podaří problém vyřešit    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2011
Odpověď  A pak si říkám kdybych tam dal ještě tu podložku tak ty tlumiče půjdou ještě víc od sebe..Tak fakt nevím    [JAREK]   06.02.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  A pak nevím ještě tohle.Tady jde vidět, že na štítu v tomto místě by měla být ještě nějaká tenká podložka.Když roztočím kolo tak to někde dře.Myslím že to právě dře na tom štítě, protože tam není ta podložka.V starém katalogu na zbrojovku je nějaké podložka(tenký plíšek)vyobrazen, ale v novějším ne.Tam je jenom ten ocelový kroužek viz. foto co je na rozetě.No fotce mám podložku, ale ta je z pertinaxu a nevím jestli to je právě ta.Pokud někdo víte tloušťku a průměrové míry té podložky tak je sem prosím hoďte.Teda jestli tam má vůbec nějaké ta podložka být    [JAREK]   06.02.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nevím jestli to jde vidět    [jarek]   06.02.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tohle mi to dělá na každé straně    [jarek]   06.02.2011
Odpověď  nebo máte delší rozpěrku?    [Monty]   06.02.2011


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006