MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316187 příspěvků |8188 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 60 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (P | Odpověď 18.7.2024 09:53  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma Jawa 350 pérák/ogar
Mám možnost koupit péráka/ogara 350. Údajně je výrobní číslo 12-107. Zdá se mi to nějak krátké. Prosím o radu, kolik pozic má mít výrobní číslo na toto moto a zda se z toho dá určit rok výroby. Děkuji za pomoc.    [gripen09] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   27.02.2011     Zobrazit téma  
Odpověď  I have at home the parts with the original gray color. I'll take it to the paint shop and let test it. I will give the result here.    [Mirda444]   08.09.2015
Odpověď  RAL 7032 is too light. Better is a half volume of RAL 7032 and A half of volume RAL 7035.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.09.2015
Odpověď  The color number should be RAL 7032. Attach the engine photo if it is really OGAR 350/12 becouse your engine number is odd.    [Mirda444]   06.09.2015
Odpověď  Try to contact this guys, both of them have already renovated Ogar 350 in grey colour, Paintshop Elan owns colour code. Strange engine number, normally should be in shape 12 - XXX or 12 - XXXX.


http://milon.modry.cz/kontakt.html

http://milon.modry.cz/

http://www.autolakovna-elan.cz/

autolakovna.elan@seznam.cz / mira.sima@j-hradec.cz , telefon +420 606 335 226    [Hynek]   05.09.2015
Odpověď  My name is Jaap Hamstra
I am living in the Netherlands and I would like to rebuild the prototype Jawa Ogar 350 CC type 12

See picture.

Is there anyone who knows what kind of Enginenumber these have?

I do have an engine with number P 350 16A

See picture

And who can tell met the colornumber (RAL for example) of the grey Ogar?

I would like to hear from you very much.    [Jaap Hamstra [jaap4jawa]]   05.09.2015
Odpověď  Pro michal. sehnal jste nekde tu repliku civky na ogara?    [bubikov]   20.10.2012
Odpověď  Zdravím,prosím mohl by se mi ozvat nějaký majitel motocyklu Ogar 12 v.č.okolo 2500 a víš.Potřebuji prokonzultovat nějaké otázky ohledně dílů.    [Míra]   29.03.2011
Odpověď  Máš pravdu Miloňi, taky jsem mu ihned psal a očekávám jak se k tomu postaví.    [gripen09]   08.03.2011
Odpověď  Ten kývačkový karter je ale pěkná fligna... to bych toho prodejce na aukru nahlásil jako prodejce falzifikátů :-D    [Miloň]   08.03.2011
Odpověď  No jasná dvanáctka - hranatý otvor pro vložku a hlavně ty přefukové kanály oddělené od vložky válce.    [Miloň]   08.03.2011
Odpověď  áno, je to typ12    [Tommib] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.03.2011
Zobrazit dokumentOdpověď  Miloni, takže tohle by měla být dvanáctka?    [Beat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.03.2011
Odpověď  no díval jsem se na to, že to bylo tak nafocený,aby na to někoho chytil    [FOGL]   07.03.2011
Odpověď  Jo koupil. Prodejce tam u inzerátu vystavil tři fota torza motoru. Ale chtělo to mu zavolat a nechat si poslat další fota. Tam se ukázalo něco úplně jiného.    [gripen09]   07.03.2011
Odpověď  to gripen09: a nekoupil jsi ho náhodou z aukra? Nedávno tam byl takovej pseudoogar/šrot na prodej    [FOGL]   07.03.2011
Odpověď  Co se týká ceny, tak to nebyla žádná hrůza, ten rám,stojan, komplet repasované vidle s maskou, kastlíky, kartery, komplet řidítka v chromu a zadní tlumiče v chromu (pěkném) a chromované drobnosti a to vše v laku (ale blbý odstín) za 20 tis. Jó a ještě převodovka, spojka a pár blbostí. Ale i tak to zamrzí....    [gripen09]   07.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  druhý bok    [gripen09]   07.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  No tak to ste mě nepotěšili. Zřejmě si někdo upravil motor na míru k rámu, který je skutečně pravý. A Já vím kdo..... Jen čistě pro jistotu dávám ty fota motoru z boku. Jsem nasraný, ale to k neznalosti patří.    [gripen09 ]   07.03.2011
Odpověď  Gripen, za tebe doufám še to nebylo dráhé, 100% kývačkový motor.    [radek]   07.03.2011
Odpověď  Gripen - řekl bych, že jste šerendně naletěl,ty bloky jsou velmi pravděpodobně Kývačka.Znak FJ měn přijde vygravírovaný, číslo jistotjistě přerážený, a pravý blok se zdá dovařovaný.    [Monty]   07.03.2011
Odpověď  Taky si myslím že jsou to tzv "svařenečci" Navíc v Ogarovi je jinak ta vložka mezi válce.    [standa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2011
Odpověď  podla môjho názoru kývačkové kartery prerobene na peraka. na ľavom bloku ešte vidieť v hliníku vydretu čiaru od podsedadlových plechov    [Slim]   07.03.2011
Odpověď  no každopádně to číslo motoru není originál, někdo ho tam dodatečně vyrazil. Dej sem fotku levého karteru z boku    [FOGL]   07.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...třetí    [gripen09]   07.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...druhý    [gripen09]   07.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  No kartery mam, viz foto. Dole je znak FJ. Jak se pozná kartr typ 18 od typu 12??    [gripen09]   07.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  a ještě jedna    [adzevh1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jsou celkově menší a mají delší výfukový otvor viz fotky.    [adzevh1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2011
Odpověď  pro gripena. a kartery uz mas.    [michal.]   07.03.2011
Odpověď  Právě mám v merku nové válce na 12-ku. Jak se vlastně liší od 18-ky. V hlavách mám jasno, ale ve válcích tápu    [gripen09]   07.03.2011
Odpověď  Nevite nekdo jestli ty civky na Ogar 12 dela nekdo v replice. zaslechl jsem ze je nekdo pripravuje. ale nemam uz kontakt. diky za info.    [michal.]   07.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Detail cívky    [FOGL]   07.03.2011
Odpověď  Pořád lepší zbroušené než s prasklým výfukovým kanálem. Pokud by byli k máni, tak se mi, prosím, ozvi na e-mail a domluvíme se, děkuju.

Koukal jsem doma po vložkách mezi kartery a mám tři a všechny jsou na novější modely než na 12tku.

adzevh1@centrum.cz    [adzevh1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2011
Odpověď  Teda to jsou věci, ti Slováci dělají opravdu všechno, jen všechno tak nějak nedotaženě, i tohle je dost odfláklé, zvlášť když za to chtějí 1500Kč. Koukal jsem na ty 18kové válce a mám oba! Akorát jsou už dost broušené, mají vrtání asi 59,25mm, za to ale kompletní žebra.    [Miloň]   06.03.2011
Odpověď  Zdradím, tú vložke/prepážku medzi kartre na Ogara 350/12 predáva pán Macák www.motoren.sk.    [Vlado]   06.03.2011
Odpověď  adzevh1- Měl bych zájem o válce pokud jsou k mání.Výměnou nebo zaplatím,jestli máš zájem ozvi se honzl.j@centrum.cz.    [Lordmekrašlej]   06.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Od 18ky a kývačkových se liší na první pohled při pohledu shora... viz můj neumělý obrázek :-D    [Miloň]   05.03.2011
Odpověď  Vsadím se, že máš pravej. Vím o dalších třech pravejch. Pokud máš fotku toho dílu, nebo popiš rozdíl ať můžu hledat.    [adzevh1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2011
Odpověď  Jo, přesně ten díl myslím. To je škoda, já bych asi jeden 18kový válec navíc měl, jen teď nevím, jestli levý, nebo pravý, to bychom udělali kšeft...    [Miloň]   05.03.2011
Odpověď  Teď mě napadá, že techto přepážek mám samostatnejch víc, ale pochybuju, že to je na 12. Pokud někdo má fotku mohu se kouknout a porovnat.    [adzevh1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2011
Odpověď  Myslíš díl co lícuje se středovým těsnícím kruhem. Bohužel ten nemám a mám jen ty věci co jsem psal. Jel jsem si pro válce na 18 (mám prasklej výfukovej kanál na levém válci) a nakonec to bylo vše na 12tku.    [adzevh1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2011
Odpověď  To Adzevh1: To máš jen tyhle díly, nebo ještě nějakou motorovou droboť z dvanáctky? Sháním dílek, u kterého ani nedoufám, že by se někde samotný objevil. Vložka/přepážka mezi kartery, která ucpává podélný otvor mezi válci, kudy při půlení vyleze ojnice. Ogarská má narozdíl od 18ky takové podélné drážky.    [Miloň]   05.03.2011
Odpověď  No právě že 18 jsou o dost větší, taky to vypadalo hrozně...    [FOGL]   05.03.2011
Odpověď  Sakryš, to je láce! Ale taky bych se ani na chvíli nezamyslel :-D Nevíš jak jsou správně utěsněné k válcům? V katalogu je malovaný kroužek, ale nejsem si jistý, jestli se má přitisknout na plochu "vložky" nebo až kolem ní. Každopádně je ale ten kroužek jiný (podle seznamu dílů), než na 18ce, kde padne přímo na vložku.    [Miloň]   05.03.2011
Odpověď  To bych netušil, že v tom je až tolik peněz, mám kliku, válce a hlavy na 12. Mám na FOGLa dotaz. To jsi měl hlavy péráka 18tky na válcích z 12tky? Nejsou 18 o dost větší než je 12 válec?    [adzevh1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  hlavy    [FOGL]   05.03.2011
Odpověď  No co naděláš...:D stály čtyřku,ale aspoň nejsou olámané,pouze vyvložkované    [FOGL]   05.03.2011
Odpověď  No ty bláááho, gratuluju, ty stály asi ranec?    [Miloň]   05.03.2011
Odpověď  Zdar pánové, pokusím se to porovnat se vzorníkem,ale jak píše Míra, přesné to určitě nebude. Spektrofotometr mám v práci, ale stejně změřit odstín a následně míchat podle toho barvu by byl asi docela porod :D. No dnes jsem v Chotusicích sehnal hlavy, takže konečně z něj můžu sundat ty šílený pérácký...    [FOGL]   05.03.2011
Odpověď  Zdravím,pánové pokud chcete mít přesný odstím na Ogara,tak ho nehledejte v RALu,tam určitě není!Je to pouze základní odstínová řada.Musíte původní díl změřit spektroskopem a najít recepturu.    [Míra]   04.03.2011
Odpověď  Ano, prosím, kolego Fogle, nechtělo by se ti tvůj láček porovnat se vzorkovníkem RAL v rámci pomoci domněnkami pokřivené historie? :-D    [Miloň]   04.03.2011
Odpověď  Vzhledem k tomu, že mě finální lak teprve čeká (přesto že původní majitel část již nalakoval - ale blbým odstímem), tak jaký odstín je vladtně ten pravý. Fogluv odstín je o dost tmavší než můj a miloňův. Je na to kód RAL, nebo nějaký konkrétní odstín dle ČSN... Dík.    [gripen09 ]   04.03.2011
Odpověď  Miloni naprosto tě chápu s tou barvou, řešil jsem něco podobného na jedné Jawě a po 5 letech přemýšlení a přesvědčování se, že je třeba tam dát jiný odstín a naopak, že je to jedno nechám to tak, jsem skončil u toho, že jsem to rozebral a teď ji mám u lakýrníka, který tak dá po dohodě, ten odstín, který já považuji podle řady informací z tohoto fóra za správný. Těď myslím, že budu konečně spokojen.    [Mirek]   04.03.2011
Odpověď  To je důkaz nadevše :-) Škoda, že jsme se nedomluvili a nemohl jsem namíchat lak podle tvého Ogárka. Štve mě, že to mám moc světlé. Nechal jsem to namíchat podle kódu RAL na šedomodré kývačky a to zřejmě není ta pravá šedá.    [Miloň]   03.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  linky    [FOGL]   03.03.2011
Odpověď  ty zlatý linky tam mám taky    [FOGL]   03.03.2011
Odpověď  Já ten lakovaný střed ráfků viděl na několika Ogarech. Potvrdil mi to i pamětník, takže jsem už vypletené celochromové ráfky drátek po drátu zabaloval a olepoval novinami a dodatečně stříkal. Je tam na rozhraní i zlatá linka. Občas je to vidět i na dobových snímcích, ale dost nepatrně.    [Miloň]   03.03.2011
Odpověď  to Miloň: zaujalo mě to lakování středů ráfků, myslíš, že to tak bylo originál? Já je mám taky tak nalakovaný, myslel jsem, že si to upravil předchozí majitel.    [FOGL]   03.03.2011
Odpověď  to gripen09: ten tvůj Ogar by měl vypadat jako ten Miloňův, blatníky bez lemu    [FOGL]   02.03.2011
Odpověď  Níže to psal Beat, že do č.motoru 185 bezlemové, pak zbrojovácké. Já mám č. motoru 208 a jsou tam origo zbrojovácké, takže to potvrzuje to, co Beat napsal    [FOGL]   02.03.2011
Odpověď  na tak nízký vč. bych dal FJ blatníky - to musí být začátek roku 1948,ne?    [Monty]   02.03.2011
Odpověď  S těmi blatníky je ale kříž. Někdo mi tu právě tvrdil, že na tom v.č. 287 by měli být blatníky efjéčkové, že je má na svém Ogaru také. Zbrojovkové mám pořád v záloze, ale je to všechno tak postavené na vodě, že do toho vrtat už nebudu a zůstanou ve sklepě.    [Miloň]   02.03.2011
Odpověď  To FOGL: reaguji na tvůj poslední příspěvek. Dnes sem si dovezl torzo Ogara 350. Jak jsem psal je výr. číslo 12-107. Rám je FJ-čko (ražba na rámu FJ, výztuha za kastlíkem na baterii atd.). Je to tedy správný základ,pro Ogara, nebo ne?. Ono totiž na tomto stroji chybí nádrž, blatníky, maska, sedlo, a kola.... Původní majitel se pustil do renovace, takže rám s kastlíky, tlumiči a komplet vidlicemi (dvojmaznicovými) je již v šedé barvě i s linkami. Co Ty na to. Dík za pomoc.    [gripen09]   02.03.2011
Odpověď  to Roman:Pokud nepreferuješ stroj s vlastní historií, který skutečně před více jak šedesáti lety jezdil, tak v podstatě žádný. Pokud se tedy rozhodněš postavit Ogara z Péráka, měl by sis aspoň zjistit, včem se jednotlivé série lišily. Tady v případě Miloně byla škoda, že nepoužil jako základ Zbrojovku, ale FJčko. Jeho číslo moitoru odpovídá Zbrojovce, např. blatníky mají být s lemem ven a ne FJčkový.    [FOGL]   02.03.2011
Odpověď  Ahoj,četl jsem níže dotaz jestli je Ogar origo a nebo stavěný z peraka jaký je mezi něma rozdíl kromě nápisu na nádrži? Díky Roman.    [ROMAN]   02.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ten můj je origo Ogar, rám, motor i štítek shodná čísla, je to klasická Zbrojovka/ blatník 3 díry, lemy ven, odrazka zvlášť, rám FJ/. Kromě kastlíků a nádrže to vypadá na původní lak/ i když ruku do ohně bych za to nedal/. Přední vidle je měněná po havárii/ je opravovaný i krk rámu/, bohužel předchozí majitel tam dal hlavy z péráka.    [FOGL]   02.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jejda ty to máš pěkný... jsou někde k vidění fotky celého motocyklu? To číslo mi tedy připadá stejné, v čem vidíš rozdíl? Tady je číslo na karteru před renovací. V číslech je patrný nerovný povrch odlitku, takže přebroušené to nebude, dokonce tam byla nepatrně vidět i pravá hvězdička.    [Miloň]   02.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takto vypadá originál vyražené    [FOGL]   02.03.2011
Odpověď  Nemyslím si, že je číslo přeražené. Jen tu jedničku jsem tam klepnul já, protože v jejím místě byl dodatečně vyvrtán otvor pro šroubové uchycení středového kotouče klikovky. Původně je to 250ka FJ, rok 48.    [Miloň]   02.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  a ještě foto origo dvojcívky    [FOGL]   02.03.2011
Odpověď  To Miloň: byl to originál stroj nebo jsi ho stavěl z péráka? To číslo motoru tam vyrazil někdo dodatečně, originál vyražené čísla z fabriky vypadají o dost jinak.    [FOGL]   02.03.2011
Odpověď  Ogar má mít jednu velkou dvoucívku na rámu, ale tu bohužel nemám, mám tam dvě nové klasické lahvové cívky na rámu, aspoň se na ně můžu spolehnout a přijet na krásný sraz do Kramolína! Díky za pozvání!    [Miloň]   02.03.2011
Odpověď  zaujimalo by ma kde ma inducky... v spinacke asine ze?    [janko]   01.03.2011
Odpověď  Tak s tím krasavcem doraž na 1. ročník akce Na Ogaru zemí Českou více info indexu motocykly Ogar nebo www.ogarklub.cz    [Tomáš]   01.03.2011
Odpověď  Mrkni do odkazu, číslo je tamvyfocený 12-287    [Miloň]   01.03.2011
Odpověď  To Miloň, je fakt pěkný :-) jaké je to výr. číslo (aspoň počáteční číslo za pomlčkou)?    [gripen09]   01.03.2011
Odpověď  Takže zítra si pro něj jedu. Není kompletní, a je již z části renovovaný. Dám pak foto. Pokud tedy je číselná řada posloupná, pak by se mělo jednat o 107-mý vyrobený kus v roce 1948 - nebo snad i celkem (s těmi několika prototypy z r. 47)??? Co Vy na to??    [gripen09 ]   01.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pánové, tak se nehádejte a potěšte oko: <a href="http://milon.modry.cz/vet erani/3peraci/3peraciogar .html" target="_blank">http://milon.modry.cz/vet erani/3peraci/3peraciogar .html</a>
;-) V neděli jsem ho dokončil.    [Miloň]   01.03.2011
Odpověď  To je ,asi,nemoc.    [Willi 109]   01.03.2011
Odpověď  Koukám, že tady někdo píše příspěvky pod mým nickem..    [Beat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.03.2011
Odpověď  Že Tě to baví,Michale?    [Willi 109]   01.03.2011
Odpověď  Ogary 350 meli bezlemove blatniky jen prvni serie do vyr,. cisla 185, a dale uz s lemem tak tady se porad neptejte ze mate cislo kolem 1tisice jestli tam maji byt bez lemu. a v roce 49 a 50 prelom techto let byl ve predu blatnik na 4srouby.    [beat]   28.02.2011
Odpověď  Mám číslo 12-8xx a blatníky s lemem ven,na Tvém by,možná,mohly být ještě bezlemové.    [Willi 109]   28.02.2011
Odpověď  Čus. Též mám ogara ofiko bohužel předělaného na péráka a má výr.č. 12-1987 a je z 1948.    [ogar350]   28.02.2011
Odpověď  ...a ještě jeden dotaz. V tomto roce výroby na toto výr. číslo byly blatníky s lemem ven nebo dovnitř? Díky    [gripen09]   28.02.2011
Odpověď  Kluci, dík za pomoc :-)    [gripen09]   28.02.2011
Odpověď  Číslo je správně, já mám 12-208, rok 1948    [FOGL]   27.02.2011
Odpověď  Číslo je dobře,myslím,rok výroby 1948.    [Willi 109]   27.02.2011


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006