MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301593 příspěvků |7276 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 52 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (P | Odpověď 19.8.2019 00:32  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Vypínací tyčka spojky.
Četl jsem si v návodu a tam se píše, že poloautomat se málokdy demontuje. Mazání vypínací tyčky spojky probíhá tak, že se vyšroubuje seřizovací šroub poloautomatu, vyjme se kulička a vysune se pravá vypínací tyčka spojky. Do díry tyčky se dá vazelína a vše se smontuje zpět.
Otázka: Děláte to někdo takto a jestli ano, tak jakým způsobem lze vytáhnout vypínací tyčku bez demontáže poloautomatu. Ta tyčka je absolutně nepřístupná a mně nenapadá žádná rozumná metoda.    [donkomposto]    15.07.2019     Zobrazit téma  
Odpověď  Ještě dodatek, ta tyčka je v případě péráka u kolečka s nábojem těsněná jen plstí - pokud tam je ale provedení s O-kroužkem tak to přes ten magnet vytáhnout asi skutečně nepůjde    [Martin Štindl]   19.07.2019
Odpověď  Před chvilkou jsem to zkusil vytáhnout přes magnet na motoru 250/553, a jde to - to vyšroubování stavěcího šroubu jsem na tenčí kulatině vytáhnul nejdříve kuličku a pak i tu tyčku. Chce to silnější magnet a kdyžtak na tu sondu navléknout tenčí bužírku aby se kovem dotýkala jen té spojkové tyčky.    [Martin Štindl]   19.07.2019
Odpověď  Závitová tyč mně taky napadla. Ještě existují oboustranné šroubky - uprostřed je šestihran a na obě strany závit. Musím pohledat v práci ve starých zásobách. Včera jsem zkoušel magnet a tudy cesta nevede. Celý poloautomat je železný a magnetické pole se v něm rozptýlí a tyčka se ani nehne a to jsem poskládal magnety do válečku 5x10cm kvůli zesílení.    [donkomposto]   19.07.2019
Odpověď  Není lepší si říznout tři kusy ze závitové tyče a ty pak zalepit do původních otvorů a povolovat poloautomat maticemi??    [Felix]   18.07.2019
Odpověď  Ten magnet je dobrý nápad. V návodu se píše mazat vazelínou a mě nikdy ani nenapadlo, že bych mohl vytáhnout tyčku bez demontáže poloautomatu. Častá demontáž je spojená s nebezpečím stržení hliníkových závitů. Proto jsem se obrátil o radu - víc hlav, víc rozumu. Děkuji.    [donkomposto]   16.07.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vytahování tyčky zkrze spojkový automat mě přijde zbytečně komplikované, samotná tyčka v hlavní hřídeli není mazaná vazelínou ale olejovou náplní převodovky a k jejímu vyjmutí stačí povolit tři šrouby které drží automat a ten sejmout. Jinak pokud se tedy trvá na vyjmutí tyčky spojky skrze upevněný automat tak to lze provést přes feromagnetickou sondu(kulatinku) s přiloženým silným magnetem.    [Martin Štindl]   15.07.2019


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006