MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 309747 příspěvků |7690 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 29 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (P | Odpověď 14.4.2021 12:37  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma Rozdíl karterů pérák 350 1953 a 1954.
Jenom taková zajímavost. Na první fotce pérák 350 1953 a na druhé 1954....    [fikuscz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů   06.02.2021     Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ale tak, nechtěl jsem to servírovat na stříbrném podnose. Takto si aspoň trošku procvičíš smysly ;)

A tady je foto vnitřku levého karteru....    [fikuscz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  08.02.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Cumel jsem na to jako puk, ale kdyby to sem Petan69 nenapsal neprisel bych na to.
Fikuscz, jestli to bylo jako hadanka "najdi 10 rozdilu" tak dory. Pokud ale chci neco sdelit je dobre to trosku popsat. Pro jednoduchost pochopeni to slo udelat treba takhle.    [takysportkar]   08.02.2021
Odpověď  Máš pravdu taky jsem si všim, ale spojkový víko je bez výřezu.
fikuscz by nám mohl přihodit další fotky :-)    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.02.2021
Odpověď  Já spíš koukal že už má vybroušenou drážku pro mazničku kyvné vidlice jako kývačka.    [Meela]   07.02.2021
Odpověď  Přesně tak, je to motor, co byl na vývoz do NSR a jelikož už bylo nutné dodržovat patentní zákony, musel být dodávaný s jednou pákou. Patent na dvě páky mělo DKW.    [fikuscz]   07.02.2021
Odpověď  Já právě vidím ten rozdíl, že druhý motor má vidět závit a nálitek pro přišroubování startovacího segmentu.
https://aukro.cz/jawa-250-353-jawa-350-354-startovaci-segment-2x-hridel-startovani-6967073898
Dvoupáka nemá tyto tři závity M6    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.02.2021
Odpověď  Ano, kartery jsou na jednopáku.    [fikuscz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.02.2021
Odpověď  To sedi presne, tiez mam motor 1954, original jednopaku. Ale dal som tam 2-paku, pre mna je ovela lepsia ako 2-paka.
Na 354 motor co pripravujem tiez pojde 2-paka    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2021
Odpověď  Druhá fotka motor 1954 je už jednopáka?    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Druhá fotka motor 1954    [fikuscz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.02.2021


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006