MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 302641 příspěvků |7333 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 60 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (P | Odpověď 12.11.2019 02:40  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Zdravim - v sobotu jsem zakoupil peraka :o)) tak jako ucho zdravim vsechny borce - perakare. Je z r. 1954, asi lidova verze (nema chromovanou nadrz ani kola). Dovolim si par dotazu, prosim nekamenujte me, pokud budou prilis naivni: Do kdy se perak vlastne delal? Mam k nemu (neni namontovan) hlinikovej stojan, je to origo nebo tam patri kovovej? Mam bakelitovou spinacku s ampermetrem, davala se na vsechny typy nebo jen na lidovy? Me se lidova verze moc nelibi, dal bych ji do chromu, otazka zn - co vsechno? A ma tam byt bakeliotova spinacka nebo hlinikova? Diky za odpovedi    [JasaRF]    25.03.2005     Zobrazit téma  
Odpověď  Jasně ty páčky tam mohou být.    [hufi]   02.04.2005
Odpověď  Tak jeste jeden - mam packy ne hlinikove, mam plechove, *U* profil. Z toho, co pisete vyplyva, ze tam i v chromovane verzi muzou byt? Pochopil jsem spravne? A jedna technicka - stavoval se za mnou kamarad, samozrejme prvni cesta vedla do garaze a "... to chcu, hned ho nalozime..." Takze je dalsi chycenej, kamos si k CZ 150C poridi take perase :o))    [JasaRF]   01.04.2005
Odpověď  Je fakt, že se péráky montovaly z toho co bylo, ale čistě teoreticky by na péráku z roku 1954 měla být plastová spínačka a cívka pod rámem. (bohužel já mám také hliník) Ale někde jsem četl, že se hliníkové spínačky začaly používat až v roce 1955.    [hufi]   31.03.2005
Odpověď  Mám péráka z roku 54, číslo 11-04378-54, lidovou verzi, spínací skříňka je hliníková, mělká s ampérmetrem (cívka na rámu) a je to na 100% oreginál. Dávali tam co zrovna měli, žádná logika v tom není. Chromovaná verze by měla mít chromované i šrouby kastlíků, šroub tlumiče řízení a špunt nádrže. Čepičky tyčí zadních kluzáků jsou hliníkové, stejně jako kolečko naklápění paraboly. Nejjednodušší verze má tohle všechno z bakelitu, ale je asi možné všechno mezi. Páčky řídítek jsou hliníkové, špičaté, stojan hliníkový, motor dvoupákový.    [Tomáš Robot]   31.03.2005
Odpověď  Ano, ja to nenapsal, muj perak je 250.    [JasaRF]   31.03.2005
Odpověď  Třistapade se dělala do roku 1956, ale my jsme se bavili o 250 a ta pouze do 1954. Ale snad nikdy jsem 350 z 1956 neviděl.    [hufi]   30.03.2005
Odpověď  Ještě k té diskusi na téma do kdy se péraky vlastně dělaly. Já si myslím, že třistapadesátka se dělala až do roku 1956.
To JasaRF se začátecnickými dotazy neobtěžuješ, alespoň se poučíme i mi ostatní.    [Mira]   29.03.2005
Odpověď  To Hufi: Muzes mi prosim poslat tvuj e-mail na JasaRF@seznam.cz, at tady neobtezuju zacatecnickymi dotazy? Dik. To Monty - dik, kdyz, taxe ozvu. A diky za kladivka, co jsem u tebe kupoval na burze v Brne - devadina slape jak hodinky :o))    [JasArf]   29.03.2005
Odpověď  U mně stojí kompletní sedlo,včetně držáku a chromované pružiny 2100,- čalouněné koženkou    [MONTY]   27.03.2005
Odpověď  S tou databází ti moc nepomůžu já mám číslo 11*00478*54. Páky se dělaly pouze dvě (první kývačky z 54 měly taky ¨dvě páky). Výrobní číslo je z vrchu předního držáku, co jde do rámu. ( když se podíváš z vrchu mezi výfukový kanály, tak ho tam najdeš.) Replika sedla je dost mastná asi (2500) ma je na www.hfmoto.cz, www.montyjawa.cz. Pokud budeš něco potřebovat napiš maila. (teď sem často nechodím)    [hufi]   27.03.2005
Odpověď  Diky. Existuje nejaka databaze data vyroby podle vyrobniho cisla? Muj je podle stitku z r 1954, tak me samozrejme zajima, kolikaty jsem od konce. Delaly se vsechny peraky s dvoji pakou? Ja ho mam ale nekde jsem cetl, ze posledni kusy mely uz saltpaku stejnou jako kejva, tedy jednu. Vyrobni cislo motoru je pod valcem? Nemam tam origo sedlo, tedy dela nekdo repliku nebo burza?    [JasaRF]   26.03.2005
Odpověď  Péráky se dělaly do roku 1954, hliníkový stojan je originál, bakelitová spínačka se dávala na všechny verze asi od roku (1952).
Má být na i na chromované verzi. Jinak chrom byl na: kolech, rámeček světla, řidítka, páčky, nádrž, pružina sedla, výfuky, komplet na kuzácích a to je asi vše jinak matice řízení se v roce 1954 tuším používala pouze bakelitová i se šrouby kaslíků.    [hufi]   25.03.2005


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006