MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 315895 příspěvků |8163 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 21 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC | Odpověď 18.4.2024 00:12  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma JAWA 500
dobrý den,nevíte zda bych sehnal jawu 500 OHC bez TP v horsim stavu tak do 25 000 ? díky    [ukulele]    14.10.2010     Zobrazit téma  
Odpověď  A větraný kastlík to má tuším ze Švéda.    [ED250]   25.10.2010
Odpověď  ...a samozřejmě abych nezapomněl kola 19, 21". Jinak v diskuzi o soutěžních speciálech již mnohokrát popsáno.    [K.]   24.10.2010
Odpověď  Jiné profily rámu, materiál, širší uložení kyvné vidlice a celá větší profil, jinak stupačky, prostě celé výrazně pevnější.    [K.]   24.10.2010
Odpověď  a čím se liší kejvačka od libeňáka?    [panzer]   24.10.2010
Odpověď  Ne té fotce z německa to je vestavěno do rámu z Libeňáka.    [Karel]   24.10.2010
Odpověď  Ukulele, jestli je to stále aktuální, pošli mi prosím kontakt na prodejce toho motoru. Tady je adresa noleron@centrum.cz. Díky    [Marek]   23.10.2010
Odpověď  no ale na té fotce z německa něco bude ne? já sem někde slyšel i viděl že se dělaly kejvačky s 500 motorem,tak jak to je? byl to jen prototyp nebo to vážně vyráběly?    [panzer] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.10.2010
Odpověď  aha tak se omlouvám ono je to za 30 000 spletl jsem se,pardon.    [ukulele]   17.10.2010
Odpověď  já teď mám možnost koupit komplet motor na OHCéčko,za 20 000 tuším....mám do toho jít? nejsem si ale jistej,ale pokud někdo máte zájem pošlete e-mail a já vám pošlu kontakt na pána co ho nabízí.    [ukulele]   17.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jedna na inspiraci. Mimochodem právě v Německu k mání. 8tE..    [ED250]   17.10.2010
Odpověď  A nebo motor vpasuješ do kývačkovýho rámu a budeš mít "rádoby" prototyp. Na druhou stranu, to musí být hezké svezení na půllitru v kývačce.    [ED250]   17.10.2010
Odpověď  pro ukulele- mam rpo tebe nápad když budeš mit hodně velký štěstí tak někde na burze seženeš za 25 kolíků motor a za dalších 15 sežen péráka bez motoru a po menších upravách máš OHC jak vyšitý :-D    [Mirda Cirda]   17.10.2010
Odpověď  nojono,tak jsem to skusil,ale trosku mne to mrzi protoze ohcéčko je můj životní sen,ale víc jak 25000 se mi do základy vrazit nechce,ale juknu na nějakého péráka abych si spravil chuť :-)    [ukulele]   17.10.2010
Odpověď  Musim se vlořit do diskuze.Za 25000 ji nekoupíš.
inzeráty sleduji každý den a nejlevnější letos byl za 75000. vilal jsem tam po
1 hodině a už byla pryč. na i- veteran slušný základ 10000. Taky hned pryč.
A jeden inzerát jawa500ohc + nahradní díly 20 000 podvod a provovace na tel. číslo pod inzetátem.    [mnaf86]   16.10.2010
Odpověď  To dřív játra... :-P    [T-1000]   16.10.2010
Odpověď  No jo Milane, ale těžko můžeme očekávat, že nám takhle ztvrdne měna :-D    [JzK]   16.10.2010
Odpověď  Ukulele nabídl celkem dobrou cenu, protože já jsem koupil OHC za 2000Kčs - v roce 1977.    [Milan(OHC)]   16.10.2010
Odpověď  zábava nějakého znuděného blba, co jiného...    [Radek]   16.10.2010
Odpověď  A co je tohle:
http://motorky.hyperinzer ce.cz/veterani-motorky/in zerat/1078103-jawa-500-oh c-nabidka/
???    [Zvídal]   16.10.2010
Odpověď  Jen se přidávám.Jezdím také,mám taky najeto za letošek kolem 5000Km.Jenom je pravda jak bylo napsáno níže,vyžaduje trochu více než dvoutakt.Ale JEZDÍ stále.Pilot    [Pilot]   15.10.2010
Odpověď  tohle neni inzerce, kdo hleda najde...Pokud mas o nejakou konkretni jawu vazny zajem najdes si i inzerci kde je peraku jeste dost    [Tom]   15.10.2010
Odpověď  hmm,tak to je zajimavý názor ale nic není stejný jako
OHCéčko,jinak máte tip na nějakého péráka? taky bych klidně bral.    [ukulele]   15.10.2010
Odpověď  Navrhuju Ukeleli aby si za 20-25.000 koupil Péráka bez TP v horsim stavu. Vždyť je to skoro setejný.    [JzK]   15.10.2010
Odpověď  to ukulele:za tych 20000,- si videl určite pred 20-timi rokmi dakde v inzerate v novinach:-) "si padnutý na hlavu alebo čo,sa zobud!"    [xx]   15.10.2010
Odpověď  ED, někdo už to tady psal. Kdo neumí kouká, kdo umí jezdí.    [Honza l]   15.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jaromíre, Jak mi vysvětlíš, že mám letos více jak 3 500Km bez jediné závažné závady? Myslíš, že jsem půllitra po celou tu štreku tlačil? :o) Ještě pořád není zazimováno. Třeba o víkendu to bylo 200Km.    [ED250]   15.10.2010
Odpověď  ...Ukulele do 20000,- nebo 25000,- na to rychle zapomeň, to by bylo jako výhrát sportku...    [Radek]   14.10.2010
Odpověď  tak toto se mi vážně líbilo,ale já ho chci prostě jako veterána,je to můj dlouholetý sen,já jsem právě už viděl do 20 tisíc nějaké,ale ty jsou hned fuč.    [ukulele]   14.10.2010
Odpověď  Jaromíre, tatraplán do 90000,- už byl na Aukru a ne jednou.OHC na ježdění je a kdo říká opak tak ho buď nemá, nebo ho neumí seřídit, toť vše.    [Radek]   14.10.2010
Odpověď  lehce naivní až přiblblý dotaz,nebo si zapoměl dopsat nulu? já bych zas chtěl tatraplána,kompletního,a dal bych i 90!to by se poštestit snad mohlo...
Jo,a jinak kdo zkušenost s 500ohc má,ví že je to motorka na koukání,a ne na ježdení...    [jaromir-noskov]   14.10.2010
Odpověď  zkus chvili hledat a podivat se na ceny jednotlivých dílů.. logicky si domyslíš ceny celých motorek.    [Tom]   14.10.2010
Odpověď  Být sprosták ,tak mám odpoved -.........    [Monty]   14.10.2010


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006