MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306176 příspěvků |7502 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 65 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC | Odpověď 7.7.2020 13:33  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Ztráta výkonu
Motorka jde v pohodě nastartovat, na neutrál jde pěkně do otáček, ale při rozjezdu a jízdě vůbec nejde za plynem a schází výkon, vůbec netáhne, sotva jede po rovině.
Kde hledat problém???    [Petr]    02.10.2011     Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj. Ještě jeden postřeh ... když jsem vyndal svíčky, zjistil jsem, že svíčka z pravého válce má trochu černý povlak a hnědý izolátor, což by asi tak nějak mělo být. A svíčka z levého válce má černý izolátor a úplně lesklou plochu na spodku závitu, naprosto čistou, jako by umytou. Nikdy jsem nic takového na vyndané svíčce neviděl. Najel jsem cca 100 km, jak jsem již psal, motor netáhl, i když na volnoběh běžel pravidelně. Napadá mi, že svíčka asi v otáčkách nepálí, že nasávaná směs do válce ji "umyla" a pak vylítla do výfuku. Jiný vysvětlení mi nenapadlo.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2020
Odpověď  Aha, takže odstředivý regulátor nějak nefunguje.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.06.2020
Odpověď  Základní předstih, tedy bez rozevřených závaží,je 8-10°    [Milan(OHC)]   08.06.2020
Odpověď  Ahoj všem. Mám podobný problém, včera jsem Jawu na chvilku projel po seřízení předstihu a nejela nic moc. Vyměňoval jsem totiž karburátor, který mi repasoval pan Dvořák z Baště (původní byl s velkou vůlí šoupátka) a tak aby bylo vše jak má být, jsem zkusil nastavit i předstih. Použil jsem přípravek od e-tovaru a zjistil jsem předstih cca 20° na pravém válci a asi 25° na levém. Tak jsem dal klínek do regulátoru, nastavil odtrh na 0,3 mm (také byl menší) a u obou válců jsem nastavil předstih 45°C. Pravda, nedělal jsem to pomocí cigaretového papírku, ale pomocí baterky a žárovky připojené na kontakty. A protože byly černé svíčky, posunul jsem jehlu o jednu dírku dolů, závlačka je na druhé dírce odshora. Motor naskočil, na volnoběh běží plynule, nestřílí do karburátoru (to dříve dělal), ale netáhne. Dlouhý kopec za vesnicí jsem před seřízením vyjel na trojku, teď ztěží na dvojku, je to takovej můj testovací kopec. Ale nejede to ani po rovině. Tak mi napadlo, jestli tím, že jsem použil žárovku místo papírku na kontaktech, jsem to trochu nenastavil jinak. A věděl by někdo, jaký úhel předstihu bych měl naměřit bez klínku v regulátoru? Nikde jsem to nevyčetl, ale já naměřil bez klínku cca 30° na obou válcích. To je asi moc, ne? Tak jestli bude mít někdo trpělivost to celé přečíst a poradí, budu rád. Díky moc.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.06.2020
Odpověď  Nové replikové pružiny do regulátoru předstihu máme na prodej.

Na pružinách hodně záleží,je každá jiná a určují průběh regulace předstihu.

Pokud tam někdo naprasí ze Škodovky 120, moc to jezdit nebude.    [Monty]   04.10.2011
Odpověď  Je to hodně pravděpodobné, taky mi ta potvora nechtěla jít do tahu. Pomohlo poštelování odstředivého regulátoru a nastavení předstihu znova. Jede to hned jinak.    [T-1000]   04.10.2011
Odpověď  Tak jsem zkoušel jízdu bez víčka nádrže, karburátor vyčistil, zkoušel jiný karburátor. Pořád to samé. Na místě na neutrál to dostanu do otáček, při jízdě se tomu do otáček nechce a netáhne. Jak píše Jwm může to být regulátor????    [Petr]   04.10.2011
Odpověď  Taky se mi to stalo,že jsem vyjel "zásobu"benzínu v karbecu a dál to nejelo,jen na neutrál na místě.Vyčistil jsem karbec,hadičku,kohout,ale zas to bylo to samé,až mě kámoš poradil,at při jízdě,když bude ubývat výkon,povolím víčko nádrže-a ejhle,jelo to!Tak jsem víčko nádrže pročistil v otvoru,lehce zvětšil otvůrky zespod víčka,našruboval nezpět a vesele už jezdil bez problémů.Taková "blbost" a jak to dokáže na...t!    [Jára]   04.10.2011
Odpověď  mě se jednou stalo,že ve víčku nádrže byl otvor ucpaný a pak to v záběru nešlo.Obnovil jsem díru a mot. šla i v otáčkách.    [j]   04.10.2011
Odpověď  zkontroluj jestli z kohotu pořádně teče benzín a zkoukni taky přívod do karbecu nad jehlou se mi to jednou přicpalo bordelem SLÁVA    [kopecký jaroslav]   04.10.2011
Odpověď  Máš správně nastavený předstih,chodí Ti regulace?    [jwm]   04.10.2011
Odpověď  Odkal karburátor průtočným šroubem zespoda a mrkni na čistotu kohoutku a odvzdušnovacího otvoru ve víčku nádrže. . Tak rychlá změna je zvláštní.    [ED250]   03.10.2011
Odpověď  Karburátor mě taky napadlo, ale údajně mi ho seřizoval.    [Petr]   03.10.2011
Odpověď  A jak máš seřízený karburátor?    [JáJa]   02.10.2011
Odpověď  Ne brzdy jsou, v pohodě. Měl jsem ji na seřízení, dojel jsem domu (25Km) a po dolití benzínu problém s výkonem. Zkoušel jsem i vyměnit benzín, jestli to nemuže být tím, ale pořád stejné. Při jízdě to nechce jít do otáček a vůbec to netáhne.    [Petr]   02.10.2011
Odpověď  Jak jsou seřízené brzdy? Není jedno z kol stále bržděno?    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.10.2011


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006