MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316553 příspěvků |8219 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 26 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC | Odpověď 6.12.2024 00:17  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma DOKLADY JAWA 500 OHC ŠNEK
DOBRÝ DEN, NEZNÁ NĚKDO KONTAKT NA PRODÁVAJÍCÍHO CO PRODÁVÁ NA AUKRU JAWU 500 OHC ŠNEK. MÁM PŘÍMO K TOMUHLE MOTOCYKLU PLATNÉ DOKLADY, ČÍSLA SOUHLASÍ. UŽ JSEM MU NĚKOLIKRÁT PSAL A NEOZVAL SE. DOKLADY JSEM KUPOVAL ASI TAK PŘED 7 LETY A MÁM NA NĚ PŘIHLÁŠENÝHO ŠNEKA. NASTÁVAJÍCÍ MAJITEL BUDE MÍT PROBLÉM HO PŘIHLÁSIT, JE UŽ EVIDOVANEJ.    [EDY]    29.07.2014     Zobrazit téma  
Odpověď  Honiton nebo mastikule to je fuk ale honiton aspoň jede a ze zatáčky se dá vyjet celej a ne ve dvou kusech    [jarek]   12.08.2014
Odpověď  Pardon Nortonu :) Jeste jsem mohl napsat Honitonu :-D    [Tomas Nosek]   08.08.2014
Odpověď  Jen bych snad jeste dodal, ze na srazech na ktere jezdim v Norsku je Hortonu a jinych znacek plno.
Kazdy kolem nich jen projde a jde dal.
Zatim co Jawa 500 OHC je tam jedina. Jeste nestacim zastavit a vyklopit policajta, tak uz je v oblezeni obdivovatelu co maji spousty otazek a placaji me po zadech :)
A o tom to je.
Je to proste krasna motorka a velka rarita.
Kdo umi umi. Kdo neumi zavidi a cumi :)    [Tomas Nosek]   08.08.2014
Odpověď  Dobrý den,
se zájmem čtu vaši diskusi o Jawě 500 ohc a dovolte upřesnění pro pana Martina, jenž píše, jak dovezl z Rakouska Norton Dominator 600 z roku 1954. Tedy: žádný takový Norton neexistuje. Do roku 1956 byly vyráběny Nortony M 88 Dominator obsahu 500 ccm, v posledku v peřinovém rámu. První Dominátor 600 ccm (zvaný M 99) byl na trh uveden až roku 1956. V ČR nejméně jeden takový jezdí. Od roku 1957 pak byly Dominatory vizuálně (samozřejmě mimo motor)už takové, jaké byly i k nám dovážené Nortony ES2 wideline, modelový rok 1959.
S pozdravem "Ať žije jawa 500 ohc!"
AB    [Aldo Banad]   08.08.2014
Odpověď  Vytříbený sloh a ta gramatika a skladba vět. :)    [castentroy] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.08.2014
Odpověď  Milanku Milanku tak aby bylo jasno ja nejsem žadnej zběratel ani překupník a bez tvojí rady se zde na foru obejdu myslíš že jsem udělal chybu ? proč šnek z LUCASEM je rarita o tom se nepřu kolik bylo šeků z Lucasem 100-200-500 ? nevím a je mi to jedno chci OHC na ježdění a ne nato abych se na ní mohl chodit koukat do garaže jak nabírá na hodnotě to mužu rovnou začít fušovat do obrazů a starožitností proto jsem ho prodal abych v zápětí si mohl pořídit typ 02 se kterým se dá alespoň jezdit neříkam že šnek neni na projížďku třeba i je ale technycky vymakanější je typ 01 a 02 takže se spokojim z motorku ktera mi sice na hodnotě nenabere tolik jako lucas ale nabere alespoň trochu a občas se na ní svezu auděla mi radost další věc Mílo umíš udělat motor ? komplet po GO na šneka rozchodit dynamo LUCAS ? já ne jako dalších x lidí co maj pulitra a pokud ty taky ne tak by sis ho nejspíš nechal udělat jako já co první myslíš že by ti řekl ten člověk co by ti ho repasoval nejprve by to bylo telefon ano pane přivezte mi ho bude to kompletní GO za 35000 berete řekneš OK neni problem pak bys ho přivezl chlapek by viděl LUCASe a hned by se mu podlomili kolena pane ja ho od vás koupím celej motor s dynamem za 70 000 odmítneš ? ANO ja bych taky odmítl proč protože šnek je šnek a lucas je lucas to by udělal snad každej CHYBA! co myslíš že chlapek uděla nejprve by ti vyměni 90% dílu v motoru za repliky to bys ani nepoznal co dale by nasledovalo jelikož si mu ho nechtěl prodat tak telefon pane motor je hotov komplet po GO bohužel ale za 50000 protože sem musel koupit tohle tohle a tohle jelikož lucas ma tohle jiny kolečka a na zakazku sem musel tohle udělat bla bla a co udělaš Milane? uplny hov**o nemaš na výběr kolik zaplatíš 50000 za co? že si mu neprodal motor z Lucasem a co budeš mít nakonec ve finale? funkční motor z lucasem alias motore*n za 50000 myslíš Milane že tohle jsem chtěl zažít ? ne nechtěl a nechci tu hatit proaci někoho kdo repasuje motory a je poctivej s poctivou cenou ale ja nevím prostě po zkušenostech zde na foru s EDYm a emailu podvodníku co mi psalo jsem rad že jsem se te motorky zbavil a mužu si koupit typ 02 protože to je akorat neštěstí mít raritu fakt a klidně mě tu ukamenujte protože věřím že by jste dopadli všeci co tomu nerozumíte jako já přesně takhle každej by vas chtěl napalit co si neudělaš sam to nemaš jelikož to neumím tak motorka šla....    [szake] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.08.2014
Odpověď  szake, jsi normální překupník, takže nevidím důvod proč ti tu radit o dalším ohc, k takovýmu šneku co jsi koupil a poté prodal se už těžko někdy dostaneš, je jich málo, udělal si velkou chybu.    [milan]   03.08.2014
Odpověď  jo .. jo .. Szake je borec a pravý veteránista, koupí za 5000 eur a obratem prodá na aukru za 11222 eur (v přepočtu) .....    [x]   03.08.2014
Odpověď  motorku si dnes pán odvezl viz aukro takže bych rád celou zaležitost uzavřel jinak pokud by jste někdo měl jawu 500 OHC s TP klidně se mi ozvěte inzerat najdete na ivete**n děkuji za spolupraci a rady na tomto fóru někteří z vás co nejsou rejpalove jsou opravdu v pohodě a jejich rad si vážím takže děkuji za ponaučení s dalším prodejem = nikdy neuvadět čisla ramu a motoru viz EDY --> (lidi jsou a stale budou Ku**y) mějte se fajn budu rad když mi někdo z vás třeba někdy zas poradí až budu mít nové OHC :)    [szake] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.08.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nechtěl jsem se k těm hádkám a házení špíny na OHC vůbec vyjadřovat, ale nedá mi to. Patříme k těm, co na OHC opravdu jezdí a nevystavují si ho jen v obýváku a za šest let co s ním mám tu čest mi nosí jen radost. S klukama děláme i dlouhé přejezdy, kdy za den není problém se přiblížit ke 400Km hranici a nebyl, opravdu nebyl zatím problém, že by jsme nedojeli. Takže nikdy nepřestal dobíjet, mazat, apod. A to prosím bez kaluží oleje. Je to stroj a když použiju slova kolegy Oldy - když mu zprvu dáte co potřebuje - roky bude sloužit ke spokojenosti. Přesvědčil jsem se o tom a stojím si za tím!    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.08.2014
Odpověď  V této diskuzi by se konečně měl shake - prodejce vyjádřit jestli byla motorka opravdu vydražena a prodána. Je jisté, že toto téms sleduje, ale proč se nevyjadřuje ? Dle mého názoru proto, že regulérně vydražena nebyla.    [Honza]   01.08.2014
Odpověď  Pro Mirka a jemu podobné: tato čast fora se je pro značku jawa 500ohc.Nevěřím,že by člen fan clubu Sparta šel do fan clubu Baník,nebo Slavia a urážel je.A to je svoboda slova,ale se to nehodí.Možná jawy nejsou podle tvého gusta,ale pro nás na tomto foru jsou,když ti nejdou pod nos,tak jdi jinam.    [Mira]   01.08.2014
Odpověď  myslím, že tato debata je otevřena všem příznivcům historických vozidel. někomu se líbí značka A a nemá rád značku B, další miluje značku C a neuznává značku D. myslím, že každý má právo vyslovit svůj názor. pouze majitel těchto stránek má právo zasahovat do toho, co se mu líbí či nelíbí.    [Mirek]   01.08.2014
Odpověď  Já bych to shrnul takto. Tato část webu je určena majitelům a příznivcům Jawy 500 OHC. Ostatním doporučím aby si založili vlastní forum, třeba anglické a tam ukájeli své ego pomlouváním ostatních strojů a kolegů veteránistů. Děkuji za pochopení.    [T-1000]   01.08.2014
Odpověď  Anonymní diskuse aktivují v lidech temné stránky jejich mysli. Tím chci říci, že normálně by to neřekli, ale je to v nich! Jawa 500 OHC je typický motocykl, který vzbuzuje vášně a to již po několik generací.
Umět pochopit nějaký výrobek v dobovém kontextu je velice náročné a ne každý se chce náročnými věcmi zabývat. Vše navíc stěžuje nejednoznačnost výkladu známých historických reálií.
Protože vím, že to s tou naší historií nebylo nikdy vůbec růžové, rád se uchyluji k idealizované podobě viz. film Pětistovka. Vždyť za vývojem každé nové věci vždy stál kus potřebného nadšení, štěstí atd. Podobný přístup bych doporučil všem zdejším brblalům.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  01.08.2014
Odpověď  Výsledek celé debaty je asi takový - nemám OHC, tak je to komunistický pleps, neumím ho seřídit je to šrot ze kterého teče olej.
Závist je sviňa že hoši...    [pavel]   01.08.2014
Odpověď  Nemohu než souhlasit s tím, že svět je plný nezralých jedinců, kteří umí akorát pomlouvat a sami toho moc nedokázali. Osobně nemám problém s jakoukoli značkou, typem nebo stářím motorky, nebo auta. Každá je přeci poplatná své době, místě vzniku a podmínkám které tehdy vládly. Některá je dokonalejší, jiná méně. No a přece to je na tom zajímavé. Většina z nás co sem chodí jsou patrioti a mají ty naše české motorky nejraději, ale neplivou špínu na ostatní. Svědčí to totiž o inteligenci jednotlivců. Nechápu proč sem lezou lidi, kteří Jawy nemají v oblibě. Mě taky nikdy nenadchnul např. wartburg, ale nelezu na jejich fóra a nehaním jejich snažení zachovat něco co někdy někdo vyrobil ať to bylo jakkoli nedokonalé. Říká se tomu RESPEKT!    [LuckyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.08.2014
Odpověď  není účelem někoho napadat, pouze konstatovat, že svět byl tak trochu jinde a v ČSSR se vyráběly zastaralé krámy.    [Mirek]   01.08.2014
Odpověď  castentroy
Neviď to hned tak černě, to tady plácá nesmysly jen početně nepatrná hrstka,čím nižší intelekt tím větší bláboly a podivné úvahy z nich lezou,prostě jednodužší lidé jednoduché názory na vše, s tím nic nenaděláš,intelekt se nedá zvýšit, ten je daný, naprostá většina je v pohodě, má svůj koníček a historické stroje ráda ať jsou z jakéhokoliv období nebo státu.    [Jarda]   01.08.2014
Odpověď  Je mi smutno, co si zde přečítám. Je až s podivem, kolik lidí, co zde plive na ten "komunistický pleps," se svým chování a vyjadřováním jasně přiznává, v jaké době se narodilo a jaká doba je vychovala. Naším nešťastným dědictvím z doby před rokem 1989 není zpustošená zem, ale neuvěřitelné množství lidí plné zášti a závisti. Párkrát jsem zavítal na veteránská fóra v Anglii a nesetkal jsem se s tím, že by tam někdo tak hrubě urážel snažení a stroje toho druhého. Pánové, možná by bylo lepší, než Vás zápal zlosti opět postihne, posadit svoji žlučovitou povahu na své úžasné motocykly a příjemnou projížďkou všechny chmury pořádně vyvětrat.    [castentroy] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.08.2014
Odpověď  Zajímalo by mě co vede majitele té či té značky nebo typu se takto napadat? Já mám doma (mimo jediné předválky z roku 1930) všechno ty jak je zde napsané "úžasné komunistické motorky" a nijak mě to v ničem neuráží ani nelimituje. Rád se projedu na starém motocyklu ať je to Zetka Tčko, Pérák a nebo kývačka. OHC bych samozřejmě chtěl, ale nijak by mi nevadil ani zde zmíněný Henderson a nebo Indian,...případně jakákoliv jiná značka. Nikdy mě na srazu (např v Širokém Dole) navadili vedle sebe OHC jawa a jakýkoliv zahraniční motocykl. Kousek od nich je přeci pařez a vedle krásná Praga se sidecarem.
Technické provedení motorky dané továrními možnostmi, technologiemi a dobou přece není tak nějak v možnostech nynějšího majitele změnit, to je přeci dané. Ano i já souhlasím s tím že Jawa 500 OHC je ne zrovna super motorka (kolega z práce tento typ prodal ještě než já se o motky začal zajímat. Bylo to v někdy kolem roku 2000 a pětistovku prodal za 10000 s tím, že to již nikdy nechce vidět, že to je šrot. A na tom si trvá dodones.)
Abych se vrátil k těm továrnám a technologiím. Ono ani ty tovýárny mnohdy nemohli za to že to nešlo. Peníze jim byly přiděleny, oni se svými prostředky nedisponovali. A navíc v padesátých letech, dík požadavku na nesmyslně obrovskou armádu (k ničemu) byla zahájena výroba licenčního hypermoderního tanku T-34/85 dle výkresů a technologií , která si žádala novou továrnu za miliardy v Martině a toto nesmyslné zbrojení zastaralýma veteránama ekonomicky položilo měnu!    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.08.2014
Odpověď  Pánové, JAWA 500 OHC se vyráběla, jezdí dodnes, je jich zachováno poměrně velké množství a má své příznivce. Jako pořadatel srazu JAWA 500 OHC mám docela přehled v jakém stavu se vyskytují, někdy v lepším, někdy v horším, má své problémy, nezatracujte ale historii, která k nám patří, kdo není fanda půllitru, ten ji nemůže mít. Jako fandové máme svůj sraz, kde se setkává parta nadšenců a dobrých lidí, mnoho znich se účastní pravidelně a to také o něčem svědčí.    [Drahonovsky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.08.2014
Odpověď  ještě, že pořádný veteránsrazy mají omezení do roku 1945, odfiltruje se tímhle tenhle komunistickej pleps co tu tak chválíte a z 90% složenej z replik.    [jarda]   01.08.2014
Odpověď  ty jseš ,ale dobrej nejlepší klkaním se.Kam se na tebe hrabou všechny co renovují motocykly.Prostě jseš kapacita    [Honza]   31.07.2014
Odpověď  pro honza, bulik jsi ty, píši jen pravdu o tom úžasným komunistickým motocyklu. Jinak mám zrenovovanýho Indian scout a 4 válcovýho hendrsna a věř, že renovovat tyhle motorky je hodně náročný a na to ty honzo buliku nemáš atak si tam hrabkej v tý tví podělaný jawičce.    [viki]   31.07.2014
Odpověď  viki,jesli jsi někdy renovoval nějakou motorku,tak olej mohl téct pouze tobě.Trochu přemýšlej.Jseš normální bulik,který v životě ni nedokázal a ani nedokáže,poze hanět a pomlouvat.Už nic nepiš, jseš jenom pro smích    [honza]   31.07.2014
Odpověď  Jawa 500 OHC vznikla ve špatné době na špatné straně hranice. Dobrá myšlenka, obohatit trh o pořádný motocykl, se bohužel v 50. letech až tak dobrou nejevila. Za normálních okolností by půllitr jistě prošel dalším vývojem, který by si trh jistě vynutil. Jenže u nás jaksi žádný trh nebyl. Půllitry prostě nezapadly do našeho lidově demokratického myšlení. Vývoj britských motocyklů, které byly již z předválečných dob v předstihu, táhl navíc silný americký trh. Na něm si naši výrobci s lehkými motocykly vylámali zuby. Jistý úspěch zde zaznamenaly až terénní motocykly, které na výrobní lince nahradily právě zmiňované půllitry.
S půllitry to je a bude stejně jako s osobními Tatrami. Kdo to s nimi umí, tomu se odvděčí a nikdy nebudou levné. Levné byly snad jen pro Němce, kteří je zde v 70. 80. a 90. letech houfně vykupovali. Moc dobře věděli proč.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  31.07.2014
Odpověď  pokud se nepletu, tak nabízený šnek na aukru pochází ze slovenska a byl prodán do čech za 5000 euro, takže myslím, že nemá smysl prověřovat na DI v čechách, ale na slovensku.    [kk]   31.07.2014
Odpověď  to je zajímáve že mě olej nikde neteče, asi to až tak špatné nebude.
Panové když to neumíte dát do stavu aby to fungovalo, tak to prosím nesvádějte na motorku, ta za vaši nešikovnost fakt nemůže.
No a ti druzí kritici ji holt nemají tak ji bohužel pomlouvají...    [pavel]   31.07.2014
Odpověď  teda nevím zda celý svět kopíroval jawu, ale určitě ti pánové na kolenou nejspíše zkoumaly odkud z toho úžasného motoru 500 ohc teče olej a ještě možná zkoumali spodní profil pod motorem a určitě se divili, že to vůbec drží pohromadě. Je to prostě opuchlí pérák a totální šmejd co na cestu nepatří.    [viki]   31.07.2014
Odpověď  pomalu celý svět lezl po kolenou a díval se jak je vubec možný vyrobyt takový motor co vyráběla java v té době,výkoný a hlavně jednoduchý.Pomalu vše okopírovaly.Stačí se jenom podívat na vhled.    [roman]   31.07.2014
Odpověď  Kolébka motocyklů i automobilů byla myslím Francie. Akorát brzo usnuli na vavřínech.    [T-1000]   31.07.2014
Odpověď  Hloupá debata kk. Tady bylo DOHC již v r. 1928.    [Lada]   31.07.2014
Odpověď  bohužel i ty úžasné plochodrážní Jawy mají motor okopírovaný od angličanů - motor JAP. Anglie byla kolébka motocyklů.    [coki]   31.07.2014
Odpověď  jen pro zajímavost, angláni už měly rozvod ohc v roce 1927 Norton CS1, řetízkem v roce 1947 AJS R7 500 a MATCHLESS G50 a motory fungovaly bezvadně.    [kk]   31.07.2014
Odpověď  Kdyby ste se někdo vyskytl v Austráli doporučuji navštívit národní muzeum motocyklů Nabiac, kde můžete vidět ty nekvalitní jawy, jak tady píšeš. Péráka, californii, čz 175 trail,jawu 350,mustanga a pod. nemluvě o celé produkci plochodrážních jawiček. Kdyby ty socialistický výrobky stály za starou bačkoru, tak by se tam přeci nevyvážely.    [pavl]   31.07.2014
Odpověď  Nějak si Mirku zapomněl na osobní Tatry. A taky si zapomněl na to, že OHC bylo původně konstruováno s rozvodem řetízkem mezi válci. Daleko před angličanama i japoncema. Kdyby se použil na OHC závodní rám jako to udělali u Nortona, tak to bylo taky jinak. Lidi se skvělými nápady tu byli, jen jim nepřál režim. A čert ví jak by to všechno bylo, kdyby nás ti tvoji "úžasní" angláni v roce 38 nenacpali Hitlerovi na talíři do tlamy....    [T-1000]   31.07.2014
Odpověď  je to smutné, ale v období budování reálného socialismu jsme dokázali vyrobit jen zmetky. Úžasná felicie, s podvozkem a motorem ze třicátých let, osmiválec s neskutečným výkonem 100 hp, do rámu z péráka (snad původně DKW) nacpán motor 500 ohc, super terenní vozidlo - 1/2 motoru z německého tanku ......... A tak prosím nekritizujte okolí. Byli o kus před námi.    [Mirek]   31.07.2014
Odpověď  Dnešek mluví za vše, v 11 h byl na netu šmek po renovaci za 350 tis volal jsem za hodinu a pul, byl prodaný ;)    [Šnek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2014
Odpověď  No nevím pánové,jestli je rozumné na těchto stránkách rozplývat se nad nějakým nortonem a plivat na našeho výrobce.Pětistovka patřila ve své době co se týče motoru k hodně propracovaným výrobkům.Pokud srovnám kostrukci kliky s jakou precizností je vyrobena a skompletována na principu tisícihranu a konusu s klikou z angličana co vypadá jako přerostlá klika z pionýra-žádná aretace,nebo olejové čerpadlo-třístupňové zubové s nějakým ubohým otočným pístkem,tak pánové raději budu volit naši OHC a vy se jděte chválit nad svojí výhodnou koupí jinde.    [kuba]   31.07.2014
Odpověď  na konci padesátých usoudili soudruzi, že neumí vyrobit motocykl a tak dovezli historické ES 2. Bohužel tyto motocykly - i přes svoji zastaralost (oddělená převodovka, OHV) byly značně modernější a použitelnější než ubohé OHCčka. A kdo se svez na Dominátoru - dvouválec 600 ccm 40 koníků tak jawičku absolutně nemusí.    [Mirek]   31.07.2014
Odpověď  Martine, jestli to není tím že prostě motor OHC neumíš seřídit do spolehlivého chodu, jako většina kritiků OHC.    [pavel]   31.07.2014
Odpověď  Pro Martina: kup a neotravuj tady.    [j.]   31.07.2014
Odpověď  no hoši nevím nevím. Sehnat šneka v originál stavu je téměř nemožné, kor se zapalováním lucas. Na tomto motocyklu se nejezdí.Je to sběratelský kousek. Ono šneku je dost, ale téměř všechny jsou sestavené z nepovedených replik. Kdo dá dohromady motor z replik,nikdy mu ten motor nepojede tak, jak by měl jet. To znamená,že dílů na šneka v originálu není moc,tím pádem jsou cenné.Stačí se podívat kolik stojí nepovedená replika.    [lukáš]   31.07.2014
Odpověď  mám šneka i 02 vše po renovaci, mám je cca. 10 let dříve jsem je provozoval hodně často, ale poté co jsem přivezl z rakouska norton dominator 600 z roku 1954 na nich jezdím je zřídka, prostě jízda na nortonu je absolutně nesrovnatelná z jawou, každý ví ,že rám na ohc je měkej a motorka se kroutí jako paragraf. Když vidím kolik jsou lidé ochotni za pětistovku dát, tak pomalu přemýšlím jestli oba stroje nepustit do světa a koupit něco pořádnýho předválečnýho/ norton, rudge, vincent, bmw/    [martin]   31.07.2014
Odpověď  tak trochu se chci zastat Martina, koupit velice kvalitní motocykl socialistické výroby dokáže jen blázen (za tuto cenu). Já si přivezl něco trochu podobného, z anglické výroby a za cca polovic.Bez nutnosti renovace či dalších nákladů.    [Mirek]   31.07.2014
Odpověď  Že cena v téhle aukci je nesmyslná, s tím nezbývá, než souhlasit. Ale co se dneska dá na aukru jiného čekat? Ale martina se zeptám, jestli na půllitru vůbec někdy jel? :) Nebo jen patří mezi tu řadu provokatérů a těší se na velký odpor? :)    [longr]   31.07.2014
Odpověď  je to úplně jedno zda je šnek evidovaný nebo ne, stejně se na tom nedá jezdit, tem motor co soudruzi vyrobili je totální nesmysl a rám to samí.    [martin]   31.07.2014
Odpověď  myslím taky, že ta aukce byla zmanipulována, jen blázen může dát 310 tisíc za šneka v tomhle stavu, renovace bude stát minimálně 80 tisíc, já kupoval nedávno šneka v podobným stavu za 220 tisíc s ustřiženým tp a to jel, za 300 už koupíte po renovaci.    [ronik]   30.07.2014
Odpověď  mně se z toho chce blejt..........    [-a-]   30.07.2014
Odpověď  jednou jsem prodával motocykl na aukru a nějakej závistivec se na aukro přihlásil natahl nesmyslnou cenu a hned se odhlásil.Aukci vyhrál a pochopitelně bylo vše fingované,prostě si myslel,že zmaří aukci,ale nepovedlo se mu to.Podle toho co tu čtu mi příde,že to všechno dělá edi.Je to nevyrovnaný člověk a hraje si na něco na co nemá.honza    [honza]   30.07.2014
Odpověď  a našla si teda majitele ? Nenašla co ? Vždyť to je uplně nesmyslná cena. A pokud co Edy napsal není pravda, tak ho zřejmě nasralo to co je v té aukci vidět, hodně spekulativních příhozů.    [Honza]   30.07.2014
Odpověď  Osobně mám potvrzeno, že není vyjímkou, že v evidenci vozidel je stejná motorka jak na origo dokladech, tak ještě jako veterán. A nikdo s tím nic nedělá. Být majitelem dokladů, dojdu na policii nahlásit krádež půllitra, který se objevil na aukru a máš doma půllitra zadarmo ;-)    [A]   30.07.2014
Odpověď  Já být prodávajícím, tak na dotyčného EDYHO podám trestní oznámení za zveřejněné křivé obvinění a zároveň bych napsal do veteranfora o vymazání lží, které napsal EDY.    [Riša]   30.07.2014
Odpověď  Dotyčný prodávající, má pravdu. Čísla jsem si nechal také zjistit a ta motorka je čistá. Edie je chudák s nízkým IQ, který se na takovýto motocykl nezmůže a tak maří aukce a pomlouvá majitele motorek. (ubožák)    [petr]   30.07.2014
Odpověď  A našla si tedy motorka nového majitele?    [ED250]   30.07.2014
Odpověď  Zdravím všechny dovolte mi abych se představil jsem ten onen člověk co tu před měsícem psal o radu ohledně motorky jawa 500 a zaroveň jsem ten člověk co tu motorku dražil na aukru a piši zde protože se nestačím divit co píše EDY a řeknu vám k tomu následující než jsem se motorku rozhodl vubec prodat tak jsem zjistil na DI že čísla motorky 15-00132-52 nejsou již řadu let v evidenci takže pokud mate take někdo nějakeho znameho klidně si to ověřte že nekecám to o co se EDY snaží je zmaření prodeje protože ví že pokud ma motorka stejna čisla ramu a motoru a je vidět že neni sestavena z dílu je jeji cena jinde takže EDY maš 2 možnosti buď sem postneš fotku sveho TP stačí první strana abys dokazal že maš pravdu že maš origo TP nebo ze strachu smažeš tohle tema aby si nikdo nemohl přečíst pravdu........Takže čekame    [szake] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.07.2014
Odpověď  A proto je pánové důležité při pasování papírů a motorky udělat řádnou výměnu rámu, čímž z původního rámu uděláte náhradní díl a nebudete se budit ze sna s obavami, že se jednou objeví stroj k vašim papírům. Takže zahodit raznice!    [lipcaa]   30.07.2014
Odpověď  spíše ale bude mít problém ten co původní stroj fyzicky má. Při registrovaní na V značky mu na úřadě řeknou, že tu motorku na dané číslo nezaregistrují, protože už na těch číslech registrovaná je. Pokud s tím majitel nebude souhlasit, pak se vystavuje riziku zabavení motorky / dlouhému šetření policií s nejistým výsledkem.    [Honza]   29.07.2014
Odpověď  taky mě trochu udivuje že EDY řeší že ho nepůjde přihlásit, přitom je to on kdo má překlepané čísla.    [pavel]   29.07.2014
Odpověď  Často se to děje při prodeji motorky do ciziny. Vyveze se stroj, papíry zůstanou doma a třeba se pak prodají s jinou motorkou nebo k jiné motorce. Problém pak je, když ten původní stroj někdo doveze zpátky do ČR...    [T-1000]   29.07.2014
Odpověď  Zdravím.

Nechcem mudrovať, ale scenár môže byť aj taký, že pri prihlasovaní tejto motorky sa samozrejme zistí že na tých číslach už funguje iná motorka. Je celkom možné, že polícia by mohla motorku zaistiť za účelom expertízneho skúmania výrobných čísiel. Majiteľ by sa samozrejme ohradil a argumentoval by, že on má čísla pravé. Nejedná sa predsa o pioniera.... V rámci konania by mohla byť nariadená aj expertíza výrobných čísiel na už prihlásenom stroji /nabehnú policajti a zaistia motorku/. Nechcem nikoho plašiť, ale to je tenký ľad. S využitím dnešných prístrojov je zistiteľné pôvodné výrobné číslo. Potom je na rade samozrejme dokazovanie kto a kedy tam tie čísla ťukal a pod. Mojim príspevkom nechcem nikoho plašiť, ale podľa môjho názoru nie je téma existencie dvoch strojov a jedných papierov najvhodnejšia do verejného fóra. Toľko môj názor.    [Roman.]   29.07.2014
Odpověď  EDY : a máš opravdu výrobní číslo 15-00132-52 ? Ono je to těžké , to je to kupování samotných dokladů a napasování na jinou motorku . A ještě s k tomu veřejně přiznávat :-))    [Richard]   29.07.2014
Odpověď  Píše, že je na dovolené. Tak proto se asi neozývá. Telefon je na něj tento: 723321278    [fikuscz]   29.07.2014
Odpověď  Aby nakonec nevyšlo najevo, že to je kradené OHC. K tomu ta naprosto nesmyslná cena, to by si někdo pěkně naběhl. Ale pochybuju, že ji někdo koupí, je to naprosto nereálně vyšponované.    [Honza]   29.07.2014
Odpověď  jo, tak se připrav na problémy. Já před sedmnácti lety zakoupil vozidlo, řádně zaevidoval na DI a dostal SPZ. Jelikož tam 40 let nebyla uvedena barva vozidla a na STK mě na to opětovně upozorňovali, tak jsem chtěl dát vše do pořádku. A hle, soudružka na národním výboru mi oznámila, že vozidlo není v evidenci a sebrala mi velký TP. Zatím se to řeší, ale asi tam mají neskutečný pořádek. Tak očekávej nějaké problémy.    [Mirek 2]   29.07.2014


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006