DOKLADY JAWA 500 OHC ŠNEK DOBRÝ DEN, NEZNÁ NĚKDO KONTAKT NA PRODÁVAJÍCÍHO CO PRODÁVÁ NA AUKRU JAWU 500 OHC ŠNEK. MÁM PŘÍMO K TOMUHLE MOTOCYKLU PLATNÉ DOKLADY, ČÍSLA SOUHLASÍ. UŽ JSEM MU NĚKOLIKRÁT PSAL A NEOZVAL SE. DOKLADY JSEM KUPOVAL ASI TAK PŘED 7 LETY A MÁM NA NĚ PŘIHLÁŠENÝHO ŠNEKA. NASTÁVAJÍCÍ MAJITEL BUDE MÍT PROBLÉM HO PŘIHLÁSIT, JE UŽ EVIDOVANEJ. [EDY] 29.07.2014 Zobrazit téma |
| Honiton nebo mastikule to je fuk ale honiton aspoň jede a ze zatáčky se dá vyjet celej a ne ve dvou kusech [jarek] 12.08.2014 |
| Pardon Nortonu :) Jeste jsem mohl napsat Honitonu :-D [Tomas Nosek] 08.08.2014 |
| Jen bych snad jeste dodal, ze na srazech na ktere jezdim v Norsku je Hortonu a jinych znacek plno. Kazdy kolem nich jen projde a jde dal. Zatim co Jawa 500 OHC je tam jedina. Jeste nestacim zastavit a vyklopit policajta, tak uz je v oblezeni obdivovatelu co maji spousty otazek a placaji me po zadech :) A o tom to je. Je to proste krasna motorka a velka rarita. Kdo umi umi. Kdo neumi zavidi a cumi :) [Tomas Nosek] 08.08.2014 |
| Dobrý den, se zájmem čtu vaši diskusi o Jawě 500 ohc a dovolte upřesnění pro pana Martina, jenž píše, jak dovezl z Rakouska Norton Dominator 600 z roku 1954. Tedy: žádný takový Norton neexistuje. Do roku 1956 byly vyráběny Nortony M 88 Dominator obsahu 500 ccm, v posledku v peřinovém rámu. První Dominátor 600 ccm (zvaný M 99) byl na trh uveden až roku 1956. V ČR nejméně jeden takový jezdí. Od roku 1957 pak byly Dominatory vizuálně (samozřejmě mimo motor)už takové, jaké byly i k nám dovážené Nortony ES2 wideline, modelový rok 1959. S pozdravem "Ať žije jawa 500 ohc!" AB [Aldo Banad] 08.08.2014 |
| Vytříbený sloh a ta gramatika a skladba vět. :) [castentroy] 04.08.2014 |
| Milanku Milanku tak aby bylo jasno ja nejsem žadnej zběratel ani překupník a bez tvojí rady se zde na foru obejdu myslíš že jsem udělal chybu ? proč šnek z LUCASEM je rarita o tom se nepřu kolik bylo šeků z Lucasem 100-200-500 ? nevím a je mi to jedno chci OHC na ježdění a ne nato abych se na ní mohl chodit koukat do garaže jak nabírá na hodnotě to mužu rovnou začít fušovat do obrazů a starožitností proto jsem ho prodal abych v zápětí si mohl pořídit typ 02 se kterým se dá alespoň jezdit neříkam že šnek neni na projížďku třeba i je ale technycky vymakanější je typ 01 a 02 takže se spokojim z motorku ktera mi sice na hodnotě nenabere tolik jako lucas ale nabere alespoň trochu a občas se na ní svezu auděla mi radost další věc Mílo umíš udělat motor ? komplet po GO na šneka rozchodit dynamo LUCAS ? já ne jako dalších x lidí co maj pulitra a pokud ty taky ne tak by sis ho nejspíš nechal udělat jako já co první myslíš že by ti řekl ten člověk co by ti ho repasoval nejprve by to bylo telefon ano pane přivezte mi ho bude to kompletní GO za 35000 berete řekneš OK neni problem pak bys ho přivezl chlapek by viděl LUCASe a hned by se mu podlomili kolena pane ja ho od vás koupím celej motor s dynamem za 70 000 odmítneš ? ANO ja bych taky odmítl proč protože šnek je šnek a lucas je lucas to by udělal snad každej CHYBA! co myslíš že chlapek uděla nejprve by ti vyměni 90% dílu v motoru za repliky to bys ani nepoznal co dale by nasledovalo jelikož si mu ho nechtěl prodat tak telefon pane motor je hotov komplet po GO bohužel ale za 50000 protože sem musel koupit tohle tohle a tohle jelikož lucas ma tohle jiny kolečka a na zakazku sem musel tohle udělat bla bla a co udělaš Milane? uplny hov**o nemaš na výběr kolik zaplatíš 50000 za co? že si mu neprodal motor z Lucasem a co budeš mít nakonec ve finale? funkční motor z lucasem alias motore*n za 50000 myslíš Milane že tohle jsem chtěl zažít ? ne nechtěl a nechci tu hatit proaci někoho kdo repasuje motory a je poctivej s poctivou cenou ale ja nevím prostě po zkušenostech zde na foru s EDYm a emailu podvodníku co mi psalo jsem rad že jsem se te motorky zbavil a mužu si koupit typ 02 protože to je akorat neštěstí mít raritu fakt a klidně mě tu ukamenujte protože věřím že by jste dopadli všeci co tomu nerozumíte jako já přesně takhle každej by vas chtěl napalit co si neudělaš sam to nemaš jelikož to neumím tak motorka šla.... [szake] 04.08.2014 |
| szake, jsi normální překupník, takže nevidím důvod proč ti tu radit o dalším ohc, k takovýmu šneku co jsi koupil a poté prodal se už těžko někdy dostaneš, je jich málo, udělal si velkou chybu. [milan] 03.08.2014 |
| jo .. jo .. Szake je borec a pravý veteránista, koupí za 5000 eur a obratem prodá na aukru za 11222 eur (v přepočtu) ..... [x] 03.08.2014 |
| motorku si dnes pán odvezl viz aukro takže bych rád celou zaležitost uzavřel jinak pokud by jste někdo měl jawu 500 OHC s TP klidně se mi ozvěte inzerat najdete na ivete**n děkuji za spolupraci a rady na tomto fóru někteří z vás co nejsou rejpalove jsou opravdu v pohodě a jejich rad si vážím takže děkuji za ponaučení s dalším prodejem = nikdy neuvadět čisla ramu a motoru viz EDY --> (lidi jsou a stale budou Ku**y) mějte se fajn budu rad když mi někdo z vás třeba někdy zas poradí až budu mít nové OHC :) [szake] 03.08.2014 |
| Nechtěl jsem se k těm hádkám a házení špíny na OHC vůbec vyjadřovat, ale nedá mi to. Patříme k těm, co na OHC opravdu jezdí a nevystavují si ho jen v obýváku a za šest let co s ním mám tu čest mi nosí jen radost. S klukama děláme i dlouhé přejezdy, kdy za den není problém se přiblížit ke 400Km hranici a nebyl, opravdu nebyl zatím problém, že by jsme nedojeli. Takže nikdy nepřestal dobíjet, mazat, apod. A to prosím bez kaluží oleje. Je to stroj a když použiju slova kolegy Oldy - když mu zprvu dáte co potřebuje - roky bude sloužit ke spokojenosti. Přesvědčil jsem se o tom a stojím si za tím! [ED250] 02.08.2014 |
| V této diskuzi by se konečně měl shake - prodejce vyjádřit jestli byla motorka opravdu vydražena a prodána. Je jisté, že toto téms sleduje, ale proč se nevyjadřuje ? Dle mého názoru proto, že regulérně vydražena nebyla. [Honza] 01.08.2014 |
| Pro Mirka a jemu podobné: tato čast fora se je pro značku jawa 500ohc.Nevěřím,že by člen fan clubu Sparta šel do fan clubu Baník,nebo Slavia a urážel je.A to je svoboda slova,ale se to nehodí.Možná jawy nejsou podle tvého gusta,ale pro nás na tomto foru jsou,když ti nejdou pod nos,tak jdi jinam. [Mira] 01.08.2014 |
| myslím, že tato debata je otevřena všem příznivcům historických vozidel. někomu se líbí značka A a nemá rád značku B, další miluje značku C a neuznává značku D. myslím, že každý má právo vyslovit svůj názor. pouze majitel těchto stránek má právo zasahovat do toho, co se mu líbí či nelíbí. [Mirek] 01.08.2014 |
| Já bych to shrnul takto. Tato část webu je určena majitelům a příznivcům Jawy 500 OHC. Ostatním doporučím aby si založili vlastní forum, třeba anglické a tam ukájeli své ego pomlouváním ostatních strojů a kolegů veteránistů. Děkuji za pochopení. [T-1000] 01.08.2014 |
| Anonymní diskuse aktivují v lidech temné stránky jejich mysli. Tím chci říci, že normálně by to neřekli, ale je to v nich! Jawa 500 OHC je typický motocykl, který vzbuzuje vášně a to již po několik generací. Umět pochopit nějaký výrobek v dobovém kontextu je velice náročné a ne každý se chce náročnými věcmi zabývat. Vše navíc stěžuje nejednoznačnost výkladu známých historických reálií. Protože vím, že to s tou naší historií nebylo nikdy vůbec růžové, rád se uchyluji k idealizované podobě viz. film Pětistovka. Vždyť za vývojem každé nové věci vždy stál kus potřebného nadšení, štěstí atd. Podobný přístup bych doporučil všem zdejším brblalům. [JB] 01.08.2014 |
| Výsledek celé debaty je asi takový - nemám OHC, tak je to komunistický pleps, neumím ho seřídit je to šrot ze kterého teče olej. Závist je sviňa že hoši... [pavel] 01.08.2014 |
| Nemohu než souhlasit s tím, že svět je plný nezralých jedinců, kteří umí akorát pomlouvat a sami toho moc nedokázali. Osobně nemám problém s jakoukoli značkou, typem nebo stářím motorky, nebo auta. Každá je přeci poplatná své době, místě vzniku a podmínkám které tehdy vládly. Některá je dokonalejší, jiná méně. No a přece to je na tom zajímavé. Většina z nás co sem chodí jsou patrioti a mají ty naše české motorky nejraději, ale neplivou špínu na ostatní. Svědčí to totiž o inteligenci jednotlivců. Nechápu proč sem lezou lidi, kteří Jawy nemají v oblibě. Mě taky nikdy nenadchnul např. wartburg, ale nelezu na jejich fóra a nehaním jejich snažení zachovat něco co někdy někdo vyrobil ať to bylo jakkoli nedokonalé. Říká se tomu RESPEKT! [Lucky] 01.08.2014 |
| není účelem někoho napadat, pouze konstatovat, že svět byl tak trochu jinde a v ČSSR se vyráběly zastaralé krámy. [Mirek] 01.08.2014 |
| castentroy Neviď to hned tak černě, to tady plácá nesmysly jen početně nepatrná hrstka,čím nižší intelekt tím větší bláboly a podivné úvahy z nich lezou,prostě jednodužší lidé jednoduché názory na vše, s tím nic nenaděláš,intelekt se nedá zvýšit, ten je daný, naprostá většina je v pohodě, má svůj koníček a historické stroje ráda ať jsou z jakéhokoliv období nebo státu. [Jarda] 01.08.2014 |
| Je mi smutno, co si zde přečítám. Je až s podivem, kolik lidí, co zde plive na ten "komunistický pleps," se svým chování a vyjadřováním jasně přiznává, v jaké době se narodilo a jaká doba je vychovala. Naším nešťastným dědictvím z doby před rokem 1989 není zpustošená zem, ale neuvěřitelné množství lidí plné zášti a závisti. Párkrát jsem zavítal na veteránská fóra v Anglii a nesetkal jsem se s tím, že by tam někdo tak hrubě urážel snažení a stroje toho druhého. Pánové, možná by bylo lepší, než Vás zápal zlosti opět postihne, posadit svoji žlučovitou povahu na své úžasné motocykly a příjemnou projížďkou všechny chmury pořádně vyvětrat. [castentroy] 01.08.2014 |
| Zajímalo by mě co vede majitele té či té značky nebo typu se takto napadat? Já mám doma (mimo jediné předválky z roku 1930) všechno ty jak je zde napsané "úžasné komunistické motorky" a nijak mě to v ničem neuráží ani nelimituje. Rád se projedu na starém motocyklu ať je to Zetka Tčko, Pérák a nebo kývačka. OHC bych samozřejmě chtěl, ale nijak by mi nevadil ani zde zmíněný Henderson a nebo Indian,...případně jakákoliv jiná značka. Nikdy mě na srazu (např v Širokém Dole) navadili vedle sebe OHC jawa a jakýkoliv zahraniční motocykl. Kousek od nich je přeci pařez a vedle krásná Praga se sidecarem. Technické provedení motorky dané továrními možnostmi, technologiemi a dobou přece není tak nějak v možnostech nynějšího majitele změnit, to je přeci dané. Ano i já souhlasím s tím že Jawa 500 OHC je ne zrovna super motorka (kolega z práce tento typ prodal ještě než já se o motky začal zajímat. Bylo to v někdy kolem roku 2000 a pětistovku prodal za 10000 s tím, že to již nikdy nechce vidět, že to je šrot. A na tom si trvá dodones.) Abych se vrátil k těm továrnám a technologiím. Ono ani ty tovýárny mnohdy nemohli za to že to nešlo. Peníze jim byly přiděleny, oni se svými prostředky nedisponovali. A navíc v padesátých letech, dík požadavku na nesmyslně obrovskou armádu (k ničemu) byla zahájena výroba licenčního hypermoderního tanku T-34/85 dle výkresů a technologií , která si žádala novou továrnu za miliardy v Martině a toto nesmyslné zbrojení zastaralýma veteránama ekonomicky položilo měnu! [dolin1] 01.08.2014 |
| Pánové, JAWA 500 OHC se vyráběla, jezdí dodnes, je jich zachováno poměrně velké množství a má své příznivce. Jako pořadatel srazu JAWA 500 OHC mám docela přehled v jakém stavu se vyskytují, někdy v lepším, někdy v horším, má své problémy, nezatracujte ale historii, která k nám patří, kdo není fanda půllitru, ten ji nemůže mít. Jako fandové máme svůj sraz, kde se setkává parta nadšenců a dobrých lidí, mnoho znich se účastní pravidelně a to také o něčem svědčí. [Drahonovsky] 01.08.2014 |
| ještě, že pořádný veteránsrazy mají omezení do roku 1945, odfiltruje se tímhle tenhle komunistickej pleps co tu tak chválíte a z 90% složenej z replik. [jarda] 01.08.2014 |
| ty jseš ,ale dobrej nejlepší klkaním se.Kam se na tebe hrabou všechny co renovují motocykly.Prostě jseš kapacita [Honza] 31.07.2014 |
| pro honza, bulik jsi ty, píši jen pravdu o tom úžasným komunistickým motocyklu. Jinak mám zrenovovanýho Indian scout a 4 válcovýho hendrsna a věř, že renovovat tyhle motorky je hodně náročný a na to ty honzo buliku nemáš atak si tam hrabkej v tý tví podělaný jawičce. [viki] 31.07.2014 |
| viki,jesli jsi někdy renovoval nějakou motorku,tak olej mohl téct pouze tobě.Trochu přemýšlej.Jseš normální bulik,který v životě ni nedokázal a ani nedokáže,poze hanět a pomlouvat.Už nic nepiš, jseš jenom pro smích [honza] 31.07.2014 |
| Jawa 500 OHC vznikla ve špatné době na špatné straně hranice. Dobrá myšlenka, obohatit trh o pořádný motocykl, se bohužel v 50. letech až tak dobrou nejevila. Za normálních okolností by půllitr jistě prošel dalším vývojem, který by si trh jistě vynutil. Jenže u nás jaksi žádný trh nebyl. Půllitry prostě nezapadly do našeho lidově demokratického myšlení. Vývoj britských motocyklů, které byly již z předválečných dob v předstihu, táhl navíc silný americký trh. Na něm si naši výrobci s lehkými motocykly vylámali zuby. Jistý úspěch zde zaznamenaly až terénní motocykly, které na výrobní lince nahradily právě zmiňované půllitry. S půllitry to je a bude stejně jako s osobními Tatrami. Kdo to s nimi umí, tomu se odvděčí a nikdy nebudou levné. Levné byly snad jen pro Němce, kteří je zde v 70. 80. a 90. letech houfně vykupovali. Moc dobře věděli proč. [JB] 31.07.2014 |
| pokud se nepletu, tak nabízený šnek na aukru pochází ze slovenska a byl prodán do čech za 5000 euro, takže myslím, že nemá smysl prověřovat na DI v čechách, ale na slovensku. [kk] 31.07.2014 |
| to je zajímáve že mě olej nikde neteče, asi to až tak špatné nebude. Panové když to neumíte dát do stavu aby to fungovalo, tak to prosím nesvádějte na motorku, ta za vaši nešikovnost fakt nemůže. No a ti druzí kritici ji holt nemají tak ji bohužel pomlouvají... [pavel] 31.07.2014 |
| teda nevím zda celý svět kopíroval jawu, ale určitě ti pánové na kolenou nejspíše zkoumaly odkud z toho úžasného motoru 500 ohc teče olej a ještě možná zkoumali spodní profil pod motorem a určitě se divili, že to vůbec drží pohromadě. Je to prostě opuchlí pérák a totální šmejd co na cestu nepatří. [viki] 31.07.2014 |
| pomalu celý svět lezl po kolenou a díval se jak je vubec možný vyrobyt takový motor co vyráběla java v té době,výkoný a hlavně jednoduchý.Pomalu vše okopírovaly.Stačí se jenom podívat na vhled. [roman] 31.07.2014 |
| Kolébka motocyklů i automobilů byla myslím Francie. Akorát brzo usnuli na vavřínech. [T-1000] 31.07.2014 |
| Hloupá debata kk. Tady bylo DOHC již v r. 1928. [Lada] 31.07.2014 |
| bohužel i ty úžasné plochodrážní Jawy mají motor okopírovaný od angličanů - motor JAP. Anglie byla kolébka motocyklů. [coki] 31.07.2014 |
| jen pro zajímavost, angláni už měly rozvod ohc v roce 1927 Norton CS1, řetízkem v roce 1947 AJS R7 500 a MATCHLESS G50 a motory fungovaly bezvadně. [kk] 31.07.2014 |
| Kdyby ste se někdo vyskytl v Austráli doporučuji navštívit národní muzeum motocyklů Nabiac, kde můžete vidět ty nekvalitní jawy, jak tady píšeš. Péráka, californii, čz 175 trail,jawu 350,mustanga a pod. nemluvě o celé produkci plochodrážních jawiček. Kdyby ty socialistický výrobky stály za starou bačkoru, tak by se tam přeci nevyvážely. [pavl] 31.07.2014 |
| Nějak si Mirku zapomněl na osobní Tatry. A taky si zapomněl na to, že OHC bylo původně konstruováno s rozvodem řetízkem mezi válci. Daleko před angličanama i japoncema. Kdyby se použil na OHC závodní rám jako to udělali u Nortona, tak to bylo taky jinak. Lidi se skvělými nápady tu byli, jen jim nepřál režim. A čert ví jak by to všechno bylo, kdyby nás ti tvoji "úžasní" angláni v roce 38 nenacpali Hitlerovi na talíři do tlamy.... [T-1000] 31.07.2014 |
| je to smutné, ale v období budování reálného socialismu jsme dokázali vyrobit jen zmetky. Úžasná felicie, s podvozkem a motorem ze třicátých let, osmiválec s neskutečným výkonem 100 hp, do rámu z péráka (snad původně DKW) nacpán motor 500 ohc, super terenní vozidlo - 1/2 motoru z německého tanku ......... A tak prosím nekritizujte okolí. Byli o kus před námi. [Mirek] 31.07.2014 |
| Dnešek mluví za vše, v 11 h byl na netu šmek po renovaci za 350 tis volal jsem za hodinu a pul, byl prodaný ;) [Šnek] 31.07.2014 |
| No nevím pánové,jestli je rozumné na těchto stránkách rozplývat se nad nějakým nortonem a plivat na našeho výrobce.Pětistovka patřila ve své době co se týče motoru k hodně propracovaným výrobkům.Pokud srovnám kostrukci kliky s jakou precizností je vyrobena a skompletována na principu tisícihranu a konusu s klikou z angličana co vypadá jako přerostlá klika z pionýra-žádná aretace,nebo olejové čerpadlo-třístupňové zubové s nějakým ubohým otočným pístkem,tak pánové raději budu volit naši OHC a vy se jděte chválit nad svojí výhodnou koupí jinde. [kuba] 31.07.2014 |
| na konci padesátých usoudili soudruzi, že neumí vyrobit motocykl a tak dovezli historické ES 2. Bohužel tyto motocykly - i přes svoji zastaralost (oddělená převodovka, OHV) byly značně modernější a použitelnější než ubohé OHCčka. A kdo se svez na Dominátoru - dvouválec 600 ccm 40 koníků tak jawičku absolutně nemusí. [Mirek] 31.07.2014 |
| Martine, jestli to není tím že prostě motor OHC neumíš seřídit do spolehlivého chodu, jako většina kritiků OHC. [pavel] 31.07.2014 |
| Pro Martina: kup a neotravuj tady. [j.] 31.07.2014 |
| no hoši nevím nevím. Sehnat šneka v originál stavu je téměř nemožné, kor se zapalováním lucas. Na tomto motocyklu se nejezdí.Je to sběratelský kousek. Ono šneku je dost, ale téměř všechny jsou sestavené z nepovedených replik. Kdo dá dohromady motor z replik,nikdy mu ten motor nepojede tak, jak by měl jet. To znamená,že dílů na šneka v originálu není moc,tím pádem jsou cenné.Stačí se podívat kolik stojí nepovedená replika. [lukáš] 31.07.2014 |
| mám šneka i 02 vše po renovaci, mám je cca. 10 let dříve jsem je provozoval hodně často, ale poté co jsem přivezl z rakouska norton dominator 600 z roku 1954 na nich jezdím je zřídka, prostě jízda na nortonu je absolutně nesrovnatelná z jawou, každý ví ,že rám na ohc je měkej a motorka se kroutí jako paragraf. Když vidím kolik jsou lidé ochotni za pětistovku dát, tak pomalu přemýšlím jestli oba stroje nepustit do světa a koupit něco pořádnýho předválečnýho/ norton, rudge, vincent, bmw/ [martin] 31.07.2014 |
| tak trochu se chci zastat Martina, koupit velice kvalitní motocykl socialistické výroby dokáže jen blázen (za tuto cenu). Já si přivezl něco trochu podobného, z anglické výroby a za cca polovic.Bez nutnosti renovace či dalších nákladů. [Mirek] 31.07.2014 |
| Že cena v téhle aukci je nesmyslná, s tím nezbývá, než souhlasit. Ale co se dneska dá na aukru jiného čekat? Ale martina se zeptám, jestli na půllitru vůbec někdy jel? :) Nebo jen patří mezi tu řadu provokatérů a těší se na velký odpor? :) [longr] 31.07.2014 |
| je to úplně jedno zda je šnek evidovaný nebo ne, stejně se na tom nedá jezdit, tem motor co soudruzi vyrobili je totální nesmysl a rám to samí. [martin] 31.07.2014 |
| myslím taky, že ta aukce byla zmanipulována, jen blázen může dát 310 tisíc za šneka v tomhle stavu, renovace bude stát minimálně 80 tisíc, já kupoval nedávno šneka v podobným stavu za 220 tisíc s ustřiženým tp a to jel, za 300 už koupíte po renovaci. [ronik] 30.07.2014 |
| mně se z toho chce blejt.......... [-a-] 30.07.2014 |
| jednou jsem prodával motocykl na aukru a nějakej závistivec se na aukro přihlásil natahl nesmyslnou cenu a hned se odhlásil.Aukci vyhrál a pochopitelně bylo vše fingované,prostě si myslel,že zmaří aukci,ale nepovedlo se mu to.Podle toho co tu čtu mi příde,že to všechno dělá edi.Je to nevyrovnaný člověk a hraje si na něco na co nemá.honza [honza] 30.07.2014 |
| a našla si teda majitele ? Nenašla co ? Vždyť to je uplně nesmyslná cena. A pokud co Edy napsal není pravda, tak ho zřejmě nasralo to co je v té aukci vidět, hodně spekulativních příhozů. [Honza] 30.07.2014 |
| Osobně mám potvrzeno, že není vyjímkou, že v evidenci vozidel je stejná motorka jak na origo dokladech, tak ještě jako veterán. A nikdo s tím nic nedělá. Být majitelem dokladů, dojdu na policii nahlásit krádež půllitra, který se objevil na aukru a máš doma půllitra zadarmo ;-) [A] 30.07.2014 |
| Já být prodávajícím, tak na dotyčného EDYHO podám trestní oznámení za zveřejněné křivé obvinění a zároveň bych napsal do veteranfora o vymazání lží, které napsal EDY. [Riša] 30.07.2014 |
| Dotyčný prodávající, má pravdu. Čísla jsem si nechal také zjistit a ta motorka je čistá. Edie je chudák s nízkým IQ, který se na takovýto motocykl nezmůže a tak maří aukce a pomlouvá majitele motorek. (ubožák) [petr] 30.07.2014 |
| A našla si tedy motorka nového majitele? [ED250] 30.07.2014 |
| Zdravím všechny dovolte mi abych se představil jsem ten onen člověk co tu před měsícem psal o radu ohledně motorky jawa 500 a zaroveň jsem ten člověk co tu motorku dražil na aukru a piši zde protože se nestačím divit co píše EDY a řeknu vám k tomu následující než jsem se motorku rozhodl vubec prodat tak jsem zjistil na DI že čísla motorky 15-00132-52 nejsou již řadu let v evidenci takže pokud mate take někdo nějakeho znameho klidně si to ověřte že nekecám to o co se EDY snaží je zmaření prodeje protože ví že pokud ma motorka stejna čisla ramu a motoru a je vidět že neni sestavena z dílu je jeji cena jinde takže EDY maš 2 možnosti buď sem postneš fotku sveho TP stačí první strana abys dokazal že maš pravdu že maš origo TP nebo ze strachu smažeš tohle tema aby si nikdo nemohl přečíst pravdu........Takže čekame [szake] 30.07.2014 |
| A proto je pánové důležité při pasování papírů a motorky udělat řádnou výměnu rámu, čímž z původního rámu uděláte náhradní díl a nebudete se budit ze sna s obavami, že se jednou objeví stroj k vašim papírům. Takže zahodit raznice! [lipcaa] 30.07.2014 |
| spíše ale bude mít problém ten co původní stroj fyzicky má. Při registrovaní na V značky mu na úřadě řeknou, že tu motorku na dané číslo nezaregistrují, protože už na těch číslech registrovaná je. Pokud s tím majitel nebude souhlasit, pak se vystavuje riziku zabavení motorky / dlouhému šetření policií s nejistým výsledkem. [Honza] 29.07.2014 |
| taky mě trochu udivuje že EDY řeší že ho nepůjde přihlásit, přitom je to on kdo má překlepané čísla. [pavel] 29.07.2014 |
| Často se to děje při prodeji motorky do ciziny. Vyveze se stroj, papíry zůstanou doma a třeba se pak prodají s jinou motorkou nebo k jiné motorce. Problém pak je, když ten původní stroj někdo doveze zpátky do ČR... [T-1000] 29.07.2014 |
| Zdravím. Nechcem mudrovať, ale scenár môže byť aj taký, že pri prihlasovaní tejto motorky sa samozrejme zistí že na tých číslach už funguje iná motorka. Je celkom možné, že polícia by mohla motorku zaistiť za účelom expertízneho skúmania výrobných čísiel. Majiteľ by sa samozrejme ohradil a argumentoval by, že on má čísla pravé. Nejedná sa predsa o pioniera.... V rámci konania by mohla byť nariadená aj expertíza výrobných čísiel na už prihlásenom stroji /nabehnú policajti a zaistia motorku/. Nechcem nikoho plašiť, ale to je tenký ľad. S využitím dnešných prístrojov je zistiteľné pôvodné výrobné číslo. Potom je na rade samozrejme dokazovanie kto a kedy tam tie čísla ťukal a pod. Mojim príspevkom nechcem nikoho plašiť, ale podľa môjho názoru nie je téma existencie dvoch strojov a jedných papierov najvhodnejšia do verejného fóra. Toľko môj názor. [Roman.] 29.07.2014 |
| EDY : a máš opravdu výrobní číslo 15-00132-52 ? Ono je to těžké , to je to kupování samotných dokladů a napasování na jinou motorku . A ještě s k tomu veřejně přiznávat :-)) [Richard] 29.07.2014 |
| Píše, že je na dovolené. Tak proto se asi neozývá. Telefon je na něj tento: 723321278 [fikuscz] 29.07.2014 |
| Aby nakonec nevyšlo najevo, že to je kradené OHC. K tomu ta naprosto nesmyslná cena, to by si někdo pěkně naběhl. Ale pochybuju, že ji někdo koupí, je to naprosto nereálně vyšponované. [Honza] 29.07.2014 |
| jo, tak se připrav na problémy. Já před sedmnácti lety zakoupil vozidlo, řádně zaevidoval na DI a dostal SPZ. Jelikož tam 40 let nebyla uvedena barva vozidla a na STK mě na to opětovně upozorňovali, tak jsem chtěl dát vše do pořádku. A hle, soudružka na národním výboru mi oznámila, že vozidlo není v evidenci a sebrala mi velký TP. Zatím se to řeší, ale asi tam mají neskutečný pořádek. Tak očekávej nějaké problémy. [Mirek 2] 29.07.2014 |
|