MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 300981 příspěvků |7231 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 15 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC | Odpověď 21.6.2019 02:28  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Pláště 3,50 a 3,25
Pěkný den,
řeším obutí na moje moto - 02. V TP mám zapsané stejný rozměr pro přední i zadní kolo 3,25x19, co jsem se dočetl tam má být ale 3,50 zadní a 3,25 přední. Bohužel asi historicky špatně zapsáno tak nevím zda to řešit na úřadě aby to přepsali na správný rozměr nebo to nechat tak. Děkuji za názory a zkušenosti s touto změnou.    [Arnoš]    22.04.2019     Zobrazit téma  
Odpověď  Stačí klasický flek. Duše je silnější a odolnější proti průrazu.    [ED250]   26.04.2019
Odpověď  Diky,na ty zesilene duše je potřeba na zalepeni spešl flek nebo klasiku dik    [Josef Pacal]   26.04.2019
Odpověď  Na OHC zadní pneumatiky doslova hoří. Je tam akcelerace a při ubrání plynu ihned decelerace. Já na Mitasu nedal ani těch 8000Km. Dle mého je 3,50 - 19 MITAS na OHC přetížená. Musí se hustit nad rámec aby se moto nevlnila. Tyhle problémy zmizí po nazutí Heidenau - opravdu, bude to zcela jiná motorka s ochotou zatáčet a bez nejmenšího vlnění. Němci od stejné firmy vyrábí i kvalitní duše. Nebo koupit přímo motokrosové zesílené duše.
https://www.brumla.com/duse-3-25-3-50-19-e55997.htm    [ED250]   26.04.2019
Odpověď  Ahoj,Martine prosim tě nemaš zkušenost z dušemi,ja budu měnit plašt na zadnim kole a chtěl bych tam dat nějake silnějši než thajvan,najel jsem na mitasu 8000 km tak nevim jestli to není malo dik za odpověd    [Josef Pacal]   24.04.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vlastní výroba rozety, unašeč montyjawa.    [jwm]   24.04.2019
Odpověď  Montyjawa má unašeč také, nedávno jsem ho kamarádovi nýtoval a sedělo vše parádně.Cenu si nepamatuji ale bude levnější.    [jwm]   24.04.2019
Odpověď  3,25 od Heidenau je zhruba o 6mm silnější než 3,50 od Mitasu.. Jezdí se na nich parádně. V jednom se Ti nikdy v zatáčce nezavlní.    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.04.2019
Odpověď  www.etovar.eu - má to v zinku. Když koupíš samostatně kolo a unašeč a nanytuješ si to sám, tak to máš za cca 1600 Kč, komplet snýtovaný je za cca 2200Kč. Dej si pozor, aby nebyl pozinkovaný i otvor pro ložiska - dokumentace uváděla “chránit”, jinak ho budeš muset nechat přebrousit.    [Milan(OHC)]   23.04.2019
Odpověď  Třeba tady:
https://aukro.cz/rozeta-jawa-500-ohc-02-6946826456    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2019
Odpověď  Takže asi nechám 3,25 obě kola a bude. Ještě jedna věc nějaké doporučení kde koupit rozetu na 02 zinkovanou(popř. bez úpravy), chrom nechci.    [Arnošt]   23.04.2019
Odpověď  Řešil jsem stejný problém, akorát jsem měl zapsané obě pneu 3,5. Přední jsem měl 3,25 a loni na STK problém. Napsal jsem do Jawy - pan Kraft, obdržel jsem za mírný poplatek potvrzení o alternativním použití pneu 3,25 na předním kole, s tím na úřad, kde mi to zapsali do TP a je klid.    [Peton]   22.04.2019
Odpověď  Bude problém na technické pokud nebudou gumy odpovídat rozměru. Když bude technik prudič. Dá se sehnat dopis z Jawy a opravit to. Nebo koupit dvě gumy Heidenau 3,35x19. Jsou šířkou někde mezi 3,25 a3,50. A jezdí se na tom parádně.    [T-1000]   22.04.2019


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006