MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306926 příspěvků |7533 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 205 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC | Odpověď 21.9.2020 02:19  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma JAWA 500 OHC Opaluje kolena pri hlave.. prosba o radu..Rady ohladne motoru
Ahojte Borci :) mam jawu 500 ohc chcel by som trocha vediet o motore viac ako co nastavit ludi co uz sa do toho vyznaju je malo a v literaturach vela uz toho tiez o OHcečke neje a prax je prax nie vsetko v knihach je ok, najde sa tu nejaky dobrak co mi odpovie na par otazok pripadne posle nejake foto co ma z renovacie motoru a nejake rady ako co robil pri GO motoru a skladani :)

1. Spravne Nastavenie Bohatosti zmesy ?
2. Opaluje kolena vyfukov pri hlave motor ide krasne preco opaluje chrom ?
3. Ako nastavit/skontrolovat predstih zalozene je vape
4. Kde sa meria Tlak oleja na motorke ?
5. Ake su korektne ventilove vole 0,1 a 0,15 ako to spravne nastavit Hornu uvrat?
6. Ako nastavit rozvod nejaky navod ?

Pisal som uz niektrorym panom ohladne toho niektore rady boli fajn ja som zaciatocnik ohladne motoru OHC ak by mal niekto trpezlivost podelit sa so mnou o rady tak by som bol velmi rad budem sa revanžovat :)    [EvilGuyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   03.05.2020     Zobrazit téma  
Odpověď  Přidal bych palivo, u vzducháče musí být dost paliva, aby se uchladil. Takže všechny ala vynálezy , aby to tak nežralo, motoru ubližují. Svíčka musí být tmavá cihla.. Vape je ostuda majitele, ať si koupí skůtr..    [kříž]   14.08.2020
Odpověď  já to vidím na špatnej předstih.    [Monty]   08.05.2020
Odpověď  Tak vape ma rysky mne vsetko ide len opaluje kolena a neviem preco mozno ich dat spravit s nerezu cele lebo ten chrom sami nezda dajak    [EvilGuyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.05.2020
Odpověď  tak na VAPE jsou snad dvě rysky i návod na seřízení, ne?
Jestli se nepletu, stačí v horní uvrati dát rysky na sebe. Podstatná je poznámka o vymezení vůlí při otáčení pouze ve směru chodu motoru.    [Monty]   08.05.2020
Odpověď  Brano odkial si ? co si popisal klobuk dole vyznas sa pokusim sa veci spravit co si napisal tvoje rady a dam spatnu vazbu :) niesi z mojho okolia niekde Poprad-Tatry ?
nedas mi mail na seba ?    [EvilGuyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.05.2020
Odpověď  Som este zabudol k predoslemu mojmu prispevku...skontroluj podla postupu dole ci ti naozaj sedia rysky vape z hornou uvratou piestov...    [Brano]   08.05.2020
Odpověď  Som si vygooglil to vape...vidim ze tam je magneticky rotor volne pristupny..predpokladam ze otacky rotora versus kluka je 1:1....pises ze tam je nejaka ryska na rotore...vysrobuj sviecky, posviet si do otvorov v hlave po nich, a najdi hornu uvrat, pozor! toc motorom tak ako sa toci normalne ked je v cinnosti ,aby si vymedzil vole medzi klukou a tym magnetom!..ja tocim za vacku, ked si dam dole viecko rozvodu JAWA, poznac si v tejto polohe nejaku rysku na statore oproti ryske na rotore.potom si tam oznac na STATORE po 5stupnov stupnicu do cca 45st, tak aby si vedel merat stupne PRED HORNOU uvratou. Pozic, alebo si kup stroboskop, zmontuj motor , zapoj stroboskop na 12v baterku a na jeden z vysokonapatovych kablov sviecky,nastartuj motor , namier strobopistol na rysky a meraj...na volnobeh predstih 5-10 st.postupne pridavat plyn pri cca 5000 ot max 45 st. Milan OHC tu niekolkokrat daval presnu charakteristiku..pouzi vyhladavanie....niektore strobo aj meraju otacky... Ak taky nemas, meraj cez tacho, zhod dole retaz, zarad 4 a priblizne podla tacho, prevody poznas, priemer kolesa taktiez , tak si vyratas...a vylucis, alebo potvrdis jednu z moznych pricin...    [Brano]   08.05.2020
Odpověď  sytic male supatko je hore nechodi to, iba velke cize sytic je vypnuty tym padom    [EvilGuyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.05.2020
Odpověď  Skusim dat kolena nachromovat do breznice a potom daco budem riesit stym nech to je kvalitne spravene... tak :)    [EvilGuyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.05.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Motor rozoberat nebudem isto ved je po GO co mi robili v prahe Matesmoto ten motorik ide super to neverim ze je zle zrobene rozvody predstih robil to nejaky co sa vyzna do OHC len kontakt na neho neje realne dostat zial.... mozno ze to bude chrom nekvalitny alebo zmes ja neverim tomu ze motor je zle spraveny nesiel by tak proste. Len ja som dal karburator novy a treba ho nastavit podla mna si myslim bolo by dobre skontrolovat rozvody a veci keby mi to niekto ukazal bol by som velmi rad taky co sa hlavne vyzna do toho...Ja som od Popradu :) tak teda skusim utiahnut bohatost a ihlu dat celkom hore vytiahnem ju hore podla sipky na foto co Vy nato ? ta motorka ma 80 km len to este ani neslo poriadne len nemoze opalovat takto kolena si myslim preto to riesim    [EvilGuyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.05.2020
Odpověď  A mozno je vsetko ok, len je problem s povrchovou upravou ako to tu uz niekto pisal...si pamatam ze kedysi ked som robil v bmw servise, tak sme mali problem na novych bmwr1150gs, ze po par km nam najprv zmodralo a potom sa vytvorili pluzgiere na pravom vyfukovom kolene...sa to menilo v zaruke potom...taktiez takto modraveju kolena ak je tam prilis tenka stena kolien...    [Brano]   08.05.2020
Odpověď  Evill...Odkial si?nerozoberaj motor. Tie rozvody treba skontrolovat! ....motor ide dobre co sa tyka vykonu, aj ked to je relativne...pri 100km/h pri pridani plynu citit zrychlenie? Ak to tak je, tak rozvod asi bude ok, skor mam pocit ze problem je vo velkom predstihu , malo by sa to dat citit , motor ma pod plynom tvrdy chod, ale na to treba skusenost..    [Brano]   08.05.2020
Odpověď  Zdravim, sytic nemam na motorke zapojeny nefungovalo to dobre male supatko je vytiahnute na max na pevno chodi len to druhe...

je vytiahnute na pevno? nieje zapnuty sytic?    [jan]   08.05.2020
Odpověď  ona nestriela do sania nic ked je zimny motor nastartujem ju a keby som jej hned pridal tak isto zdochne ked pridam na studenom motore nejde to hned do otacok nerobim to ani tak necham ju chvilku bezat potom sa da sadnut na nu a ist , ja som na ten motorke este nesiel dlhu trasu len kratke 80 km to je nic ale ona ide paradne vykon ma uteka to dobre keby boli rozvody posunute/casovanie alebo nieco zle ona by nesla startovat nemala by vykon nie ?

Zapalovanie je vape rysky su cez seba ked je horna uvrat ako pozriet ci rozvody su ok ?
viem mi niekto natocit video seridzeny motoru a poslat na mail ? janci.kubalos@gmail.com ja to kludne aj od borca kupim nejakeko
Jeden pan mi napisal ako nato neviem ci je to spravny postup :

1; sundáte hlavu
2; vyjedete oběma písty do horní úvrati
3; pootočením vačky dáte ventily do střihu ( nezáleží na kterém válci )
4; nasadíte hlavu tak aby zapadly zuby dobře do sebe a přitom se nepohnula vačka ani písty ( pokud by to nechtělo pasovat tak povolíte korunní kolo na vačce a až to usadíte tak ho zase utahnete )
5; nasadíte fajfky svíček tak aby Vám pálila svíčka která při horní úvrati pístu nemá ventily ve střihu.
Pokud nemáte rozštelovaný předstih tak Vám na šlápnutí pude. Pokud je předstih rozštelovaný jen trochu tak to doženete pootočením desky na které jsou kontakty. Pokud bylo vyndané dynamo a neoznačil jste si zuby jak jdou do sebe tak si musíte složit soukolí tak aby to přibližně pasovalo a pak skoušet a když tak posouvat zub po zubu až bude jiskru házet 7mm před horní úvratí.
Druhý píst, ventily a jiskra je už danná, tam nemusíte nic štelovat. Kdyby jste bydlel blíž tak bych Vám to ukázal osobně, ale takhle to nejde. Jinak i pro lajka to je práce max. na půl hodiny s úhelníkem a výpočtama ( což popisujou v knížce pro údržbu na Jawu 500OHC na tom strávíta 2 dni ).    [EvilGuyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.05.2020
Odpověď  ihla dolna dira bohata zmes... daj do vrchnej a skus, bohata zmes fungujeako sytic, dibre starty . vysoka spotreba, vysoka teplota...    [han]   08.05.2020
Odpověď  Keď to naštartujete studené dá sa s tým hneď jazdiť? Za studena to nestrieľa do karburátora? Ak nie, tak to podľa mňa v poriadku nie je. Ten sýtič tam nie je zbytočný. Jasné že zmes sa dá obohatiť aj preplavením karburátora ale u OHC trochu trvá kým sa motor prehreje. Ja keď som pred 25 rokmi s OHC začínal žralo mi to do 10 litrov a sviečky som menil ako na páse. Bol som mladý, niečo som si o tom načítal,repliky ešte veľmi neboli tak som si vyrobil z mosadzného zvarovacieho drôtu novú ihlu v celom rozsahu kuželovitosti o pár stotín hrubšiu. Spotreba klesla v momente o polovicu, zakarbónované sviečky som nemusel meniť a vypaľovať. Za studena to ale samozrejme bez sýtiča nešlo, strieľalo to do karburátora. Na Vašom mieste by som s tým po kontrole rozvodu a zapaľovania uhlomerom a po kontrole ventilov pojazdil trochu viac kilometrov a potom tie sviečky skontroloval. Farba sviečok Vám mnoho napovie o stave karburátora alebo jeho nastavení. V prípade týchto karburátorov to je len otázka umiestnenia výšky ihly, správnej veľkosť trysky a prípadné nastavenie voľnobehu.    [Roman]   08.05.2020
Odpověď  Pan Franta nedate mi Vas email ??

odpoved na vase otazky ihla je na 2924H/2924HZ to je ok, da sa dat este vyssie o jednu dierku tusim dam to viac hore bohatost zatiahnem srubku max ok

Nestříli to občas do sání? - nie ked sa preplavy karburator kopnem ju 3 krat na sucho potom zapnem zapalovanie a chyti hned ide pekne neje ziadne strielanie nic
Není to šoupě v komoře volné? - nie karburator je original repasnuty vsetko nove
Není ta jehla z něčeho jiného a dlouhá- nie mala by byt na tento typ    [EvilGuyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.05.2020
Odpověď  Tak to nastavení jehly, úplně špatně nevypadá,dal bych jehlu úplně nahoru obohatil maximálně směs a vyzkoušel.Nestříli to občas do sání?Není to šoupě v komoře volné?Není ta jehla z něčeho jiného a dlouhá?Pokud je odpověď na všechny moje otázky ne.Potom zbývá projít a zkontrolovat celé nastavení motoru,rozvodů,zapalování a změřit kompresní tlaky.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.05.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  ihla je na prvom zareze je to pre zabeh dobre ? tak som kupil karburator neprehadzoval som to    [EvilGuyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2020
Odpověď  Pokud jste pořádně nejel,tak jsou svíčky v pořádku.U těchto karburátorů je okolo volnoběhu vždycky směs bohatá,tudiž černé svíčky.Aby se vybarvily musíte něco najezdit.Jakou polohu má jehla v karburátoru???    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2020
Odpověď  Zdravim, sytic nemam na motorke zapojeny nefungovalo to dobre male supatko je vytiahnute na max na pevno chodi len to druhe mal by byt sytic vypnuty snad som to dobre pochopil ma to vape preplavi sa karburator a startuje to hned ,,valec nevynechava vobec motor ide fajn zvuk ma pekny len neje dobre zmes nastavena ani otacky este to musim nastavit natom karburatore kolko zere je tazsko povedat ja som na tej motorke este ani poriadne nesiel karburator som kupil od p.Chumchala s cz je spraveny myslim ze dobre http://www.motoveterandily.cz/index.php?s=product&id=3570
PS dufam ze ten sytic je vypnuty tak ako to mam :)    [EvilGuyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2020
Odpověď  Zdravím.
Píšete že máte repasovaný karburátor. Koľko Vám to žerie? Po čase Vám nevynecháva niektorý valec z titulu zakarbónovanej sviečky? Takto by sviečky pri repasovanom karburátore nemali vyzerať. Máte funkčný sýtič? Neostáva Vám vysieť a neobohacuje zmes počas jazdy?    [Roman]   07.05.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Sviecky som len vybral nestartoval som to dneska nemal som casu su na hrubo cierne jak od sadze..skusim dat prechromovat kolena bodaj by to bolo v tom motoricky ta motorka ide super to startuje vsetko super nic nebucha neskripe.. Pridavate do benzinu nieco ? ja som dal aditiv super aby benzin tak neschol rychlo bo masina je stavana na iny benzin ale toto nema snad vplyv    [EvilGuyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2020
Zobrazit dokumentOdpověď  Sviecky mam take    [EvilGuyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2020
Odpověď  A co vyzkoušet "Vídeňské vápno"?Snad by to též šlo.    [Jára]   07.05.2020
Odpověď  Pokud nemáš nekvalitní chrom a odstraníš příčinu , tak je zamodralý chrom možné vrátit do původního stavu přípravkem pod obchodním názvem Bluejob .Nebudu dělat reklamu,víc najdeš přes google (prodejce v ČR, video na youtube aj.). Je toho pár gramů a stojí jako kokain, ale funguje. Možná by šlo nahradit i něčím dostupnějším, ale nedopátral jsem se . Nespleť se při googlení, bude ti to nabízet i něco úplně jinýho co tě teď nezajímá :-)) .    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2020
Odpověď  A nebude to jen "nekvalitním!chromem a jeho podkladem? V roce 2002 jsem si na svou J250/559 koupil Turecké výfuky a kolena zmodrala hned během jednoho dne - jen v rádiusech. Na nastavení motoru se nesahalo protože běžel perfektně a takhle jezdím do dnes - cca 35 000Km.    [ED250]   07.05.2020
Odpověď  jaké tam máš svíčky ?    [majco]   06.05.2020
Odpověď  Přidal bych k bodům níže a začal bych změřením kompresních tlaků.To napoví o stavu motoru, jestli nejsou podpáleny i výfukové ventily.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.05.2020
Odpověď  Franta presne tak mas pravdu je tam vysoka teplota len preco na toto musim prist dufam ze niekto pomoze na tomto fore :)    [EvilGuyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.05.2020
Odpověď  Dakujem Brano za rady ja to kuknem tak motor bol robeny vsetko je po GO Robil mi to matesmoto viem ze vela ludi ho ohovara dakto aj chvali ja uz ho poznam roky..... motor bol do srubky spraveny ako zvuk ma krasny startuje super tah vsetko ta motorka ide dobre nevynechava nic je tam vape karbec nebol original o tom som vedel ten som si kupil pozrem tu bohatost zmesi a zfarbenie sviecky ci je tehlove alebo biele alebo cierne myslim pozrem tie veci co si pisal :) nieco o motore viem ale macher vtom niesom    [EvilGuyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.05.2020
Odpověď  Já mám chytnuté jedno koleno do zlatova ne fialové.Bylo to tím,že jsem nechal staré cívky a jedna odcházela, jel jsem s částečně vynechávajícím válcem cca 10km domů.To ke zbarvení stačilo.Podle mne mi dohořívalo palivo u vynechávajícího válce v koleni.Máš v kolenech z nějakého důvodu příliš vysokou teplotu.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.05.2020
Odpověď  Spalene su statocne...tie flaky vytvara difundovanie podkladovej vrstvy (medi?) do vrchnej vrstvy chromu... v prvom rade skontroluj zapalovanie, nielen zakladny predstih, ale aj predstihovu charakteristiku ale kedze mas Vape tak netusim ako - ...som to nemal nikdy v rukach...ale snad nejaky manual.k nemu mas... Dalej chudobna zmes extremne dlho hori, prejavuje sa aj strielanim do sania, cim das ihlu vysie tym to obohacujes... po jazde ihned vypni motor a pozri zafarbenie svuecky...hlavna tryska ma byt 105 skus najst originalnu, ale nespravna tryska by sa prejavovala pri max."plyne". Skrutka bohatosti volnobehu ma pri tomto karburatory len maly vplyv pri jazde si myslim... Kukni potom ventilovu volu , ci tam nejaku vobec mas , ma byt po zabehu 0.15 vyfuk a 0.1 sanie, ak bola hlava robena, tak prvych cca 2000km 0.2 a 0.15. Rovnako sa mrkni na casovanie, ci nemas posunuty rozvod, teda vyfukovy ventil otvara prilis skoro. Zo skusenosti viem ze ohc bolo mozne nastartovat aj vtedy ak rozvod bol posunuty o 40st...som nechapal... Rovnako mozu byt podpalene vyfukove ventily..    [Brano]   04.05.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Brano dakujem velmi pekne za radu povidani o pullitru to si precitam cele :) ano presne ohladne opalenych kolien su take modraste od valca cca 15 cm potom uz ok dal som nove kolena chvilu boli ok a zas su podobne mozno ze to neje kvalitny chrom skusim to dat prechromovat este raz foto v prilohe.. niekedy som nastavoval zmes od 1,5 otacky po 2,5 na motorkach, Na OHC ten motorik ide krasne to ma krasny zvuk nestriela do vyfuku nic karburator som kupil od p.Chumchala Motoveterandily.cz ako repasovany je zrobeny krasne co som mal na motorke bol onicom tento je original na OHC 2924HZ. Zmes a pozicia ihly neje niekde presne dana na ktorom zareze ihla a kolko otacok ma byt zmes ? napr 2hy zarez a 2 otacky na zmes a musi ist :) ako motorka ide super len tie kolena ma hnevaju    [EvilGuyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.05.2020
Odpověď  Kolena opaluje, ked je bud prilis velky predstih zazihu, alebo zle nastaveny ventilovy rozvod, pripadne chudobna zmes. Pod pojmom opalovanie si predstavujem tmavomodre zafarbenie kolena. Pri dlhodobejsom pouzivani tie kolena chytia jemny nahnedly nadych- to je v poriadku. Veci ako nastavit rozvod, kde sa meria tlak... Vyguuglit slabikar majitela ohc a to je "povidani o pullitru" ako nastavit zapalko na Vape to neovladam. Podla skusenosti inych Vape na OHC nerobi dobrotu... Bohatost ako na kazdom jednoduchom supatkovom karburatore, v pripade ohc volnobeh bocnou skrutkou bohatosti zmesi, polohou ihly ciastocne zatazenie a hlavnou tryskou plne zatazenie, mala by byt 105. Pozir na repliky! Vacsinou sa vylietane karbece na ohc prejavuju bohatou zmesou, lebo je vylietana dvojica ihla a emulzna sachta    [Brano]   03.05.2020


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006