MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306536 příspěvků |7520 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 221 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC | Odpověď 15.8.2020 01:08  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma porucha dynamo/regulátor
Ahoj, po vypnutí zapalování (hned nebo později po jízdě) se mi něco zapne v dynamu/regulátoru a vybíjí baterii (ampérmetr v minusu), po poklepání na regulátor to přestane. Dynamo je při tom dost horké. Prosím pomoc, nemohu najít chybu. Díky předem.    [Tom]    22.07.2020     Zobrazit téma  
Odpověď  On měl na mysli elektroinstalaci..    [Martin Štindl]   25.07.2020
Odpověď  fikuscz: Myslíš tím, že by chytl benzín od regulátoru?    [Tom]   25.07.2020
Odpověď  Tome ořištěním jsi zvětšil mezeru mezi kontakty.Tim se zvětšilo napětí při kterém se připojuje dynamo k baterii,dynamo začíná dobíjet při vyšších otáčkách..Vyzkoušej jestli to dobíji se zapnutými světly při běžné jízdě.Ampermetr by měl být v mírném plusu.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.07.2020
Odpověď  Pokud nechceš vyhořet, neváhej a dej tam AEV!    [fikuscz]   24.07.2020
Odpověď  Franta 2776: Díky moc. Závada zmizela po jemném zabroušení spínacích kontaktů Sk1 Sk2 a vyfoukání pumpičkou.    [Tom]   24.07.2020
Odpověď  Návod je např zde
https://www.eurooldtimers.com/cze/manual/71-pal-jednocivkove-rele-02-9400-03.html    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.07.2020
Odpověď  Pravděpodobně se ti spojuje hlavní kontakt relé na fotce u modrého drátu.Vlivem chládnutí se mírně plíšek kroutí.Na tom kontaktu je malá mezera.Doma na motorce bez zkušeností to neseřídíš, to by musela být náhoda.Kontakt jemným smirglem jemně očisti může být mezi kontakty škvarek,který mezeru zmenšuje a očisti benzínem...Někde na webu je starý manuál s vysvětlením funkce a seřízení relé.Mezery mezi kontakty se nastavují na desetiny mm.
Kup AEV.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.07.2020
Odpověď  T-1000: Spínačka se zdá OK.    [Tom]   23.07.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Je to originál jednokotvový. Dnes jsem to znovu zkoušel. Motor zahřát jízdou 25 km, teplota vzduchu 22 C ve stínu. Po vypnutí motoru ampérmetr OK na 0, po 10 min výchylka ampérmetru na -6 A, po jemném poklepání rukojetí šroubováku na dekl regulátoru opět na 0, po dalších cca 5 min opět na -6 A, po poklepání na dekl regulátoru opět na 0.    [Tom]   23.07.2020
Odpověď  Pokud to je originál jednokotvové relé,bude asi špatně složeno.Musí se správně nastavit odtrh dobíjecího kontaktu vůči kotvě.Pokud je to už krabicové relé (v kastlíku),bude špatně najustovaný přídavný spínací kontakt dobíjení (ten tenký bronzový plíšek).    [kuba]   23.07.2020
Odpověď  Jsi si jistý, že je v pořádku spínačka? Může pouštět proud do okruhu i při nulovém stavu a budit zapalování.    [T-1000]   23.07.2020
Odpověď  Kup si relé AEV kroměřiž a vyměň ho.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.07.2020
Odpověď  k.: jen jemně poklepu kladívkem :-)    [Tom]   22.07.2020
Odpověď  Poklepat kladivem 😂. Ty jsi dobrej strelec.    [k.]   22.07.2020
Odpověď  Franta 2776: Někdy zůstává, ale spojuje se někdy později, při vychládání motoru. Dokonce i dvakrát. Tj. musím chodit do garáže a když vidím ampérmetr v minusu, poklepat kladivem na dynamo, aby šel na nulu. Nevím, jak opravit ty kontakty. normálně chodí, když mačkám kotvu rukou, nebo vrkám plynem.    [Tom]   22.07.2020
Odpověď  Nezůstává spojený kontakt na regulátoru??    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.07.2020


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006