MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311470 příspěvků |7811 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 36 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC | Odpověď 29.11.2021 15:02  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma Označení modelu
Zdravím ve spolek,
kamarád mně poslal provokativní fotky z Národního technického muzea, a nejsem si jistý tím linkováním olejové nádrže a označení 01 je to tak v pořádku?    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   31.08.2021     Zobrazit téma  
Odpověď  kdyby NTM zaměstnávalo JEDNOHO mechanika na všechny vystavený auta a motorky, tak to musí mít za rok ZLATÝ........    [Monty]   02.09.2021
Odpověď  No problém asi bude v tom, že v NTM mají plný depozit motorek v podstatně horším stavu než je tento půllitr. Faktem ale je, že každý , kdo začíná to bere v muzeu jako vzor.    [jwm]   02.09.2021
Odpověď  To je fakt hrůza. NTM by mělo být etalonem a né odpadem. Přeškubnout 2 pásky a namontování držáku je otázka chvilky.    [ED250]   02.09.2021
Odpověď  To mě neříkejte, že není v jejich silách dopilovat takové detaily. Ty spony a plastové pásky jsou jako pěst na oko.    [ondrejj1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.09.2021
Odpověď  Pro Fikusz a ty zadní rozšířené tlumiče sériový šnek nikdy neměl ale mají ve sbírce šneka a to je pro ně důležité,detaily rozpozná pouze odborník ale lidem je to fuk:-))    [jwm]   01.09.2021
Odpověď  Přesně,teď jedu odtud, peníze jsou problém, jakékoli schvalování podléhá komisi ministerstva kultury a je to na dlouhé lokte.Právě jsem si tam byl vyzvednout motocykl a s nadšením jsem sledoval startování a jízdu na Orion 500 OHV,jež je majetkem NTM, kterého dnes po 14 letech oživili.Žádný tlumič výfuku, pouze ROURA 60 mm v průměru.Prostědhera.Sorry nesouvisí to s příspěvkem.    [jwm]   01.09.2021
Odpověď  Arnošt Nezmeškal mi říkal, že tuto motorku dalo muzeum někdy v devadesátých letech renovovat. Výsledek je vidět... Oni dobře vědí, že je to špatně, ale nemají tak velký rozpočet, aby to nechali předělat. A hlavně mají v depozitáři mnohem zajímavější kusy které potřebují investice.    [T-1000]   01.09.2021
Odpověď  Ten šnek, typ 00 označený v NTM jako 01 je celý nějaký dojebaný. Koukněte na to dvojité uchycení výfuků, zinkovaný replikový nosník sedla, brzdový spínač na fastony, klakson z kývačky, matice na sání se silonem, plus to co tu již je napsáno. To zrovna nedělá muzeu dobrou vizitku :(    [fikuscz]   01.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na šneku by to mělo být nějak takto.    [jwm]   01.09.2021
Odpověď  Oznaceni ma byt 15/00 a linky takto urcite ne.    [.]   01.09.2021
Odpověď  Místo držáku bowdenu plastové stahovačky , na olejových hadicích spony z baumaxu , inbus šrouby na želvě navíc díra se šroubem , pružina na brzdový páce , hliníkový replikový štítek . Na domácí renovaci dobrý , v NTM by to mělo mít trošku úroveň.    [Richard]   01.09.2021


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006