MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311926 příspěvků |7841 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 31 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC | Odpověď 23.1.2022 07:07  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Potřebuji najít závadu na motoru, který jede, má slušný zvuk, ale netáhne. Sháním informace, nebo někoho, kdo to udělá jako zakázku komplet, či najde příčinu. Přijedu atd. 777 827 747    [Pulec]    17.06.2005     Zobrazit téma  
Odpověď  Ahoj všem. (Pozdrav a poděkování pro Milana. Nejsi někdy alespoň na Jawamanii ? Není možné za Tebou přijet ? ) Je to opravdu něco více, či jiného. Vyškrabalo se to tak na 100 a dál
nic. takže zkusím dle posledních rad a uvidíme dále. Dají se ev.
ty plošky někde zrepasovat ?    [pulec]   18.07.2005
Odpověď  Že by toto mohlo způsobovat olejové hospodářství mám pochybnosti.Jinak pozor na ten olej v hlavě,protože dost "odborníků" použilo jiný typ průtočných šroubů na výtlaku pro mazání rozvodů nebo ty původní převrtali - aby to lépe mazalo?!Výsledek je ten,že rozvody jsou zaplavené olejem na úkor mazání klikovky a levé ojniční ložisko si to nenechá dlouho líbit - v dávných dobách moje osobní a draze vykoupená zkušenost.Příčinu bych spíš hledal např. zda nejsou moc vydřená lízátka na vahadlech,která jedou po vačkách.Změna jejich tvaru totiž dost podstatně změní rozvodový diagram.Dále to pak může být i to zapalování - uvolněné kolečko na hřídeli dynama v mezipřevodu + ozubené kolo pod regulátorem předstihu + základní deska regulátoru(vytlučená hřídel)+uvolněná vačka na unašeči+vytlučená část hřídele pod vačkou.Zapalování se sice v klidu jaksi seřídí,ale všechny tyto vzniklé vůle,které když se sečtou způsobí,že zapalování vlivem akceleracích a decelerací pálí úplně někde jinde.    [Milan(OHC)]   15.07.2005
Odpověď  díky alespoň za snahu, již je to na dobré cestě přes kamaráda, který se nade mnou slitoval. Důvodem prý byl tlak oleje / množství v hlavě a stav olejových filtrů spolu s karburátorem.
Neznáte kontakt na renovace karburátorů ?    [pulec]   07.07.2005
Odpověď  U čtyřtaktu, pokud není vychlastanej motor (válce, písty a kroužky jsou OK) na to má vliv předstih, nebo nefunguje odstředivý regulátor, propouští některý ventil, špatně nastavené časování ventilů a nebo je problém v karburátoru. Otázkou je jestli motor přestal zničehonic táhnout, nebo až po nějaké úpravě, či opravě.    [šnekař]   01.07.2005
Odpověď  opravdu se asi o moc víc rozepsat nejde. Předstih od kamaráda ok,
olej žere minilálně, těžko říct, jelikož občas ztrácí vracečkou    [pulec]   17.06.2005
Odpověď  Zkus se víc rozepsat - netáhne vůbec, žere (olej?) co s ním kdo kdy dělal atp.    [JzK]   17.06.2005


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006