MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 315717 příspěvků |8141 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 23 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývač | Odpověď 29.2.2024 10:34  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Vložka válce kývačka/panelka
Dobrý den,
měl bych takový spíše hypotetický dotaz: existuje někdo v republice, kdo vyrábí vložky válců na velké kývačky/panelky? Kolik případně taková sranda stojí?    [Karel S.]    04.12.2012     Zobrazit téma  
Odpověď  Možnost je stále stejná - vyvrtat válec,a nalisovat za tepla nově vyrobenou vložku.

Ale je to složitý , náročný a drahý.    [Monty]   01.02.2024
Odpověď  Čas se posunul, doba se změnila . .. .
jak je to s možností vyvložkovat válce na califa, Bizona ? ?    [r]   31.01.2024
Odpověď  No vzhledm k počtu válců, co se vyskytuje v inzercích a jejich skoro nesmrtelnosti bych předpokládal, že v budoucnu, až na celém světě z Jawy nebude nikde ani kousek plechu či hliníkového odlitku, tak se tyto válce v inzercích budou ještě stále objevovat za pár korun :-)    [smradzjzd]   05.12.2012
Odpověď  Tunit? Ani náhodou, nestojím o prdlej rám, ani o motorku, která je co nejvíc odlišná od původního stavu... Teď jsou sice všude mraky dílů na tyhle příšery, takže mě spíš zajímají technologické možnosti, co a jak opravovat.    [Karel S.]   05.12.2012
Odpověď  Já bych viděl problém i jinde. Nevím s jakými přesahy je co kde nalisovaný, ale lisovat něco do křehké litiny by mohl být problém.
Pokud chceš něco tunit, tak u 250 kubatury je jednodušší použít válce z Libeňáka.
Má vložky nalisované v hliníku, stejné rozteče šroubů a "panelkovou verzi"se sáním do válce ani nemusíš upravovat aby vešla do karterů.    [smradzjzd]   05.12.2012
Odpověď  Podle mě to udělá každá lepší strojní dílna - je to jen otázka peněz. Odhadl bych totak na 10k? A je nějaký důvod proč opravovat staré válce na tak běžnou motorku když za zlomek ceny dostaneš někde na aukru jiné??    [vana-hb]   05.12.2012
Odpověď  Díky za info. Venca mě předběhl. Chtěl jsem přeformulovat otázku: Na kolik by tedy vyšlo odsoustružení starého materiálu a nalisování nové vložky?
Pokud to jsou cca 4000,-, je to poměrně dost, ale práce a know how tam bude dost...    [Karel S.]   05.12.2012
Odpověď  Přesně tak , je to z jednoho kusu, vložka nejde vylisovat jako třeba u pionýra. Jinak ceny vložky v týto velikosti i s vfrézováním tady u nás jeden chlápek dělá cenově asi tak asi 4000kč    [venca]   04.12.2012
Odpověď  Pokud pominu pár speciálů, tak vložky jako takové žádná kývačkopanelka nemá.
Celý válec je jeden odlitek.    [smradzjzd]   04.12.2012


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006