MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307318 příspěvků |7555 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 159 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývač | Odpověď 25.10.2020 08:41  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma páčky spoka brzda
Zdravím,
mám páčky na řidítka brzda spojka ocelové plné pochromované. V podstatě tvarem stejné jak hliníkové jen materiál je ocel s PU chrom. Dávali se též a kývačky či nikoliv? Já hádám , že hlavně na vývozová červená Céčka. Ale jist si nejsem. díky za rad.    [Libor]    20.04.2014     Zobrazit téma  
Odpověď  jo,Calif vždy s kuličkou    [Monty]   20.09.2020
Odpověď  děkuji za info. A na Californii vždy s kuličkou?    [Libor]   20.09.2020
Odpověď  Páčky s kuličkou cca od roku 1969 (JAWA 592, Bizon, ČZ 477). Před tím mohly být například na soutěžních motorkách, případně na export (když to vyžadovaly předpisy). Plechové patří na pionýry    [meela]   19.09.2020
Odpověď  rád bych se zeptal od kterého roku či typu mota se používali hliníkové páčky s kuličkou na konci? A krom hliníkových mám i plechové , též s kuličkou na konci, ty se dávali na co? díky    [Libor]   18.09.2020
Odpověď  A je po raritě    [venti]   24.09.2016
Odpověď  Tyto ocelové nebo ocelolitinové páčky byly zřejmě montovány i na motoroboty PF-61,62 a PFD-63 Agrostroj Prostějov.    [Martin]   24.09.2016
Odpověď  Já měl tyto ocelové plné na ČZ 125C z roku 1952, stejné plné mám na péráku 1949, tam jsem je dal sám. Oboje tovární výroba, žádné samo domo. Další plnou jsem dával kamarádovi, jedna ocelová mu chyběla na jeho ČZ 150 C. Viděl jsem jich spoustu. Bral jsem to jako samozřejmost, že existují. Trochu se divím, že o nich mluvíte jako o zajímavosti. Myslím, že mezi lety tak 49-52 se nějakou dobu musely na něčem montovat.    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.04.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  zatím jen pro představu mám toto foto ale nafotím lépe. jde vidět, že skrz chrom prorůstá koroze. a je opravdu plná.    [Llbor]   26.04.2014
Odpověď  jak to stihnu tak sem hvízdnu foto. Též bych tipl že se jedná o seriovku. Sám mám asi 4ks. ze spodní strany je vyraženo v kolečku čz.
Díky za názory a osvětu v těchto páčkách.    [Libor]   26.04.2014
Odpověď  Jo ocelove chromovane, nejpoctivejsi provedeni pacek. Tezke opravdu jsou. Na exportnich cervenych ceckach jsou bez debat original. Dle nalezovych stavu patri i na peraka FJ a prvni zbrojovky. Studi do prstu a byly cadto vymeneny za hlinikove. Bohuzel u toho peraka se to dodnes tezko obhajuje,protoze se kseftmani snazi delat z plechovych pacek FJ packy .. ale to viz tema v peracke sekci. Jinak ty plne ocelove chromovane s jistotou na kyvacku nepatri. Pouze na prvnich pulbubnech jsou na propagacnich fotkach videt plechove packy ( ty co patri na posledni lidove peraky - a kseftmani se z nich snazi vytriskat penize s tvrzenim ze jde o FJ packy )    [Honza]   25.04.2014
Odpověď  Já mám ty samé na mém "céčku", které jsem sundal z nějakého z těch vraků a jsou sice tvarově stejné jako hliníkové, ovšem - ocelové a samozřejmě o dost těžší, než hliníkové.
Ocelolitina si myslím,že to není, protože má vysoký obsah uhlíku a je strukturou po odlití hodně hrubá na rozdíl od čisté oceli. Tím pádem by se musela každá páčka zvlášť brousit a leštit, což je pro seriovou výrobu hodně pracné. Ale nevylučuji to.
Dle mého, to může být ocelový zápustkový výkovek, obroušený a následně pochromovaný, který se montoval na motocykly nestandartně. Ovšem jestli patří na kyvku to nevím.
To co mám, je ale absolutně čistá práce, bez jakékoliv známky broušení či odlití.    [Jirka12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.04.2014
Odpověď  Ocelové lisované se montovaly na Péráky, ČZ 125B/T a první série Céček. Víš jistě, že jsou skutečně ocelové plné? Ty my musely být pořádně těžké. Zkus vzít magnet. Moc totiž nevěřím tomu, že jsou z oceli. Tedy ne oceli, ale ocelolitiny, protože by to musely být odlitky. Chromovat se dá i hliník. A jsou-li z oceli, pak to byl nějaký soukromý počin dělníka ze slévárny, který si je sám odlil. Z plného materiálu se nikdy nedělaly.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.04.2014
Odpověď  děkuji ale tohle info vím, a souhlasím ale já mám páčky ocelové plné (nikoliv plechové jak a péráku), vypadají stejně jako hliníkové jen jsou ocelové a pochromované a původní, kam tedy patřili? já osobně myslím na vývozní červené Cčko ale jist si nejsem. Na kývačku tedy určitě ne..?    [Libor]   25.04.2014
Odpověď  tu: http://zip.er.cz/2209    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.04.2014
Odpověď  nikdo netuší najisto jak to je?    [Libor]   25.04.2014
Odpověď  měnit ani prodávat zatím nepotřebuji , jen mi jde o info jestli je můžu mít na první kývačce 1955 či nikoliv.    [libor]   21.04.2014
Odpověď  jestli patří na vývozní kývačky nevím, ale kdybyste je chtěl vyměnit za hliníkové nebo plechové, měl bych o ně zájem. hynek9@seznam.cz    [Hynek]   21.04.2014


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006