MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311465 příspěvků |7810 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 20 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývač | Odpověď 27.11.2021 03:39  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma Buben na půlbubnu
Říká vám tohle něco? Já to viděl poprvé...    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   01.11.2015     Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  byla i v červeném...    [Gripen]   18.10.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takto by měla vypadat....    [Gripen]   18.10.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vracím se ke staršímu tématu. Před několika roky jsem zakoupil tuto motorku. Exportní kývyčka do Švýcarska. Motor číslo 353-0269XX. Má níže popisované přední kolo, zadní blatník bez odrazky, přední bez lemů a s držáky SPZ jako u předválek, zadní kolo mám celobuben. Na rámu je oko na sajdu, staré provedení zadních tlumičů. Výfuky jsou ale klasické - možná vyměněné, původně tam měly být Comoty. Znalci si možná všimnou dalších specifik.
Stav není nejlepší, ale myslím, že když by se vyčistila, tak nechat tak, ne? Co Vy na to. Díky    [Gripen]   18.10.2021
Odpověď  Mně by teda hlavně zajímalo, jestli to divný přední kolo je výroba JAWA, nebo něco západního? Vypadá to, že brzdový štít je stejný jako na origo půlbubnu?    [Monty]   16.11.2016
Odpověď  Podle ceny 750,- švýcarských franků to je v přepočtu za 18 881 korun, docela pálka za takový stav :-(    [Martin Štindl]   16.11.2016
Odpověď  Před chvílí jsem našel tuto stránku:
http://www.anibis.ch/de/AdvertDetail.aspx?aid=1671 5322&utm_source=criteo&utm_medium=cpc& utm_campaign=ch_/de/_ret_lowerfunnel_(leads)
Podle vzhledu by se mělo jednat o kývačku "švýcara"    [Martin Štindl]   16.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  moje kolo 1.    [ladic]   24.08.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  moje kolo 2.    [ladic]   24.08.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Stránka č.2    [Michal K]   22.08.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Stránka dovozce č.1    [Michal K]   22.08.2016
Odpověď  Jo to je ona. Původně byla na prodej v Mladé Bol. za 9000,- Kč (7/2016). Já ji koupil od pána z Lažovic již za 16 000,- Kč (8/2016), bohužel už bez toho zadního půlbubnu ( pán ho stačil prodat za 2500,- Kč). Naštěstí mám to kolo v osobních zásobách .Je na ní hodně práce, je přetřená sv. modrou barvou (zhruba stejný odstín jako orig.) původně byla taky světlemodrá a tmavěmodrý linky, nápis na nádrži ve zlaté barvě. snažím se sundat tu štětkovou barvu a obnovit tu původní -částečně se to daří. Pošlu více foto.    [Michal K]   22.08.2016
Odpověď  Jenom pro info . Moje výrobní číslo je 0269XX což je podle výrobních údajů již celobuben (půlbuben do čísla 023999)a přesto byl použit na zadní kolo půlbuben . Výrobní štítek je v českém jazyce a vyznačen rok 1955.    [Michal K]   22.08.2016
Odpověď  Ad Michal K: To je ta bleděmodrá co byla na sbazaru?    [Pepa]   22.08.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Detail kola z prospektu.    [Michal K]   22.08.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  I na tomto obrázku je na předním kole celobuben a v zádu půlbuben.    [Michal K]   22.08.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto prospektu švýcarského zástupce COMOT a.g..    [Michal K.]   22.08.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den, jedná se o model určený pro Švýcarsko (Mod. 1955 Type Suisse). Ve předu byl tento celobuben (netuším ale zda to byl výrobek zn. Jawa) a zadní kolo půlbuben. Mám také tento model, ale bohužel ještě před opravou v bleděmodré barvě.Je také zajímavé že na zadním blatníku není otvor pro odrazku.    [Michal K]   22.08.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  A tohle je ten atypický výfuk. Na spoji s kolenem má klasickou matku.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.11.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takhle vypadá druhá strana bubnu.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.11.2015
Odpověď  Ahoj,

podle mě je to BSA:

http://motorcycles-for-sale.biz/bsa

Ale může to být i cokoli jiného. Dej fotky celé motorky a můžeme se pokusit určit co a jak.    [Lukáš]   02.11.2015
Odpověď  Ano, to je ta motorka. Zadní kolo je klasický půlbuben. Má ale i jiné anomálie, např. jiné zadní světlo, přepínač, rychlopal, atypické doutníky apod. Samozřejmě je otázka co z toho je opravdu původní a co ne. Ale motorka je dovezená ze Švýcarska tak nějaké detaily opravdu mohla mít jiné.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.11.2015
Odpověď  Pokud se nepletu,tak půlbubna právě s tímto kolem prodával pán na Motortechně.Měl ho v dodávce..Zadní kolo bylo klasické půlbubnové.
Michal 14: je to on?    [Smart] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.11.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  moje kolo    [Ladic]   02.11.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Moje kolo    [Ladic]   02.11.2015
Odpověď  Pokud ty kola někdo máte volné tak je koupím. Děkuji    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.11.2015
Odpověď  Přesně takové kolo jsem tady kdysi řešil, pasoval tam přesně buben 160 cm průměr, měl jsem jej na kývačce přední i zadní. Nikdo mi ho nedokázal identifikovat, jenom dohady...    [Ladic]   02.11.2015
Odpověď  to byl jen nápad. Třeba je to fakt nějakej extravzácnej prototyp ,první celonábojový kolo JAWA.    [Monty]   02.11.2015
Odpověď  Tohle tatran/manet nebude. Ten má díry na dráty na střídačku posunuté na větším a menším průměru. Tohle je má všechny na stejné roztečné kružnici. Ale něco podobného to asi bude.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.11.2015
Odpověď  já nikdy, typuju to na buben z něčeho jinýho, třeba z Tatrana?    [Monty]   01.11.2015


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006