MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311465 příspěvků |7810 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 18 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývač | Odpověď 27.11.2021 03:10  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma Převodovka upravená z 634 do kulatých motorů Panelka Kývačka
Zdar...má někdo zkušenosti s touto upravenou převodovkou z 634 do Panenek a kyvaček? Sice stojí ranec, mají ji i na fichtl krámku atd, ale zajímá mě zkušenost. Moje převodovka je nic moc a každý chce za pěkné kolečka a hřídel dost peněz pokud vůbec má.

http://www.partdeck.cz/index.php?route=product/product&path=110_111&product_id=10362&sort=p.price&order=DESC    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   20.11.2019     Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Koupeno na etovar. Průměr náboje pro uložení řetězového kola má být 20,98. Takto už vypadá i česká strojařina nebo je to jen náhodný zmetek?    [Marek]   20.11.2021
Odpověď  Ahoj
mám to isté "tuningové" kolečko. Kupoval som ho pre rovnaký účel - prevodovka zo 634 (v mojom prípade konkrétne z typu 579) do blokov 354.

S kolečkom som mal ale nemalé problémy:
1. futro bolo mosadz a nie bronz, pozor na to!! Musel som dať vyrobiť nové
2. výstupná hriadeľ bola mala 0.05mm väčší priemer ako treba - nešlo nalisovať ložisko (resp. len za tepla a pod lisom s veľkou silou), musel som ju dať obrúsiť
3. vnútorná diera bola menšia ako na originále, nepasuje ucpávka spojkovej tyčky, musel som dať vyrobiť ucpávku na mieru.

V konečnom dôsledku ma toto jedno "české" kolečko stálo ďaľších 35 EUR navyše...
Takže pozor pred montážou...

Dnes by som možno radšej volil cestu tam dať originál kolečko 634 a upraviť pre neho blok motora, aspoň sa vyrieši slabé miesto s jednoradovým ložiskom na týcho starých motoroch.

PS: po najazdení cca 2000km - prevodovka funguje skvele    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.11.2021
Odpověď  Našel jsem tohle:
https://www.4jawa.com/produkt-cz/767/ozubene-kolo-prevodovky-s-nabojem-19-zubu-jawa-634-250-350-kyvacka-tuning
Akorát že jsem pořizoval tři tyto kompletní upravené převodovky a u každé jsem nechával předělat bronzové pouzdro - u těchto kol s nábojem je proti hřídeli docela velká vůle.    [Martin Štindl]   13.11.2021
Odpověď  Převodovka-předloha je na bronzová futra, takže seženu kolo s nábojem. Nějaký tip kde?    [Jakub]   12.11.2021
Odpověď  472jky mají motor Jawa 634, akorát že tam už asi byla předlohová hřídel na jehličkách (hřídel bez přimazávací drážky). když by se sehnala předlohová hřídel s drážkami a vyměnilo kolo s nábojem za zkrácené tak je to použitelné do péráka.    [Martin Štindl]   11.11.2021
Odpověď  Navázal bych na toto vlákno dotazem. Lze upravit převodovka z čz 472 do péráka 350? Co a jak upravit?    [Jakub]   11.11.2021
Odpověď  Hlavní hřídel se určitě nemusí zkracovat    [Felix]   22.11.2019
Odpověď  Našel jsem zde podobné téma http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=67336    [Felix]   22.11.2019
Odpověď  Tim MPS myslite tohto prodejce http://www.mps-moto.cz/, nebo primo vyrobce (ktereho jsem nedohledal)?

Jake prevodove pomery maji jednotlive rychlostni stupne tehle 634-kove prevodovky, mate to nekdo? 1st- Xzubu vs. Yzubu    [takysportkar]   22.11.2019
Odpověď  Také tímto způsobem uvažuji.... myslím si, že je třeba ještě zkrátit hlavní hřídel, ale fakt nemám zkušenost    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.11.2019
Odpověď  Mám takový dotaz. Když by se mi povedlo sehnat výstupní kolo z té úpravné převodovky, tak by tam šla převodovka 634 bez úprav, né?    [Felix]   21.11.2019
Odpověď  Zvažuji buď dokládat původní převodovku s pěknými koly a hřídeli a přeskládat na kývačkové rozložení, ať není díra mezi 3 a 4 nebo koupit tuto hotovou a převodové poměry 634 jsou lepší. Bude to na 361 sport..    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.11.2019
Odpověď  Teče to z MPS, co prodávaj ostatní netuším    [Monty]   20.11.2019
Odpověď  Nevíš zda je to stejný výrobek od partdeck, fichtl krámek, MPS moto??? MPS to prý vyrábí.. nevím zda kompletní nebo jen něco    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.11.2019
Odpověď  Mám to ve dvou motorech, a žádnej problém. Ani s montáží,ani s funkcí.    [Monty]   20.11.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tuto máš 20let?    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.11.2019
Odpověď  Mám ji v panelce ze 634 už 20 let a zatím žádný problém.    [lobyk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.11.2019


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006