MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 303782 příspěvků |7382 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 113 | Přihlášených: 2 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývač | Odpověď 27.1.2020 16:25  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma ČZ 250/455 - sedlo, tlumiče
Zdravím priznivce Čezet. Měl bych na Vás otázku týkající se sedla a krytů zadních tlumičů. Koupil jsem ČZ 250/455 r. v. 1962 v dobrém, zachovalém a původním stavu. Nicméně několik věcí jsem musel udělat. Když jsem motorku přivezl, měla bílý, nebo spíš do šediva potah sedla a plastové kryty zadních tlumičů, které byly továrně značeny ČZ. Vím jistě, že s motorkou se od roku 87 nehybalo. Myslíte že toto by mohlo být osazeno továrně? Děkuju za odpovědi.    [CZterRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   29.12.2019     Zobrazit téma  
Odpověď  U tech tlumičů bych se přikláněl k tomu, ze jde o pozdější nahradni dil. Na jedne motorce jsem takhle nasel tlumice, ktery mely spodek v chromu a vrchní kryt hlinikovej, v barvě, znacenej čz. Vzhledem ke stavu laku na motorce a na tlumicich slo zjevne o pozdější nahradní dil.    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.01.2020
Odpověď  Domníval jsem se, že změna zadního světla a sedla byla zároveň v polovině roku 62.
- člověk se stále učí . . . .    [radek]   31.12.2019
Odpověď  Jinak podle katalogu je nové provedení zadní lampy ve výrobě zavedeno 1.lednem 1962, a nové provedení sedla(450-34-231 na 450-34-210) je v montáži od 1.července 1962.    [Martin Štindl]   31.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pravidlo "sedlo kytara rovná se světlo kaplička" je zavádějící, i v katalogu motocykly ČZ je na str. 63 foto z výroby kde je sedlo kytara a zadní lampa plexi na plechovém rámu. Kombinování barev na koženkovém potahu sedel jak "kytary" tak "lavice" není nijak neobvyklé. Leštěný pruh na víkách motoru mají určitě motocykly ČZ(řada 45x) na propagačních/reklamních fotografiích ale u fotek ze sériové výroby to už tak výrazné není, spíše se lehce leštila celá víka - viz:
http://sechtl-vosecek.ucw.cz/cml/dir/CZ-Strakonice-factory.html
U Jawy péráka se leštěný pruh na víkách držel asi i v sériové výrobě viz. foto.    [Martin Štindl]   31.12.2019
Odpověď  Pruh byl origo? No budiž, už tady toho bylo...    [Jawík]   31.12.2019
Odpověď  Origo byl a časem zešedne    [gryzzlik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2019
Odpověď  Jo ten *oser pruh, soryjako na takový původní jinak pěkný stroj se vůbec nehodí. Ale podle vkusu každýho soudruha.    [Jawík]   30.12.2019
Odpověď  A copak se ti na tom nelíbí?Leštěnej středovej pruh?    [gryzzlik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2019
Odpověď  Když sedlo "kytara", tak zadní světlo "kaplička" - né ??    [radek]   30.12.2019
Odpověď  Pěkný stroj, teda až na ten leštěný nesmysl na víku motoru, škoda. Sedlo bych neřešil a nechal tak pokud se nerozpadá.    [Jawík]   30.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Díky za info o tlumicich. Původní fotky bohužel nemám, budou maximálně na stk. Mohu přiložit jen aktuální... Sedlo bylo původně nejspíš šedivé jednobarevné. Identifikace toho odstínu přesně byla již nemožná, ale nedělám si iluze, že by ho za 25 let používání nikdo nevymenil. P. S. to zrcátko, co je na fotce, je už vyměněné.    [CZter] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2019
Odpověď  Sedlo bez fotky asi neposoudíme, dovezl jsem nenapadenou čz a potah byl z boku červený nebo hnědý a vrch černý, jestli byly šedivé boky a vrch černý to mohlo tak být.    [.]   30.12.2019
Odpověď  téhle knize moc nevěř... ve všech knihách od pánů Pavlůsků se dají najít větší či menší nesmysly, třeba v jedné knížce použili zrcadlově obrácenou fotku ČZ 125t a z toho obrázku vydedukovali že se v průběhu výroby změnil tvar víka motoru...

plastové kryty tlumičů byly až v cca 70. letech    [meela]   30.12.2019
Odpověď  K tlumičům: Původně jsem sr domníval, že byly vyměněné za novější, ale narazil jsem na knihu "Báječná léta s Čezezou", kde doslova stojí (pro model 175/450 od r. 1962): "na krytech zadních tlumičů byl nahrazen plech plastem" Setkal jste se s tím už někdo? A co to sedlo? Viděl jsem několik dobových prospektu s jinou barvou než hnědou a černou, ale nevím... Díky moc.    [CZter] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2019
Odpověď  Si děláš srandu na Silvestra? Plastové kryty tlumičů na Čz r.v.1962 ???? Mám několik čz z tohoto období. NE.    [.]   29.12.2019


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006