MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306274 příspěvků |7505 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 139 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývač | Odpověď 14.7.2020 18:39  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma Znižovaná dosadacia plocha pre valec na blokoch 250/559.
Zdravím Pani, dostal sa mi do rúk motor na na jawa 250/559.
Bloky sú párové ale predošlý majiteľ (z akého dôvodu neviem) na nich znížil dosadaciu plochu pre valec. Tým pádom je piest príliš vysoko a narážal by do hlavy. Odhadujem, že tam chýba max 1 alebo 1,3 mm. Vie mi prosím niekto poradiť ako mam zistiť/odmerať chýbajúci materiál aby som vedel podľa toho dať správnu hrúbku tesnenia a odstrániť chybu ? P.S aký druh tesnenia je vhodne pri takejto neštandardnej hrúbke použiť ? 1 mm pre papier mi príde už dosť.    [Juraj A.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů   01.06.2020     Zobrazit téma  
Odpověď  nech si vyrobit tesneni pod valec z hliniku nebo mnedi tloustky o co to je odfrezovany    [free]   21.06.2020
Odpověď  Panelka, pokud mě paměť neklame, nemá hladké dno pístu, ale vybrání v místech kanálů. Aby bylo dodrženo originální časování, bylo by v případě obrábění hlavy pístu ještě ručně dopilovat ta vybrání. Nezeslabí se v těch místech příliš k prvnímu kroužku??    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.06.2020
Odpověď  Nebude lepší utočit ten cca. 1 mm pístu u hlavy (dno pístu)? I kdyby jsi uvažoval že se ti bude píst hřát vlivem ubrání materiálu, mělo by to dle mě vydržet v pohodě- Je to Jawa:o)
Ubraný blok bude kvůli změně časování kanálů a jiné "době" otevírání.    [Beat]   11.06.2020
Odpověď  To řezání podložky by zvládli v Meraku s.r.o., vedle těsnícího materiálu SECTOR dělají i těsnění z měděného plehu viz:
https://www.merakoshop.cz/ariel-500ccm-r-v-1955.html
Snad by šlo se s nimi domluvit o výrobě podložky z hliníkového(popř. duralového) plechu. Pokud jim dodáte výkres v pdf a dxf tak si s tím poradí, plus k tomu 2x těsnění z papíru 0,5mm pod a nad podložku.    [Martin Štindl]   02.06.2020
Odpověď  Píst musí v HÚ dojíždět svým okrajem na okraj válce. V DÚ zase tak, aby hrana pístu lícovala se spodním okrajem otevřených kanálů (výfukový + přepouštěcí). Tedy bych doporučil tohle proměřit co možná nejpřesněji posuvkou/hloubkoměrem, ev. si vypomoci pomocnými podložkami pod válec z tenkého plechu, silného papíru... S tím nouzovým podložením na pár místech zkusit, zda píst netluče do hlavy.
Až se dopídíte k tomu, kolik tam chybí, tak obkreslit tvar dosedací plochy a nechat vypálit laserem/plasmou či vyřezat vodním paprskem podložku z plechu příslušné tloušťky (ubrat -2x tloušťka co nejtenšího těsnicího papíru na těsnění). Dělá to řada firem. Je to přesné tak, jak je přesný výkres.
Rozhodně nedávat nějak extra silné měkké těsnění - co nejvíc plechu a co nejmíň papíru ;-). Sumárně na nějaké desetině extra nezáleží, není to lunární modul.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.06.2020


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006