MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306543 příspěvků |7520 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 262 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývač | Odpověď 15.8.2020 16:42  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Motor z pudy
Caues,nasel jsem motor na pude....ma vyrobni cislo 844** poradi me nekdo co je to za obsah a typ? Pokud se to da takhle vycist?    [Vincek]    01.07.2020     Zobrazit téma  
Odpověď  tohle není poklad z půdy, jo kdyby to byla kompletní uloženka ve slušným stavu to by bylo něco jinýho. Podědil jsem kompletní motor 353 uložený 40 let v bedně pod uhlím a bez jakýchkoliv zákroků jezdí. To je poklad ze sklepa.    [Kadel]   06.07.2020
Odpověď  Ono je vždy špatně, pokud něco podstatného chybí. Kompletnost je výhodná v tom, že po rozebrání a zhodnocení dílů je větší šance, že alespoň nějaký díl je použitelný anebo opravitelný. Shánění chybějících dílů, pokud nemám doma sklad, se vždy prodraží a stojí nějaké úsilí a čas navíc.    [vintera] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.07.2020
Odpověď  Záleží kam se kouká, o fichtlšrot je celkem zájem ta 356 není zas až tak žádaná kubatura a zájemce tady je, třeba dá tisíce ...    [Kadel]   05.07.2020
Odpověď  Dva kompletni motory za 1000? To jako fakt? To uz na pionyra ma koukam vetsi cenu    [Vincek]   05.07.2020
Odpověď  Za dva kompletní na GO jsem dal nedávno 1000 u kamaráda veteranisty, jinak pro obrázek se podívejte na přehnané ceny překupníků a zlatokopů ve známých inzercích. Bez zapalování, víka, krytu karburátoru a spojky? Tak max. i 500 je moc, těch motorů je mraky. Za opravdu pěkný bateriový kastlík hlavně bez koroze bych dal i 1000, nosič tak 500 jestli za to někdo dá. A ostatní je třeba vidět, ale moc bych od toho nečekal, bouchnutá nádrž nikoho moc nezajímá pokud nemá třeba super chrom, patinu a není vyrezlá. Hodit levně na bazoš, překupníci se ozvou.    [Kadel]   03.07.2020
Odpověď  No prave nevim co s tim..mam tam jeste kastliky,vyfukyynadrz..ta je z boku mirne promackla a nosic..jakou to ma cca cenu? U toho motoru neni pry spojka a chybi kus zapalovani.jinak ten dekl na druhpu stranu mam    [Vincek]   03.07.2020
Odpověď  No prave nevim co s tim..mam tam jeste kastliky,vyfukyynadrz..ta je z boku mirne promackla a nosic..jakou to ma cca cenu? U toho motoru neni pry spojka a chybi kus zapalovani    [Vincek]   03.07.2020
Odpověď  Jo, souhlas, mám léta tuto 175, bude motor na prodej?    [vintera] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2020
Odpověď  J-ČZ 175/356. Nejlínější motor, co se kdy dělal ;-).    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [Vincek]   03.07.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jasny...omlouvam se za kvalitu    [Vincek]   03.07.2020
Odpověď  Mobil s fotákem určitě máš.....    [Marek]   01.07.2020
Odpověď  Z toho nikdo nic nevyčte, pokud je číslo pouze pětimístné a přes těch 80 tisíc, tak to může být třeba pařez nebo předválečná jawa i čezeta. Pokud jsou ve výrobním čísle i další číslice tak už to může být cokoliv. Ideální je nahrát sem fotku, pokud to z nějakého důvodu nejde tak napsat lepší popis (tvar motoru, počet výfuků, jsou-li na něm nějaké znaky apod...)    [meela]   01.07.2020


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006