MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 310052 příspěvků |7717 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 31 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývač | Odpověď 18.5.2021 05:47  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma Jízda pouze na baterku
Zdravím, ví někdo odhadem kolik jde ujet na panelce pouze na baterku? Samozřejmě bez světel, s dobrou baterkou apod. :-) Díky    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   01.08.2020     Zobrazit téma  
Odpověď  Tak v sobotu 80km na baterku, zase v pohodě :-) Teď už musím dát dohromady to zapalování :-)    [meela]   31.08.2020
Odpověď  pri jizde na baterku by mnely byt otacky fuk proste jedes dokud to jede a pak slus jinak treba kdyz ti to dobiji spatne tak pak to blbne v nizkejch
jinak zavodaci jezdej jen na baterku odjedou zavod nabijou jedou dalsi    [free]   29.08.2020
Odpověď  Mirek: dvě baterie zapojené do serie.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.08.2020
Odpověď  Zatím jsem vyzkoušel jednu jízdu a 40km jenom na baterku úplně bez problémů, jenom ve vyšších otáčkách motor vynechával, ale ještě nevím jestli to je nějakou závadou nebo tím provozem na baterku...    [meela]   28.08.2020
Odpověď  Co vím tak nebyla přímo zapojována, pouze se před startováním nakrátko připojila aby cívka byla schopna vytvořit výboj a motor se rozběhl - ihned se pak odpojila a napájení zajišťoval regulátor dynama. Mělo to značnou nevýhodu že pokud klesly otáčky pod moment kdy napěťové vinutí kotvy připojuje dynamo k obvodu tak motor zdechnul a pro nastartování se musela celá procedura opakovat.    [Martin Štindl]   27.08.2020
Odpověď  Ahoj, pamětníci vypráví jak jezdili na plochou baterii. Ví někdo jak ji měli zapojenou? Jen jednu, nebo dvě aby měli větší napětí?    [Mirek]   27.08.2020
Odpověď  Jedna indučka má príkon okolo 7-10W počas činnosti motora, t.j. pri napätí okolo 6V je to odber cca 1,5A. (Zdroj Dočkal a potvrdené vlastná skúsenosť) Dvojválec 2x toľko. Takže pri štandardnej batérii 6V14Ah môže teoreticky J250 vrčať skoro 10 hodín, samozrejme pri novej a dobre nabitej AKB.
V praxi som mal poruchu dobýjania na kývačke 353 (regler začal zúrivo prebíjať, zohrial sa rotor s vačkou a odišlo ramienko zapaľovania s plastovým bežcom) Odpojil som jeden uhlík z dynama a bez svetiel som dorazil domov cca 150km za 3 hodiny bez problémov. Doma som ešte z AKB vytiahol ďalších 5 Ah, takže ešte by cca 150 km zvládla...
Takže priemerne stará AKB s polovičnou kapacitou by mala zvládnuť určite aspoň 1 hodinu činnosti motora bez svetiel. Ibaže poruchu dobýjania väčšinou zistíš až vtedy, keď je AKB vybitá a to je už pozde.....    [robinez] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.08.2020
Odpověď  Díky, jestli budu nucen to vyzkoušet tak dám vědět výsledek :-)    [meela]   03.08.2020
Odpověď  Hodně hrubě:
Zapalování (indukčka) bere asi 3A.
Malá baterie čerstvě nabitá má 6Ah. Nelze vycucnout celou kapacitu, ale při proudu 3A by měla určitě s rezervou vydržet cca 1hod.
U dvouválce víc než polovinu.    [Lubos H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.08.2020
Odpověď  asi zalezi jakou mas kapacitu baterie ale cca 30km urcite ujedes    [free]   02.08.2020


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006