MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 308414 příspěvků |7621 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 18 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývač | Odpověď 19.1.2021 00:02  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma Prepustacie kanaly J350 -> rozdiely v blokoch Kyvacka-Panelka-Californian
Ahojte
pripravujem sa na upravu/zlozenie motora, cielom je dostat sa aspon na panelkovych 18k.

Co mam a chcem pouzit na motor:
- 354 kartre
- 360 valce (panelka)+ Almet piesty na 350 (634), ine sa mi nepodarilo zohnat
- 360 hlavy (panelka)
- karb 2926 SBD
- upravena prevodovka z 579

Z dostupnych zdrojov som sa snazil pochopit rozdiely medzi 354 (16k), 360 (18k) a 362 (22k). Rozdiely v hlavach su mi jasne, ale nevedel som najst detaily o rozdieloch v prepustacich kanaloch v kartroch. Mam len kartre na 354 - vie prosim niekto poskutnut viac detailov ako to mala 360 a potom 362? Valce 362 predpkladam maju ine prepustacie kanaly (vacsie) ako 360, takze asi aj kanaly v 362 blokoch budu vacsie?
Aspon info o 360 vs 354 by mi pomohla. Idealne nejake foto.

Vchod do kanala sa da zistit podla valca, ale ide mi o zvysok kanala smerom dole ku klukovke.    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   20.12.2020     Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak som to zmeral. Ked tam prilozim tesnenie prekvapivo sedi, takze zmeral som 2 rozmery. Ak je to tesnenie rovnake aj na 634, predpokladam ze kanaly 354-360-634 budu rovnake. Budem rad ak to niekto potvrdi    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.01.2021
Odpověď  Diky - medzitym zmeriam ja na mojich 354 blokoch    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.01.2021
Odpověď  V pátek bych ti to mohl změřit, dřív se garáže nedostanu.    [Felix]   04.01.2021
Odpověď  Vedel by niekto zmerat veľkosť prepustacich kanalov na 360 blokoch? A tiez priemer sania v 360 blokoch?    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2021
Odpověď  Ano 354/04.Asi od konce roku 1959 s hladším povrchem.    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2021
Odpověď  Tak som sa v garazi pozrel na cislo dielu na blokoch, nasiel som toto na lavom : 354-11-261, podla jedneho fora je to podradene cislo 354-11-289 co su bloky 354/04    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Fotka od dynama    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.01.2021
Odpověď  Kartery 354/03 by měly nad sacím kanálem kolíček na kryt karburátoru.
Velikost přepostěcích kanálů mi přijde standardní. Jestli byly u panelek v karterech větší, to nevím.
Kartery lité do písku měly ještě první panelky 360 a sportky 361.    [Jarda Š.]   02.01.2021
Odpověď  Karteru :)    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.01.2021
Odpověď  Dej sem foto pravého kráteru z vnější strany, od dynama. Tuším 354-04    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  a este jedna foto    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Smart1, Jan, diky za odpovede!

Ja si myslim ze 360 mala vacsie prepustacie kanaly v blokoch ako 354, ale mozno sa mylim. Moje bloky 354 neviem uplne jednoznacne identifikovat, lebo to boli povodne bloky bez cisla (nahradny diel). Fotky v prilohe. Mne pripadaju este ako liate do piesku, takze asi prvy typ po peraku - zeby 354/03?    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.01.2021
Odpověď  Ahoj Boco,tady mas kontakt na pana co se tím zabývá.Má i hezký web stránky manet90 E-mail: stepan.estetic@seznam.cz
Tel: 737 125 868    [Jan]   31.12.2020
Odpověď  Nejsem uplně odborník ale co jsem tak za několik let vysledoval různě na forech,tak kartery 354/03/04 a 360 by měly mít stejné kanály.rozdíl ve výkonu dělá jiné kanály válců u 360 + jiný karburátor.hlavy by měli mít stejný spalováky(jen s poslední 354).
Ovšem kartery první 354 mají kanály užší,jsou značené číslem 18..
Pokud se v něčem pletu tak se omlouvám.
Taky mám v plánu motor 354,chci dát panelkové válce a hlavy 354/04.    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2020
Odpověď  Ahoj, nikto nema info/foto?    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2020
Odpověď  Este pridam dalsiu otazku - viete prosim niekto zmerat priemer diery sania v 360 blokoch? Tiez na 362 (ak niekto ma k dispozicii)

Na mojich blokoch zmerane - Perak 18 ma 26m, 354 ma 28mm.    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.12.2020


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006