MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316041 příspěvků |8175 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 129 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývač | Odpověď 30.5.2024 05:56  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma Jawa 350/354 oprava karterů.
Zdravím,
měl bych prosbu. Mám párové kartery na kterých chybí středová vložka ( kostka, srdíčko) a je vymačkané uložení vodicí tyčky vidliček na obou stranách. Můžete mi doporučit někoho nebo firmu, kdo dokáže slícovat nové srdíčko a opravit uložení tyčky. V případě uložení jsou dvě možnosti buď vyvařit nebo pouzdra... váš názor?. Jde mi především o konkrétní zkušenosti z danou firmou nebo osobou a kvalitu provedení. Předem děkuji za odpovědi.    [PetrN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   22.02.2023     Zobrazit téma  
Odpověď  Dobrý den, nabízím opravy a repase karterů - svařování hliníků, převážně Jawy. Opravím vylomené žebrování jak na hlavách válců, tak na karterech. Dále různé poškození co se dost projeví opotřebováním, ulomené úchyty, vymačkané uložení vodící tyčky, ulomené části karterů, rozsekané zahloubení šroubů, opotřebení těles zadních tlumičů na péráka. Svařuji i hořčíkové slitiny - např Jawa 500 ohc. Můžete se se mnou setkat osobně - preferuji, nebo mi poslat vaší zakázku poštou. Fotky z oprav pošlu na meila. Jsem z Ostravy.    [JanMalik]   18.07.2023
Odpověď  Ano, pokud máš dovozovou motorku s dovozovými doklady tak ti Týnec vypíše data a je to..    [Fj]   21.05.2023
Odpověď  Tak toto aj mňa zaujíma.    [Jozef ]   19.05.2023
Odpověď  ... ale nově postavená na papíry přes JAWA Týnec ... to jde?    [Mik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.05.2023
Odpověď  Já jsem myslel to vyvařit a pak osoustružit. Musí se k tomu vyjádřit soustružník. Motorka je z roku 1958, ale nově postavená na papíry přes JAWA Týnec, historie není známá, ale měl by to být typ 354, typ 04. Snad to odpovídá, zas tak moc se v těch typech neorientuju.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.05.2023
Odpověď  Pozor, zajišťovací segerovku gufera na straně zapalování mají až kartery mladších "nula čtyřek", u starších motorů péráků a kývaček 00,02,03 drážka pro seger pojistku pro gufero není. Jinak podle fota je drážka KO, to je spíš na vyvložkování...    [Martin Štindl]   19.05.2023
Odpověď  Děkuju. Pokusím se tu drážku obnovit. Jinak, jedná se o párové kartery 354-0989...    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.05.2023
Zobrazit dokumentOdpověď  V katalogu na panelku už jsou nakreslené 2 pojistné kroužky. Akorát že v seznamu je tam u 350 psaný jenom jeden kus, tak kdo ví... :-)    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.05.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, měl bych prosím dotaz. U pravého karteru JAWA 350-354 (otvor pro kliku) je drážka (na fotce je vidět, jak je poškozená) a já nevím , k čemu je. V katalogu je nakreslené ložisko, pojistný kroužek a gufero a tady to vypadá, že by tam měl být ještě jeden pojistný kroužek. Ptám se proto, že oprava toho druhého zápichu nebude moc jednoduchá, ale zase nechci nic zjednodušovat. Děkuju za případné vysvětlení.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.05.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  V JAWY(pérák,kývačka,panelka)se u pravého karteru pouzdro(slepé) musí většinou i s osazením zapustit protože v případě že by přesahovalo osazení tak se už o něj opírá řadící vidlička, v levém karteru osazení pouzdra(1,5mm) vidličce v posunu nepřekáží.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.02.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Několikrát jsem to zadával kamarádovi a když neměl zrovna čas tak mi to dělala místní nástrojárna. Není to zase zrovna něco náročného, s tím by si měl poradit každý zručný nástrojař.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.02.2023
Odpověď  Rozumím a máte někoho kdo to umí takhle pěkně udělat?    [PetrN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.02.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Uložení pro vodící tyčku je lepší vložkovat, vyvaření hliníkem není vhodné protože v olej nasáknutý v karteru svár naruší a také se potom hůře určuje místo pro odvrtání.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.02.2023


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006